Skocz do zawartości

Tarra

Forumowicze
  • Postów

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    VF750C
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Warszawa

Osiągnięcia Tarra

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Podobnie jak Ty, ja swoja Madzie trzymam w garaży przydomowym z temperaturą w zimę wyższą o jakieś 10 do 15 stopni w porównaniu z temperaturą na zewnątrz. Nie powiem Ci czy robię to właściwie, ale to już 6 nasza wspólna zimna więc chyba (odpukać) jakoś mi się udaje. Paliwa z gaźników nie spuszczam, wiadomo- zbiornik zalewam do pełna, akumulator wyjmuje. Całą zimę moto nie ruszam (chyba, że coś dłubię ;)) ale generalnie nie przepalam i nie jestem zwolennikiem przepalania. Do tego stare prześcieradło żeby się nie zakurzyał i czekamy na cieplejsze dni... :D
  2. No cóż, olej w płynie to nigdy nic dobrego, czary nie są- głowice do zrzucenia... :dry:
  3. Mówisz żeby nie słuchał dobrych wujków, a sam "wujkujesz" :rolleyes: No ale racje masz... odnosząc się do MZ: jak pisałem wcześniej chociaż moto raczej nie nadaje się w trasę (ale to akurat oczywiste) ja trzymałem nim prędkość ok 100-110km/h i to bez jakiejś większej łachy oczywiście wyprzedzić tira masakra... ale spaliła 3l. Wiadomo MZ typowo do miasta i jeżeli nie będziesz nią woził kraty piwa, a Twój bemben nie wskazuje na zaawansowaną lustrzyce, to jak dla mnie ok, a jest wysoka więc nie wygląda się na niej jak na motorynce... Tylko fakt: nie za 6k. A sam się uczyłem na 125 i przejeździłem tak po Warszawie ponad 2 lata, jakoś żyję, nikt się ze mnie nie śmiał, pks-y mnie nie rozjechały...
  4. Może nie tyle co dziwne, co u naszych dziwnie mówiących sąsiadów już ciężko znaleźć coś za naprawdę fajne pieniądze, już nawet BMW im się powoli kończą ;)
  5. Mówie tylko, że to bardzo pożądne moto ;) gdzieś nawet czytałem, że ma najlepsze serducho w swojej klasie. Ale powiem Ci że 6k to troche dużo, dwa tygodnie temu mój brat sprzedawał taką na allegro za 3k, a była w dobrym stanie.
  6. witam Swojego czasu byłem zmuszony, a raczej poproszony żeby zrobić mz 125 sm trasę 300km. Muszę powiedzieć że byłem mile zaskoczony... Jeździłem kilkoma moto 125, ale jak na razie mz to mój faworyt. Udało mi się nawet chwilami ją rozhulać do 125km/h :cool: . Fakt, jedynka krótka i słaba, ale potem daje rade (oczywiście jak na 125 4T) w dodatku jak się później okazało moto bezawaryjne i naprawdę ekonomiczne.
  7. Każdy jeden pojedynczy kabelek sprawdzony, nawet wymontowałem alarm... Moduły oddane do sprawdzenia i ewentualnej naprawy. Niestety trzeba czekać, a pogoda coraz lepsza... :mellow:
  8. Wielkie dzięki! dzisiaj sprawdzałem rezystancje pomiędzy stykami i myślę że to może być mój problem z wypadaniem zapłonów, na jednym jest znacznie mniejsza a jak je zamienię to głupieje obrotomierz... Jeszcze jedno pytanie, ktoś się może orientuje czy podejdzie moduł od vf500 v30 do vf750 v45??? Z góry bardzo dziękuje!
  9. Ktoś się może orientuje czy w VF750c V45 są dwa moduły zapłonowe, czy jeden? Rozgrzać motor, spuścić olej (śrubę spustową masz pod silnikiem z prawej strony, przy spuszczaniu odkręć korek którym będziesz wlewał później olej, to ten plastikowy przy nożnym hamulcu), zalać świeżym. :cool: Filtr zdecydowanie wymieniać, koszt nie wielki a ważna sprawa ;) A filtr masz pod kolektorami z przodu motocykla...
  10. MI niewiele mniej pali V45... :rolleyes: Pałowanie to nie jest ale jak odpuścisz troche z manetki przy ruszniu to troche mniej spali napewno... ;)
  11. Jakiś czas temu stawiałem na pompe paliwa, ale pompa podaje jak wsciekła... Patrzyłem też czy nie ma jakiś nieszczelności w dolocie i zasilaniu ale nic nie znalazłem. Może coś już przeoczyłem z tych nerwów Zabrałem się jeszcze za styki, masy, wtyczki. Co było do oczyszczenia, oczyściłem, przedmuchałem, przemyłem sprayem do styków... Dzisiaj juz dwa razy świece sprawdzałem (mam dwa nowe komplety DENSO I NGK) i wydaje mi się żę są ok, nie sa przepalone ani tez czarne. Już brakuje mi pomysłów... :banghead: A odpowietrzenie zbiornika wydaje mi się, że jest ok. Musiałem niedawno wymienić przewody zbiornika... ;) Dzięki za podpowiedzi :cool:
  12. Paliwo odpada, dzisiaj zauważyłem a przynajmniej wydaje mi się że przy ciepłym silniku efekt się zwiększa... Raz jest dobrze i idzie jak wściekła a przy następnym odpaleniu d u p a. Na obroty wkręca się, będzie przerywał ale do czerwonego pola dochodzi (dzisiaj jak się rozgrzała 150 to nie problem). Raczej tak jak wspomniałeś wypadają pojedyncze zapłony. Spróbuje z tymi przewodami (w sumie to już trzecie ale cóż...), dzisiaj chciałem sprawdzić cewki ale jak na złość padły mi dwa mierniki. Jeżeli chodzi o gaźniki to temat był przerabiany już na milion sposobów i konfiguracji. Śmiać mi się chciało, bo pod koniec zeszłego sezonu oddałem ją do serwisu (sam już nie mogłem sobie dać rady) i po dwóch miesiącach usłyszałem "my nie potrafimy naprawić tego" po czym właściciel jeszcze stwierdził że więcej nie weźmie żadnej Madzi na serwis :mellow: Może jeszcze jakieś pomysły? Z góry wielkie dzięki.
  13. Witam Wszystkich Pewnie już ten temat się przewijał za co z góry przepraszam, ale po kilku godzinach szukania mam dosyć... :blink: Mianowicie od pewnego czasu mam problem z silnikiem, przy wkręcaniu na obroty na biegu jałowym przerywa, a podczas jazdy szarpie. Dodam, że pali bez proszenia, na wolnych obrotach chodzi równo, zawory były regulowane, gaźniki czyszczone i synchronizowane, przewody zapłonowe nowe tak jak świece. Zostaje jeszcze kwestia zapłonu. gdzie szukać? Co to może być? :banghead: Pzdr
×
×
  • Dodaj nową pozycję...