Skocz do zawartości

Travo

Forumowicze
  • Postów

    20
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Travo

  • Urodziny 10/22/1992

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Krasne / k. Rzeszowa

Osobiste

  • Motocykl
    Honda Magna VF 750C '84
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    1993567

Osiągnięcia Travo

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

-2

Reputacja

  1. Wymieniony impulsator i działa :P W koncu mozna pojezdzic
  2. No to koło aku są jeszcze takie kostki, ale nie ręczę, że to moduły. Kiepsko rozrysowane na tej serwisówce i nie wszystko podpisane. Ale do tych kostek idą kabelki od impulsatora i od cewek, więc powinien to być moduł.
  3. Moduły masz pod głównym bakiem. Ale nie wiem czy można je zamienić. Według mnie są 2 różne moduły, ale mogę się mylić, więc jeszcze niech ktoś inny się wypowie. Ale powinieneś mieć pod bakiem moduły. Ja mam jeszcze inne pytanie. W impulsatorze są 2 cewki. Do jednej idzie biały i żółty kabelek, a do 2 biały i niebieski. W serwisówce pisze, że cewka z białym i żółtym przewodem odpowiada za iskrę na 1 i 3 cylindrze, a cewka z białym i niebieskim za iskrę a 2 i 4. I teraz które cylindry to są 1 i 3, a które 2 i 4?
  4. O widzisz. Teraz wiem już wszystko. Dzięki śliczne
  5. A sorki. Nie zwróciłem uwagi. Zaaferowany jestem info co się może z moją Madzią dziać :P, bo mnie szarpie po kieszeni, a ja bidny uczeń. No i mój 1 moto, także wiesz... się trochę przejmuję. Mam nadzieje, że po wymianie impulsatora już będzie ok.
  6. To, że moduł steruje to wiem :P A za resztę wielkie dzięki. Teraz wszystko jasne. Tylko jeszcze skrót GMP co oznacza? Tylko dziwi mnie: skoro izolacja jest przetopiona, to jest przetopiona już (cały czas), a na zimnym silniku działa wszystko ok, aż do nagrzania.
  7. Membrany są całe. To już sprawdzone, a po nagrzaniu silnika cewka impulsatora pokazuje 0 rezystancji, więc impulsator na bank jest zwalony. W przyszłym tyg. może dojdzie ta część z Ameryki to dam znać jaki postęp. A nie wiesz czasem czego właśnie po nagrzaniu pada ta cewka? PS: Po za tym przy zniszczonych membranach iskra powinna być normalnie o ile się nie mylę. A tu nie ma iskry na 2 przednich baniakach.
  8. To ja wiem gdzie są i że psują się rzadko. No ale jak już napisałeś - zdarza się. Tylko moje pytanie brzmi: dlaczego cewka impulsatora pada przy wyższej temp. i zasada działania impulsatora(dokładnie chodzi mi o to co powoduje, że impulsator wysyła impuls akurat w tym momencie, a nie innym. Jakiś czujnik? Gdzie jest zamontowany?). Pytanie o zasadę działania zadaję z czystej ciekawości.
  9. A jakiś magik jest w stanie mi powiedzieć dlaczego cewka on impulsatora pada przy wyższej temp.? I zasadę działania impulsatora ktoś mógłby mi wytłumaczyć, lub dać link, bo szukałem i coś ciężko znaleźć (dokładnie chodzi mi o to co powoduje, że impulsator wysyła impuls akurat w tym momencie, a nie innym. Jakiś czujnik? Gdzie jest zamontowany?) Z góry dzięki
  10. Może i na zasobniejsze... Czytałem trochę o niej i jak na 1 moto to każdy ją odradzał. Raz że kosztowna, a dwa że za silna i ciężka jak na 1. Ale... nie mogłem się jej oprzeć ;p
  11. W końcu przesiadłem się z tego skutera, bo już mnie denerwowało to 45 i manetka do spodu ( a silnik wyje...) Więc udało mi się wypatrzyć wymarzoną Madzie i kupiłem ją jeszcze zanim zdałem prawko (tych motorów strasznie mało w okolicy, a zależało mi na tym). Egzamin zdany za 1 razem i zaraz po odebraniu prawka zacząłem jeździć, a moja wybranka to HONDA Magna VF 750C '84. Jest super, ale chwilowo odmówiła posłuszeństwa. Problem opisałem w innym temacie (Madzia). Jak tylko do mnie wróci to zrobię trochę fotek.
  12. A za pierwszym i B za pierwszym ( łuk robiłem 2x... nie wiem co mi odwaliło ;/ taki banał), ale za 1. Egzaminatorów miałem nieciekawych. Darli się cały czas i denerwowali chociaż błędów nie robiłem, a jak zdawałem A to egzaminatorowi zgasł samochód jak ruszaliśmy pod górkę :P Spokojnie, nie stresujcie się, najlepiej się odprężyć przed egzaminem i będzie ok. Ja jak zdawałem na B to najpierw poszedłem sobie motorem pojeździć i w ogóle nie byłem zestresowany później.
  13. Kumpel ze 3 tyg. temu jechał R6 (140km/h) gdzieś koło rzeszowa (nie wiem dokładnie), baba wyjechała mu i walnął w bok samochodu. Nie wiem jak, ale przeżył, ma połamane żebra i obie ręce...
  14. Witam! Od niedawna jeżdżę Madzią (vf 750c 84r.), tylko ostatnio coś odmówiła mi posłuszeństwa. Mianowicie po przejechaniu pewnego odcinka (około 4-5 km) motor zaczął tracić obroty (0 mocy, ja mu w gaz, on nic, tak jakbym nic nie zrobił). Jak wcisnąłem manetkę do spodu to jechał, tylko na 4-5 tys. obrotów zamiast 9-10. Jak obroty spadły do około 2 tys. motor gasnął. Na ssaniu jeszcze coś tam próbował odpalić, ale albo wcale już nie odpalił, albo odpalił, tylko przy dodaniu najmniejszej ilości gazu dalej gasnął (po niecałej minucie na wolnych obrotach i tak gasnął). Po około godzinie można normalnie palić motor i jechać, z tym że po przejechaniu pewnego odcinka znowu to samo. Nie będę opisywał wszystkich przygód, ale 3 razy go zwoziłem do domu na przyczepce (próbowałem wymieniać różne części, ale zawsze stawałem w tym samym miejscu jak pojechałem testować :P). No ale żeby się nie rozpisywać. Wymieniłem filtr paliwa, powietrza (wiem, że to nie to, ale i tak był już stary), wypłukałem główny bak i ten pod siedzeniem, sprawdziłem, czy paliwo dobrze się leje z każdego wężyka, kranika, pompy, baku itd. wymieniłem komplet świec. Później oddałem znajomemu mechanikowi. Przeczyścił i wyregulował gaźniki, sprawdził pompę i przekaźnik. Dalej to samo. Okazało się, że jak motor padnie, to nie ma iskry na dwóch przednich baniakach. Sprawdził cewki (dobre), podmienił moduł (kumpel obok miał ten sam motor) i dalej to samo. Powiedział mi, że jedyne co już mogło zostać to tylko impulsator. Sprawdził go i na zimnym silniku obie cewki (od impulsatora) były ok, ale jak się przejechał i zgasł motor, to pomiar na 1 z cewek pokazał 0! Więc wygląda na to, że to impulsator. Chciałem kupić w Polsce, ale Panowie zabili mnie ceną 560 zł. Więc zamówiłem w Ameryce i wyszło mnie to 300 zł. Mam nadzieję, że to to, bo niestety jeszcze się uczę, portfel chudziutki, a prace mam tylko dorywczo na weekendy. Czekam teraz na paczkę i od razu wymieniamy, bo taka pogoda, a Madzia stoi... Chciałem Was tylko zapytać (może ktoś ma jeszcze jakiś pomysł, w razie jakby to nie był impulsator) CO TO MOGŁOBY BYĆ? Z góry dzięki za podpowiedzi, bo już odchodzę od zmysłów z tą moją koleżanką. PS. To zawsze się działo po przekroczeniu temperatury roboczej silnika.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...