qurim Opublikowano 8 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2007 Mam pytanko, mam bak od wfm dziurawy na spawie, od spodu. Czym mógłbym to zakleić?? Cyną może być?? Zacynować można ale nie polecam. Lepiej daj do spawania. Tez mam ten problem w jednej z WFM - otóż kolega chciał pozbyć sie tych wrednych spawów przed lakierowaniem i spiłował je na wylot. Buhaha. Ze szkoły jeszcze pamiętam że spawów sie nie szlifuje/piłuje..... Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioter_gpz Opublikowano 9 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2007 (edytowane) Tylko uwaga przy spawaniu bo moze byc wybuch :) Slyszalem ze bak/zbiornik przed spawaniem najlepiej na kilka dni przed spawaniem zalac woda. Edytowane 9 Grudnia 2007 przez pioter_gpz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 9 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2007 Eetam wybuch. Jak paliwko było w tym zbiorniku dość niedawno to jest pewne ryzyko ale wystarczy go dobrze wywietrzyć np. spręzonym powietrzem i git. Tez slyszałem o wodzie podczas spawania ale nei polecam w razie elektrycznego spawania. Palinikiem to jeszcze. Najwyzej sie troche zagotuje. hehe. Tez mam rebus ze zbiornikiem i nie wiem czy dać do spawania czy kupować inny, cały. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WFM_PL Opublikowano 9 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2007 Co do spawania, to u mnie w baku z 15lat benzyny nie było, ale i tak nie mam zamiaru tego robić, zalutuję go chyba tym co się miedziane rury łączy, albo.... właśnie czym :?: W jednym programie na tvn turbo kiedyś widziałem, jak profilował gościu z jakiegoś metalu (rozgrzewał i takimi szpachelkami robił) elementy przy przednich lampach, bo niby szpachli nie uznawał. I tak sobie myślałem że to byłby dobry pomysł. W OCC też widziałem jak gościu bak od zabytka tak robił, starą techniką jak to on powiedział, tylko nadal nie wiem (nie pamiętam) co to był za metal :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loopy1 Opublikowano 9 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2007 W jednym programie na tvn turbo kiedyś widziałem, jak profilował gościu z jakiegoś metalu (rozgrzewał i takimi szpachelkami robił) elementy przy przednich lampach, bo niby szpachli nie uznawał. I tak sobie myślałem że to byłby dobry pomysł. W OCC też widziałem jak gościu bak od zabytka tak robił, starą techniką jak to on powiedział, tylko nadal nie wiem (nie pamiętam) co to był za metal :lalag: To był ołów. Oldschoolowa metoda... Pozdro! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WFM_PL Opublikowano 10 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2007 Dzięki wielkie :) Chodziło mi to coś po głowie, ale pewny nie byłem, że to ołów, teraz tylko troszkę zabawy, i bak będzie jak nowy :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 11 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2007 Panowie, mala lecz istotna uwaga-M06U to SHL a nie WFM - nie mieszajcie marek motocykli, to ze na pokrywach silnika jest napis WFM oznacza tylko ze te silniki byly wytwarzane wlasnie w tej fabryce, a silniki 150 ccm mialy montowane wlasnie SHL M06 U, M-06T i WSK w krotkiej serii-nie pamietam teraz symbolu, a nigdy w WFM.. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacus Opublikowano 11 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2007 to dlaczego byly wisniowe i mialy logo wfm na baku?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paolo350 Opublikowano 11 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2007 silniki 150 ccm mialy montowane wlasnie SHL M06 U, M-06T i WSK w krotkiej serii-nie pamietam teraz symbolu, a nigdy w WFM.. PozdrawiamHehe - a OSA to co?? :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 11 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2007 Panowie, mala lecz istotna uwaga-M06U to SHL a nie WFM - nie mieszajcie marek motocykli, to ze na pokrywach silnika jest napis WFM oznacza tylko ze te silniki byly wytwarzane wlasnie w tej fabryce, a silniki 150 ccm mialy montowane wlasnie SHL M06 U, M-06T i WSK w krotkiej serii-nie pamietam teraz symbolu, a nigdy w WFM.. Pozdrawiam A WFM Osa 150 i 175? ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paolo350 Opublikowano 11 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2007 (edytowane) A WFM Osa 150 i 175? :DYyyyy - właśnie o to pytałem - więc po co powtarzać??Poza tym mowa jest o silniku 150, więc "wentylowana Osa" M52 odpada z racji pojemności................ Edytowane 11 Grudnia 2007 przez Paolo350 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioter_gpz Opublikowano 11 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2007 a silniki 150 ccm mialy montowane wlasnie SHL M06 U, M-06T i WSK w krotkiej serii-nie pamietam teraz symbolu, a nigdy w WFM.. Pozdrawiam Czyzby WSK M06 150Zhttp://www.polskiemotocykle.mik.pl/do150ccm.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 11 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2007 A ja mialem kiedys taka M06Z ale 125 i glupi bylem bo ja zniszczylem i poszla na zyletki...a dostalem ją od mojego dziadka ktory mial ja od nowego (1963) a w sumie od 1977 roku do 1998 stala w cieplej piwnicy bloku. Ach glupi czlowiek byl...teraz trduno mi znalezc taka WSK z glebokimi blotnikami. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 12 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2007 Oczywiscie Osa M50 miala silnik 150 ccm ale tu mowa jest o motocyklu WFM a nie o skuterze. Jezeli ktos widzial WFM z silnikiem 150 to mogla byc jedynie inwencja tworcza wlasciciela kilku czesci ktore przeszczepil do jednego pojazdu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WFM_PL Opublikowano 15 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2007 Jako że jest to temat o WFM (a ja nie chcę zakładać nowego wątku), zapraszam do oglądania postępów z remontu mojej Fumci :icon_mrgreen: http://www.wujkafrankamotor.yoyo.pl/viewto...der=asc&start=0 Nic ciekawego nie ma, ale już troszkę godz. przy Niej już przesiedziałem :icon_mrgreen:..... a jeszcze ciągle mało...... Pozdrawiam, i proszę mnie nie karcić za nieład w garażu itp hehe :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.