nocny Opublikowano 1 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2011 witam wszystkich mam honde vf 700c i poszukuje kogos kto troche zna sie na elektryce w tym motocyklu pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ttm Opublikowano 1 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2011 Nic w tej kwestii nie zrobisz,trzeba się do tego przyzwyczaić,albo nauczyć odpowiednio zmieniać. dzieki piter Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K132 Opublikowano 1 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2011 Witam,Chciałbym zapytać kolegów o dysze składu mieszanki w gaźniku.Zdecydowałem się na zdjęcie zaślepek z tych dysz ze względu na czarny kolor świec po dłuższej pracy na tylnej parze cyl.Okazało się że dysza składu mieszanki na tylnym prawym wkręcona do oporu,tylny lewy wykręcona o 1,25 obrotu. Przedni lewy wkręcona do oporu,kolor świecy -kawa z mlekiem. Przedni prawy wykręcona o 2,5 obrotu,kolor świecy -kawa z mlekiem.Czy istnieją jakieś fabryczne ustawienia,czy też skład mieszanki jest regulowany po założeniu gaźnika do motocykla i nie ma na to prostej odpowiedzi.Niepokoi mnie wkręcenie dyszy do oporu co sugeruje mi brak możliwości dalszej regulacji.Czy ktoś z kolegów praktykował z tym i jaki był tego efekt? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 2 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2011 Po pierwsze to nie jest dysza tylko śruba regulacji.Skoro były tak zaślepione to nikt przypadkowy tu nie kręcił. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K132 Opublikowano 2 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2011 Po pierwsze to nie jest dysza tylko śruba regulacji.Skoro były tak zaślepione to nikt przypadkowy tu nie kręcił.Piter,Po pierwsze, to dzięki za sprostowanie. Po drugie i kolejne ,to mam konkretne pytanie na które nie znam odpowiedzi,a wnosząc z Twego posta Ty również nie.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magman Opublikowano 2 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2011 K132 ,istnieja fabryczne ustawienia.Musisz tylko dokopać się do manuala ,tam będzie napisane.Ja nie znam ustawień do V45,ale generalnie wszystkie oryginalnie były ustawione równo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 2 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2011 Zmusiles mnie do wyciagniecia ksiazki.W zaleznosci od rynku na ktory motocykl byl sprzedawany sa rozne ustawienia sruby skladu mieszanki na wolnych.Ktory to rocznik ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ttm Opublikowano 2 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2011 Niepokoi mnie wkręcenie dyszy do oporu co sugeruje mi brak możliwości dalszej regulacji.Czy ktoś z kolegów praktykował z tym i jaki był tego efekt? http://www.vt600.pl/artykuly/185.phptutaj pisza o ustawieniu sruby - podobno ma byc wykrecona 1.7/8 obrnie mam specjalnego doswiadczenia z motorami - cale zycie robilem auta- ale nigdy nie wierzylem w fabryczne ustawienia.koniec koncow to tez silnik spalinowy jak mysle...zawsze wykrecalem srube do momentu w ktorym obroty przestaja wzrastac(da sie to wyczuc) i cofalem o ok 1/4 obrotu.to samo zrobilem z moja madzia i jak na razie jest b dobrze- a w kazdym razie duzo lepiej niz na fabrycznych ustawieniach. srub nie powinienes miec wkreconych do konca - bo zamykasz w ten sposob doplyw powietrza do mieszanki.jesli silnik chodzi w miare dobrze na wkreconych srubach to ciagniesz gdzies jakies lewe powietrze- chyba ze te czarne swiece byly wlasnie na wkreconych srubach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K132 Opublikowano 2 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2011 http://www.vt600.pl/artykuly/185.phptutaj pisza o ustawieniu sruby - podobno ma byc wykrecona 1.7/8 obrnie mam specjalnego doswiadczenia z motorami - cale zycie robilem auta- ale nigdy nie wierzylem w fabryczne ustawienia.koniec koncow to tez silnik spalinowy jak mysle...zawsze wykrecalem srube do momentu w ktorym obroty przestaja wzrastac(da sie to wyczuc) i cofalem o ok 1/4 obrotu.to samo zrobilem z moja madzia i jak na razie jest b dobrze- a w kazdym razie duzo lepiej niz na fabrycznych ustawieniach. srub nie powinienes miec wkreconych do konca - bo zamykasz w ten sposob doplyw powietrza do mieszanki.jesli silnik chodzi w miare dobrze na wkreconych srubach to ciagniesz gdzies jakies lewe powietrze- chyba ze te czarne swiece byly wlasnie na wkreconych srubach?Dzięki , to już jest jakiś punkt zaczepienia. Zmusiles mnie do wyciagniecia ksiazki.W zaleznosci od rynku na ktory motocykl byl sprzedawany sa rozne ustawienia sruby skladu mieszanki na wolnych.Ktory to rocznik ?Po cichu na Ciebie liczyłem, 1982rok na rynek amerykański(licznik w milach).Jestem Ci winien jeszcze pewną informację. Pomagałeś mi kiedyś ws wariowania obrotomierza.Udało mi się ustalić tego przyczynę.Było nią zwieranie plusowego przewodu do obudowy pompy paliwa( w miejscu, gdzie wchodzi do pompy) skutkowało to przepaleniem cewki w pompie paliwa.Udało mi się to rozebrać i przewinąć cewkę za 30zł :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 3 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 Sruby powinny byc wykrecona na 2 i 3/4 obr.Napisalem to wczoraj ale ciagle wyskakiwal jakis blad. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K132 Opublikowano 3 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 Sruby powinny byc wykrecona na 2 i 3/4 obr.Napisalem to wczoraj ale ciagle wyskakiwal jakis blad.Właśnie też miałem z tym problem, Dzięki za odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ssj44 Opublikowano 4 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 Jest ktoś może z okolic Białegostoku - chciał bym porównać kilka rzeczy z inną Magną. Moja jest 1995r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Travo Opublikowano 5 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 Wymieniony impulsator i działa :P W koncu mozna pojezdzic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gumisio Opublikowano 5 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 Witam po przerwie panowie :)W koncu kupilem :tongue: Super magne jak szukalem i sie :icon_mrgreen: jak gwizdek :biggrin: Ale do rzeczy...Przeczytalem zaleglosci z forum, a ze mam do wymiany to i owo to podpytamw mysl hasla kto pyta nie.... :)Wiec tak wiem ze all plyny do wymiany jak sie kupuje motoi teraz sie zastanawiam nad olejem (wiem wiem temat morze)Ale w aucie stosuje Valvoline i chce do moto tez olej tej firmytylko nie wiem jaki byl lany wiec pomyslalem ze wleje polsyntetykDura Blend 4T 10W/40 moze byc??Dalej... w kardanie tez chce zlac plyn i wymienic, mysle ze nie zaszkodzitym bardziej ze chce wyjac tylne kolo bo jest wahacz do wzmocnienia troche i do pomalowaniaa ja jestem ten typ co jak kupi to ma byc najpierw zrobione a potemjezdzone :)Poza tym musze odbudowac tak jakby tlumiki bo byly zgnite ale tylko albo az czesc podmoto za to gorna czesc tlumikow bez zarzutu wiec walcze :) Zastanawiam sie JAK wymieniac plun hamulcowy i chyba bede przelewalprzez zbiorniczek az sie wymieni zeby tego all nie zapowietrzyc...Chetnie poslucham bardziej doswiadczonych kolegow bo ta mojaETZ 250 ponad 20 lat temu to... ja swiezynka jestem w temacie moto :) Pozdrawiam all i szerokosci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barteck_street Opublikowano 9 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 Witam z apelem o pomoc. Brata Magna(rocznik 95) popsuła się w trasie, mianowicie zgasła i dupa. Jak już odpaliła to nie było świateł żadnych i przy dodaniu gazu gasła. Teraz w ogóle nie reaguje na przekręcenie kluczyka. Co to może być? Czy to regulator napięcia? Nikt w okolicy nie chce się podjąć diagnozy w najbliższym czasie :banghead: Cytuj Mój profil bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.