Kaduk Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Witam jako ze nie dostalem zadnej odpowiedzi odnosnie łącznika lag wziolem sprawy w swoje rece i dzisiaj rano wyjechalem na trase :biggrin: Nie zrazajac sie brakiem pomocy mam dla was drodzy magnowicze nowe pytanie : jak wymienic olej silnikowy w magnie vf500c 85" ? nigdy tego nie robilem bo to moje pierwsze moto a niechce oddawac mojego rumaka do mechanika i odrazu tez pytanie gdzie znajduje sie filtr oleju i czy trzeba go wymieniac. Zaznacze jeszcze tylko ze niemam ksiazki serwisowej. Ave :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tarra Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Ktoś się może orientuje czy w VF750c V45 są dwa moduły zapłonowe, czy jeden? Witam jako ze nie dostalem zadnej odpowiedzi odnosnie łącznika lag wziolem sprawy w swoje rece i dzisiaj rano wyjechalem na trase :biggrin: Nie zrazajac sie brakiem pomocy mam dla was drodzy magnowicze nowe pytanie : jak wymienic olej silnikowy w magnie vf500c 85" ? nigdy tego nie robilem bo to moje pierwsze moto a niechce oddawac mojego rumaka do mechanika i odrazu tez pytanie gdzie znajduje sie filtr oleju i czy trzeba go wymieniac. Zaznacze jeszcze tylko ze niemam ksiazki serwisowej. Ave :crossy: Rozgrzać motor, spuścić olej (śrubę spustową masz pod silnikiem z prawej strony, przy spuszczaniu odkręć korek którym będziesz wlewał później olej, to ten plastikowy przy nożnym hamulcu), zalać świeżym. :cool:Filtr zdecydowanie wymieniać, koszt nie wielki a ważna sprawa ;)A filtr masz pod kolektorami z przodu motocykla... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaduk Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2012 (edytowane) Ktoś się może orientuje czy w VF750c V45 są dwa moduły zapłonowe, czy jeden? Rozgrzać motor, spuścić olej (śrubę spustową masz pod silnikiem z prawej strony, przy spuszczaniu odkręć korek którym będziesz wlewał później olej, to ten plastikowy przy nożnym hamulcu), zalać świeżym. :cool:Filtr zdecydowanie wymieniać, koszt nie wielki a ważna sprawa ;)A filtr masz pod kolektorami z przodu motocykla...Dzieki za rade :biggrin: mysle ze jeszcze jutro sie zato zabiore jesli uda mi sie zakupic filtr do mojego moto :) pozdrawiam i do zobaczenia na trasie :crossy: aaaa i bym zapomnial, orientujesz sie moze jaka ilos oleju wchodzi do miski w vf500c ?? Edytowane 20 Kwietnia 2012 przez Kaduk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peery Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Ktoś się może orientuje czy w VF750c V45 są dwa moduły zapłonowe, czy jeden? Jak w każdej dwa, jeden powinien być większy drugi mniejszy ale są zamienne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuczwelek Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2012 -myślę,że masz tam albo bagnecik albo okienko przy dźwigni hamulca wstecznego przez które widać stan oleju. lejesz do połowy szkiełka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaduk Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2012 -myślę,że masz tam albo bagnecik albo okienko przy dźwigni hamulca wstecznego przez które widać stan oleju. lejesz do połowy szkiełkaokienka tam niemam ale no chyba bede musial posluzyc sie bagnetem lac na oko i sprawdzac co jakis czas czy nie przelalem ale jesli by ktos mial info ile tego oleju tam wchodzi do nadal prosze o info. pozdro :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tarra Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Jak w każdej dwa, jeden powinien być większy drugi mniejszy ale są zamienne Wielkie dzięki! dzisiaj sprawdzałem rezystancje pomiędzy stykami i myślę że to może być mój problem z wypadaniem zapłonów, na jednym jest znacznie mniejsza a jak je zamienię to głupieje obrotomierz... Jeszcze jedno pytanie, ktoś się może orientuje czy podejdzie moduł od vf500 v30 do vf750 v45???Z góry bardzo dziękuje! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peery Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Jeszcze jedno pytanie, ktoś się może orientuje czy podejdzie moduł od vf500 v30 do vf750 v45??? Chyba nie są zamienne, przynajmniej mają inne numery... ale tak jak mówiłem w środku są elementy dyskretne więc ktoś co cokolwiek kiedyś lutował nie powiien mieć problemów z diagnozą i ew naprawą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Jezeli po zamianie modulow miejscami obrotomierz glupieje to ewidentnie jeden z nich jest walniety.Trzeba go wyslac do warsztatu naprawiajacego moduly i kwita - to stosunkowo prosta naprawa bo jest dostep doposzczegolnych elementow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poolski Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 (edytowane) Ale tak przy okazji mam pytanie do posiadaczy V65 ile wam palą sprzęty? bo mi jakoś chyba troszkę za dużo bo wychodzi latając po mieście jakies 9-12l No muszę przyznać, że moja mnie pozytywnie zaskoczyła normalna jazda 90-120 5,2-5,5L/100km, przy mocnym podręcaniu manetki (jazda z wykopem) doszła do 7,8 L/100km (mała masakra dla testu). Z tym, że te wyniki to po wym filtra powietrza na K&N oraz świce na irydowe i olej AMSOIL 10W 40 pełny syntetik do motocykli Amerykański z nawyższej półki. A i jeśli ktoś by chciał zamienić wydechy na głośniejsze (rury z wkładami nie znam nazwy była z nimi sprowadzona z USA) bo mnie to nie rajcuje i chcę założyć cichsze. Edytowane 24 Kwietnia 2012 przez poolski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K132 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Wielkie dzięki! dzisiaj sprawdzałem rezystancje pomiędzy stykami i myślę że to może być mój problem z wypadaniem zapłonów, na jednym jest znacznie mniejsza a jak je zamienię to głupieje obrotomierz... Jeszcze jedno pytanie, ktoś się może orientuje czy podejdzie moduł od vf500 v30 do vf750 v45???Z góry bardzo dziękuje!Na wcześniejszych stronach można przeczytać,że nasze motocykle są bardzo wrażliwe na wszelkie nawet drobne usterki elektryczne.W pełni się z tymzgadzam. W moim przypadku objawy podobne jak u Ciebie (wypadanie zapłonów) dało zwarcie-masowanie jednego z przewodów wchodzących do pompy paliwa.Zamienianie modułów nie przynosiło oczywiście żadnej poprawy. Zanim doszedłem do tego zdążyłem kupić dwa moduły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Teraz masz co sprzedawac :)W mojej VF750 Sabre przykrecenie odwrotne kabelkow w kierunkowskazie spowodowalo wariacje calej, dosc rozbudowanejelektryki wlacznie z panelem zegarow. Kupilem motocykl z tym uszkodzeniem i pol roku spedzilem na szukaniu o co chodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peery Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2012 No muszę przyznać, że moja mnie pozytywnie zaskoczyła normalna jazda 90-120 5,2-5,5L/100km, przy mocnym podręcaniu manetki (jazda z wykopem) doszła do 7,8 L/100km (mała masakra dla testu). No przy takim spalaniu to ja bym się zaczoł zastanawiać czy nie zapomniałem sprzęta odpalić :bigrazz:. A tak poważnie to twoja magna jest zdecydowanie nowsza, pewnie coś poprawione i pewnie też dlatego spalanie jest tyle mniejsze. A tak z ciekawości muszę się w któryś weekend wybrać w taką trasę żeby 90-120 przelecieć i zobaczyć ile wtedy spali, tylko kurcze nie mam pomysłu gdzie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaduk Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Dzieki ludziska za pomoc w moich sprawach :biggrin: . Olej wymieniony filtr tez a i łącznik lag udalo mi sie dorobic z nierdzewki wlasnymi łapami. Do zobaczyska na trasie, pozdrawiam :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wgmparkot Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Witam forumowiczów przywitałem się już ogólnie, a teraz w tym dziale jako świeżo upieczony posiadacz Hondy VF750C Magna z 97r. Jak na razie maszyną nie miałem okazji za wiele pojeździć ponieważ kuruję się po wypadku na moto. Moja Magna na dzień dzisiejszy poza wymianą przedniej opony nie potrzebuje żadnego wkładu finansowego. Jedyne nad czym się zastanawiam to czy da radę pogłośnić oryginalne wydechy, bez osłabienia maszyny. A w dalszej części będę musiał dokupić jakieś akcesoria, gdyż poza sakwami nic nie ma. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.