magman Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Najpierw ustawiasz tylne gaźniki czyli 1i3 cylinder.Tam jest tylko jedna śruba regulacyjna.Jak wakuometr pokazuje,że jest równo,wtedy zabierasz się za przód ,czyli 2i4 cylinder.Tam już są dwie śrubki,każda od jednego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ttm Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 ale w sumie sa 4 srubyprzed tylnymi cyl jest 1 sruba a za przednimi sa 2 na dole i jeszcze jedna w gorze. a ajk juz wczesniej pislaem nie bardzo wiem ktora jest za co odpowiedzialna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 w tym zakresie do ktorego chodzi - czyli do 4 tys pod obciazeniem reaguje na kazde musniecia manetki. na postoju wkreca sie tak do ok 6-7 tys - wyzej nie ciagnalemZamien moduly miejscami i zobacz co sie dzieje.Jezeli wszystko bedzie tak samo to rzeczywiscie trzeba bedzie poglowkowac :)Sruby o ktorych mowisz reguluja ilosc mieszanki na wolnych obrotach i nie maja zadnego zwiazku ani ze srednimi, ani wysokimi obrotami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ttm Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2011 hehe zamien moduly... a moze ktos mnie uswiadomic, gdzie sa moduly w Magnie?przejrzalem wszystko i nic nie moge znalezc. w mojej NV byly pod tylnym siedzeniem a tutaj serio nie widze...chyba, ze to jest ta plastikowa puszka, ktora jest tuz obok akumulatora- ale jest tylko jedna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Travo Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Moduły masz pod głównym bakiem. Ale nie wiem czy można je zamienić. Według mnie są 2 różne moduły, ale mogę się mylić, więc jeszcze niech ktoś inny się wypowie. Ale powinieneś mieć pod bakiem moduły. Ja mam jeszcze inne pytanie. W impulsatorze są 2 cewki. Do jednej idzie biały i żółty kabelek, a do 2 biały i niebieski. W serwisówce pisze, że cewka z białym i żółtym przewodem odpowiada za iskrę na 1 i 3 cylindrze, a cewka z białym i niebieskim za iskrę a 2 i 4. I teraz które cylindry to są 1 i 3, a które 2 i 4? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ttm Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2011 pod bakiem mam ale to sa cewki - chyba ze one sa zespolone z modulami? bo jak juz napisalem w starej NV moduly mialem pod tylnym siedzeniem a cewki pod bakiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Travo Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2011 (edytowane) No to koło aku są jeszcze takie kostki, ale nie ręczę, że to moduły. Kiepsko rozrysowane na tej serwisówce i nie wszystko podpisane. Ale do tych kostek idą kabelki od impulsatora i od cewek, więc powinien to być moduł. Edytowane 28 Kwietnia 2011 przez Travo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2011 W Magnie moduly ( spark units ) sa ulokowane na tylnm blotniku od strony silnika. Dotyczy to rocznikow 82 - 86.Jezeli masz moto z 87r to bedzie tylko jeden. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ttm Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2011 (edytowane) to musze jeszcze popatrzec. wczesniej rozpinalem po kolei wszystkie polaczenia i pryskalem takim swinstwem, mialem gdzies jakies niby zwarcie - jak wlaczalem kierunki dzialaly dobrze- jak wlczalem jeszcze swiatla- to swiatlo bylo ledwo co a kierunki dzialaly odwrotnie. i w druga strone tak samo swiatla ok jak wlaczalem kierunki znow to samo - swiatlo przygasalo a kierunki jak prawy to swiecil lewy...jak rozpialem i zapialem ,popryskalem wszystkie styki dziala elektryka w porzadku.dlatego tez pisze, ze nie widzialem niczego takiego jak modul - bo wydaje mi sie ze przejrzalem wszystkie mozliwe polaczenia.nie jestem jakims super mechaniorem od motorow dlatego czasem pytam o rzeczy niemal oczywiste. to musze jeszcze popatrzec. wczesniej rozpinalem po kolei wszystkie polaczenia i pryskalem takim swinstwem, mialem gdzies jakies niby zwarcie - jak wlaczalem kierunki dzialaly dobrze- jak wlczalem jeszcze swiatla- to swiatlo bylo ledwo co a kierunki dzialaly odwrotnie. i w druga strone tak samo swiatla ok jak wlaczalem kierunki znow to samo - swiatlo przygasalo a kierunki jak prawy to swiecil lewy...jak rozpialem i zapialem ,popryskalem wszystkie styki dziala elektryka w porzadku.dlatego tez pisze, ze nie widzialem niczego takiego jak modul - bo wydaje mi sie ze przejrzalem wszystkie mozliwe polaczenia.nie jestem jakims super mechaniorem od motorow dlatego czasem pytam o rzeczy niemal oczywiste.W Magnie moduly ( spark units ) sa ulokowane na tylnm blotniku od strony silnika. Dotyczy to rocznikow 82 - 86.Jezeli masz moto z 87r to bedzie tylko jeden. czyli to moze byc ta spora kostka umieszcona tuz przed akumulatorem ida do niej 2 wiazki przewodow - ale wyflada na nierozbieralna... mam jeszcze jedno pytanie - w opisie na jednej stronce znalazlem info, ze dysze powinny byc 108 przod i 105 tyl.ja mam u siebie 112 i 110. czy to jest OK? Edytowane 28 Kwietnia 2011 przez ttm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ttm Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2011 (edytowane) xxwitam ponownie - juz jakos dziala wszystko - wyjalem gaznik, rozebralem do ostatniej srubki, przedmuchalem wszystko ponownie zlozylem pobawilem sie w regulacje i dziala jak nalezy wkreca sie podczas jazdy do prawie 9 tys rpm.(wiecej nie testowalem)powiedzcie mi czy to jest normalne, ze niektore gazniki chodza lepiej na wykreconym powietrzu 2.5 obrotu a niektore na 2?konkretnie lewa strona ma 2.5 a prawa 2.poza tym cos jeszcze musze zmienic, bo mam silne hamowanie silnikiem, jak zmieniam bieg i puszczam sprzeglo. tylko nie wiem co?pzdr a tak wygladal moj gaznik przed i pohttp://s868.photobucket.com/albums/ab247/tom-ek/?action=view¤t=28042011390.jpg Edytowane 30 Kwietnia 2011 przez ttm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magman Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Z dyszami może tak być.Np Sabre v45 chociaz ten sam piec ,to ma inne dysze z tego co pamietam.Tym się nie przejmuj.Ja dzisiaj moją V65 zrobiłem pierwsze kilometry po zimowaniu :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ttm Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Ja dzisiaj moją V65 zrobiłem pierwsze kilometry po zimowaniu :)i jak wrazenia? wszystko chodzi? u mnie dzis bylo dosc wietrznie i po pol troche zmarzlem jak jechalem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magman Opublikowano 1 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2011 U mnie też wiało ,a że Magna jest dość wrażliwa to powyżej 100mph musiałem uwazać jak cholera.W pewnym momencie gdy już miałem 125mph to tak mnie spychało w strone pobocza ,że jechałem w ostrym przechyle.Generalnie nie polecam takich testów.W ogóle to zawsze jest dla mnie szok gdy z VTX wsiadam na V65,bo inna pozycja,siedzę wyżej,inne ułożenie nóg i ogromna różnica w wadze.Gdy już jadę to oczywiście pełnia wrażeń.Przy obrotach na których VTX się kończy ,Magna się budzi,hehe ;) Gorsze hamulce i zawieszenie ,wiotkość konstrukcji pomimo zmian.To wszystko non stop ładuje adrenalinę i wymaga 120% skupienia. 7 lipca będzie 10 lat ,gdy zakupiłem tę Magnę.Kawał czasu jesteśmy razem :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ttm Opublikowano 1 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2011 U mnie też wiało ,a że Magna jest dość wrażliwa to powyżej 100mph musiałem uwazać jak cholera. dla mnie taka predkosc to juz max... osobiscie nigdy nie jechalem szybciej jak 120...ale km i raczej nie zamierzam. magman - a masz jakis pomysl czemu mi mocno hamuje silnikiem jak zmieniam biegi? co powinienem wyregulowac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 1 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2011 Nic w tej kwestii nie zrobisz,trzeba się do tego przyzwyczaić,albo nauczyć odpowiednio zmieniać. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.