Tomek-KTM Opublikowano 24 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2006 Tylko tutaj musimy uscilslic o jakich 4T mówimy. Czy o wysilonej na maxa 250 czy o jakims Xtku 600 do ktorego wystarczy lac paliwo i nic wiecej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek s Opublikowano 24 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2006 Tylko tutaj musimy uscilslic o jakich 4T mówimy. Czy o wysilonej na maxa 250 czy o jakims Xtku 600 do ktorego wystarczy lac paliwo i nic wiecej.No właśnie, bo wtedy to są zupełnie inne relacje kosztów. Pod względem kosztów wybrałbym na pewno-tor 2T, enduro 4T. W kategorii przyjemność jazdy-only 4T:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zygizz Opublikowano 24 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2006 A moze ktos kiedys sprawdzal spalanie srednie na 100km 125 w 2Ti w 2504T?? Jest duzo wieksze w 2T niz w 4T?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario_PL Opublikowano 24 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2006 ja jakbym mial do wybory 2 T czy 4T to nawet bym sie nie zastanawiał i brałbym 4T achh ten moment obrotowy :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 24 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2006 A moze ktos kiedys sprawdzal spalanie srednie na 100km 125 w 2Ti w 2504T?? Jest duzo wieksze w 2T niz w 4T?? w wyczynie czy w normalnym ? Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zygizz Opublikowano 24 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2006 Wyczyn typu KX, Yz, CR :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
predator Opublikowano 25 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2006 Bez wątpliwości 2T spali więcej, tak +\- to 10 - 12 litrow(ale to przy maksymalnym pałowaniu :)). A 250 4T to 8-9l.pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gościu Opublikowano 25 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2006 ja mam podobny problem tez kasa podobna ale waham sie nad wyborem 4t , bo juz 2t jezdze z 7 lat i zygam nimy. bardzo moco zastanawaim sie na huska 410 albo 610 ten drugo to raczej nie dlamnie to troche moc mnie przeraza, ale ta 410 mysle ze dalbym rade poskromic :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samson Opublikowano 25 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2006 Nie wiem skąd takie wypowiedzi o spalaniu 8-9 litrów 250-4T. Moje 600 i 650 palą 4 litry do 6.5 przy zarzynaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ninjabike Opublikowano 25 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2006 Witam wszystkich motocyklistow i nie tylko ;) :icon_razz: Mam takie pytanie : szukam motocykla cross/enduro w cenie do 6-6.5 tys, i zastanawiam sie nad kupnem 125 2T czy 4T wiekszej pojemnosci.Doradzcie w co lepiej zainwestowac,? Jak jest z zywotnoscia silnikow, i co tansze w eksploatacji? :icon_rolleyes: (jak jest np. ze spalaniem takich motocykli, slyszalem ze 2T to smoki, a ja nie mam siana na ciagla jazde od CPN-u do cpn-u :icon_mrgreen: JA na twoim miejscu nie kupowal bym 2t kupil bym 4t troche wiekszej pojemnosci W 2t musisz co jakis czas cos serwicowac zmieniac a w 4T PILNUJESZ TEMPERATURY oleju jak chlodzony ciesza to wody tak rzeby sie nie przegrzal i simigasz do bolu wazny jest olej ja proponowal bym cie husqvarne te 610 lub 410 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samson Opublikowano 25 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2006 Husqa mała bądź duża to dobry wybór, ostatnio można kupić w dobrej cenie. Świetne zawieszenie i osiągi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 25 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2006 Nie pakuj się w 4T bo są drosze wutrzymaniu niż 2T jeżeli mówimy tu o crossach. Jeżeli jeździsz po torze to 4T utrwala błędy techniczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 25 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2006 Wyczyn typu KX, Yz, CR :icon_razz: w 125 2T zbiornik na 45min-1 godz w 250 4T ok 2H , w enduro np. exc w 125 2T zbiornik na 1 godz 20m w 250 2T ok 2godz w husce te250 zbiornik na ok 3H (cuda :icon_mrgreen: :icon_rolleyes: ) Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek-KTM Opublikowano 25 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2006 Miałem wczesniej setke ktma to palił duzo wiecej ni ta 250 4t co teraz mam. Jeżeli jeździsz po torze to 4T utrwala błędy techniczne. No własnie juz dosc sporo razy słyszałem podobne opinie ale nie wiem dlaczego tak jest. Ostatnio rozmawiałem z kolegą który jezdzi w MP w 125J na setce 2t i zapytałem sie czemu nie kupi sobie 250 4t. Powiedział ze na 4T nie da sie juz wiecej nauczyc. Ale przeciez teraz jest zdecydowana wiekszosc 4T ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endurowiec Opublikowano 25 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2006 Ja tam polecam 4t, moment obrotowy i małe spalanie to jest to, tera mam ktm exc125 po remoncie, ale bylem zmuszony zrezygnować z zaworu wydechowego i pali na wolnych obrotach 16l na 100KM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.