Skocz do zawartości

Posiadacze Hondy Magna razem ( Honda VF 750 , VF750 )


Mr.DiPi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No więc zrobiłem tak:Włącznik w łapkę i na zakupy.Udało się!Zakupiłem podobny w Inter-cars.

Teraz nowy problem i proszę o szczegółową instrukcję jak wymienić całość płynu chłodzącego w Magnie VF 750c.Jaki plyn i ile zakupić,jak spuścić stary płyn,przepłukać system,zalać nowy płyn i sprawdzić działanie(odpowietrzyć).Jak sprawdzić działanie termostatu i gdzie on jest.Pytam,ponieważ jestem zupełnie zielony,a sprawne moto podstawa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No więc posłuchałem Wiktora (cruiser3miasto) i poszedłem na poszukiwania.FOTA -Gdynia .Kupiłem jakiś od Mitsubishi kod produktu 1.850.068 założyłem miedzianą podkładkę dla uszczelnienia,zlałem moto płynem,odpaliłem , rozgrzałem i zadziałało!Nawet nie ma wycieków :-) Różni się wizualnie,ale spełnia swą powinność.Załączył wentylator!Dzięki Wiktor :564:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja powiem tak: silniki Magny i Sabry konstruowane były w latach, kiedy oleje były dużo gorsze niż obecnie. Nie przywiązywałbym zatem zbyt dużej wagi do oleju. Tzn. zwykły półsyntetyk 10w40 jest pewnie i tak dużo lepszy niż to co zakładali konstruktorzy i nie ma sensu kupować Bóg wie jakich olejów.

Co do świec: wg mnie NGK które weszły na nasz rynek to najgorsze badziewie jakie może być. Proponuję trzymać się od nich z daleka, są bardzo podatne na zalanie.

 

Wiking, możesz być spokojny, kupiłeś zajebisty motocykl, wymagający być może nieco wyższych kosztów serwisu i delikatności w obsłudze, ale cała reszta... miodzio

 

 

uważałem że powinienem lać minerał bo kiedyś 1984 tylko takie były ale popieram i potwierdzam-lać lepsze pół/synt . ja osobiście wolę bardziej gęste!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ze olej mineralny w temp pokojowej wydaje ci sie gestszy od syntetycznego to tylko zludzenie.

W temp 100 C "gesty" olej mineralny zamienia sie w wode a syntetyk utrzymuje swoje wlasciwosci.

 

 

witaj. mówiąc bardziej gęsty to właśnie syntetyk lob pół.- i chodiło mi o to właśnie że lepiej lać takie oleje a nie mineralne.

 

 

witaj. mówiąc bardziej gęsty to właśnie syntetyk lob pół.- i chodiło mi o to właśnie że lepiej lać takie oleje a nie mineralne.

 

 

ZAŁATW MI LEPIEJ NOWY DRUGI BIEG ! właśnie wyciągam agregat z ramy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WŁAŚNIE KUPIŁEM MAGNE 750 I TEŻ DWÓJKA WYLAT. TO MÓJ PIERWSZY MOTOR NIE LICZĄC MZ 17LAT TEMU.PO TYM CO TU CZYTAM ZACZYNAM SIE TROCHE BAĆ-ROZRZAD,SLABE SMAROWANIE,MODUŁY.

Kolego nie masz czego żałować.Motorek bajka,tylko dbaj o niego.Olej,chłodzenie itp.Będziesz zadowolony.http://www.cruiser3miasto.pl/.Widzę,że jesteś ze Słupska.

Edytowane przez Namil
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WŁAŚNIE KUPIŁEM MAGNE 750 I TEŻ DWÓJKA WYLAT. TO MÓJ PIERWSZY MOTOR NIE LICZĄC MZ 17LAT TEMU.PO TYM CO TU CZYTAM ZACZYNAM SIE TROCHE BAĆ-ROZRZAD,SLABE SMAROWANIE,MODUŁY.

Witaj kolego tak jak wcześniej napisano , po pierwsze właściwe płyny i doradzę ci z własnego doświadczenia do tej pory mam ten motor magna lubi obroty wolne na 1000 - 1100 od razu ustaw bo lepiej olej rozprowadza, po drugie nie żałuj jej paliwa 98 oktan jej słóży i typu palenie gumy daj sobie spokuj szkoda śilnika pozdrawiam! :icon_twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witka.Dzięki wielkie za porady co do oleju.Wybrałem motula 5100 10W40,płyn prestone,i świece NGK takie mam i nie mam z nimi problemu.Do pełni szczęścia przydał by się jakiś namiar na dobrego mechanika do oceny rozrządu i ew.synchronizacji gaźników.Wczesniej przez parę lat miałem ruski i mogłem wszystko robić sam a magny trochę się cykam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam takie pytanie, czy orjentuje sie kots moze jaka najszersza opone mozna zalozyc do Magny 1100 z 84 na orginalna felge?

 

 

Każdą , która wejdzie tak żeby o nic nie obcierała. Tylko musisz pamiętać o jednym jak założysz szerszy laczek zmieni się charaktetystyka i motocykl będzie się prowadził zupełnie inaczej na koleinach i innych podłużnych badziewiach na drodze. Będzie miał tendencję do pływania tym większe im szersza będzie opona.

Edytowane przez marrio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No teraz to trochę przesadziłeś.

Edytowane przez piter 1600

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...