Skocz do zawartości

Posiadacze Hondy Magna razem ( Honda VF 750 , VF750 )


Mr.DiPi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Chciałbym zapytać kolegów o dysze składu mieszanki w gaźniku.Zdecydowałem się na zdjęcie zaślepek z tych dysz ze względu na czarny kolor świec po dłuższej pracy na tylnej parze cyl.

Okazało się że dysza składu mieszanki na tylnym prawym wkręcona do oporu,tylny lewy wykręcona o 1,25 obrotu. Przedni lewy wkręcona do oporu,kolor świecy -kawa z mlekiem. Przedni prawy wykręcona o 2,5 obrotu,kolor świecy -kawa z mlekiem.

Czy istnieją jakieś fabryczne ustawienia,czy też skład mieszanki jest regulowany po założeniu gaźnika do motocykla i nie ma na to prostej odpowiedzi.Niepokoi mnie wkręcenie dyszy do oporu co sugeruje mi brak możliwości dalszej regulacji.

Czy ktoś z kolegów praktykował z tym i jaki był tego efekt?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze to nie jest dysza tylko śruba regulacji.Skoro były tak zaślepione to nikt przypadkowy tu nie kręcił.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze to nie jest dysza tylko śruba regulacji.Skoro były tak zaślepione to nikt przypadkowy tu nie kręcił.

Piter,

Po pierwsze, to dzięki za sprostowanie. Po drugie i kolejne ,to mam konkretne pytanie na które nie znam odpowiedzi,a wnosząc z Twego posta Ty również nie.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niepokoi mnie wkręcenie dyszy do oporu co sugeruje mi brak możliwości dalszej regulacji.

Czy ktoś z kolegów praktykował z tym i jaki był tego efekt?

 

http://www.vt600.pl/artykuly/185.php

tutaj pisza o ustawieniu sruby - podobno ma byc wykrecona 1.7/8 obr

nie mam specjalnego doswiadczenia z motorami - cale zycie robilem auta- ale nigdy nie wierzylem w fabryczne ustawienia.

koniec koncow to tez silnik spalinowy jak mysle...zawsze wykrecalem srube do momentu w ktorym obroty przestaja wzrastac(da sie to wyczuc) i cofalem o ok 1/4 obrotu.

to samo zrobilem z moja madzia i jak na razie jest b dobrze- a w kazdym razie duzo lepiej niz na fabrycznych ustawieniach.

srub nie powinienes miec wkreconych do konca - bo zamykasz w ten sposob doplyw powietrza do mieszanki.

jesli silnik chodzi w miare dobrze na wkreconych srubach to ciagniesz gdzies jakies lewe powietrze- chyba ze te czarne swiece byly wlasnie na wkreconych srubach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.vt600.pl/artykuly/185.php

tutaj pisza o ustawieniu sruby - podobno ma byc wykrecona 1.7/8 obr

nie mam specjalnego doswiadczenia z motorami - cale zycie robilem auta- ale nigdy nie wierzylem w fabryczne ustawienia.

koniec koncow to tez silnik spalinowy jak mysle...zawsze wykrecalem srube do momentu w ktorym obroty przestaja wzrastac(da sie to wyczuc) i cofalem o ok 1/4 obrotu.

to samo zrobilem z moja madzia i jak na razie jest b dobrze- a w kazdym razie duzo lepiej niz na fabrycznych ustawieniach.

srub nie powinienes miec wkreconych do konca - bo zamykasz w ten sposob doplyw powietrza do mieszanki.

jesli silnik chodzi w miare dobrze na wkreconych srubach to ciagniesz gdzies jakies lewe powietrze- chyba ze te czarne swiece byly wlasnie na wkreconych srubach?

Dzięki , to już jest jakiś punkt zaczepienia.

 

Zmusiles mnie do wyciagniecia ksiazki.

W zaleznosci od rynku na ktory motocykl byl sprzedawany sa rozne ustawienia sruby skladu mieszanki na wolnych.

Ktory to rocznik ?

Po cichu na Ciebie liczyłem, 1982rok na rynek amerykański(licznik w milach).Jestem Ci winien jeszcze pewną informację. Pomagałeś mi kiedyś ws wariowania obrotomierza.Udało mi się ustalić tego przyczynę.Było nią zwieranie plusowego przewodu do obudowy pompy paliwa( w miejscu, gdzie wchodzi do pompy) skutkowało to przepaleniem cewki w pompie paliwa.Udało mi się to rozebrać i przewinąć cewkę za 30zł :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam po przerwie panowie :)

W koncu kupilem :tongue:

Super magne jak szukalem i sie :icon_mrgreen: jak gwizdek :biggrin:

Ale do rzeczy...

Przeczytalem zaleglosci z forum, a ze mam do wymiany to i owo to podpytam

w mysl hasla kto pyta nie.... :)

Wiec tak wiem ze all plyny do wymiany jak sie kupuje moto

i teraz sie zastanawiam nad olejem (wiem wiem temat morze)

Ale w aucie stosuje Valvoline i chce do moto tez olej tej firmy

tylko nie wiem jaki byl lany wiec pomyslalem ze wleje polsyntetyk

Dura Blend 4T 10W/40 moze byc??

Dalej... w kardanie tez chce zlac plyn i wymienic, mysle ze nie zaszkodzi

tym bardziej ze chce wyjac tylne kolo bo jest wahacz do wzmocnienia troche i do pomalowania

a ja jestem ten typ co jak kupi to ma byc najpierw zrobione a potem

jezdzone :)

Poza tym musze odbudowac tak jakby tlumiki bo byly zgnite ale tylko albo az czesc pod

moto za to gorna czesc tlumikow bez zarzutu wiec walcze :)

 

Zastanawiam sie JAK wymieniac plun hamulcowy i chyba bede przelewal

przez zbiorniczek az sie wymieni zeby tego all nie zapowietrzyc...

Chetnie poslucham bardziej doswiadczonych kolegow bo ta moja

ETZ 250 ponad 20 lat temu to... ja swiezynka jestem w temacie moto :)

 

Pozdrawiam all i szerokosci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam z apelem o pomoc. Brata Magna(rocznik 95) popsuła się w trasie, mianowicie zgasła i dupa. Jak już odpaliła to nie było świateł żadnych i przy dodaniu gazu gasła. Teraz w ogóle nie reaguje na przekręcenie kluczyka. Co to może być? Czy to regulator napięcia? Nikt w okolicy nie chce się podjąć diagnozy w najbliższym czasie :banghead:

Mój profil bikepics

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...