Stan Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2006 sorry bartic to bylo do Szafiranie ja juz napisalem o co chodzi Szafirzeze chlodzony powietrzem aby byc wydajnie chlodzony musi sie przemieszczaca chlodzony ciecza moze o wiele dluzej stac np w korku i nic mu sie nie bedzie dzialo wiec nie probuj mnie tutaj gnoic, spojrz na swoj post jak napisales i jak on brzmial i sie zastanow czy celnie to napisales do mnie bo brzmialo to tak jakbys pisal do dziecka co ma rower i zabiera glos na temat motocyklia tak zapewniam cie ze nie jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kurbat Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2006 .... umklo .... :) to CYC istnieje? Na innym forum czytalem, ze juz sie chyba rozpadl - serio. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jami Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2006 :) to CYC istnieje? Na innym forum czytalem, ze juz sie chyba rozpadl - serio. Jako formalnego Stworzyszenia nie ma już CYCa, pozostali jednak ludzie, którzy czują się "CYCkami", cokolwiek to znaczy ;) .Zapraszam na stronę www.motocyc.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Zgadzam sie Stan z Tobą. Wyjątkiem CHYBA jest Wild Star, bo dzięki ceramicznej gładzi w cylindrach trudno go doprowadzić do temp. powyżej 70. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stan Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2006 napewno wild star jest dobrym sprzetemi drag 1100 tezi zwyklemu uzytkownikowi ktory jezdzi malo nic sie pewnie nie przydarzyale mowie ze w upalne dni na dlugich trasach chlodzone powietrzem motory, ktore musza jechac w korku pod gore na przyklad dostaja niezle po dupie az powietrze wokol wyglada jak na saharzejednak szafir taki rasowy fachmen tutaj pewnie zaraz mnie wysmieje i napisze jaki to on jest madry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Oddają ciepło, to i gorąco wokół. Ale fakt, daje to popalić szczególnie w mieście. Dlatego lepiej nimi się jeździ na trasach. W drodze do Kijowa nie robiliśmy szczególnych postojów - ot na fajkę i tankowanie. Stała prędkość 120-130. I było wporzo. Ale podczas przeciskania się w korkach - pieczone udka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szafir Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Yamaha DragStar 650, mialem taka osobiscie i mimo ze waze 120 kg i mam186 cm wzrostu, przez rok smigalem nia az milono właśnie, przez rok... może i dobrze jest stopniować moc na początku drogi motocyklowej, ale aż tak dużej różnicy /waga i gabaryty/ we wspomnianym VN 800 i XVS 1100 nie ma... moc oddawana łagodnie z V2 też nie porazi...dlatego przedział 500 - 750 na pewno bym odpuściłJa przychylam się do wypowiedzi, żeby od razu celować wyżejPS - STAN - nie chciałem tu nigdy, nikogo obrażać, gnoić i wyśmiewać się /tak jak piszesz/- jak cię uraziłem -przepraszam /wporzo? - :) /, ale ty też jedziesz po ludziach i to nie tylko w tym temacie... Cytuj http://www.hdceleven.pl/index.php/pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klaus Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2006 (edytowane) to ja jesze ze 2 słowa:co do chłodzenia powietrzemvirago 535 - zdechła wyłączyła się i h.... podczas 1 godziny w korku jazda max 10 km na godzine - dzień ciepły - nie upałvirago 750 - identyczna sprawaHD - road king - rocznik 1997 - także się zgotował i zdech - po 15 minutach odpalił i był z bydlakiem święty spokój ale codziennie w upalne dni ta sama śpiewka w mieściewięc coś w tym jesta i szybciej się rozgrzewa motocykl chłodzony cieczą, szybcie można ruszyć po odpaleniu zimnegochoć muszę przyznać że chyba rozwiązanie chłodzenia powietrzem było od zawsze i w wielu modelach nie ma z tym problemów a Hd w californi se pociskają w upale i w korkach osobiście jestem za stopniowaniem pojemności motocyklado 1000 i trochę pojezdzić - różnie to bywa sezon - dwa nawet trzy zależy ile się jezdzi.podczas jazd spotyka się sporo ludzi, dosiada się różnego sprzęta i łatwiej się rozeznać jaki duży motocykl by się chciało mieć. pozdrawiamklaus Edytowane 16 Sierpnia 2006 przez Klaus_Drifter Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Dajcie spokój z tymi bzdurami o chłodzeniu powietrzem bo już nie moge tego czytać. Od 4 lat śmigam motocyklami chłodzonymi powietrzem i jakoś nigdy mi się nie przegrzewały. Nawet Ural (chłodzenie powietrzem) mi się nie przegrzewał (jak był sprawny :crossy: ). Czytaliście kiedyś artykuł w Świecie Motocykli o gościu który objechał Ziemię na Sportsterze? Były tam fajne zdjęcia z Sahary (taka gorąca pustynia) i jakoś mu się motocykl nie stopił :clap: . Nasz forumowy kolega Krasnal (który jeździ taką padaką :smile: jak XV 1100 - chłodzenie powietrzem i regulacja zaworów śrubkami) pojechał do Maroka. Nie pisał o problemach z przegrzewaniem. Znajomy smigał Moto Guzzi Nevadą i zjeździł całe Włochy, Alpy i niemiał problemów. Jeśli motocykl jest sprawny i normalnie eksploatowany nie ma prawa się przegrzać (oki stanie godzinę w korku to nie jest normalna eksploatacja ale jeszcze nie miałem takiej sytuacji żeby godzinę stać w korku). W czasie jazdy po autostradzie to nawet w Hiszpanii czy Californii motocykl się nie przegrzeje. Znajomi byli na zlocie w Madrycie. Kolega ma w swoim H-D (silnik seryjny TC 88) termometr oleju. Temperatura mimo stania w korku mieściła się w granicach normy. Co więcej do Twin Cama (chłodzenie powietrzem i przestarzała konstrukcja :cool: ) niepowino się zakładać chłodnicy oleju bez termostatu bo silnik się nie dogrzewa :D Japońskie motocykle nie są chyba gorzej skonstruowane? :wink: Na lato należy wlewać do silnika inny olej niż na jesień/zimę. Dobrze wyregulowane gaźniki (lub nowe mapy do wtrysku) , czysty silnik i nic się nie powinno dziać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stan Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2006 (edytowane) twoje smiganie pompka do smigania o jakim ja mowie sie nie umywamowie o jezdzie takiej z prawdziwego zdarzeniai to ze ty tak uwazasz to twoja sprawa mowie ci tylko jak jestwielu doswiadczonych gosci ci to potwierdzi zreszta klaus napisal ze taki motor zdycha w korku nie kazdy ale jednak a przedewszystkim mi chodzi o to ze bardziej zaawansowane jest chlodzenie cieczai chodzi mi o to zeby brac cos co idzie z duchem czasua wy swojeto ze urazilem wasze urale itd to niechcialemmowie tylko jak jest Edytowane 16 Sierpnia 2006 przez Stan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doktor Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Nie wiem czy to będzie rozstrzygajacy argument, ale HD jak zabrał sie za powercruisera to nie zrobił tego na silniku chłodzonym powietrzem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ASh Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Siedze sobie i mysle o tej dyskusji na temat chłodzenia powietrzem i przyszło mi do głowy zobaczyć ile moturów tak chłodzonych sie produkuje. Wszedłem sobie na stone Yamahy http://www.yamaha-motor.com i co widze? Otórz widze, że Z chopperów/cruiserów chłodzone powietrzem są: Stratoliner (1854cc)Roadliner (1854cc)Road Star (1670cc) V Star (czyli Drag Star) 1100 V Star (czyli Drag Star) 650Warrior (1670cc)Virago 250 a cieczą chłodzone są tylko Royal StarV Star (czyli Drag Star) 1300 Jak widać powietrzem chłodzone są motury wszelkiej wagi i mocy. Od najmniejszych i prostych po największe, najnowsze i najbardziej luksusowe. Ten ostatni fakt budzi we mnie pytanie. Czy wyposażano by w chlodzenie powietrzem flagowe i najdroższe motory dla najbogatszych i najbardziej wymagających klientów gdyby chlodzenie to było istotnie gorsze od chłodzenia cieczą? ASh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stan Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2006 wejdz sobie na strone hondy wyobraz sobie ze zrezygnowano z chlodzenia ciecza aby motor byl bardziej podobny do harleya pozatym jakbys chcial wiedziec koncerny sprzedajace motory najchetniej sprzedalyby ci motor bez silnika i na pedaly w tych pieniadzach ale jednak nie ma na to chetnych zauwaz tez ze kiedys fajny scigacz wazyl 250 kilogramowale to bylo kiedystak samo przypatrz sie ze nowe motory ktore robia teraz maja juz wtrysk a nie takie fajne gaznikimaja ciecz a nie takie fajne powietrze wiec najlepiej sie zastanowic i potem cos napisac na ten temat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ASh Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2006 wiec najlepiej sie zastanowic i potem cos napisac na ten temat Hej Stan. Ja przeciez nie napisalem zadnej swojej opinii. Ja tylko podalem fakty przepisujac nazwy moto chlodznych powietrzem i powiedzialem ze nasuwa mi sie pytanie. Nie znam na nie odpowiedzi wiec je zadalem na forum. Ty odpowiedz znasz i odpowiedziales. Uwazasz ze to bylo glupie pytanie? Jesli tak to po co na nie odpowiedziales? ASh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stan Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2006 myslalem ze jestes z ekipy szafira :Dnie chcialem cie urazic , wybaczpoprostu ja nie mowie ze chlodzone powietrzem motory sie rozpadaja czy cosja tylko mowie ze chlodzone ciecza motocykle sa bardziej zaawansowane technicznie, i poprostu irytuja mnie wypowiedzi ze ktos ma motor chlodzony powietrzem i jest superbo ja nie mowie ze nie jestmoj dziadek przejezdzil wfm-kami i junakami i jakos dal radeale mowie po raz setny ze motor chlodzony ciecza lepiej sobie poradzi na przyklad w korku niz chlodzony powietrzembo w korku sie nie przemisszczamy szybko , wiec powietrze nie chlodzipozatym motor chlodzony ciecza taki crusier tez ma uzebrowane cylindry , przedewszystkim bo to ladnie wyglada ale tez po to ze nimi tez oddaje cieploniby pierdola i kazdy posiadacz chlodzonego powietrzem motora bedzie upieral sie na swoimale jednak zapewniam ze drag stary 1100 w ostrzejszej jezdzie po gorach w upalne dni gotowaly olej i trzabylo sie zatrzymywac i je studzictak samo korki, to nie scigacz ze sie przemknie miedzy samochodami i juz, jak jest korek to trzeba stac, wiadomo ze mozna bokiem sprobowac ale nieraz sie nie da Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.