Skocz do zawartości

Posiadacze Hondy Magna razem ( Honda VF 750 , VF750 )


Mr.DiPi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam mam problem już drugi raz wymieniałem uszczelkę pod głowicą i znowu ją wydmuchało (głowica planowana uszczelka ATHENA) i teraz się zastanawiam nad tym otworem fi 6 który z jednej strony nie pasuje do głowicy ale z drugiej strony producent chyba by nie odwalił maniany może doradzicie mi co zrobić czy dopasować otwór do głowicy czy nic nie ruszać bo już mi ręce opadają

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten otwór jest na olej, wodę, czy śrubę? Pokaż foto jak to wygląda. W tym miejscu pada uszczelka?

otwór jest wodny ale na uszczelce jest o przesunięty o około 2cm

 

otwór jest wodny ale na uszczelce jest o przesunięty o około 2cm względem głowicy(w servisówce jest tak samo) tak na tym cylindrze pada uszczelka

Edytowane przez czarny diabeł
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegów , w mojej v65 mam problem z odpalaniem rozgrzanego motocykla . Jak jest zimny rozrusznik kręci , po przejażdżce słabo albo w ogóle , musi postać i ostygnąć. Ładowanie ok . W garażu nawet po 2tyg postoju kręci ormalnie.

Jak w normalnej cenie zrobić OIL MOD, bo ta cena z ebay mnie przeraża. Może ktoś udostępni zdjęcia swojej modyfikacji , co jak i gdzie wpiąć. Dziękuje za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegów , w mojej v65 mam problem z odpalaniem rozgrzanego motocykla . Jak jest zimny rozrusznik kręci , po przejażdżce słabo albo w ogóle , musi postać i ostygnąć. Ładowanie ok . W garażu nawet po 2tyg postoju kręci ormalnie.

Jak w normalnej cenie zrobić OIL MOD, bo ta cena z ebay mnie przeraża. Może ktoś udostępni zdjęcia swojej modyfikacji , co jak i gdzie wpiąć. Dziękuje za pomoc.

masz te dwa wyjścia jak wcześniej koledzy opisywali, to łatwiejsze to pociągnięcie smarowania z miejsca czujnika oleju na osobnych przewodach prosto do kazdej głowicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozrusznik nie kręcił bo..... poluzowała się nakrętka od kabla przy rozruszniku ;).

A w ktorym miejscu i jak zrobić wejście do głowicy ?

Moja Magna pali duuużo 9-10 l/100km. Chętnie do kogoś podjadę kto mi to spalanie ogarnie.

Edytowane przez slevy70
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to ja mam stale problem spalania, 700 pije książkowe 7l a 1100 8,5-9l . W 1100 nie mam szyby więc prędkości nie są jakieś powalające bo głowę urywa ale manetką lubię pokręcić .

Natomiast 5l to mi się kiedyś udało z raz osiągnąć na 700

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to moja silnie popsuta być musi :) .

Przy 110 to 5 weźmie.

 

regulacje przeprowadź wszelakie.

jakoś nie chce mi się wierzyć w te 5 przy 110 ? szybę masz ? Miałem wcześniej 700 i też paliła z 8.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no jak się toczymy to jest to możliwe. Jechałem kiedyś w grupie ze swieżakami i zeczywiscie na trasie wyszło ok 5l. Miałem wiellkie zdziwienie jak tankowalem. A tak poważnie to spalanie jest wprost proporcjonalne do pracy prawej ręki. Ustawiamy tylko wolne obroty wiec na spalanie nie maja one wpływu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie kwestia kitow, nie jest to też kwestia ustawienia gaznikow. Największe znaczenie jeśli chodzi o spalanie ma praca prawej ręki.

 

Wierze ze tocząc się da się zejść nawet do 4l, ale jakbym chciał sprzeta ekonomicznego to jezdzilbym varadeo 125 bo pali 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...