Namil Opublikowano 14 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2010 No więc zrobiłem tak:Włącznik w łapkę i na zakupy.Udało się!Zakupiłem podobny w Inter-cars. Teraz nowy problem i proszę o szczegółową instrukcję jak wymienić całość płynu chłodzącego w Magnie VF 750c.Jaki plyn i ile zakupić,jak spuścić stary płyn,przepłukać system,zalać nowy płyn i sprawdzić działanie(odpowietrzyć).Jak sprawdzić działanie termostatu i gdzie on jest.Pytam,ponieważ jestem zupełnie zielony,a sprawne moto podstawa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Namil Opublikowano 15 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2010 No więc posłuchałem Wiktora (cruiser3miasto) i poszedłem na poszukiwania.FOTA -Gdynia .Kupiłem jakiś od Mitsubishi kod produktu 1.850.068 założyłem miedzianą podkładkę dla uszczelnienia,zlałem moto płynem,odpaliłem , rozgrzałem i zadziałało!Nawet nie ma wycieków :-) Różni się wizualnie,ale spełnia swą powinność.Załączył wentylator!Dzięki Wiktor :564: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuczwelek Opublikowano 16 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2010 A ja powiem tak: silniki Magny i Sabry konstruowane były w latach, kiedy oleje były dużo gorsze niż obecnie. Nie przywiązywałbym zatem zbyt dużej wagi do oleju. Tzn. zwykły półsyntetyk 10w40 jest pewnie i tak dużo lepszy niż to co zakładali konstruktorzy i nie ma sensu kupować Bóg wie jakich olejów. Co do świec: wg mnie NGK które weszły na nasz rynek to najgorsze badziewie jakie może być. Proponuję trzymać się od nich z daleka, są bardzo podatne na zalanie. Wiking, możesz być spokojny, kupiłeś zajebisty motocykl, wymagający być może nieco wyższych kosztów serwisu i delikatności w obsłudze, ale cała reszta... miodzio uważałem że powinienem lać minerał bo kiedyś 1984 tylko takie były ale popieram i potwierdzam-lać lepsze pół/synt . ja osobiście wolę bardziej gęste!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 16 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2010 To ze olej mineralny w temp pokojowej wydaje ci sie gestszy od syntetycznego to tylko zludzenie. W temp 100 C "gesty" olej mineralny zamienia sie w wode a syntetyk utrzymuje swoje wlasciwosci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuczwelek Opublikowano 16 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2010 To ze olej mineralny w temp pokojowej wydaje ci sie gestszy od syntetycznego to tylko zludzenie. W temp 100 C "gesty" olej mineralny zamienia sie w wode a syntetyk utrzymuje swoje wlasciwosci. witaj. mówiąc bardziej gęsty to właśnie syntetyk lob pół.- i chodiło mi o to właśnie że lepiej lać takie oleje a nie mineralne. witaj. mówiąc bardziej gęsty to właśnie syntetyk lob pół.- i chodiło mi o to właśnie że lepiej lać takie oleje a nie mineralne. ZAŁATW MI LEPIEJ NOWY DRUGI BIEG ! właśnie wyciągam agregat z ramy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aleksmac77 Opublikowano 17 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2010 WŁAŚNIE KUPIŁEM MAGNE 750 I TEŻ DWÓJKA WYLAT. TO MÓJ PIERWSZY MOTOR NIE LICZĄC MZ 17LAT TEMU.PO TYM CO TU CZYTAM ZACZYNAM SIE TROCHE BAĆ-ROZRZAD,SLABE SMAROWANIE,MODUŁY. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Namil Opublikowano 17 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2010 (edytowane) WŁAŚNIE KUPIŁEM MAGNE 750 I TEŻ DWÓJKA WYLAT. TO MÓJ PIERWSZY MOTOR NIE LICZĄC MZ 17LAT TEMU.PO TYM CO TU CZYTAM ZACZYNAM SIE TROCHE BAĆ-ROZRZAD,SLABE SMAROWANIE,MODUŁY. Kolego nie masz czego żałować.Motorek bajka,tylko dbaj o niego.Olej,chłodzenie itp.Będziesz zadowolony.http://www.cruiser3miasto.pl/.Widzę,że jesteś ze Słupska. Edytowane 17 Stycznia 2010 przez Namil Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gacu76 Opublikowano 18 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 WŁAŚNIE KUPIŁEM MAGNE 750 I TEŻ DWÓJKA WYLAT. TO MÓJ PIERWSZY MOTOR NIE LICZĄC MZ 17LAT TEMU.PO TYM CO TU CZYTAM ZACZYNAM SIE TROCHE BAĆ-ROZRZAD,SLABE SMAROWANIE,MODUŁY. Witaj kolego tak jak wcześniej napisano , po pierwsze właściwe płyny i doradzę ci z własnego doświadczenia do tej pory mam ten motor magna lubi obroty wolne na 1000 - 1100 od razu ustaw bo lepiej olej rozprowadza, po drugie nie żałuj jej paliwa 98 oktan jej słóży i typu palenie gumy daj sobie spokuj szkoda śilnika pozdrawiam! :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aleksmac77 Opublikowano 18 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 TO JUZ WIEM.PRZECZYTALEM WSZYSTKIE POSTY OD 1STRONY. PRZEJECHALEM DOPIERO ZE DWA KILOMETRY I JUZ JA KOCHAM. MA PRZEROBIONE WYDECHY I BRZMI PIEKNIE. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NINDZA Opublikowano 18 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 Witka.Dzięki wielkie za porady co do oleju.Wybrałem motula 5100 10W40,płyn prestone,i świece NGK takie mam i nie mam z nimi problemu.Do pełni szczęścia przydał by się jakiś namiar na dobrego mechanika do oceny rozrządu i ew.synchronizacji gaźników.Wczesniej przez parę lat miałem ruski i mogłem wszystko robić sam a magny trochę się cykam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 18 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 Aleksmac77 nie KRZYCZ DUŻYMI LITERAMI, słyszymy Cię dobrze :) Aczkolwiek rozumiem, że posiadanie Magny wywołuje spore emocje ;) Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
picia Opublikowano 19 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2010 Witam Mam takie pytanie, czy orjentuje sie kots moze jaka najszersza opone mozna zalozyc do Magny 1100 z 84 na orginalna felge? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marrio Opublikowano 19 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2010 (edytowane) Witam Mam takie pytanie, czy orjentuje sie kots moze jaka najszersza opone mozna zalozyc do Magny 1100 z 84 na orginalna felge? Każdą , która wejdzie tak żeby o nic nie obcierała. Tylko musisz pamiętać o jednym jak założysz szerszy laczek zmieni się charaktetystyka i motocykl będzie się prowadził zupełnie inaczej na koleinach i innych podłużnych badziewiach na drodze. Będzie miał tendencję do pływania tym większe im szersza będzie opona. Edytowane 19 Stycznia 2010 przez marrio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aleksmac77 Opublikowano 19 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2010 Aleksmac77 nie KRZYCZ DUŻYMI LITERAMI, słyszymy Cię dobrze :) Aczkolwiek rozumiem, że posiadanie Magny wywołuje spore emocje ;) Spore emocje to mało powiedziane.To jest lepsze od sexu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 19 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2010 (edytowane) No teraz to trochę przesadziłeś. Edytowane 19 Stycznia 2010 przez piter 1600 Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.