zetes66 Opublikowano 18 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2012 Witam wszystkich, mam magne 700 z 84r 95KMnajniższe zużycie jakie odnotowałem to 5,4l najwyższe 8,5l. ale przeważnie wychodzi 7.0l Mocna ta Madzia - moja 750 z 83' ma tylko 86KMpodrasowana jakoś czy takie wychodziły? Cytuj Magna V45/ Yamaha Road Star 1700 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzemV4 Opublikowano 19 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2012 Mocna ta Madzia - moja 750 z 83' ma tylko 86KMpodrasowana jakoś czy takie wychodziły? Nic z tego. Honda VF700 z 84r ma 82KM, niestety. Twoja również - przynajmniej wg. katalogów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaduk Opublikowano 21 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2012 Witam ponownie magnowiczów :biggrin: Zwracam sie dowas z zapytaniem, czy ktos mi powie co za dziwny dzwiek dobiega z silnika ( chyba z lewej strony ) przed zagrzaniem silnika jak by cos sie obijalo o pokrywe po jakims czasie ustaje i dalej juz tego nie slychac. Wczesniej dzwiek ten byl dosc cichy ale ostatnio cos coraz glosniej to stuka. Gdzies wyczytalem ze to jakis napinacz czy lancuszek i ze to normalne ze to clychac ale tak jak napisalem jest to coraz glosniejsze i niewiem kurde co mam robic bo sie natym nieznam :sad: pozdrawiam :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kabat1 Opublikowano 21 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2012 witam. jestem tutaj nowy i co najwazniejsze niedawno kupilem motocykl VF750C Magna z 1984r,a juz zepsula mi sie stacyjka. szukam uzywanej ale dobrej stacyjki do tego motocykla. moze ktos ma na zbyciu taka stacyjke?? chetnie odkupie. pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzemV4 Opublikowano 21 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2012 witam. jestem tutaj nowy i co najwazniejsze niedawno kupilem motocykl VF750C Magna z 1984r,a juz zepsula mi sie stacyjka. szukam uzywanej ale dobrej stacyjki do tego motocykla. moze ktos ma na zbyciu taka stacyjke?? chetnie odkupie. pozdrawiam.Wpisz sobie na allegro w częściach "Magna" i wyskoczy Ci gość z miejscowości Cybinka. Spokojnie mogę go polecić, bo już parę rzeczy nie do dostania u niego kupiłem i były OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kabat1 Opublikowano 21 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2012 Wpisz sobie na allegro w częściach "Magna" i wyskoczy Ci gość z miejscowości Cybinka. Spokojnie mogę go polecić, bo już parę rzeczy nie do dostania u niego kupiłem i były OK. dzieki za info jak wroce do domu to sprawdze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wgmparkot Opublikowano 21 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2012 to i ja się przyłączę do spalania, moja maszyna pochodzi z 97r i spala najmarniej 8-10l aż się przeraziłem tym wynikiem, bo żadna gaźnikowa maszyna, którą posiadałem do tej pory tyle nie chochlowała Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdarecki Opublikowano 21 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2012 (edytowane) Nic z tego. Honda VF700 z 84r ma 82KM, niestety. Twoja również - przynajmniej wg. katalogów.Sprzeczał się nie będę , tak mam w dokumentacji i w dowodzie rejestracyjnym, no chyba że 70.00kW to nie jest 95KM.jest to najmocniejsza wersja 700 jaką spotkałem( powód zakupu) porównywałem się z 90KM i wymiękł, więc wcale ta moc w dokumentach nie wzbudza mojej podejrzliwości.Piszesz że w/g katalogów 82KM a przy poszukiwaniach spotkałem modele 65KM, taka sama sytuacja z 750 występowały z różną mocą silników, że o 1100 nie wspomnę bo też jak dobrze pamiętam różnica chyba 30KM między najsłabszą a najmocniejsząNa hamownie się nie wybieram żeby to sprawdzić, a skoro moja staruszka potrafi zawstydzić maszyny z większymi silnikami więc co tu dużo kombinować, tyle napisali wiec tą cyfrą się posłużyłem. witam. jestem tutaj nowy i co najwazniejsze niedawno kupilem motocykl VF750C Magna z 1984r,a juz zepsula mi sie stacyjka. szukam uzywanej ale dobrej stacyjki do tego motocykla. moze ktos ma na zbyciu taka stacyjke?? chetnie odkupie. pozdrawiam.Nowa stacyjka kosztuje 200zł, warto znać cenę szukając części używanych, "sprzedawcy" na alledrogo nie pochodzą chyba z tej planety i mocno przeceniają wartość posiadanych skarbów Edytowane 21 Maja 2012 przez zdarecki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzemV4 Opublikowano 22 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2012 to i ja się przyłączę do spalania, moja maszyna pochodzi z 97r i spala najmarniej 8-10l aż się przeraziłem tym wynikiem, bo żadna gaźnikowa maszyna, którą posiadałem do tej pory tyle nie chochlowałaWszystko zależy od tego, jak jeździsz. Jak dajesz V4 w palnik to się nie dziw, bo i 12 l/100km można zaliczyć (jak się ktoś uprze). Przy "spokojnej" keździe (tak do ok 120-140) taki wynik jest już słaby i należałoby ustawić gaźniki, a może i sprawdzić zawory. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdarecki Opublikowano 23 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 Czy ktoś z was wybiera się madzią na zlot do Mińsk Maz 1-3.06 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaduk Opublikowano 23 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 Witam ponownie magnowiczów :biggrin: Zwracam sie dowas z zapytaniem, czy ktos mi powie co za dziwny dzwiek dobiega z silnika ( chyba z lewej strony ) przed zagrzaniem silnika jak by cos sie obijalo o pokrywe po jakims czasie ustaje i dalej juz tego nie slychac. Wczesniej dzwiek ten byl dosc cichy ale ostatnio cos coraz glosniej to stuka. Gdzies wyczytalem ze to jakis napinacz czy lancuszek i ze to normalne ze to clychac ale tak jak napisalem jest to coraz glosniejsze i niewiem kurde co mam robic bo sie natym nieznam :sad: pozdrawiam :crossy: Ludzie dajcie jakis znak co robic ?? Bo kurna niewiem czy moge tak jezdzic czy nie :banghead: I znowu ja :) powiedzcie mi jak stwierdzic czy musze wymieniac okladziny w chamulcu bebnowym bo cos slabo dziala w mojej madzi. Wystarczyc podciagnac dzwignie zeby zmiejszyc skok ? bo odkrecialem wszystko i wydaje mi sie ze jeszcze troche tej okladziny tam jest, jest moze jakas minimalna grubosc albo cos takiego. pozdro :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdarecki Opublikowano 23 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 (edytowane) Ludzie dajcie jakis znak co robic ?? Bo kurna niewiem czy moge tak jezdzic czy nie :banghead: I znowu ja :) powiedzcie mi jak stwierdzic czy musze wymieniac okladziny w chamulcu bebnowym bo cos slabo dziala w mojej madzi. Wystarczyc podciagnac dzwignie zeby zmiejszyc skok ? bo odkrecialem wszystko i wydaje mi sie ze jeszcze troche tej okladziny tam jest, jest moze jakas minimalna grubosc albo cos takiego. pozdro :biggrin:Musisz zdjąć dźwigienkę z wieloklina i przestawić w inne położenie.Po lewej, faktycznie pod pokrywą jest łańcuszek do napędu pompy i to taki luzny ze szok, ale czy to on czy koszyk sprzęgła czy coś innego tego ci nikt na forum nie stwierdzi.Podjedź do jakiegoś fachmana, bo może to nic takiego, ale równie dobrze może zrobić poważne szkody edit: dopiero teraz zauważyłem że masz vf500, wiec nie mam pojęcia co tam jest pod pokrywą Edytowane 23 Maja 2012 przez zdarecki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek1 Opublikowano 23 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 Pozdrawiam kolegę z Mińska Maz. Myślałem, że takiego cuda jak V4 nikt tu w okolicy nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wgmparkot Opublikowano 23 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 Wszystko zależy od tego, jak jeździsz. Jak dajesz V4 w palnik to się nie dziw, bo i 12 l/100km można zaliczyć (jak się ktoś uprze). Przy "spokojnej" keździe (tak do ok 120-140) taki wynik jest już słaby i należałoby ustawić gaźniki, a może i sprawdzić zawory. 10l wyszło mi w jeździe do 7tys, więc szaleństwa w tym nie widzę, a co do sprawdzenia gaźników, świec i filtra w najbliższy weekend wszystko będzie robione, jednak do pracy silnika nie mogę sie przyczepić. Co do prędkości z jaką się poruszam to za mocno nie wiem ponieważ poprzedni właściciel miał uszkodzony licznik i go naprawiał, jednak wspomniał że może oszukiwać i mam takie wrażenie że chyba sporo oszukuje (na dniach przetestuje z nawigacją) ponieważ jak jadę 120km/h to już ostro zdejmuje mnie z fotela a i maszyna już nie ma chęci na żwawe przyspieszanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poolski Opublikowano 23 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 (edytowane) 10l wyszło mi w jeździe do 7tys, więc szaleństwa w tym nie widzę, a co do sprawdzenia gaźników, świec i filtra w najbliższy weekend wszystko będzie robione, jednak do pracy silnika nie mogę sie przyczepić. Co do prędkości z jaką się poruszam to za mocno nie wiem ponieważ poprzedni właściciel miał uszkodzony licznik i go naprawiał, jednak wspomniał że może oszukiwać i mam takie wrażenie że chyba sporo oszukuje (na dniach przetestuje z nawigacją) ponieważ jak jadę 120km/h to już ostro zdejmuje mnie z fotela a i maszyna już nie ma chęci na żwawe przyspieszanie. Coś za dużo Ci pali moją dzisiaj podkręcałem ostro powyżej 7-8 i wyszło 7,4 l/100km a masz rocznik który powinien mieć takie samo spalanie. Kolega ma 94r i też pali tyle co moja. Przy spokojnej jeździe do 120km ok. 5 litrów/100km. Spr filtr powietrza świece i synchro gaźników Edytowane 23 Maja 2012 przez poolski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.