lysy76 Opublikowano 12 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2008 A te problemy z krzywkami to niby co?U mnie była walka z rozrządem. Napinacz podziękował za współpracę. Drut co przechodzi przez metalowy dzynks pod ślizgiem pękł.Z poważniejszych jeszcze to impulsator zdechł.Szybka wymiana i jest gitaraMyślę, że jak włoży się trochę serca i szelestów w pajezda to odpłaci się bezawaryjnością.Jeżdżę swoim 9 lat i jak do tej pory tam gdzie chciałem to dojechałem i wróciłem na kołach.Telefony wyślę na pw Cytuj pis(s) off🦆 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.puniszman Opublikowano 12 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2008 powiedzcie mi co jest możliwe do regulacji silniku , ponieważ mam problem jak przyspieszam to słyszę z silnika jakiś stukot, a poza tym jak hamuje silnikiem to szczela z tłumików... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-AraB- Opublikowano 13 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2008 jak hamuje silnikiem to szczela z tłumików... to chyba norlamne a jak nie to zaplon wyreguluj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychmz Opublikowano 14 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 no to jak powiedziałem tak zrobiłem, zajrzałem do tego czujnika nie było łatwo go rozebrać tak żeby nie uszkodzić. więc powiedzmy że udało mi się go naprawić tzn, przedtem wcale nie zamykał obwodu, teraz po włożeniu do benzyny rezystancja rośnie, czyli wygląda jakby działał. z czasem zobaczymy czy będzie działał, ale wiem dlaczego się psują, wszystkiemu winne wibracje :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr@GuN Opublikowano 16 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2008 hej , mam vf750s (sabre) z 82' i mam problem na zimnym moto pali się kontrolka od czegoś co jest sprawdzane przed akumulatorem takie coś z strzałką nie mogę dojść o co chodzi :/ podpowie mi ktoś co to jest ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peterek Opublikowano 17 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2008 hej , mam vf750s (sabre) z 82' i mam problem na zimnym moto pali się kontrolka od czegoś co jest sprawdzane przed akumulatorem takie coś z strzałką nie mogę dojść o co chodzi :/ podpowie mi ktoś co to jest ? Przykro mi, ale u mnie w sabrze ten środkowy wyświetlacz w ogóle nie działa :) Więc temat nieznany. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr@GuN Opublikowano 17 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2008 Przykro mi, ale u mnie w sabrze ten środkowy wyświetlacz w ogóle nie działa :) Więc temat nieznany. pozdro nie jesteś jedyną osobą która ma taki motor , w magnach o ile pamietam to na wyświetlaczu tez sa ostrzezenia podawane , zapewne w tej samej kolejności niech ktoś odpisze pls !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elvis2 Opublikowano 20 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2008 witam, moj wujek posiada magne z 84 roku. przy szybszym wkrecaniu ja na obroty potrafi wyrzucic wode spod korka od chlodnicy, wiecie czym to moze byc spowodowane i jak temu zapobiec i jeszcze jedno, ile ma byc wody w chlodnicy?? po korek czy mniej bo zastanawialismy sie czy czasem nie lejemy za duzo do niej wody i dlatego wyrzuca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychmz Opublikowano 20 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2008 no wygląda że korek trzeba uszczelnić.a co do drugiej części to wygląda to tak: stawiasz motocykl na centralnej podstawce zdejmujesz prawy boczek (pod którym jest aq) i tam za aq zobaczysz biały pojemnik i tam sprawdza sie poziom płynu jest max i min, natomiast płynu nie uzupełnia się korkiem przy chłodnicy tylko pod siedzeniem masz wlew :banghead: i jak wlejesz już tam odpowiednią ilość płynu to po zapaleniu i przejechaniu się trzeba ponownie sprawdzić czy nie za mało (oczywiście na zimnym silniku) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elvis2 Opublikowano 20 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2008 a my dolewalismy wody do chlodnicy pod sam korek i do zbiorniczka odpowiednia ilosc tak zeby bylo pomiedzy max i min a swoja droga ciekawe dlaczeko nie wyrzucilo nadmiaru wody do tego zbiorniczka tylko przez korek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychmz Opublikowano 20 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2008 nadmiaru też nie powinno wyrzucić przez korek, ani do zbiorniczka, masz wężyk idący z chłodnicy którego zakończenie znajduje się za centralnym tłumikiem, jak dobrze zanurkujesz pod moto to go zobaczysz i tam powinien upuścić nadmiar płynu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elvis2 Opublikowano 21 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 a moze byc tez tak ze jak ten wezyk jest zatkany albo przycisniety czyms to bedzie wyrzucac wode przez korek?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lysy76 Opublikowano 21 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 Może tak być. Ściągnij wężyk dmuchnij i będziesz wiedział co jest 5. :icon_mrgreen: Cytuj pis(s) off🦆 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komisare Opublikowano 22 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2008 wiem ze temat wiercenia dziur w wydechach,byl maglowany kilkakrotnie na forum,ale chcialbym zapytac was posiadaczy VF500-1100 ,czy probowaliscie tego zabiegu na orginalnych wydechcach??bulgot na wolnych obrotach mi sie nawet podoba,ale odkurzaczowy skowyt na wyzszych obrotach juz niebardzo,i coraz czesciej bedac w garazu spogladam na moja wiertarke...jesli ktos przewiercal,to prosze o wypowiedz, jakie efekty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.puniszman Opublikowano 22 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2008 mam problem, oddałem moto na wymianę tarcz sprzegłowych i simeringu na lagach, po przejechaniu ok 100km słysze stuki jak gdyby łancuszek rozrządu , dodam że przed wymianą sprzęgła bylo wszystko ok... Moje pytanie dotyczy co mogli mechanicy cos nie dokręcić za luźno naciągnąć czy rozrząd już do wymiany ? mogę pojechać do nich motorem (ok 10km) czy lepiej zaprowadzić ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.