Skocz do zawartości

Dziura w obrotach!


marcin.j007
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wiem że temat był jusz na forum ale nie było żadnej snsownej odp.

Mam problem między 4 a 5 tysiącem obrotów mtx wogule nie przyśpiesza.Jak zdjołem łącznik między filtrem a gaźnikiem chodił normalnie..........morze mało powietrza :(

Co wy o tym myślicie?

 

A jeszcze chciałem dodać że nie mam wogule końcówki wydechu.......morze to?,ale bez łącznika działał :evil:

Edytowane przez marcin.j007
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  Pawik NSR napisał:

Moze ten łacznik ma cos w sobie takiego ze nie przepuszcza powietrza... posprawdzaj

 

 

Nie jest pusty........chodzi mi o to że jak go odpiełem od filtra to gaźnik brał powietrze bespośrednio z otoczenia a nie z filtra :( ...........może zamało powietrza dostaje filter?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  marcin.j007 napisał:

A jeszcze chciałem dodać że nie mam wogule końcówki wydechu.......morze to?,ale bez łącznika działał :(

 

Myślę, ze w dużej części sam sobie zacząłeś odpowiadać na pytanie.

Silniki 2T są bardzo czułe na strojenie układu wydechowego i ssącego.

Prawdopodobnie, ściągając końcówkę, spowodowałeś zmniejszenie działania zjawisk falowych w tym akutrat zakresie obrotów i cylinder nie jest napełniany mieszanką jak trzeba. Ściągając łącznik powodujesz, że ma trochę lżej zasysać i dlatego mu się trochę "polepsza".

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem czy to samo czy nie ale ja mam dt i mam takie problem że mi słabo sie wkręca na obroty jak zdejme końcówke i łącznik gaźnika z filtrem powietrza to wchodzi dobrze na obroty i w ogóle a jak założe filtr to obroty max troche spadają ale nie jest źle a jak załoze końcówke to jest znów źle. czyściłem już i gaźnik i filtr i wydech. nawet rozciąłem końcówke wydechu ale okazało sie że jest czyściutka w tamtym roku wypalana. dodam że wcześniej chodził dobrze z tą końcówką..

czy to może być wina np słabej kompresji?? bo już nie wiem co to moze byc.. jak złoze wszystko to nie dość że wolnow sie wkręca to obroty max są w granicach 5tys i na dodatek takie przerywane... dt jest zablokowana wcześniej osiagała obroty 7tys a to własnie dlatego ze jest zablokowana żeby nie jechała więcej jak 80km/h

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja stawiam na zasyfiony filtr ... Co Ci to da, ze sobie go "poglaskasz" szmatką ? :icon_razz: Jezeli zawsze go tak czysciles to się nie dziwie, ze wkoncu dał o sobie znać. Musisz zrobic tak jak napisal kolega Strzałek.

ps. W tym oleju po umyciu tez go za bardzo nie babraj bo bedzie ciezko ssał powietrze... Chodzi tylko o to, zeby go lekko natłuścic zeby lepiej "łapał" kurz.

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  andrzejtomecki napisał:

Ja stawiam na zasyfiony filtr ... Co Ci to da, ze sobie go "poglaskasz" szmatką ? :icon_razz: Jezeli zawsze go tak czysciles to się nie dziwie, ze wkoncu dał o sobie znać. Musisz zrobic tak jak napisal kolega Strzałek.

ps. W tym oleju po umyciu tez go za bardzo nie babraj bo bedzie ciezko ssał powietrze... Chodzi tylko o to, zeby go lekko natłuścic zeby lepiej "łapał" kurz.

 

pzdr

 

 

Nie robiłem tak zawsze.........moto mam jakieś 3 miechy,ale zrobie tak jak mówicie w poniedziałek to dam znać czy to coś pomogło :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...