Skocz do zawartości

Dziura w obrotach!


marcin.j007
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wiem że temat był jusz na forum ale nie było żadnej snsownej odp.

Mam problem między 4 a 5 tysiącem obrotów mtx wogule nie przyśpiesza.Jak zdjołem łącznik między filtrem a gaźnikiem chodił normalnie..........morze mało powietrza :(

Co wy o tym myślicie?

 

A jeszcze chciałem dodać że nie mam wogule końcówki wydechu.......morze to?,ale bez łącznika działał :evil:

Edytowane przez marcin.j007
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze ten łacznik ma cos w sobie takiego ze nie przepuszcza powietrza... posprawdzaj

 

 

Nie jest pusty........chodzi mi o to że jak go odpiełem od filtra to gaźnik brał powietrze bespośrednio z otoczenia a nie z filtra :( ...........może zamało powietrza dostaje filter?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jeszcze chciałem dodać że nie mam wogule końcówki wydechu.......morze to?,ale bez łącznika działał :(

 

Myślę, ze w dużej części sam sobie zacząłeś odpowiadać na pytanie.

Silniki 2T są bardzo czułe na strojenie układu wydechowego i ssącego.

Prawdopodobnie, ściągając końcówkę, spowodowałeś zmniejszenie działania zjawisk falowych w tym akutrat zakresie obrotów i cylinder nie jest napełniany mieszanką jak trzeba. Ściągając łącznik powodujesz, że ma trochę lżej zasysać i dlatego mu się trochę "polepsza".

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem czy to samo czy nie ale ja mam dt i mam takie problem że mi słabo sie wkręca na obroty jak zdejme końcówke i łącznik gaźnika z filtrem powietrza to wchodzi dobrze na obroty i w ogóle a jak założe filtr to obroty max troche spadają ale nie jest źle a jak załoze końcówke to jest znów źle. czyściłem już i gaźnik i filtr i wydech. nawet rozciąłem końcówke wydechu ale okazało sie że jest czyściutka w tamtym roku wypalana. dodam że wcześniej chodził dobrze z tą końcówką..

czy to może być wina np słabej kompresji?? bo już nie wiem co to moze byc.. jak złoze wszystko to nie dość że wolnow sie wkręca to obroty max są w granicach 5tys i na dodatek takie przerywane... dt jest zablokowana wcześniej osiagała obroty 7tys a to własnie dlatego ze jest zablokowana żeby nie jechała więcej jak 80km/h

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja stawiam na zasyfiony filtr ... Co Ci to da, ze sobie go "poglaskasz" szmatką ? :icon_razz: Jezeli zawsze go tak czysciles to się nie dziwie, ze wkoncu dał o sobie znać. Musisz zrobic tak jak napisal kolega Strzałek.

ps. W tym oleju po umyciu tez go za bardzo nie babraj bo bedzie ciezko ssał powietrze... Chodzi tylko o to, zeby go lekko natłuścic zeby lepiej "łapał" kurz.

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja stawiam na zasyfiony filtr ... Co Ci to da, ze sobie go "poglaskasz" szmatką ? :icon_razz: Jezeli zawsze go tak czysciles to się nie dziwie, ze wkoncu dał o sobie znać. Musisz zrobic tak jak napisal kolega Strzałek.

ps. W tym oleju po umyciu tez go za bardzo nie babraj bo bedzie ciezko ssał powietrze... Chodzi tylko o to, zeby go lekko natłuścic zeby lepiej "łapał" kurz.

 

pzdr

 

 

Nie robiłem tak zawsze.........moto mam jakieś 3 miechy,ale zrobie tak jak mówicie w poniedziałek to dam znać czy to coś pomogło :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...