michal750 Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Wiem, ze podobnych tematow było mnostwo,ale sam w koncu stanalem przed dylematem zakupu. Nie jestem poczatkujacy,bo jezdzilem już roznymi sprzetami (scigaczami).Rozgladam się za kolejnym sprzetem i biore pod uwage tylko 3 mozliwosci:1. Honda CBR 600 F 97-982. Yamaha R1 1998-20003. Yamaha R6 1998-2000 Najbardziej jestem sklonny ku CBRce gdyz miałem już F2 i F3 , ale chciałbym sprobowac w zyciu czegos nowego.Jednak mam pewne obawy, gdyz nie znam wogole Yamahy. Czy moglibyscie opisac slabe i mocne strony tych motocykli? Dlaczego jak dzwonie do ogloszen to często mi mowia, ze jest skrzynia do naprawy lub ze wyskakuje 2 bieg. Czy te skrzynie to jest slaby punkt R1 i R6? Wyczytalem na forum, ze niewskazana jest jazda bez amorka skretu. Pytam dlaczego? Czy dlatego, ze te motocykle maja mala wage? Jak wyglada spalanie w takiej R1? Zastanawiam się czy będę zadowolony z wlasnosci jezdnych tego motocykla. W sumie to najwiecej jezdze po miescie i czasami dalsze trasy. Czy w Yamahach wszystko jest tak idealnie spasowane i dograne jak to ma miejsce w przypadku Hondy? Jestem bardzo szczegółowy i czepiam się kazdego drobiazgu, dlatego tez pytam Was żeby pozniej nie być rozczarowanym. Jesli mozecie przedstawcie swoj punkt widzenia. Czy pozostac przy Hondzie czy tez zaryzykowac i sprobowac Yamahy?Z gory dzieki za pomoc :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
helmet Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2006 ze skrzynią biegów to jest tak: jak dwójka wyskakuje, to najprawdopodobniej dlatego, że ktoś na kółko sawiał z jedynki i potem w trakcie jazdy zmieniał na dwójeczkę metodą siłową. często wystarczy wymienić wodzik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radek320 Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 jak zyc to na calego tylko r1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GianMarco r1 Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Witam.Posiadam R1 i chce Ci powiedziec,ze nie mam zadnych problemow zwiazanych ze skrzynia biegow!Zgadzam sie Calkowicie z moim poprzednikiem,ze modele w ktorych wyskakuje 2 byly wykorzystywane do jazdy na kole i biegi wrzycane byly bez sprzegla,a ze skrzynie w R1 sa dosc delikatne stad te awarie!Jezeli posiadasz odpowiednie fundusze polecam zakup amora skretu,choc jezeli nie jezdzisz bardzo ekstremalnie to da sie wytrzymac bez.Ogolnie motocykl fajny w prowadzeniu ze wzgledu na mala wage.Nie chce porownywac Yahahy z Honda,poniewaz nigdy nie mialem Hondy.pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filon89 Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 miałem okazje nabic troszke km na r1 i powiem jedno wśród tej 3 r1 jest bezkonkurencyja !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 miałem okazje nabic troszke km na r1 i powiem jedno wśród tej 3 r1 jest bezkonkurencyja !!!A nabiłeś kilometry na R6 i CBR F? Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 lepiej zastanów się na gieerem 1000. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcek007 Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Witam.To zależy czego oczekujesz od moto. Jeśli chcesz śmigać turystycznieto tylko CBR bo z tego co wiem to zarówno R1 jak i R6 nie za bardzo nadzają sie do turystyki a tym bardziej z pleckiem. A poza tym troszkę szeroka rozbieżność cenowa bo jak chcesz kupić R1 za cene CBR z 1998 to ta R1 będzie szrot Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
d8-vid Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Witam.Posiadam R1 i chce Ci powiedziec,ze nie mam zadnych problemow zwiazanych ze skrzynia biegow!Zgadzam sie Calkowicie z moim poprzednikiem,ze modele w ktorych wyskakuje 2 byly wykorzystywane do jazdy na kole i biegi wrzycane byly bez sprzegla,a ze skrzynie w R1 sa dosc delikatne stad te awarie!Jezeli posiadasz odpowiednie fundusze polecam zakup amora skretu,choc jezeli nie jezdzisz bardzo ekstremalnie to da sie wytrzymac bez.Ogolnie motocykl fajny w prowadzeniu ze wzgledu na mala wage.Nie chce porownywac Yahahy z Honda,poniewaz nigdy nie mialem Hondy.pzdr. Problemy ze skrzynią występowaly tylko w modelach RN01 (modele 98-99). Yamaha skrzynie udoskonaliła dopiero w modelach RN04, dlatego rzadkością jest wypadanie drugiego biegu w modelu 2000 i wyżej (wyjątkiem może być jazda extremalna). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
01kriters Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 miałem okazje nabic troszke km na r1 i powiem jedno wśród tej 3 r1 jest bezkonkurencyja !!! Chłopaku raz piszesz że nawinąłeś sporo kilometrów, teraz że troszke, to jak to w końcu jest ?? ile przejechałeś 5 tys. czy może 50 tys?? I lepiej zacznij szykować się do szkoły , najwyższa pora!!! Nie wątpie że niektórzy 17 latkowie ogarniają takie sprzęty, ale z twoich wypowiedzi jasno wynika że ty do nich nie należysz. I na jakiej podstawie uważasz że jest bezkonkurencyjna?? jeździłeś R6 i CBR żeby mieć porównanie?? Nie wiem czy w tym przypadku jest sens porównywać 1000 cm3 do 600cm6 bo jednak pojemność odgrywa rolę. Zależy też czego oczekujesz od sprzęta, jak go będziesz wykorzystywał itd.. I radzę przejrzeć archiwum i ew. wtedy zadawać konkretne pytania... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koks Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 mowisz ze jezdziles na cbr 600 f3 i chcesz sprobowac czegos nowego. hmmm tak sie sklada ze cbr 600 rocznik 97-98 to ostatni wypust f3. f4 pojawily sie w 99 roku a w 2001 dolozono wtrysk. wiec.... powiedz prawde na czym tak naprawde jezdziles :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal750 Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2006 mowisz ze jezdziles na cbr 600 f3 i chcesz sprobowac czegos nowego. hmmm tak sie sklada ze cbr 600 rocznik 97-98 to ostatni wypust f3. f4 pojawily sie w 99 roku a w 2001 dolozono wtrysk. wiec.... powiedz prawde na czym tak naprawde jezdziles :icon_razz:Jezdzilem CBRa F3 z 96 roku ktora jest uznawana za model przejsciowy pomiedzy F2 i F3 (chodzi o stary tył). Jezeli mi nie wierzysz moge wyslac fotki na kazdym ze swoich motocykli.Mówiąc,ze chcialem w zyciu sprobowac czegos nowego, mialem na mysli, ze chcialbym kupic w koncu cos innego niz CBR. Po przeczytaniu wszytskich wypowiedzi oraz archiwum doszedlem do wniosku, ze lepiej pozostane przy CBRce. Doceniam jej walory uzytkowe oraz to co dla mnie najwazniejsze: ekonomia i bezawaryjnosc. Nie jezdze duzo i ekstremalnie wiec mysle,ze CBR 600 to dla mnie najlepszy motocykl. Byc moze jeszcze kiedys pomysle o Yamaszce ze znaczkiem R :icon_razz: Dzieki i pozdro :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.