Skocz do zawartości

Posiadacze Hondy Magna razem ( Honda VF 750 , VF750 )


Mr.DiPi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

A te problemy z krzywkami to niby co?

U mnie była walka z rozrządem. Napinacz podziękował za współpracę. Drut co przechodzi przez metalowy dzynks pod ślizgiem pękł.

Z poważniejszych jeszcze to impulsator zdechł.

Szybka wymiana i jest gitara

Myślę, że jak włoży się trochę serca i szelestów w pajezda to odpłaci się bezawaryjnością.

Jeżdżę swoim 9 lat i jak do tej pory tam gdzie chciałem to dojechałem i wróciłem na kołach.

Telefony wyślę na pw

pis(s) off🦆

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to jak powiedziałem tak zrobiłem, zajrzałem do tego czujnika nie było łatwo go rozebrać tak żeby nie uszkodzić. więc powiedzmy że udało mi się go naprawić tzn, przedtem wcale nie zamykał obwodu, teraz po włożeniu do benzyny rezystancja rośnie, czyli wygląda jakby działał.

z czasem zobaczymy czy będzie działał, ale wiem dlaczego się psują, wszystkiemu winne wibracje :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej , mam vf750s (sabre) z 82' i mam problem na zimnym moto pali się kontrolka od czegoś co jest sprawdzane przed akumulatorem takie coś z strzałką nie mogę dojść o co chodzi :/ podpowie mi ktoś co to jest ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej , mam vf750s (sabre) z 82' i mam problem na zimnym moto pali się kontrolka od czegoś co jest sprawdzane przed akumulatorem takie coś z strzałką nie mogę dojść o co chodzi :/ podpowie mi ktoś co to jest ?

 

Przykro mi, ale u mnie w sabrze ten środkowy wyświetlacz w ogóle nie działa :) Więc temat nieznany.

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przykro mi, ale u mnie w sabrze ten środkowy wyświetlacz w ogóle nie działa :) Więc temat nieznany.

 

pozdro

 

nie jesteś jedyną osobą która ma taki motor , w magnach o ile pamietam to na wyświetlaczu tez sa ostrzezenia podawane , zapewne w tej samej kolejności niech ktoś odpisze pls !!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam, moj wujek posiada magne z 84 roku. przy szybszym wkrecaniu ja na obroty potrafi wyrzucic wode spod korka od chlodnicy, wiecie czym to moze byc spowodowane i jak temu zapobiec i jeszcze jedno, ile ma byc wody w chlodnicy?? po korek czy mniej bo zastanawialismy sie czy czasem nie lejemy za duzo do niej wody i dlatego wyrzuca

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wygląda że korek trzeba uszczelnić.

a co do drugiej części to wygląda to tak: stawiasz motocykl na centralnej podstawce zdejmujesz prawy boczek (pod którym jest aq) i tam za aq zobaczysz biały pojemnik i tam sprawdza sie poziom płynu jest max i min, natomiast płynu nie uzupełnia się korkiem przy chłodnicy tylko pod siedzeniem masz wlew :banghead: i jak wlejesz już tam odpowiednią ilość płynu to po zapaleniu i przejechaniu się trzeba ponownie sprawdzić czy nie za mało (oczywiście na zimnym silniku)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a my dolewalismy wody do chlodnicy pod sam korek i do zbiorniczka odpowiednia ilosc tak zeby bylo pomiedzy max i min a swoja droga ciekawe dlaczeko nie wyrzucilo nadmiaru wody do tego zbiorniczka tylko przez korek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nadmiaru też nie powinno wyrzucić przez korek, ani do zbiorniczka, masz wężyk idący z chłodnicy którego zakończenie znajduje się za centralnym tłumikiem, jak dobrze zanurkujesz pod moto to go zobaczysz i tam powinien upuścić nadmiar płynu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiem ze temat wiercenia dziur w wydechach,byl maglowany kilkakrotnie na forum,ale chcialbym zapytac was posiadaczy VF500-1100 ,czy probowaliscie tego zabiegu na orginalnych wydechcach??

bulgot na wolnych obrotach mi sie nawet podoba,ale odkurzaczowy skowyt na wyzszych obrotach juz niebardzo,i coraz czesciej bedac w garazu spogladam na moja wiertarke...

jesli ktos przewiercal,to prosze o wypowiedz, jakie efekty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam problem, oddałem moto na wymianę tarcz sprzegłowych i simeringu na lagach, po przejechaniu ok 100km słysze stuki jak gdyby łancuszek rozrządu , dodam że przed wymianą sprzęgła bylo wszystko ok... Moje pytanie dotyczy co mogli mechanicy cos nie dokręcić za luźno naciągnąć czy rozrząd już do wymiany ? mogę pojechać do nich motorem (ok 10km) czy lepiej zaprowadzić ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...