Skocz do zawartości

Rój Szerszeni - Honda Hornet CB 600, Hornet CB 900,


Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 miesiące temu...

Witam.

 

Mam pewien problem. Zarówno w instrukcji mojego motocykla jak i motocyklach znajomych blokowanie kierownicy odbywa się po przez skręcenie kierownicy maksymalnie w lewo. U mnie zablokowanie kierownicy możliwe jest tylko w pewnym punkcie, kilka centymetrów od maksymalnego skręcenia (nie potrafię tego jaśniej napisać). Czy można wyregulować blokadę kierownicy? Motocykl to Honda Hornet 2011

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam.

 

Mam pewien problem. Zarówno w instrukcji mojego motocykla jak i motocyklach znajomych blokowanie kierownicy odbywa się po przez skręcenie kierownicy maksymalnie w lewo. U mnie zablokowanie kierownicy możliwe jest tylko w pewnym punkcie, kilka centymetrów od maksymalnego skręcenia (nie potrafię tego jaśniej napisać). Czy można wyregulować blokadę kierownicy? Motocykl to Honda Hornet 2011

We wszystkich Hondach jakie miałem albo jeździłem, zablokować się dało tuż przed maksymalnym skręceniem kierownicy. Jak się dało na maksa, do ogranicznika to nie łapało.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Po 2008 roku temat trochę zmniejszył aktywność :). Ale chciałem zapytać, model horneta z 2007-2013 różni się od nowszego podobno tylko lampą przednią i zadupkiem. Czy można wymienić lampę, liczniki, zadupek w starej wersji na nowszą bez jakichś dużych ingerencji, po prostu kupując całe zestawy owiewek, czy wymaga to większej zabawy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...
  • 1 miesiąc temu...

Witam , Zakupiłem ostatnio honde I troche jestem wystraszony ponieważ zauważyłem wyciek widoczny na zdjęciu.

Dobrze co sezon nie wsytartował a ja pewnie długo nie wystartuje:(

Jeżeli ktoś się spotkał z taką sytuacją w swojej hondzie lub wie co to moze być to dajcie znać.

 

20200514_001159.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 9 miesięcy temu...

Witam jestem tu nowy wiec jeśli coś źle zamieściłem to sorki. 
Posiadam Hondę Hornet pc41 i problem jest z biegiem numer dwa. Jadąc spokojnie na jedynce do 6 tys obrotów dwójka wchodzi bez żadnego problemu. Jadąc ostrzej na jedynce powyżej 7 tys obrotów przy zmianie na drugi bieg dwójka nie chce się wbić a gdy użyje się więcej siły czuć na bucie jak chce wyskoczyć czasem tez wyskoczy na luz. Co może być nie tak? Miał ktoś podobny przypadek ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...