Browarny Opublikowano 4 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2010 A tak przy okazji czy sprzęgło jest jakoś regulowane? Dużo zależy też od oleju. Przy gęstym skrzynia lubi trochę pozgrzytać. Ale zacznij od odpowietrzenia. Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NINDZA Opublikowano 4 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2010 (edytowane) Dzięki wielkie Mam płyn to przy okazji wymienię.Niewiem tylko który się lepiej sprawdzi DOT3 czy 4. Olej jest nowy 10w40motul. Edytowane 4 Czerwca 2010 przez NINDZA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magman Opublikowano 4 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2010 Wlej DOT 4.Poza tym warto zregenerować pompę sprzegła.Zestawy naprawcze jeszcze można znależć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arnidude Opublikowano 5 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2010 Wg. amerykańskiej serwisówki Clymera wyraźnie piszą do przewodów hydraulicznych sprzęgła stosować wyłącznie DOT 3. Do przewodów hydraulicznych hamulców DOT 3 (V45) lub DOT 4 (V65). Ale z tego co pamiętam na przykryciach zbirniczków jest napisana rekomendacja. Ja stosowałem DOT 4 i do sprzęgła i do hamulca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magman Opublikowano 5 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2010 Manual Hondy podaje DOT 4.Różnica między nimi jest taka ,że 4 jest lepszy od 3 ,gdyż ma wyższą temperaturę wrzenia.Płyny te są mieszlane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NINDZA Opublikowano 5 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2010 No to tak,odpowietrzenie się powiodło i było by super gdyby nie chęć przelania układu nowym płynem,niema sprzęgła wcale i mimo że wlałem w zbiorniczek 0,5l to powietrze nie idzie. Będę jeszcze próbował jutro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magman Opublikowano 6 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2010 Wlałeś 0,5 l :icon_eek: ?W takim przypadku gdzieś ten płyn musiał się zmieścić.To oznacza ,że siłownik umarł i płyn poszedł do skrzyni.W takim przypadku zestaw naprawczy się kłania i wymiana oleju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NINDZA Opublikowano 6 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2010 Źle się wyraziłem cały czas się przelewa pompuję i leci czysty bez powietrza.A jeszcze pytanie jak nie ruszam dźwigni i odkręcę odpowietrznik to powinien lecieć płyn czy nie bo nie leci? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arnidude Opublikowano 6 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2010 Źle się wyraziłem cały czas się przelewa pompuję i leci czysty bez powietrza.A jeszcze pytanie jak nie ruszam dźwigni i odkręcę odpowietrznik to powinien lecieć płyn czy nie bo nie leci? No i proszę manual swoje, serwisówka swoje... . NINDZA nie podobają mi się te Twoje objawy. Po odkręceniu odpowietrznika płyn nie powinien płynąć. Dopiero po podpompowaniu dźwignią sprzęgła. Nie wiem jak wykonywałeś czynności. Ja u siebie nie spuszczałem starego tylko przelewałem nowym aż się stary przepompował i wszystko grało. Podeślij swój e-mail a wyślę Ci skany rozdziału dotyczącego sprzęgła (budowa, działanie, wymiana, limity zużycia). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NINDZA Opublikowano 7 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 (edytowane) Zapowietrzyła się pompka i dlatego nic nie dało przelewanie. Strzykawką wpompowalem płyn przez odpowietrznik jednocześnie przechylając moto w prawo całe powietrze wyszło górą.Pewnie mechanik zrobił by to inaczej ale działa. Został zgrzyt przy wbijaniu jedynki. arnidude adres na PW.Dzięki. Edytowane 6 Czerwca 2010 przez NINDZA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gumisio Opublikowano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 Witam all :) Tak czytam czytam i czytam o Magnie.... Mozna powiedziec ze jestem swiezak:-)) nie liczac MZ 250 ktora mialem...20 lat temu?:-)) Ech jak ten czas leci:) Ale do rzeczy... Od roku prawie chyba ogladam i przymierzam sie do czoperkow i naogladalem sie i naczytalem juz troszku... Tu na forum czytam wiekszosc niepochlebnych opinii o silnikach VF... I.. martwicie mnie:-) Upatrzyłem sobie Super Magne bo jakos mi sie podoba ten styl itd.... Ale moto bylo produkowane przez 2 lata (87-88) chociaz spotalem sie tez z informacjami ze cos tam w roczniku '92 tez szlo.... I mam dylemat... Bo tak czy inaczej moto mi sie podoba pomimo tych opinii i chce kupic wlasnie ten sprzet... Chetnie poslucham opinii kolegow ktorzy maja/mieli Super Magne i moze podpowiedza jakie wady na co zwracac uwage kupujac ten model...? (a moze ma ktos zadbana sztuke i chce sprzedac :) ) Znalezienie zadbanej sztuki graniczy z cudem podobnie jak kupno czesci TEZ WIEM a mimo to....:-) Poradzicie/podpowiecie cosik ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arnidude Opublikowano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 Witaj kolego, VF ma pewne bolączki w pierwszych latach produkcji 83-85. Później wiele poprawiono. Ale mowa tu o Magnie i Sabre. Super Magna to zupełnie inna historia. To bardziej bezawaryjny motor. A wracając do Magny czy Sabre to jeśli czytałeś między wierszami to widać, że mimo wielu różnych za i przeciw ludziska pokochali te motory. Jak i ja przed laty. Jeśli chciałbyś kupić świetnie utrzymany motor z serii Magna VF1100C polecam: http://www.allegro.pl/item1047506518.html Moto nie jest sprzedane. Ja Magną 1100 nabiłem mnóstwo kilometrów. Podsumowując moją przygodę z nią uważam, że to świetny motor. Z mocnym, trwałym silnikiem, wymagającym wprawdzie większej uwagi ale jak poczytasz o innych motorach na forum z lat 80-90 to myślę, że Magna to górna półka. Jeśli masz czas to zerknij np. na forum Kawasaki Vulcan. Piękny Chopper ale ten to dopiero ma usterek. Ja jeździłem na Magnie a kumpel na Vulcanie. Jego przerabiał chyba wszystkie możliwe usterki opisywane na tym forum. Ale, ale zagalopowałem się... Jak Ci serce leci w stronę Super Magny to śmiało możesz zabrać się do dzieła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gumisio Opublikowano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2010 Kiedy uparłem sie na Super Magne ;) A poza tym JUZ zastanawiałem sie czy po tak dluuugim czasie poj 750 nie bedzie za duza na poczatek... Ale zobaczymy 17 lat juz nie mam to chyba uzyje troche mozgu przy odkrecaniu :icon_mrgreen: Ale motorek wyglada na zadbany musze przyznac..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arnidude Opublikowano 10 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2010 Nie namawiam do V65. Mnie nęcił ten z ogłoszenia ale nie stać mnie na 2 moto... Co do pojemności to już od Ciebie zależy. I od Twojej głowy i umiejętności. 750 to wcale nie jest tak dużo i masa motoru w sam raz. Ja zaczynałem 24 lata temu od Ogara 200, potem bujałem się różnymi demoludami i kiedy w końcu była szansa na zachodni sprzet to był to tysiak. Ważne by poznać na spokojnie wszelkie zachowania motoru przy mniejszych prędkościach. Potem stopniowo można zwiększać. Zobaczysz jak przejedziesz pierwszych parę km to banan Ci urośnie a prowadzenie sprzeta okaże się bajecznie proste. Powodzenia! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuczwelek Opublikowano 12 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2010 Kiedy uparłem sie na Super Magne ;) A poza tym JUZ zastanawiałem sie czy po tak dluuugim czasie poj 750 nie bedzie za duza na poczatek... Ale zobaczymy 17 lat juz nie mam to chyba uzyje troche mozgu przy odkrecaniu :icon_mrgreen: Ale motorek wyglada na zadbany musze przyznac..... masz kilka wiosen i mózg gdzieś na szyi. przestań się zamartwiać i myśleć co będzie tylko kup i jazda,każdy koń ma wady i zalety i się kiedyś postawi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.