magman Opublikowano 24 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2011 V65 jest większa od V45 i nie są to podejrzenia ,a eksperiencja w danym temacie Dane znajdziesz w internecie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuczwelek Opublikowano 24 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2011 wielkość ma znaczenie , v65 znacznie większa i cięższa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trupiati Feketa Opublikowano 25 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2011 Witam ponownie, tym razem już jako szczęśliwy posiadacz Magny VF 700 z 84r ;)brak odpowiedzi na moje wcześniejsze pytanie tłumaczę sobie dublowaniem tematów ;) więc bez urazy wracam z kolejnymi ;) Czy istnieje możliwość regeneracji sprężyn w tylnych amorkach ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slevy70 Opublikowano 25 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2011 wielkość ma znaczenie , v65 znacznie większa i cięższa w necie znalazłem tylko wagę prawie 40 kg więcej, ale mi chodzi konkretnie o podanie różnicy w wymiarach. Mam 181cm i moja v45 delikatnie za mała mi się wydaje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 26 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2011 Różnica to 55mm rozstawu kół. Generalnie Magna 45 mała nie jest, kiedyś porównywałem dane i wychodziło że to kawał sprzęta, jedynie nowsze chopry były dłuższe. Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuczwelek Opublikowano 26 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2011 polecam zobaczyć ,fajna strona z danymi po polsku--------http://chudzikj.republika.pl/ musisz usiąść na konia i zrobić z 200m to poczujesz różnicę. Witam ponownie, tym razem już jako szczęśliwy posiadacz Magny VF 700 z 84r ;)brak odpowiedzi na moje wcześniejsze pytanie tłumaczę sobie dublowaniem tematów ;) więc bez urazy wracam z kolejnymi ;) Czy istnieje możliwość regeneracji sprężyn w tylnych amorkach ? szukaj dobrych używek, a może serwis ma nowe sprężyny????na przód są.ponoć honda plaza to dobry serwis Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek1966 Opublikowano 29 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2011 Witam wszystkich jestem szczęśliwym posiadaczem Hondy VF750 sabre myślę że to dobry dział do zasięgnięcia info na temat tego moto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuczwelek Opublikowano 31 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2011 Witam wszystkich jestem szczęśliwym posiadaczem Hondy VF750 sabre myślę że to dobry dział do zasięgnięcia info na temat tego moto zdecydowanie. polecam czytać od 1-szej strony, dowiesz się kilku rzeczy. :icon_arrow: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kpd20 Opublikowano 14 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2011 m witam wszystkich posiadaczy madzi :) mam taki problem moja madzia zaczeła mi dos mocno szarpac na 2-ce podejzewam ze to grubsza robota jak np. skrzynia. ale ktos moze z was mial podobnie i poradzi co najlepiej robic z gory dzieki pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peterek Opublikowano 15 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2011 m witam wszystkich posiadaczy madzi :) mam taki problem moja madzia zaczeła mi dos mocno szarpac na 2-ce podejzewam ze to grubsza robota jak np. skrzynia. ale ktos moze z was mial podobnie i poradzi co najlepiej robic z gory dzieki pozdro Na innych biega nie szarpie? W przypadku braku paliwa takie objawy występują przy większym obciążeniu. Zacznij od tego, potem "iskra". pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kpd20 Opublikowano 15 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2011 Na innych biegach wszystko dobrze silnik pracuje ładnie dobrze sie kręci na wszystkich biegach tylko ta 2 od jakiegos czasu zrywawiec chyba to nie problem iskry czy paliwa skoro tylko na tym biegu wystepuje problem chyba ze sie myle jednym słowem pomocy co robic i co sprawdzac ???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuczwelek Opublikowano 15 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2011 Na innych biegach wszystko dobrze silnik pracuje ładnie dobrze sie kręci na wszystkich biegach tylko ta 2 od jakiegos czasu zrywawiec chyba to nie problem iskry czy paliwa skoro tylko na tym biegu wystepuje problem chyba ze sie myle jednym słowem pomocy co robic i co sprawdzac ???? zrywa tzn. wyskakuje czy tylko szarpie. jeżeli przy odejściu bieg wyskakuje ,a po puszczeniu gazu dalej załapie i ciągnie to wyłącznie wina 2-jki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kpd20 Opublikowano 16 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2011 szarpie tak jakby mocno szczelił ze sprzegła na obrotach pozniej ciagnie i zaraz znowu. jakies pomysły co to moze byc i jak sie do tego zabrac ?? dzieki za odp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peterek Opublikowano 16 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2011 szarpie tak jakby mocno szczelił ze sprzegła na obrotach pozniej ciagnie i zaraz znowu. jakies pomysły co to moze byc i jak sie do tego zabrac ?? dzieki za odp Jak dla mnie problemy z paliwem, albo iskrą (uparty jestem). Spróbuj "przeciągnąć" na jedynce, bo na trójce to już prędkość będzie większa i też powinno szarpać, gdy obroty będą wysokie. Podobną sytuację miałem przy dupnych przewodach wysokiego napięcia. Po przejechaniu kałuży dwa przednie gary miały problem z iskrą i też nieźle szarpało. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuczwelek Opublikowano 16 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2011 szarpie tak jakby mocno szczelił ze sprzegła na obrotach pozniej ciagnie i zaraz znowu. jakies pomysły co to moze byc i jak sie do tego zabrac ?? dzieki za odp Jak dla mnie problemy z paliwem, albo iskrą (uparty jestem). Spróbuj "przeciągnąć" na jedynce, bo na trójce to już prędkość będzie większa i też powinno szarpać, gdy obroty będą wysokie. Podobną sytuację miałem przy dupnych przewodach wysokiego napięcia. Po przejechaniu kałuży dwa przednie gary miały problem z iskrą i też nieźle szarpało. pozdro popieram. pojeżdzij na jedynce po prostej wolno i szybko, co będzie się działo?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.