Skocz do zawartości

Posiadacze Hondy Magna razem ( Honda VF 750 , VF750 )


Mr.DiPi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam Magnowcy, mozecie pomóc??

 

http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...5490&hl=problem

pozdrowka

 

 

zaznacz tu w select motocykl i swój model i rocznik;

 

http://www.cyclepartsnation.com/pages/part...nd/7/Honda.aspx

 

później w częściach szukaj headlight

 

moim zdaniem to prowizorka ,ale warto sprawdzić!!!!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Ja problemy z zapalaniem mam tylko po rozgrzaniu po np. 5 minutowym postoju, trzeba dłużej pokręcić i odpala. Browarny ma tak samo czyli to chyba "ten typ tak ma".

Takie cuś mi się jeszcze nie przytrafiło. Ale można stawiać na spadek napięcia. Gdy miałem aku padakę i gdy na szelki chciałem odpalić to fochy stroiła. Po zamontowaniu sprawnego aku wszystko było ok.

Sprawdź przewody między aku i rozrusznikiem i styki. Muszą być w nienagannym stanie.

 

pozdro

 

Wyjmij rozrusznik i wyczyść go w środku dokładnie z każdego syfu. Sprawdź stan szczotek, u mnie to pomogło stanowczo. ^^ Obecnie moja sabra pali w każdych warunkach i kręci jak głupia

Edytowane przez Dr@GuN
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Panowie czas ruszyć temat. zdaje się, że jeden cylinder mi nie chodzi. na zimno jest to wyraźnie widać, w momencie kiedy mogę odpuścić ssanie (obroty ponizej 1500 caly czas) przednia prawa rura wydechowa jest ciągle zimna (sic!) iskra na cylindrze jest paliwo raczej dostaje bo dodatkowa dawka strzykawką do komory spalania(centralnie do tego gaźnika) nic nie zmienia w pracy silnika sprężanie jest troche mniejsze niż w sąsiednim(tylnich nie mogę zmierzyć bo mi nie wchodzi miernik) zawory regulowane 1,5 miecha temu na wszystkich cylkach. co jeszcze może być? problem zauwazylem już dawno ale mi to jakoś mocno nie przeszkadzało bo jeździlem spokojnie ale dzis mnie już zdenerwowała :banghead: jakieś propozycje ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie czas ruszyć temat. zdaje się, że jeden cylinder mi nie chodzi. na zimno jest to wyraźnie widać, w momencie kiedy mogę odpuścić ssanie (obroty ponizej 1500 caly czas) przednia prawa rura wydechowa jest ciągle zimna (sic!) iskra na cylindrze jest paliwo raczej dostaje bo dodatkowa dawka strzykawką do komory spalania(centralnie do tego gaźnika) nic nie zmienia w pracy silnika sprężanie jest troche mniejsze niż w sąsiednim(tylnich nie mogę zmierzyć bo mi nie wchodzi miernik) zawory regulowane 1,5 miecha temu na wszystkich cylkach. co jeszcze może być? problem zauwazylem już dawno ale mi to jakoś mocno nie przeszkadzało bo jeździlem spokojnie ale dzis mnie już zdenerwowała :banghead: jakieś propozycje ?

 

 

masz ciśnienie i paliwo, moim zdaniem elektryka. samo zdjęcie fajki nie zmienia pracy??. po zdjęciu ze świecy fajki włóż (stara niech zostanie w cylindrze) inną świecę i zobacz czy iskra jest ok.

u mnie kiedyś na cewce wypaliła się dziurka i jeden gar mocno kulał!!!!objawy podobne

Edytowane przez kuczwelek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zamieniałem cewki miejscami cewki i moduły zapłonowe zero zmian, po zdjęciu fajki nawet na trasie nie czuć zadnej roznicy... ciągnie tak samo. elektryka jest raczej ok, ostatnio nawet doszedlem do takiego stanu z nią ze nie mam zadnych waringow XD

wydaje mi się, że to może być coś z gaźnikiem, albo wali taką dawkę, że nie ma zapłonu, albo wcale nie podaje, podanie strzykawką nie jest jednoznaczne. jak u nas jest w gaźnikach- membrany czy inne ustrojstwo ? ja swoich osobiście nie mialem kiedy rozebrać, jedynie zakładałem już wyczyszczone i synchronizowałem :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zamieniałem cewki miejscami cewki i moduły zapłonowe zero zmian, po zdjęciu fajki nawet na trasie nie czuć zadnej roznicy... ciągnie tak samo. elektryka jest raczej ok, ostatnio nawet doszedlem do takiego stanu z nią ze nie mam zadnych waringow XD

wydaje mi się, że to może być coś z gaźnikiem, albo wali taką dawkę, że nie ma zapłonu, albo wcale nie podaje, podanie strzykawką nie jest jednoznaczne. jak u nas jest w gaźnikach- membrany czy inne ustrojstwo ? ja swoich osobiście nie mialem kiedy rozebrać, jedynie zakładałem już wyczyszczone i synchronizowałem :/

 

 

jak leje paliwo to świeczka ciemna i mokra???? jeżeli poszła membrana , to iglica może całkiem zamykać paliwo lub lać na maxa.kopiuj adres;

 

http://www.cheapcycleparts.com/model_years...assemblies/3474

 

-na 100% musisz być pewny elektryki i sprężania nim ruszysz z gażnikami. napisz jakie neewsy.

Edytowane przez kuczwelek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zetes66 pisał o czujniku rezerwy,czy robił ktoś taki patent?Kupiłem używany który zadziałał raz a brak paliwa na trasie to średnie uczucie.Inna sprawa że powinno się używać kranika ale poprzedni właściciel ostrzegał że to dość awaryjny element i lepiej zostawić go w spokoju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zetes66 pisał o czujniku rezerwy,czy robił ktoś taki patent?Kupiłem używany który zadziałał raz a brak paliwa na trasie to średnie uczucie.Inna sprawa że powinno się używać kranika ale poprzedni właściciel ostrzegał że to dość awaryjny element i lepiej zostawić go w spokoju.

 

 

szukaj na wcześniejszych stronach coś tam kiedyś było o czujniku :icon_exclaim:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zetes66 pisał o czujniku rezerwy,czy robił ktoś taki patent?Kupiłem używany który zadziałał raz a brak paliwa na trasie to średnie uczucie.Inna sprawa że powinno się używać kranika ale poprzedni właściciel ostrzegał że to dość awaryjny element i lepiej zostawić go w spokoju.

Witam

Tak jak pisałem zrobiłem.

Czujnik od DAEWOO koszt to ja na alledrogo zapłaciłem 8zł - pasuje idealnie wymiarami

Ze zbiornika rezerwy wykręcasz czujnik , odlutowujesz go i wlutujesz od DAEWOO

Działa tak że jak zanurzony to paliwo go studzi i nie przewodzi , jak paliwa jest poniżej czujnika to powoli się roświeca (kontrolka)

Czujnik działa na zasadzie termistora - jak się rozgrzeje to przewodzi jak go studzi paliwo to nie przewodzi

 

Magna V45/ Yamaha Road Star 1700

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Witam.

Kupiłem czujnik w DAEWOO w tej samej cenie 8zł,okazało się że to bardzo chodliwy towar wśród motocyklistów.

Przelutowałem czujnik , ale tylko go podłączyłem nie wkręcałem jeszcze do baku tyle że pewnie zbyt krótko był włączony bo nie zaświecił(nie znałem zasady jego działania) w sobotę wkręcę to dam znać.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak , żaróweczka rozświeca się dość powoli i nie świeci pełną mocą (tak 70%)

Jak ci się nie zaświeca to kabelki od czujnika weź na zwarcie - sprawdzisz instalację - kontrolka powinna świecić

Też po podłączeniu myślałem że lipa a tu po chwili stopniowo zajaśniała kontroleczka

Miód-malina jak wsio w maszynce hula

Magna V45/ Yamaha Road Star 1700

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A próbowaliście w realu sprawdzać?

:cool:

Ja próbowałem na orginalesie, (który banglał jak mu przykazano w warunkach przez was wymienonych...)

... i wacha skończyła się, zanim kontrolka zdążyła zasygnalizować cokolwiek :icon_mrgreen:

 

pis(s) off🦆

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...