Gość ronin Opublikowano 1 Czerwca 2002 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2002 Potrzebuję informacji na temat Kawy ZX10. Wiem tylko tyle że jest to jakiś poprzednik ZZR 1100. Przeglądam internet ale niewiele tu znalazłem. Chodzi o to że jest w mojej miejscowości gostek który kiedyś sprowadził coś takiego i od trzech lat sprzęt stoi w garażu odpalany co jakiś czas. Narazie to on sam nie wie co z nim zrobić ale może będzie go chciał pogonić za jakieś sensowne pieniądze. Może jest ktoś kto pomykał czymś takim. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 3 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2003 czesc mialem kiedys taki motorek ale uczucia mam mieszane poniewarz fura padla kilka dni po zakupie maly remont glowicy 1500 zl i znowu moglem brykac ogolnie sprzet zapie**ala kosmicznie wg. mnie lepiej niz cbr 1000 ale sie sypie i w srodowisku ma zla opinie lepiej uwazaj ps.puzniej znowu mi sie posypal urwaly sie 2 korby i sprzedalem go z zarznietym silnikiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kigam Opublikowano 4 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2003 ............... sprzet zapie**ala kosmicznie .......... I ja bym sie tylko na tym skupil he he he a tak na serio no podbno na kawasaki ...ptaki ale kumpel bryka GBZ1000 to poprzednik ZX10 i sobei chwali wiec co kawasaki wraz z nowym modelem wprowadzilo bledy sprawilo ze silnik sie rozwala?...nie sadze wszystko zalezy jak szanujesz maszynke ty lub towoj poprzednik :D a jesli masz dylematy to polecam przeglad w sewicie napewno warto wydac pare zl niz stracic kilka tys Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sylwiaZX10 Opublikowano 8 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2003 Ja i mój mąż mamy kawę zx10 i jeździ się nią świetnie pod warunkiem że z głowa walory jej są super a służy nam długo bo dbamy o nią jak o dziecko więc niekraczcie bo jeździ się na niej świetnie fakt że kopa to ona ma. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sylwiaZX10 Opublikowano 9 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2003 Mamy do sprzedania oryginalną książkę do kawy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 11 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2003 Cześć! No cóz motocykl , motocyklowi nierówny.Mam 2 kumpli na takich samych ZX7R (1 -czarna, 2 -czerwona). Czarna sprowadzona z niemiec-kupiona od turka.Padł w niej rozrząd,na jednym cylindrze urwał sie trzonek zaworu i narobił kaszany. Czerwona jezdzi i sie smieje-ale robi rutynowy serwis i wymienia oleje itp. Motor który leżał na boku i wył też długo nie pojezdzi. O ZX10 tyle tylko słyszałem , ze o części jest trudno, ale to trzeba osobiście sprawdzić.No i że ma niesamowite osiągi(ale gdzie to wykorzystac na naszych "autostradach"pola?)Pozdrawiam.Janek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 27 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2005 Ja posiadam taki motocykl od niedawna. Przejechałem nim kilkaset kilometrów z uszkodzonym silnikiem (na początku przydymiał a później zaczął kopcić), kupiłem taki będąc świadomy, że jest uszkodzony. Mam około 195 cm wzrostu i trochę ciała i przez to na niewielu motocyklach się mieszczę ale na tym sprzęcie jest mi wygodnie, miejsca sporo a i pasażerka nie narzeka. Motocykl jak dla mnie to prowadzi się zajebiś... lecz jest to jazda turystyczna bez kosmicznych prędkości i szaleństw, za to z dość dużym obciążeniem. Nie stwierdziłem żeby zawieszenie dobijało, przód jest dość dobrze zestrojony, nie za twardy, nie za miękki. Z tyłu można ustawić napięcie wstępne sprężyny pokrętłem z czterostopniową regulacją, które jest bardzo łatwo dostępne i nawet skutecznie działa J W zakręty moto łatwo się składa mimo swojej nie małej masy. Silnik pomimo tego, że nie pracował poprawnie na jeden cylinder miał i tak dużą moc i był dosyć elastyczny. Sprawdziłem też ile spala, wyszło mi 7,4 l, jechałem w dwie osoby z małą ilością bagażu i nie zawsze na czterech garach, z powodu uszkodzenia zalewała się jedna świeca olejem i jeden cylinder przestawał pracować. Silnik miał awarię nie z powodu wady sprzętu lecz z powodu błędu mechanika, który zapomniał założyć segierek na sworzniu. brak zabezpieczenia spowodował wysunięcie sworznia, który zaczął szlifować cylinder, aż wyszlifował piękną głęboką krechę. Z częściami nie ma raczej problemów, materiały eksploatacyjne oraz popularne części możesz kupić w Larssonie bądź innym sklepie z częściami aftermarketowymi, a pozostałe w serwisie. Widziałem też parę ogłoszeń dotyczących części używanych. Dane techniczne są na tej stronce: http://hades.if.uj.edu.pl/~wisnia/motory/k...wasaki/opis.htm Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wujek Opublikowano 27 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2005 Ogólnie moto fajne tylko "kredensiaste" - na ciasne winkielki i do naśladowania "ulicznych szaleńców" się nie nadaje. Na "autobany" i "gierkostrady" super. Podobno padają panewki 3 cylindra i sypie się skrzynia biegów (wyskakujace biegi itp.) może będzie go chciał pogonić za jakieś sensowne pieniądze to znaczy?? Jeśli jest ok to mozna dac 5/6 koła. ps. uzupełnij dane bo trochę to głupio wygląda :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 27 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2005 Wielki, ciezki i bardzo szybki, typowe usterki to miekkie gniazda zaworowe ( luzy zaworowe z czasem sie zmniejszaja ), slawna 3 panewka i warto zwrocic uwage na mocowanie zebatki zdawczej ( potrafi sie odkrecic ). Egzemplarze o duzym przebiegu beda mialy zuzyta skrzynie ale to normalka wszedzie.Moze byc do turystyki, ale w miescie za klocowaty no i zadnego stawiania na gumie przedniej czy tylnej.Czeste zmiany oleju i pilnowanie poziomu w okolicach gornej kreski jest podstawa bezproblemowego uzytkowania.Wersja niemiecka i szwajcarska stlumiona do 100KM. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Timac Opublikowano 30 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2005 2 kolesi z okolicy mialo zx10 (rocznik 2004) i kazdemu pekla rama z jazdy na gumie :roll: :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 31 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2005 Tu mowa o starym a nie nowym ZX 10. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nika Opublikowano 31 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2005 2 kolesi z okolicy mialo zx10 (rocznik 2004) i kazdemu pekla rama z jazdy na gumie :roll: :banghead:pewnie temu ze wczesniej mialy dzwony :-D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.