Skocz do zawartości

Piszcący pas napędowy Suzuki 650 Savage


Sasza58
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jak sobie poradzić z piszczacym pasem napędowym ?

Jedna szkoła - posypać talkiem technicznym

Druga szkoła - zastosować jakiś środek w sprayu. Co Wy na to.

Piszczenie sie wzmaga gdy pas jest mokry. Motocykl(11 lat) mam od m-ca, prawko też. Motockl przejściowy.

W jakim kierunku rozwiną się moje zainteresowania, nie wiem.

I jeszcze jeden problem. Po wyłączeniu silnika następuje wystrzał z rury wydechowej.Co jest tego przyczyną. Dziękuję za wszelkie rady.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak sobie poradzić z piszczacym pasem napędowym ?

 

Pomaga dokładna regulacja naciągu pasa.Nie na kreseczki na wachaczu.

 

I jeszcze jeden problem. Po wyłączeniu silnika następuje wystrzał z rury wydechowej.Co jest tego przyczyną. Dziękuję za wszelkie rady.

 

 

Ja bym obstawiał znaczny przebieg motocykla i zużycie silnika. Kumpel tez miał taki probelm ze swoim LS-em (LSem który kwalifikowął się do remontu kapitalnego dodam).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

trochę późno ale...... pierdnięcie z rury w Savage'u po zgaszeniu silnika jest jak najbardziej normalne! To nie oznacza, że silnik jest zużyty... One juz tak mają :notworthy:

 

a pas napędowy......po pierwsze dobrze wyregulować.....a po drugie woda z mydłem (żadne inne środki)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moijej Kawce EN500 pas skrzypiał i NIC nie pomagało. Ani dokładna regulacja ani smarowanie....

Co prawda woda z mydłem poprawiała sytuację ale nie na długo. Dopiero po zastosowaniu preparatu do konserwacji tworzyw sztucznych Wurth pas ucichł. Smarowanie wystarczało na ok 400-500 km.

Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trochę późno ale...... pierdnięcie z rury w Savage'u po zgaszeniu silnika jest jak najbardziej normalne! To nie oznacza, że silnik jest zużyty... One juz tak mają :icon_exclaim:

 

a pas napędowy......po pierwsze dobrze wyregulować.....a po drugie woda z mydłem (żadne inne środki)

 

W pełni się zgadzam.

Moj kumpel miał LS650 , smarował mydłem i pomagało.

Natomiast strzał z rury to była czysta poezja. :icon_twisted: :icon_exclaim:

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja ten "strzał" nazywam głośnym "pierdnięciem" :icon_biggrin:

 

szczególnie mocne jest gdy jest minimalnie za dużo mieszanki ustawione na gaźniku. Przy zchodzeniu z obrotów można straszyć :smile: a do tego pusty wydech :bigrazz:

 

Odnośnie pasa: nie ma możliwości żeby pas piszczał po dokładnej regulacji położenia koła. Widocznie ta regulacja była niedokładna.

Po wyregulowaniu może się jedynie wydobywać lekkie skrzypienie przy wolnym przetaczaniu motocykla (ustępuje po zastosowaniu wody z mydłem) ale słyszalny pisk podczas jazdy to ewidentnie oznaka niedokładnej regulacji położenia koła :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Zgadzam się z naciągiem pasa tzw. kreski to tylko ustalenie pozycji pi razy oko ale jeszcze trzeba sprecyzować dokładniej Na pisk zastosowałem mydło ale firmy DeLaval śmieszne ale prawdziwe używane do do czyszczenia dojarek oczywiście rozcięczone z wodą , mydło jest w konsystencji żelu dlatego łatwiej jest je wymieszać dawke stosuje na oko powiedzmy że 20ml na litr Co do pierdnięcia to zajebista sprawa szczególnie na stacji benzynowej pod wiatą gdy gościu tankuje a tu nagle jebz to oznaka sprawnego moto tylko i wyłącznie jeżeli tego nie robi to coś jest nie tak Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 lata później...

Witam, mam ten sam problem u mnie w LS, z piszczącym paskiem,(po przejechaniu pare KM, ustaje)

Wygląda na to ze wymaga regulacji, ponieważ na tylnim kole dochodzi do prawej krawędzi.

Mam pytanie w zwiazku z tą regulacja, (jestem nowicjuszem)

Jak ją poprawnie przeprowadzić popuścic tylko koło? odkrecic całkiem luźno? :) no i rozumiem regulować tylko tymi śrubkami? :) która są tak intuicyjnie rozmieszczone do tego? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak już napisał zielony71 - woda z mydłem (proste, tanie i skuteczne) a strzał z tłumika u mnie też występował, tak podczas schodzenia z obrotów jak i przy wyłączaniu silnika... Pozdrawiam!

Edytowane przez magrpa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam jeszcze raz, myłem pasek wodą z mydłem i nic to nie dało. Sprawa wygląda tak ze ktos mi doradził środek do pasków klinowych, uzywałem go pewien czas i jak sie okazało nie jest to najlepszy sposob, bo jest to substancja bardzo klejaca co zwieksza tarcie, no i w tej chwili mam zalepiony pasek i koło,(tą substancja coś jak silikon no i nazbierało to pełno brudu) i moje pytanie brzmi jakim mocniejszym środkiem moge umyć pasek? by pozbyc sie tego klejącego syfu co nie reaguje n wode z mydlem, naftą? benzyną?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj umyć go denaturatem.Na piszczący pasek jest tylko jeden sposób jaki znam to odpowiedni naciąg.Pasek lepiej jak jest trochę za mocno naciągnięty niż za słabo.A na paskach zrobiłem już prawie 100 tys km,i nigdy mi nie piszczał.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

byłem w servisie, naciągnęli i ustawili pasek, niestety nadal piszczy domyślam sie ze przez ten syf po tym środku do pasków klinowych, no to jutro rozpoczne akcje czyszczenia paska, i kół. Posypie talkiem na koniec zobaczymy efekt, no a z drugiej strony pasek juz bedzie miec niedługo 40K wiec to juz czas na niego powoli.

 

dzis wyczyscilem pasek ale nie denaturatem tylko środkiem podobnym do WD-40 ale w płyenie, denaturat nie chciał ruszyć tego silikonu.

co do paska to jednak jest zle ustawiony na tylnim kole pasowym przylega do prawej krawedzi a na przednim do lewej, no i tylne koło pasowe jest nawet bardziej zurzyte z lewej strony, :/

Edytowane przez b4ko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...