petrosbike Opublikowano 20 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2009 Dziekuje za konkretna odpowiedź. Faktycznie trudno sie było domyslić przeznaczenia ale teraz juz wiem. Mam pytanie czy do super Magny były fabryczne oparcia pasażera czy tylko i czy w ogóle akcesoryjne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marrio Opublikowano 21 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2009 (edytowane) Nie w łańcuszkach tkwi problem,bo one działają jak w każdym innym silniku. To w czym ? :icon_eek: Z jakiegoś powodu w późniejszych modelach napęd rozrządu odbywa się przez koła zębate. Teraz w nowym VFR 800 wrócili do łańcuszków ale nie wiem dlaczego. :flesje: Edytowane 21 Września 2009 przez marrio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peterek Opublikowano 21 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2009 To w czym ? :icon_eek: Z jakiegoś powodu w późniejszych modelach napęd rozrządu odbywa się przez koła zębate. Teraz w nowym VFR 800 wrócili do łańcuszków ale nie wim dlaczego. :flesje: VF-y oprócz układu cylindrów to nie wiele mają wspólnego z VFR-ami. Rozrząd VF-y zawsze pędzony był dwoma łańcuszkami. Problem tkwi w krzywkach i dźwigienkach (nadmierne zużycie). Temat poruszany na forum - poszukaj. Co do kół zębatych to na mój gust dzisiejsze motocykle konstruują księgowi, a nie inżynierowie. Ma być tanio produkowane. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magman Opublikowano 21 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2009 Za przyspieszone zużywanie rozrządu odpowiedzialne jest niewłaściwie poprowadzone smarowanie głowic.Idzie ono przez skrzynię biegów.Jest zbyt małe cisnienie i olej nie jest filtrowany.Cała historia jest dość dziwna ,gdyż Honda eksperymentowała,ze średnicą otworów w głowicy.Poza tym proces zużycia przebiega nierówno.Jedne egzemplarze psuły się po 30 tyś mil inne 50,a są znane przypadki ,że 100 tyś.Czytałem ,też o takiej V65 ,która odwiedziła serwis po 180 tyś mil (!),ale facet robił nia bardzo długie trasy.Co jest ważne w starych VF,nie wolno jeździć na wyższych biegach mając mniej niz 3,5 tys.obr. własnie przez zbyt słabe smarowanie wałków.Cały problem jest oczywiście do wyleczenia.Olej jest czysty i jest go bardzo dużo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
petrosbike Opublikowano 21 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2009 @magman Gdybyś mógł podrzucić jakis link do rozwiazania tego problemu smarowania wałków i krzywek to bardzo by mi to pomogło. Sorry nie umiem znależć odpowiedniego posta na forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 21 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2009 Sa rozne rozwiazania tego problemu, najpopularniejszy to zalozenie kolnierza z wyjsciem na smarowanie glowic pod filtr oleju z jednoczesnym zaslepieniem wyjscia oleju ze skrzyni i zastosowaniem filtra oleju od ktoregos Goldwinga. Laczysz po prostu rure z tego kolnierza z rura smarujaca glwice i gotowe. Opisane wszystko dokladnie na http://www.sabmag.com Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 22 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2009 Adam, przybliż jeszcze ten temat z gumą na podpórce. Jak to miało funkcjonować? Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peterek Opublikowano 22 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2009 Adam, przybliż jeszcze ten temat z gumą na podpórce. Jak to miało funkcjonować? Ja już kumam :cool: :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 22 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2009 Przy lekkim zlozeniu w lewo moto nie opiera sie na rozlozonej podporce ( twardo ), tylko na gumie ( miekko ) ktora zalozona jest pod takim katem ze automatycznie sklada podporke. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 22 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2009 Dzięki, ale chyba dopiero skumam jak potrenuję :) Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marrio Opublikowano 23 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2009 (edytowane) W nowszych modelach np. u mnie nie ma tej gumy bo jest kontrolka, która sygnalizuje rozłożenie nóżki. Dodatkowo jest mechanizm który wyłącza silnik jak się zapnie jedynkę przy rozłożonej nóżce. Edytowane 23 Września 2009 przez marrio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
petrosbike Opublikowano 23 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2009 A ja myslałem ze to wszystko jest razem z ta gumą. Mój Transalp ma te wszystkie mechanizmy ale gumy nie posiada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marrio Opublikowano 25 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2009 A ja myslałem ze to wszystko jest razem z ta gumą. Mój Transalp ma te wszystkie mechanizmy ale gumy nie posiada. Właśnie dlatego jej nie potrzebuje bo z zrozłożoną nie ruszysz a gdyby sie rozłożyła w czasie jazdy to zgaśnie ci silnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystianelko Opublikowano 6 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2009 Witam koledzy noszę się z zamiarem kupna HONDY MAGNY VS700 bardzo proszę o opinie na temat tej maszyny . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magman Opublikowano 6 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2009 VF 700 ,nie VS.To mniejsza wersja 750.Amerykańcy aby chronić swój wynalazek dowalili jakąś akcyzę czy coś w tym stylu i japońscy producenci zaczęli robić 700-ki ,aby ominąc chory przepis i nie stracić klientów. Silnik z 700 nie ma tylko zmniejszonej pojemności na średnicy czy skoku tłoka.To dosłownie mniejszy piec.Ma wszystkie wady starych VF,trzeba tylko znaleźć zdrowy egzemplarz i dbac o niego.Często zmieniać olej,nie jeździć na niskich obrotach od trójki w góre i tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.