marcin.j007 Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2006 (edytowane) Wiem że temat był jusz na forum ale nie było żadnej snsownej odp.Mam problem między 4 a 5 tysiącem obrotów mtx wogule nie przyśpiesza.Jak zdjołem łącznik między filtrem a gaźnikiem chodił normalnie..........morze mało powietrza :( Co wy o tym myślicie? A jeszcze chciałem dodać że nie mam wogule końcówki wydechu.......morze to?,ale bez łącznika działał :evil: Edytowane 4 Sierpnia 2006 przez marcin.j007 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawik Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Moze ten łacznik ma cos w sobie takiego ze nie przepuszcza powietrza... posprawdzaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Ten łącznik jest oryginalny czy nie? Może to jakiś patent był. Jeżeli mówisz, że bez łącznika działa git to raczej końcówce nic do tego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin.j007 Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Moze ten łacznik ma cos w sobie takiego ze nie przepuszcza powietrza... posprawdzaj Nie jest pusty........chodzi mi o to że jak go odpiełem od filtra to gaźnik brał powietrze bespośrednio z otoczenia a nie z filtra :( ...........może zamało powietrza dostaje filter? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roger Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2006 A jeszcze chciałem dodać że nie mam wogule końcówki wydechu.......morze to?,ale bez łącznika działał :( Myślę, ze w dużej części sam sobie zacząłeś odpowiadać na pytanie.Silniki 2T są bardzo czułe na strojenie układu wydechowego i ssącego.Prawdopodobnie, ściągając końcówkę, spowodowałeś zmniejszenie działania zjawisk falowych w tym akutrat zakresie obrotów i cylinder nie jest napełniany mieszanką jak trzeba. Ściągając łącznik powodujesz, że ma trochę lżej zasysać i dlatego mu się trochę "polepsza". Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2006 A moze masz zasyfiony fltr... Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Ale jak zdjąłeś to jeździłeś w ogóle bez filtra? Możliwe, że jest zasyfiony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin.j007 Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Nie jest zasyfiony,wziołem szmatke wyczyściłem go i od nowa posmarowałem olejem........to samo :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Może masz filtr nieoryginalny? Jak wygląda sprawa z gaźnikiem, może trzebaby go przeczyścić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Chodzil z koncowka dobrze ???To na jaka cholere ja zdejmowales ??? Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin.j007 Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Chodzil z koncowka dobrze ???To na jaka cholere ja zdejmowales ??? Adam M. Nie wiem nie mam jej :icon_razz: :icon_mrgreen: :P :) Filtr orginalny a gaźnik niedawno był czyszczony (miesiąc temu) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yamahadt80lc2 Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2006 nie wiem czy to samo czy nie ale ja mam dt i mam takie problem że mi słabo sie wkręca na obroty jak zdejme końcówke i łącznik gaźnika z filtrem powietrza to wchodzi dobrze na obroty i w ogóle a jak założe filtr to obroty max troche spadają ale nie jest źle a jak załoze końcówke to jest znów źle. czyściłem już i gaźnik i filtr i wydech. nawet rozciąłem końcówke wydechu ale okazało sie że jest czyściutka w tamtym roku wypalana. dodam że wcześniej chodził dobrze z tą końcówką..czy to może być wina np słabej kompresji?? bo już nie wiem co to moze byc.. jak złoze wszystko to nie dość że wolnow sie wkręca to obroty max są w granicach 5tys i na dodatek takie przerywane... dt jest zablokowana wcześniej osiagała obroty 7tys a to własnie dlatego ze jest zablokowana żeby nie jechała więcej jak 80km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Nie jest zasyfiony,wziołem szmatke wyczyściłem go i od nowa posmarowałem olejem........to samo :icon_razz:To nic nie da. Musisz wyjąć go i wyprać w benzynie lub wodzie z ludwikiem i gokladnie go przedmuchać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzejtomecki Opublikowano 5 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2006 Ja stawiam na zasyfiony filtr ... Co Ci to da, ze sobie go "poglaskasz" szmatką ? :icon_razz: Jezeli zawsze go tak czysciles to się nie dziwie, ze wkoncu dał o sobie znać. Musisz zrobic tak jak napisal kolega Strzałek. ps. W tym oleju po umyciu tez go za bardzo nie babraj bo bedzie ciezko ssał powietrze... Chodzi tylko o to, zeby go lekko natłuścic zeby lepiej "łapał" kurz. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin.j007 Opublikowano 5 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2006 Ja stawiam na zasyfiony filtr ... Co Ci to da, ze sobie go "poglaskasz" szmatką ? :icon_razz: Jezeli zawsze go tak czysciles to się nie dziwie, ze wkoncu dał o sobie znać. Musisz zrobic tak jak napisal kolega Strzałek. ps. W tym oleju po umyciu tez go za bardzo nie babraj bo bedzie ciezko ssał powietrze... Chodzi tylko o to, zeby go lekko natłuścic zeby lepiej "łapał" kurz. pzdr Nie robiłem tak zawsze.........moto mam jakieś 3 miechy,ale zrobie tak jak mówicie w poniedziałek to dam znać czy to coś pomogło :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.