Qadrat Opublikowano 3 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2017 Normalna rzecz w skrzyni motocyklowej. Jak nie możesz zbić biegu to puść minimalnie sprzęgło, tak żeby motocykl nie zaczął ciągnąć i znowu wciśnij. Po takim manewrze dasz radę zbić bieg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
doktorek511 Opublikowano 4 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2017 Witam. Mam pewien problem. Zarówno w instrukcji mojego motocykla jak i motocyklach znajomych blokowanie kierownicy odbywa się po przez skręcenie kierownicy maksymalnie w lewo. U mnie zablokowanie kierownicy możliwe jest tylko w pewnym punkcie, kilka centymetrów od maksymalnego skręcenia (nie potrafię tego jaśniej napisać). Czy można wyregulować blokadę kierownicy? Motocykl to Honda Hornet 2011 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
j.marcin Opublikowano 4 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2017 Masz rozwalony ogranicznik skrętu może? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
doktorek511 Opublikowano 4 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2017 muszę to sprawdzić, szczerze mówiąc nie przyglądałem się. Dysponujesz może jakimś foto jak to powinno wyglądać ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 22 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2019 Hej - pytanie do znawców, czy do Horneta z 99 roku można założyć felgę 17-kę bez większych kombinacji? Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kar0 Opublikowano 23 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2019 Witam. Mam pewien problem. Zarówno w instrukcji mojego motocykla jak i motocyklach znajomych blokowanie kierownicy odbywa się po przez skręcenie kierownicy maksymalnie w lewo. U mnie zablokowanie kierownicy możliwe jest tylko w pewnym punkcie, kilka centymetrów od maksymalnego skręcenia (nie potrafię tego jaśniej napisać). Czy można wyregulować blokadę kierownicy? Motocykl to Honda Hornet 2011We wszystkich Hondach jakie miałem albo jeździłem, zablokować się dało tuż przed maksymalnym skręceniem kierownicy. Jak się dało na maksa, do ogranicznika to nie łapało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emik3 Opublikowano 1 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2019 Po 2008 roku temat trochę zmniejszył aktywność :). Ale chciałem zapytać, model horneta z 2007-2013 różni się od nowszego podobno tylko lampą przednią i zadupkiem. Czy można wymienić lampę, liczniki, zadupek w starej wersji na nowszą bez jakichś dużych ingerencji, po prostu kupując całe zestawy owiewek, czy wymaga to większej zabawy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
[email protected] Opublikowano 19 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2020 Witam wszystkich mam pytanie czy 77 tys przejechane w honda horneta 600 rok 2007 to dużo??? Opłaca się kupić taki motocykl z takim przebiegiem?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystiansus_129 Opublikowano 13 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2020 Witam , Zakupiłem ostatnio honde I troche jestem wystraszony ponieważ zauważyłem wyciek widoczny na zdjęciu. Dobrze co sezon nie wsytartował a ja pewnie długo nie wystartuje:( Jeżeli ktoś się spotkał z taką sytuacją w swojej hondzie lub wie co to moze być to dajcie znać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 14 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2020 To nie znaczy ze poci sie pod glowica, rownie dobrze moze byc to wyciek spod pokrywy zaworow, ktory splywa nizej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystiansus_129 Opublikowano 14 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2020 Czy duże są koszta naprawy takiej uszczelki u mechanika który się zna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 15 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2020 Zobacz czy nie ma białeh mazi pod korkiem chłodnicy. Jak nie ma żadnych niepokojących objawów to nie ruszaj :). Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
salomon371 Opublikowano 28 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2020 Witam kupiłem szerszenia ale ma prostą kierownicę mi to bardzo nie pasuję chciał bym siedzieć prosto jaką polecacie kierownicę. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 28 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2020 No ale przecież Hornet w serii ma prostą kierownicę więc o co chodzi? Na prostej kierownicy masz w miarę prostą pozycję, gdyby miał clip on to byś siedział pochylony ze zgiętymi łokciami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adrian18 Opublikowano 12 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2021 Witam jestem tu nowy wiec jeśli coś źle zamieściłem to sorki. Posiadam Hondę Hornet pc41 i problem jest z biegiem numer dwa. Jadąc spokojnie na jedynce do 6 tys obrotów dwójka wchodzi bez żadnego problemu. Jadąc ostrzej na jedynce powyżej 7 tys obrotów przy zmianie na drugi bieg dwójka nie chce się wbić a gdy użyje się więcej siły czuć na bucie jak chce wyskoczyć czasem tez wyskoczy na luz. Co może być nie tak? Miał ktoś podobny przypadek ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.