Pawel-SV Opublikowano 5 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2006 Dziś, jak często, wybrałem sie na Rabke poćwiczyć winkle na SV'ce, i tak po kilku okrążeniach udało mi się szlifnąć prawym podnużkiem o asfalt, dwukrotnie na tym samym zakręcie. Kto ma SV'kę ten wie jak wysoko umieszczone są tam podnużki i ile trzeba się pochylić by dotknąć nimi o podłoże. Opony przód i tył zamknięte do końca. I co dalej? czy to już granica możliwości motocykla? Bo żeby złożyć głębiej trzeba by podosić podnużki do góry. :) przydałyby się opony torowe bo ContiRoady trochę tracą przyczepność. Napewno takie winklowanie to przesada na publicznej drodze i wiem że przesadzam ale, cholera, taka jazda bardzo mnie kręci... marzę o torze.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bandzior Opublikowano 5 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2006 niebawem trening grandysów w poznaniu, przyjedź, a i tłumik przytrzesz :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sabestian Opublikowano 5 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2006 Hej, Paweł, mam SV naked i też przycieram, ale moja tylna opona ma jeszcze ze 3mm 'paska wstydu'. Masz podnóżki wyżej w wersji z owiewką? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel-SV Opublikowano 5 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2006 Tak, w Esce są wyżej.... a do Poznania mam 550 km :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2006 I co dalej? czy to już granica możliwości motocykla? Jak opony pozamykane, to dalej tylko gleba :) Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CosmoSquig Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Można jeszcze opony zmienić :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aadamuss Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Hey. Jak masz kase i trochę czasu to wybierz sie na trening Grandysów i zostań jeszcze na poniedziałek to najeździsz sie do woli. Na Grandysach jazdy w ciągu dnia, wieczorem imprezka lub jakieś małe zwiedzanie wielkopolski i imprezka. Po trzech dniach jazdy na torze będziesz sie czuł dużo pewniej przy jeździe na zwykłych drogach. Pozdr Adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sabestian Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2006 I co dalej? czy to już granica możliwości motocykla? Jak opony pozamykane, to dalej tylko gleba :banghead: Nowe moto z szerszymi laczami... :buttrock: Albo trajka :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornol Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2006 a do Poznania mam 550 km człowiek zna ten ból :crossy: no to nieźle, zajrzyj do sportu tam chłopaki coś mówili o torze niedaleko gdzies Rzeszowa, Biłgoraj z tego co pamietam, to jest kartingowy, może tam byś polatał? Tasiek użytkownik tego forum pisał żeby z nim zagadać jakby się chciało jechać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fat Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Zmień pozycję na motocyklu (zwieszaj bardziej tylek i wraz z nim cale ciało, wystawiaj kolano), będziesz później darł podnóżkiem. Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radek320 Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 nie rob tego na ulicy bo dolaczysz do grona tych o ktorych sie pisze ZNOW BYL WYPADEK po to jest tor masz daleko ale sie oplaca jak bedziesz to zobaczysz nigdzie na ulicy nie bedziesz mial takich wrazen i warunkow i na torze posciersz oba podnozki tlumik i kolona powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pozdro600 Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Hey. Jak masz kase i trochę czasu to wybierz sie na trening Grandysów i zostań jeszcze na poniedziałek to najeździsz sie do woli. Na Grandysach jazdy w ciągu dnia, wieczorem imprezka lub jakieś małe zwiedzanie wielkopolski i imprezka. Po trzech dniach jazdy na torze będziesz sie czuł dużo pewniej przy jeździe na zwykłych drogach. Pozdr AdamHEHE BEDZIESZ SIE CZUL DUZO PEWNIEJ NA ULICY, ALE POZA TYM JAZDA PO ULICY PRZESTANIE RAJCOWAC TAK JAK KIEDYS I TOR ZAWLADNIE TWOJA DUSZA NA ZAWSZE:) JA PIER.... OD DWOCH MIESIECY TYLKO O TYM MYSLE :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel-SV Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 wiem, wiem... że to zajebiste przegięcie w moim wydaniu. Czułem za każdym razem jak opony delikatnie dryfują na zakręcie... Muszę zmienić swoją psychikę żeby cieszyć się spokojną jazdą przy 90 km/h bo inaczej... źle się to skończy, w końcu ulica to nie tor. Też tak jak Adam M. chciałbym przetulać się 36 sezonów na motocyklu albo i więcej :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radez9 Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Muszę zmienić swoją psychikę żeby cieszyć się spokojną jazdą przy 90 km/h bo inaczej... przy jakiej prędkości przytarłeś te podnożki ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel-SV Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 jakieś 110-115 km/h (to bardzo długi i ostry zakręt z super nawierzchnią) P.S. To był tylko jeden prawy podnużek, ale 2-krotnie :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.