magman Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Od kilku lat stosuje półsyntetyk Platinum.Jest klasy SJ,,czyli najwyższej.Honda i jesteśmy z niego bardzo zadowoleni. Do tego kosztuje niewiele. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peterek Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Od kilku lat stosuje półsyntetyk Platinum.Jest klasy SJ,,czyli najwyższej.Honda i jesteśmy z niego bardzo zadowoleni. Do tego kosztuje niewiele. Platinum to chyba olej do silników samochodowych? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magman Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Platinum to chyba olej do silników samochodowych? Platinum jest do dwusuwów i czterosuwów,syntetyk i półsyntetyk. http://www.petro-oil.pomorskie.pl/?p=3&idp=309&idsk=33&idk=1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peterek Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Platinum jest do dwusuwów i czterosuwów,syntetyk i półsyntetyk. http://www.petro-oil.pomorskie.pl/?p=3&idp=309&idsk=33&idk=1 Mój antywirus poinformował mnie, że na tej stronie jest trojan! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magman Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Mój antywirus poinformował mnie, że na tej stronie jest trojan! To k.. pięknie.Ja na niej byłem :icon_eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DominikK Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 Czesc Niestety czeka mnie kolejny wydatek - przewod hamulcowy. Honda Magna 750C 1997. W sklepie powiedzieli mi 300 zl za Lucasa. Troche duzo. Hella kosztuje 200 zl (tzn. przewod na jedna tarcze). Problem w tym, ze w katalogu nie widzialem przewodu dedykowanego dla Hondy Magny 750 C. Podzielecie sie ze mna informacje co Wy macie zamontowane i ewentualnie ktory Hella bedzie pasowal (pewnie od ktoregos innego podejdzie). A moze skazany jestem na Lucasa Pozdrawiam Domin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuczwelek Opublikowano 16 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2009 [ jasne że mozna szukać w dobrych firmach i nawet w oryginałach, ale sprawdź przewody w oplocie na metry. cena dobra tylko koszty końcówek znacznie się różnią!!!!! dobry sprzedawca pomoże dobrać. efekt wizualny zadowalający. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rzadziak1 Opublikowano 18 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 Czy ktoś wie jak wymienić olej w lagach? Jakie czynności wykonać krok po kroku? Jaki jest dobry i sprawdzony?.Jest regulacja od 1 do 4 na dole amortyzatora(kręciłem ale nic się nie zmienia w twardości). Z tego co zauważyłem są na górze zaślepki(dekielki) Motorek świeżo nabyty i czas zrobić z niego cacuszko))) v45 Magna 750 1985r Z góry dzieki za pomoc,kogoś kto ma pojęcie w temacie ,bo domysłami raczej nie jestem zainteresowany.W serwisie taka operacja kosztuje 230 zł a idzie lato z rodziną na wakacje przydałoby się jechać,bo już zaczynają marudzić ,że tatuś i mąż nic poza motorem nie widzi))) Pozdrawiam wszystkich. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 Hmm... regulacja 1-4 dotyczy systemu Trac czyli antynurka. W Hondzie wg mojej wiedzy działa wyłącznie przy obracającym się kole (wykorzystana siłą działająca na zacisk hamulcowy). U góry lag powinieneś mieć pod zaślepkami zawory do pompowania zawieszenia i wkręcane korki. Normalnie jest tak że podnosisz przednie koło, odkręcasz te korki (uważając na sprężyny) a następnie odkręcasz u dołu korki spustowe i spuszczasz olej. Aczkolwiek nie wiem czy dokładnie tak jest w Magnie. Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peterek Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 Hmm... regulacja 1-4 dotyczy systemu Trac czyli antynurka. W Hondzie wg mojej wiedzy działa wyłącznie przy obracającym się kole (wykorzystana siłą działająca na zacisk hamulcowy). U góry lag powinieneś mieć pod zaślepkami zawory do pompowania zawieszenia i wkręcane korki. Normalnie jest tak że podnosisz przednie koło, odkręcasz te korki (uważając na sprężyny) a następnie odkręcasz u dołu korki spustowe i spuszczasz olej. Aczkolwiek nie wiem czy dokładnie tak jest w Magnie. Wystarczy odkręcić wentyle zamiast korków. Antynurek działa wtedy, gdy zacisk hamulcowy wywiera, poprzez dźwigienki, nacisk na "zaworek". Czyli na postoju, gdy wciśniesz klamkę hamulca, moto będzie się bujać, ale podczas jazdy przy hamowaniu nie będzie nurkował. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 Wystarczy odkręcić wentyle zamiast korków Ano, czyli jeszcze prościej niż myślałem, bo bez ryzyka szukania sprężyn po okolicznych lasach ;) Tak apropos, to ten antynurek w Hondzie to jednak genialny patent. Nie ma osłabienia siły hamowania (jak w niektórych innych markach), wykorzystywana jest siła która i tak idzie w straty, no i piękna samoregulacja czyli utwardzanie zawieszenia jest wprost proporcjonalne do rzeczywistej siły hamowania. Co honda to honda... Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rzadziak1 Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 Ano, czyli jeszcze prościej niż myślałem, bo bez ryzyka szukania sprężyn po okolicznych lasach ;) Tak apropos, to ten antynurek w Hondzie to jednak genialny patent. Nie ma osłabienia siły hamowania (jak w niektórych innych markach), wykorzystywana jest siła która i tak idzie w straty, no i piękna samoregulacja czyli utwardzanie zawieszenia jest wprost proporcjonalne do rzeczywistej siły hamowania. Co honda to honda... Dzięki Browarny i Peterek<piwo> Peterek czuję ,że znasz się trochę na tym. Z tego co widzę jesteś z Warszawy ,może znalazłbyś chwilę w którąś niedzielę,żeby oblukać maszynę i udzielić kilku wskazówek motocyklowemu leszczowi. Na samochodach zęby zjadłem,ale przyznam się ,że o motocyklach nie mam zielonego pojęcia. Mógłbym podjechać do Hondy,ale jak ich znam ,to najchętniej wymieniliby cały motocykl :smile: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peterek Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 Dzięki Browarny i Peterek<piwo> Peterek czuję ,że znasz się trochę na tym. Z tego co widzę jesteś z Warszawy ,może znalazłbyś chwilę w którąś niedzielę,żeby oblukać maszynę i udzielić kilku wskazówek motocyklowemu leszczowi. Na samochodach zęby zjadłem,ale przyznam się ,że o motocyklach nie mam zielonego pojęcia. Mógłbym podjechać do Hondy,ale jak ich znam ,to najchętniej wymieniliby cały motocykl :smile: Spoko, resztę info na PW. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rzadziak1 Opublikowano 4 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2009 Spoko, resztę info na PW. Czy ktoś może wie jakie powinno być ciśnienie w lagach magnusi? To ,że należy pompować ręcznie to już wiem, jak jeszcze będę wiedział ile,to moje szczęście sięgnie zenitu) Pozdrawiam wszystkich. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gacu76 Opublikowano 7 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2009 dOKŁADNIE KTO ZNA PRAWIDŁOWE CIŚNIENIE W LAGACH? MAGNA VF 750 C 83R? kOLEDZY O CO CHODZI? Wczoraj pojeździłem motorkiem po mieście dłuższy czas ,obstawa wesela ! podczas tych krótkich podjazdów wiadomo silnik się grzeje ,wentylator działał prawidłowo w pewnym momencie zaświeciła sie kontrolka oleju i motocykl zgasł ,zapaliłem kontrolka nie świeciła bez problemu i kontynuowałem jazdę, w drodze powrotnej przy dodawaniu gazu wystąpił :notworthy: typowy objaw ,,braku paliwa,, po dodaniu gazu motocykl jechał i się dławił tak jak by nie dostawał paliwa? po czym zgasł jak by wachy zabrakło zajechałem na przystanek próbuje odpalić i nic ? coś mnie tknęło i dałem ssanie zapalił dostał obroty i tak wróciłem do domu? PS w garażu jak by ręką odjął zapalał i trzymał obruty może mi ktoś powie doradzi o co tu chodzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.