Namil Opublikowano 17 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2008 Dziękuję za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychmz Opublikowano 18 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2008 hehe zaliczyłem szlifa nie dawno ( palec złamany) i mając już moto w pieleszach postanowiłem się tego pozbyć.... chce zrobić wydech 4w2, dwa przednie cylindry w jeden tłumik i dwa tylne w drugi :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peterek Opublikowano 18 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2008 hehe zaliczyłem szlifa nie dawno ( palec złamany) i mając już moto w pieleszach postanowiłem się tego pozbyć.... chce zrobić wydech 4w2, dwa przednie cylindry w jeden tłumik i dwa tylne w drugi :D Na allegro jest w tej chwili (przynajmniej była niedawno) aukcja sabry na części (fotka na zielonym tle) i właśnie były pospawane wydechy bez tego pod silnikiem. Ciekawi mnie odgłos :crossy: takiego układu. Poczekam jak zrobisz i posłucham Twojej opinii. Zdrowia przy zrastaniu palca :lalag: pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychmz Opublikowano 19 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2008 myślę ze będzie chodziło jak zwykłe V2 :D dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peterek Opublikowano 26 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2008 myślę ze będzie chodziło jak zwykłe V2 :D dzięki Wydaje mi się, że bardziej do rzędówki 4 będzie podobne, bo w tych układach 4 w 1 lub 4 w 2 idą bez pośredniego tłumika tak jak u nas. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychmz Opublikowano 26 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2008 no tak ale z tego co dobrze kojarzę to dwa przednie tłoki chodzą razem i dwa tylne też... więc jak z przednich cylindrów połączę wydech i pójdę do jednego tłumika i z tylnymi to samo zrobię, to powinno chodzić jak V2 no tak mi się przynajmniej wydaje.. różnica napewno będzie w tym że vf kręcą ponad 10tyś no cóż za trochę biorę się za dłubanie, o efektach będę na bieżąco informował :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr@GuN Opublikowano 28 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2008 panowie mam problem , doszedłem do wniosku że u mnie "coś" wyciąga akumulator , cały sezonik aku było podpiete miesiac temu odczepilem aku bo sie troche rozchorowałem i myslalem ze nie pojeżdze juz....wczroraj podpinam zeby przepalic moto a tu zoonk...myslałem ze nie zakreci (aku ładowałem 1-2 razy w tygodniu bo padało myslałem ze ze starosci) moto odpaliło po 2 obrotach wału....doszedłem do wniosku ze cos mi wyciąga aku , cos z elektryki na odpalonym moto wiecznie świeci się kontrolka aku nic nie pomaga potencjometr, ani przekładanie czujnika(w pełni sprawny) myslę ze te sprawys sie wiążą ale nie jestem pewien może coś wymyślicie ? bo ja juz opadłem z sił..."komputer" juz wymieniłem(tę płytkę drukowaną w całości) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peterek Opublikowano 28 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2008 Skoro coś Ci wciąga aku to sprawdź, czy ładowanie masz prawidłowe. U mnie środkowy wyświetlacz nie działa, więc problemu nie mam ;) U mnie po każdym odpaleniu mrugnie parę razy warning, potem go kasuję i jest ok. Może to info o aku? Tego nie wiem, ale ładowanie prawidłowe mam :bigrazz: pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr@GuN Opublikowano 29 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2008 ładowanie mam....na 100% i jak pojeżdzę dłużej to aku sie naładuje...tyle ze ja przeważnie 10 minut do szkoły i dz albo stoi weekend bo nie ma gdzie jechac.... :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lysy76 Opublikowano 29 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2008 Posprawdzaj tez przewody, może któryś się przetarł i robi zwarcie. W parchu miałem coś takiego jak przewody od tylnych świateł zamokły :cool: i przez uszkodzoną izolację wyjadło mi prąd. Cytuj pis(s) off🦆 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr@GuN Opublikowano 1 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2008 dziwnym mi sie wydaje to co piszesz bo z tego co mi wiadomo to albo prąd przewodzi albo nie i niema takiej opcji zeby "troche" wyjadało :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lysy76 Opublikowano 1 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2008 powiedz to mojemu parchowi... :icon_mrgreen: Cytuj pis(s) off🦆 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
świeży Opublikowano 14 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2008 witam wszystkich.mam zamiar kupic honde magne VF 45 rocznik 82,83,84 tylko pytanie czy 700 czy 750 czy silniki bardzo się różnią i jak z częściami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magman Opublikowano 18 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 Witam.Od chyba 10 lat jeźdżę Magnami V65.Od siedmiu lat mam drugą i chciałbym by na zawsze pozostała u mnie.Nigdy mnie nie zawiodła.Cokolwiek to znaczy :wink: .To wspanialy motocykl.Obniżyłem go lekko,siedzenie także jest cieńsze przez co niżej i wygodniej sie siedzi i prowadzi.Nieszczęsna oryginalna kierownica,która nie nadaje się do prowadzemia tak szybkiego i zrywnego motocykla została obnizona i poszerzona. Już przed modyfikacja głowic,brała bez problemu na przyspieszenie podkręconą VTR.Obecnie sprawiłem sobie drugą maszynę,VTX i Magna będzie miała co nieco lżej.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gacu76 Opublikowano 21 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2008 witam wszystkich.mam zamiar kupic honde magne VF 45 rocznik 82,83,84 tylko pytanie czy 700 czy 750 czy silniki bardzo się różnią i jak z częściami Witaj kolego , polecam Magne 750 c jest mocnjejsza, częśći nie ma problemu , motocykl kultowy i silny jak lokomotywa pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.