Krzysiek v45 Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Witam Mam już wypolerowane dekle przez chłopaków z Tomaszowa Maz,ale jednak to nie to samo co chrom blade są strasznie Pozdro :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magman Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Blade?Dobrze wypolerowane alu wygląda jak chrom Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek v45 Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Mam pochromowane zegary osłony boczne chłodnicy,boczne osłony nasady gaźników i uwierz mi to nie to a gość u którego chromowałem te elementy nie chciał się podjąć dekli rozrządu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychmz Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 cóż wygląda że i jak odejdę z elitarnego grona posiadaczy VFów :) będzie niespodziewana przesiadka.. na co? jeszcze nie mam planów, nie mniej "Magnia" for sale :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gacu76 Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Koledzy czy ktoś z was zna prawidłową wartość obrotów hondy vf 750 c z 83 r na biegu jałowym ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peterek Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Koledzy czy ktoś z was zna prawidłową wartość obrotów hondy vf 750 c z 83 r na biegu jałowym ? Jak pamiętam 1000 -1100 obr/min. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Aczkolwiek mądrzy ludzie radzą podkręcić wyżej, żeby lepsze smarowanie głowic było... Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peterek Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Aczkolwiek mądrzy ludzie radzą podkręcić wyżej, żeby lepsze smarowanie głowic było... Ja powróciłem na ustawienia fabryczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 A zrobiłeś przeróbkę smarowania? Bo ponoć na fabrycznych ustawieniach jednak jest słabe cisnienie na głowicach. Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peterek Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 A zrobiłeś przeróbkę smarowania? Bo ponoć na fabrycznych ustawieniach jednak jest słabe cisnienie na głowicach. Nie, ale zaryzykuję, bo problem o którym piszesz dotyczy VF 750 F, a to inny silnik. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gacu76 Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Dzięki koledzy za info podkręciłem obroty na 1100 ! jest ok BROWARNY DUŻO OSÓB POTWIERDZIŁO TO CO NAPISAŁEŚ MA LEPSZE SMAROWANIE POZDRAWIAM! POSZUKUJE LINKU DO STRONY ,,MOTOCYKLE LAT 80 TYCH TAM BYŁY RÓŻNE OPISY MOTOCYKLI CHYBA NA REPUBLICE JAK KTOŚ MA LINK NIECH WKLEI? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 (edytowane) http://chudzikj.republika.pl/ Aktualnie strona jest zawieszona ale już nieraz tak było, musisz próbować pewnie za kilka dni odwieszą. Zajebista stronka, uwielbiam ją przeglądać. Póki co możesz też pogrzebać na motocykle.domeczek czy jakoś tak. Podobna stronka z opisami starych japońców. Edytowane 23 Kwietnia 2009 przez Browarny Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Namil Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 (edytowane) Witam.Mam maly problemik.Jaki olej do Magny VF 750c rok 1988,oraz potrzebny symbol filtra oleju.No i jeszcze jedno.Jak dostać się do filtra powietrza?Gdzie on jest? Dzięki za pomoc Edytowane 24 Kwietnia 2009 przez Namil Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gacu76 Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Witam.Mam maly problemik.Jaki olej do Magny VF 750c rok 1988,oraz potrzebny symbol filtra oleju.No i jeszcze jedno.Jak dostać się do filtra powietrza?Gdzie on jest? Dzięki za pomoc Kolego olej 10W40 PÓŁSYNTETYK POLECAM MOTULA LUB JML,FILTR POWIETRZA MASZ POD ZBIORNIKIEM W PLASTIKOWEJ OBUDOWIE POZDRAWIAM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Namil Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.