Skocz do zawartości

[b]mam problem z ladowaiem[/b]


HaryPL
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam!!!mam etke 250 -zerabisty sprzecik,ale mam jeden proble-przy wyzszych obrotach(3500-4000 i wyzej)zapala mi sie kontrolka od ladowania...,podobna sytuacja jest na niskich obrotach do 2000 obrotow.sunujac mam ladowanie tylko w zakresie 2000-3500 obrotow.jesli ktos wie co jest grane-prosze o pomoc!!!!!!!!! z gory dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

siema

mialem taki sam problem jak ty w mojej etz 250 i opisalem go wlasnie na tym forum, przejzyj sobie, jesli wszystko wporzadku jest z wirnikiem i szczotkami ze nie sa wylupane to problem twoj powinien zniknac po zmianie regulatora napiecia to taka kopulka pod siedzieniem z zamknieciem na drucik.Zmien to i napisz co i jak

pozdrawiam narka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam.juz wszycho w porzasiu -poprostu kabelek V byl zamieniony z W przy alternatorze...a tak swoja droga to komutator mam troche wylupany ale to nie przeszkadza za bardzo...ale mimio wszystko dzieki za checi :evil:

na gazie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O ile dobrze pamiętam U V W to końce uzwojeń alternatora i nie ma żadnego znaczenia jak się je podepnie do mostka prostownika. To miganie kontrolki ładowania może być spowodowane biciem promieniowym pierścieni ślizgowych. Mogą też być zacięte szczotki w prowadnicach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam ponownie :) .hej pipcyk skoro nie ma to zadnergo wplywu czy V i W sa dobrze podlaczone to po co by je oznaczali specjalnie innymi literami...a zreszta musi to miec jakies znaczenie skorto sama zmiana podlaczen kabli na dobre sprawila z eproblem z ladowaniem zniknol...ale i tak jestes spoko koles ze odpisujesz na te wszystkie posty-dzieki ci za to.... :evil:

pozdrowka od mz...wca -na gazie i szerokiej drogi ps.oby zawsze z wiatrem :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pipcyk ma rację, nieważne w jakiej kolejności podepniesz do mostka prostowniczego fazy, i tak zostaną wyprostowane. Jeśli do jednego zacisku prostownika jest podłączona jedna faza to powinno grać. Może po prostu miałeś tam przyśniedziałe styki albo cuś i po poprawce jest ok?

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co to moze byc ze jak jade to mi sie luz swieci na terenach gdzies cholera musi byc zwarcie albo h*j wie co jutro popatrze Nie wydaje mi sie zeby to bylo w silniku czujnik luzu no ale byc moze w ogóle cos mi sie dzieje z elektyka dzis jade sobie a tu nagle siup zgasl brak ladowania Ale otworzylem dekiel i popatrzylem kabelki i dziala jednemu koncowke zmienilem Albo bylo cos takiego ze nie bylo ladowania kopnolem i bylo Moze byc to wina akumulatora ??? Co sie dzieje ? W sumie to sam popatrze ale moze akurat ktos mial cos takiego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam ponownie :) .hej pipcyk skoro nie ma to zadnergo wplywu czy V i W sa dobrze podlaczone to po co by je oznaczali specjalnie innymi literami...a zreszta musi to miec jakies znaczenie skorto sama zmiana podlaczen kabli na dobre sprawila z eproblem z ladowaniem zniknol...ale i tak jestes spoko koles ze odpisujesz na te wszystkie posty-dzieki ci za to.... :evil:

pozdrowka od mz...wca -na gazie i szerokiej drogi ps.oby zawsze z wiatrem :twisted:

 

Nie wiem czy zauważyłeś że wszystkie kable podpięte do konektorów U V W sa jednego koloru ( czarny) i w dodatku one nie maja żadnych oznaczeń. Jeżeli zamiana kabli pomogła to może to oznaczać że masz uszkodzony mostek prostowniczy lub jedno z uzwojeń ( mało prawdopodobne) Albo może po prostu miałeś zaśniedziałe konektory i przekładając kable po prostu „odświeżyłeś” połączenie

 

P.S.. Nie odpisuje dlatego że jestem spoko czy chce sobie nabić postów. Pisze po to aby pomóc i dać jakąś konkretna poradę Jeżeli czegoś nie wiem i nie jestem pewny to nie odpowiadam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Pipcyk ma rację zmiana przewodów nie ma znaczenia natomiast samo poruszanie przewodami mogło spowodować że coś zaczęło łączyć - osobiście bardzo nie lubię jak coś się samo naprawia bez logicznego wytłumaczenia potem samo znów się popsuje tylko tyle że w momencie jazdy np. na zlot :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...