Skocz do zawartości

WFM M06 1960r.


pioter_gpz
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Widziałes oryginalną WFMke M06U?? Czy może WFMke ze wstawionym silnikiem 150ccm??

 

A Ty kolego widziałeś kiedyś oryginalną WFM bo ten kasztan na zdjęciu to nie jest oryginał i tak spapranego motocykla dawno nie widziałem.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A Ty kolego widziałeś kiedyś oryginalną WFM bo ten kasztan na zdjęciu to nie jest oryginał i tak spapranego motocykla dawno nie widziałem.

 

 

Kasztan....buhahahaha. Dobry tekst....wymiękłem...czasem zywkłe słowo potrafi rozbawic człowieka do łez...

 

Od dziś będe mówił Kasztan na WFM-ki.....pozdro.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A Ty kolego widziałeś kiedyś oryginalną WFM bo ten kasztan na zdjęciu to nie jest oryginał i tak spapranego motocykla dawno nie widziałem.

Zacznijmy od tego o którego kasztana czy żołędzia chodz, bo nie czaje??

Czy widziałem oryginalna WFMke?? No widziałem np. u mnie w garażu stoją 2.

A jeśli chodzi Tobie o zdjęcie silnika tej WFMki, to nie jest mój motor. Było do zdjecie jedynie poglądowe pokazujace silnik 125ccm który jest mylony z silnikiem 150ccm. Jest to jak najbardziej oryginalny silnik a nie tak jak piszesz poj... wydumka.

Edytowane przez GaCek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://img267.imageshack.us/my.php?image=5782364023ns6.jpg

O tego kasztana mi chodzi.

Dyskutujesz z poważnymi kolekcjonerami i publikujesz fotkę tego badziewia?

To nie Twój motocykl? i tak nie wierzę jeżeli powołujesz się na takie zdjęcia.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://img267.imageshack.us/my.php?image=5782364023ns6.jpg

O tego kasztana mi chodzi.

Dyskutujesz z poważnymi kolekcjonerami i publikujesz fotkę tego badziewia?

To nie Twój motocykl? i tak nie wierzę jeżeli powołujesz się na takie zdjęcia.

 

 

O k**wa. Teraz wiem osssochozzzi. Słabo. to nie jest kasztan!!! To jest bazyliszek!!! Twórcę tego badziewia na stos!!!!

 

A tka nawiasem mówiąc to w PL czeka na mnie WFM z 1959 roku. Model M06. Przebieg od nowego ok.4500km. Stała długo pod folia w ogrodzie więc do reanimacji. Ale nie przepuszczę tej okazji. Mialem gdzies sporo fotek tej WFM bo juz od dawna ją "znam" ale przeszukałem 4 płyty DVD z fotkami i nie wiem gdzie one są. W swieta zrobie nowe foto. w ogóle to jakos juz tak mi został zwyczaj ze jak przychodzą siwęta to kupuje sobie "nowe" moto. Minionej zimy kupiłem SHL M11 w super stanie. W tym roku bedzie WFM i SHL znowu. Pozdro fanatycy polskich 2T.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://img267.imageshack.us/my.php?image=5782364023ns6.jpg

O tego kasztana mi chodzi.

Dyskutujesz z poważnymi kolekcjonerami i publikujesz fotkę tego badziewia?

To nie Twój motocykl? i tak nie wierzę jeżeli powołujesz się na takie zdjęcia.

Panie kolego nie wpieraj mi czegoś co nie jest moje. Dyskutuje z poważnymi kolekcjonerami? A ja to co smarkacz co tnie motory i katuje po polach?? Wiek o niczym nie świadczy panie kolego.

Jako że nie mam osobiscia takiego silnika oraz nie miałem lepszego zdjęcia ilustrujacego silnik 125ccm więc wkleiłem takie. Zdjęcia nie miało na celu pokazywania idealnie wyremontowanego motoru a jedynie silnik.

Moja WFMka wygląda tak i jeżeli dla Ciebie to też kasztan to wybacz ale...

http://img58.imageshack.us/my.php?image=img0472oc9.jpg

A w sumie wiesz czy niewiesz to już Twoja sprawa.

Edytowane przez GaCek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Następnym razem jako przykład będziesz używał zdjęć godnych umieszczenia na tym 4um.

Tamto mogłeś skadrować w programie obróbki zdjęć i pokazać sam silnik.

Swoją drogą ostatnia fotka przedstawia b. ładny egzemplarz WFMki.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tamto mogłeś skadrować w programie obróbki zdjęć i pokazać sam silnik.

Zdjecie znalazłem kiedyś na jednej z aukcji, wstawiajac je na forum nie sądziłem że to wywoła aż takie emocje. Drugim razem postaram się coś ciekawszego wstawiać aby nie drażnić kolegów.

Edytowane przez GaCek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten dział jest często przeglądany przez wielu ludzi rozpoczynających zabawę z odrestaurowywaniem i może niejednego wprowadzić w błąd.

Byłoby dobrze abyś zrobił serię zdjęć swojego motocykla z różnych stron i detale za które jesteś pewny co do oryginalności a potem taki album zapodał na jakiś serwer. Mogło by to posłużyć jako wzorzec.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten dział jest często przeglądany przez wielu ludzi rozpoczynających zabawę z odrestaurowywaniem i może niejednego wprowadzić w błąd.

Byłoby dobrze abyś zrobił serię zdjęć swojego motocykla z różnych stron i detale za które jesteś pewny co do oryginalności a potem taki album zapodał na jakiś serwer. Mogło by to posłużyć jako wzorzec.

 

 

Piotrze,

 

Temat jest założony przez osoby, które restaurują lub odrestaurowały WFM. Nie wiem czy czytałeś cały temat, ale od drugiej strony tematu opisuję krok po kroku restaurację swojej WFM.

 

Z drugiej strony każdy kto restauruje (odnawia) swój motocykl robi to zgodnie ze swoim pomysłem i gustem. Pomijam tu kwestię funduszy bo zapewne wiesz, że doprowadzenie zardzewiałej kupy złomu przypominającej motocykl do stanu "na oryginał" lub "cukierek" jest bardzo drogie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak napisałem silnik nie był montowany seryjnie.

WFMka M06U powiedziałbym że były jedynie w formie prototypu, który nie wszedł do seryjnej produkcji.

 

a własnie ze były:-) M06U :-) tylko było ich mało.

 

Chyba wychodzi na to ze masz racje granat. Cos takiego dzis znalazłem :

http://www.brzozuch.internetdsl.pl/jacomot.../001wfmm06u.jpg

http://www.brzozuch.internetdsl.pl/jacomot.../002wfmm06u.jpg

 

A torche do poczytania o tym motocykli jest na tej stronie w dziale motocykle:

 

http://www.brzozuch.internetdsl.pl/jacomoto/

 

Jednak istnialy Fumki 150 :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GaCek ma rację ten motocykl nie był produkowany seryjnie a zdjęcia przedstawiają egzemplarz prezentacyjny na próbnych numerach warszawskich. Od takich prototypów i serii przed produkcyjnej do produkcji seryjnej długa droga.

Mam silnik WFM 150cc z serii prototypowej ale to jeszcze nie świadczy o produkcji seryjnej tego motocykla.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedzcie jakiego lakieru uzyć do WFM? Jakies konkrente marki? Czy lepiej malować proszkowo czy natrysk? Jak zrobic szparunki? Na lakier bezbarwny czy pod? Czy w ogóle bezbarwny kłaść? pozdro.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, spokojnie, a co do tej WFM M06u to dalej twierdze ze były "seryjnie" pakowane piece 150, znam człowieka pod Piła co remontuje takaWFM- I WFM a nie WSK ma to na tabliczce znamionowej, ale kupił bez silnika i tak zdobył dzieki mnie taki piec:-)Wydaje mi sie ze twierdzenia w sensie"nigdy" albo "zawsze" w przypadku polskiej i ruskiej motoryzacji nie powinny byc brane pod uwage, gdyz czesto o produkcji czegos badz o zaniechaniu produkcji decydował nie szef fabryki ale miejscowy sekretarz PZPR, wiec te silniki mogły byc naprodukowane, jako nowa seria, ale skoro produkcja miała zostac zgaszona to wpakowali je do ostatniej serii, + jeszcze do WSK, a co zostało to wstawili do motopompy czy dzika, mozna sobie gdybac, ale pewne nie bedzie nic. Tak jak z Rysiem było, miał byc 80cm, wiec silnik był poczatkowo wiekszy z cylindrem na szybko zrobionym na 50cm i...tak zostało, a miało byc inaczej, miało byc okej.......

Co do spawania baku, mój wspaniały znajomy kupił se swego czasu janka, jednak nie dojechał nim do domu bo sie wyp..... na zakrecie, trzeba było spawac bak, i był zalany woda, i wszystko by sie ułorzyło dobrze gdyby mój perfekcyjny kolega nie p[owiedział...jeszcze tu, bedzie ładnie....było, potem, jak opadł dym i rozchlapana woda, bak sie troche zmienił, zrobił sie ...okrągły, cały, łacznie z siodłem na rame, jednak spawy nie pusciły, ładne były. I tu rada, jednak przed spawaniem lejcie wode, albo lutujcie lutem twardym,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...