pawel11988 Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 witam Magnowcy, mozecie pomóc?? http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...5490&hl=problem pozdrowka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuczwelek Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2010 witam Magnowcy, mozecie pomóc?? http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...5490&hl=problem pozdrowka zaznacz tu w select motocykl i swój model i rocznik; http://www.cyclepartsnation.com/pages/part...nd/7/Honda.aspx później w częściach szukaj headlight moim zdaniem to prowizorka ,ale warto sprawdzić!!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slevy70 Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Witam ponownie , gdzie mogę dostać uszcelkę przekładni kątowej i uszcelke pod dekiel sprzęgła ? Honda V45 magna 1984r 700ccm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peterek Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Myślę, że w sklepie z banera naszego forum dostaniesz :icon_biggrin: w Larsonie w serwisie Hondy i innych sklepach. Mi uszczelki najwygodniej było w Larsonie kupować. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr@GuN Opublikowano 12 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2010 (edytowane) Ja problemy z zapalaniem mam tylko po rozgrzaniu po np. 5 minutowym postoju, trzeba dłużej pokręcić i odpala. Browarny ma tak samo czyli to chyba "ten typ tak ma". Takie cuś mi się jeszcze nie przytrafiło. Ale można stawiać na spadek napięcia. Gdy miałem aku padakę i gdy na szelki chciałem odpalić to fochy stroiła. Po zamontowaniu sprawnego aku wszystko było ok. Sprawdź przewody między aku i rozrusznikiem i styki. Muszą być w nienagannym stanie. pozdro Wyjmij rozrusznik i wyczyść go w środku dokładnie z każdego syfu. Sprawdź stan szczotek, u mnie to pomogło stanowczo. ^^ Obecnie moja sabra pali w każdych warunkach i kręci jak głupia Edytowane 12 Września 2010 przez Dr@GuN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr@GuN Opublikowano 28 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 Panowie czas ruszyć temat. zdaje się, że jeden cylinder mi nie chodzi. na zimno jest to wyraźnie widać, w momencie kiedy mogę odpuścić ssanie (obroty ponizej 1500 caly czas) przednia prawa rura wydechowa jest ciągle zimna (sic!) iskra na cylindrze jest paliwo raczej dostaje bo dodatkowa dawka strzykawką do komory spalania(centralnie do tego gaźnika) nic nie zmienia w pracy silnika sprężanie jest troche mniejsze niż w sąsiednim(tylnich nie mogę zmierzyć bo mi nie wchodzi miernik) zawory regulowane 1,5 miecha temu na wszystkich cylkach. co jeszcze może być? problem zauwazylem już dawno ale mi to jakoś mocno nie przeszkadzało bo jeździlem spokojnie ale dzis mnie już zdenerwowała :banghead: jakieś propozycje ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuczwelek Opublikowano 29 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2010 (edytowane) Panowie czas ruszyć temat. zdaje się, że jeden cylinder mi nie chodzi. na zimno jest to wyraźnie widać, w momencie kiedy mogę odpuścić ssanie (obroty ponizej 1500 caly czas) przednia prawa rura wydechowa jest ciągle zimna (sic!) iskra na cylindrze jest paliwo raczej dostaje bo dodatkowa dawka strzykawką do komory spalania(centralnie do tego gaźnika) nic nie zmienia w pracy silnika sprężanie jest troche mniejsze niż w sąsiednim(tylnich nie mogę zmierzyć bo mi nie wchodzi miernik) zawory regulowane 1,5 miecha temu na wszystkich cylkach. co jeszcze może być? problem zauwazylem już dawno ale mi to jakoś mocno nie przeszkadzało bo jeździlem spokojnie ale dzis mnie już zdenerwowała :banghead: jakieś propozycje ? masz ciśnienie i paliwo, moim zdaniem elektryka. samo zdjęcie fajki nie zmienia pracy??. po zdjęciu ze świecy fajki włóż (stara niech zostanie w cylindrze) inną świecę i zobacz czy iskra jest ok. u mnie kiedyś na cewce wypaliła się dziurka i jeden gar mocno kulał!!!!objawy podobne Edytowane 29 Września 2010 przez kuczwelek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr@GuN Opublikowano 29 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2010 zamieniałem cewki miejscami cewki i moduły zapłonowe zero zmian, po zdjęciu fajki nawet na trasie nie czuć zadnej roznicy... ciągnie tak samo. elektryka jest raczej ok, ostatnio nawet doszedlem do takiego stanu z nią ze nie mam zadnych waringow XD wydaje mi się, że to może być coś z gaźnikiem, albo wali taką dawkę, że nie ma zapłonu, albo wcale nie podaje, podanie strzykawką nie jest jednoznaczne. jak u nas jest w gaźnikach- membrany czy inne ustrojstwo ? ja swoich osobiście nie mialem kiedy rozebrać, jedynie zakładałem już wyczyszczone i synchronizowałem :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuczwelek Opublikowano 30 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 (edytowane) zamieniałem cewki miejscami cewki i moduły zapłonowe zero zmian, po zdjęciu fajki nawet na trasie nie czuć zadnej roznicy... ciągnie tak samo. elektryka jest raczej ok, ostatnio nawet doszedlem do takiego stanu z nią ze nie mam zadnych waringow XD wydaje mi się, że to może być coś z gaźnikiem, albo wali taką dawkę, że nie ma zapłonu, albo wcale nie podaje, podanie strzykawką nie jest jednoznaczne. jak u nas jest w gaźnikach- membrany czy inne ustrojstwo ? ja swoich osobiście nie mialem kiedy rozebrać, jedynie zakładałem już wyczyszczone i synchronizowałem :/ jak leje paliwo to świeczka ciemna i mokra???? jeżeli poszła membrana , to iglica może całkiem zamykać paliwo lub lać na maxa.kopiuj adres; http://www.cheapcycleparts.com/model_years...assemblies/3474 -na 100% musisz być pewny elektryki i sprężania nim ruszysz z gażnikami. napisz jakie neewsy. Edytowane 1 Października 2010 przez kuczwelek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NINDZA Opublikowano 4 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2010 Zetes66 pisał o czujniku rezerwy,czy robił ktoś taki patent?Kupiłem używany który zadziałał raz a brak paliwa na trasie to średnie uczucie.Inna sprawa że powinno się używać kranika ale poprzedni właściciel ostrzegał że to dość awaryjny element i lepiej zostawić go w spokoju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuczwelek Opublikowano 5 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2010 Zetes66 pisał o czujniku rezerwy,czy robił ktoś taki patent?Kupiłem używany który zadziałał raz a brak paliwa na trasie to średnie uczucie.Inna sprawa że powinno się używać kranika ale poprzedni właściciel ostrzegał że to dość awaryjny element i lepiej zostawić go w spokoju. szukaj na wcześniejszych stronach coś tam kiedyś było o czujniku :icon_exclaim: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zetes66 Opublikowano 7 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2010 Zetes66 pisał o czujniku rezerwy,czy robił ktoś taki patent?Kupiłem używany który zadziałał raz a brak paliwa na trasie to średnie uczucie.Inna sprawa że powinno się używać kranika ale poprzedni właściciel ostrzegał że to dość awaryjny element i lepiej zostawić go w spokoju. Witam Tak jak pisałem zrobiłem. Czujnik od DAEWOO koszt to ja na alledrogo zapłaciłem 8zł - pasuje idealnie wymiarami Ze zbiornika rezerwy wykręcasz czujnik , odlutowujesz go i wlutujesz od DAEWOO Działa tak że jak zanurzony to paliwo go studzi i nie przewodzi , jak paliwa jest poniżej czujnika to powoli się roświeca (kontrolka) Czujnik działa na zasadzie termistora - jak się rozgrzeje to przewodzi jak go studzi paliwo to nie przewodzi Cytuj Magna V45/ Yamaha Road Star 1700 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NINDZA Opublikowano 12 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2010 Witam. Kupiłem czujnik w DAEWOO w tej samej cenie 8zł,okazało się że to bardzo chodliwy towar wśród motocyklistów. Przelutowałem czujnik , ale tylko go podłączyłem nie wkręcałem jeszcze do baku tyle że pewnie zbyt krótko był włączony bo nie zaświecił(nie znałem zasady jego działania) w sobotę wkręcę to dam znać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zetes66 Opublikowano 13 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2010 Tak , żaróweczka rozświeca się dość powoli i nie świeci pełną mocą (tak 70%) Jak ci się nie zaświeca to kabelki od czujnika weź na zwarcie - sprawdzisz instalację - kontrolka powinna świecić Też po podłączeniu myślałem że lipa a tu po chwili stopniowo zajaśniała kontroleczka Miód-malina jak wsio w maszynce hula Cytuj Magna V45/ Yamaha Road Star 1700 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lysy76 Opublikowano 14 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2010 A próbowaliście w realu sprawdzać? :cool: Ja próbowałem na orginalesie, (który banglał jak mu przykazano w warunkach przez was wymienonych...) ... i wacha skończyła się, zanim kontrolka zdążyła zasygnalizować cokolwiek :icon_mrgreen: Cytuj pis(s) off🦆 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.