krzychmz Opublikowano 22 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2008 wiem ze temat wiercenia dziur w wydechach,byl maglowany kilkakrotnie na forum,ale chcialbym zapytac was posiadaczy VF500-1100 ,czy probowaliscie tego zabiegu na orginalnych wydechcach??bulgot na wolnych obrotach mi sie nawet podoba,ale odkurzaczowy skowyt na wyzszych obrotach juz niebardzo,i coraz czesciej bedac w garazu spogladam na moja wiertarke...jesli ktos przewiercal,to prosze o wypowiedz, jakie efekty więc ja u siebie mam taki bajer: przewierciłem nity, zdjąłem te gwizdki na końcu (bez problemu się wysunęły), potem pomalowałem tą wnękę na czarno, kupiłem polerowaną kwasówkę o średnicy 50mm, trochę obróbki ubytkowej i rury wchodzą bez żadnego przykręcania, są wsunięte i już siedzą że nic tego nie ruszy.a jeśli chodzi o dźwięk to na wolnych obrotach do złudzenia przypomina dźwięk typowego choppera tylko dwa razy szybciej, do 5 tyś chodzi jak chopper a powyżej zaczyna się ścigacz :D dźwięk dzieci nie budzi ze snu a katamaraniarze i tak słyszą :Pogólnie koszty ograniczają się do farby i kwasówki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komisare Opublikowano 23 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2008 więc ja u siebie mam taki bajer: przewierciłem nity, zdjąłem te gwizdki na końcu (bez problemu się wysunęły) ja własnie niechciał bym usowac tych "gwizdkow" ,myslalem raczej o tym,zeby do okola nich wywiercic kilka otworów.. robił tak ktoś moze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychmz Opublikowano 23 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2008 no tak ale widzisz jest taki bajer że ja je zdjąłem, ale w każdej chwili mogę założyć je i mam seryjny wydech. a jak wywiercisz te otwory to raz na zawsze ;) podaj mi na pw swojego maila to wyślę ci kawałek ścieżki dźwiękowej jeśli chcesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr@GuN Opublikowano 25 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2008 koledzy naprawdę nikt nie wie co to oznacza ? http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...2d31849bfe.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komisare Opublikowano 25 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2008 koledzy naprawdę nikt nie wie co to oznacza ? http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...2d31849bfe.html mnie się wydaje ze poziom płynu chłodzącego.. ale głowy niedaje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr@GuN Opublikowano 25 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2008 (edytowane) tez tak myślałem , ostatnio wyjmowałem chłodnice bo zauważyłem że wiatrak się ukręcił <lol> zalałem bez problemu w pojemniku na płyn jest powyżej poziomu min tak nawet w połowie drogi do max w chłodnicy też jest płyn jak sie korek odkręci ale jak pojeżdzę 5 minut moto to temp. już jest w połowie wskaźnika może to za szybko ? edit: zapomniałem jak się rozgrzeje to tego nie ma. może to być wina tego że dolałem innego płynu niż był ? Edytowane 25 Lipca 2008 przez Dr@GuN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komisare Opublikowano 25 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2008 to ze nalales innego plynu niz byl niema zadnego znaczenia,podejzewam ze albo jest uszkodzony czujnik pozimu plynu lub masz zapowietrzony uklad chlodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr@GuN Opublikowano 25 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2008 (edytowane) odpowietrza się tym przy termostacie ? tym elektronicznym czujniku temperatury ? git to była tego wina ^^ Edytowane 25 Lipca 2008 przez Dr@GuN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychmz Opublikowano 29 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2008 mam pytanko do posiadaczy 500. Czy ktoś z Was wymieniał już zestaw napędowy u siebie?? jaki to koszt, gdzie kupowaliście i ile wytrzymał km?? bo mój łańcuch to niebawem będzie długości linki holowniczej :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.puniszman Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2008 kto mi powie gdzie w VF 500magna jest filtr powietrza ? :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gacu76 Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2008 (edytowane) Witam jestem świeżak na forum,potrzebuje namiarów gdzie można dorobić lub kupić gmole do vf 750 c z 1983 r,i te plastykowe osłonki co są przy baku z przodu ramy? tak przy okazji mam pytanko do KOMISARE dałbyś namiary gdzie ci zrobili tak ładnie siedzonko pozdrawiam wszystkich na forum!!!! Edytowane 20 Sierpnia 2008 przez gacu76 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychmz Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 jasne!! jak zdejmiesz bak to będziesz miał taką wielką puszkę plastikową i po lewej stronie kolanko, i tam właśnie jest filtr powietrza, o ile dobrze pamiętam to nie musisz odkręcać tych śrub na wierzchy, wystarczy że dobierzesz się do tego dekla z kolankiem po lewej, jak go zdejmiesz, to zobaczysz filtr.a masz już zamówiony?? ja na swój czekałem 4 dni zanim przyjedzie z magazynu :/ tak to jest mieć nietypowe moto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gacu76 Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Witam koledzy mam mały problem z motocyklem vf 750 c 83 r proszę o porady jak coś wiecie na ten temat?Wczoraj jechałem motorkiem wszystko było ok , po krótkim postoju jechałem dalej nagle motocykl stracił moc i tak jak by jechał na 2 garach,sprawdziłem czy jest iskra ściągając fajki i tak za każdym razem motocykl gasł po jej ściagnięciu czyli wszystkie garki chodziły jednak zaraz po ruszeniu motocykl jechał na czwórce max 70 km/h tak jak by nie dostawał paliwa , po powrocie po przejechaniu 90 km stwierdziłem duże zużycie paliwa cały zbiornik! po sprawdzeniu okazało się że filtr jest zasyfiony i czy to może być przyczyną że gażniki dostawały za mało paliwa i nie dawały paliwa na dwa gary?czy może padł impulsator proszę o wsze podpowiedzi? ps jeśli ktoś z was się orientuje gdzie śię spusszcza z gazników paliwo będe wdzięczny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lysy76 Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2008 (edytowane) A bez filtra próbowałeś? Zrób test przysłoń dolot powietrza i zobacz czy efekt jest taki sam (dławi sie ,nie wchodzi na obroty,itp.) Co do impulsatorów to sprawdź czy iskra jest na wszystkich garach. Jeśli na 1-3 lub 2-4nie ma to prawdopodobnie padły ( przy wykluczeniu innych defektów, oczywiście).A wachę spuszczasz tą śrubką najniżej położoną w gaźnikach (przy komorze pływaka ).Polecam serwisówkę zanabyć i czytać ,czytać i oglądać, Ew.rozebrać na części moto :icon_twisted: Edytowane 24 Sierpnia 2008 przez lysy76 Cytuj pis(s) off🦆 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gacu76 Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Dzięki lysy76 dziś dostosuje się do twoich rad i posprawdzam ,wczoraj odkręciłem świece były totalnie zalane!na przednich cylindrach,daj jakiś namiar gdzie mozna nabyć taka serwisówke do takiej magny ,pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.