czarny diabeł Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2015 witam mam problem już drugi raz wymieniałem uszczelkę pod głowicą i znowu ją wydmuchało (głowica planowana uszczelka ATHENA) i teraz się zastanawiam nad tym otworem fi 6 który z jednej strony nie pasuje do głowicy ale z drugiej strony producent chyba by nie odwalił maniany może doradzicie mi co zrobić czy dopasować otwór do głowicy czy nic nie ruszać bo już mi ręce opadają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzoz3k Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Ten otwór jest na olej, wodę, czy śrubę? Pokaż foto jak to wygląda. W tym miejscu pada uszczelka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarny diabeł Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2015 (edytowane) Ten otwór jest na olej, wodę, czy śrubę? Pokaż foto jak to wygląda. W tym miejscu pada uszczelka?otwór jest wodny ale na uszczelce jest o przesunięty o około 2cm otwór jest wodny ale na uszczelce jest o przesunięty o około 2cm względem głowicy(w servisówce jest tak samo) tak na tym cylindrze pada uszczelka Edytowane 28 Kwietnia 2015 przez czarny diabeł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madzia83 Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Witam ,taki sam problem miałem z uszczelką pod dekiel alternatora,mechanik zamontował własnie od Larssona,olej ciekł jak z nosa katar,kupiłem uszczelke na allegro,zamontowałem dolegliwość znikneła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slevy70 Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Witam kolegów , w mojej v65 mam problem z odpalaniem rozgrzanego motocykla . Jak jest zimny rozrusznik kręci , po przejażdżce słabo albo w ogóle , musi postać i ostygnąć. Ładowanie ok . W garażu nawet po 2tyg postoju kręci ormalnie. Jak w normalnej cenie zrobić OIL MOD, bo ta cena z ebay mnie przeraża. Może ktoś udostępni zdjęcia swojej modyfikacji , co jak i gdzie wpiąć. Dziękuje za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peery Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2015 U mnie tak było jak kończyły się szczotki w rozruszniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuczwelek Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Witam kolegów , w mojej v65 mam problem z odpalaniem rozgrzanego motocykla . Jak jest zimny rozrusznik kręci , po przejażdżce słabo albo w ogóle , musi postać i ostygnąć. Ładowanie ok . W garażu nawet po 2tyg postoju kręci ormalnie. Jak w normalnej cenie zrobić OIL MOD, bo ta cena z ebay mnie przeraża. Może ktoś udostępni zdjęcia swojej modyfikacji , co jak i gdzie wpiąć. Dziękuje za pomoc. masz te dwa wyjścia jak wcześniej koledzy opisywali, to łatwiejsze to pociągnięcie smarowania z miejsca czujnika oleju na osobnych przewodach prosto do kazdej głowicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slevy70 Opublikowano 6 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2015 (edytowane) Rozrusznik nie kręcił bo..... poluzowała się nakrętka od kabla przy rozruszniku ;).A w ktorym miejscu i jak zrobić wejście do głowicy ?Moja Magna pali duuużo 9-10 l/100km. Chętnie do kogoś podjadę kto mi to spalanie ogarnie. Edytowane 6 Maja 2015 przez slevy70 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peery Opublikowano 6 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2015 Jak to bardziej miasto i jeździsz a nie się toczysz to spalanie ok i nie ma co zaczepiać. Jak trasa 90 to ze 2-3 litry można urwać. A na torze przy pociskaniu to 15 nie jest dużo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lysy76 Opublikowano 6 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2015 to moja silnie popsuta być musi :) .Przy 110 to 5 weźmie. regulacje przeprowadź wszelakie. Cytuj pis(s) off🦆 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdarecki Opublikowano 7 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2015 No to ja mam stale problem spalania, 700 pije książkowe 7l a 1100 8,5-9l . W 1100 nie mam szyby więc prędkości nie są jakieś powalające bo głowę urywa ale manetką lubię pokręcić .Natomiast 5l to mi się kiedyś udało z raz osiągnąć na 700 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slevy70 Opublikowano 7 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2015 to moja silnie popsuta być musi :) .Przy 110 to 5 weźmie. regulacje przeprowadź wszelakie.jakoś nie chce mi się wierzyć w te 5 przy 110 ? szybę masz ? Miałem wcześniej 700 i też paliła z 8. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peery Opublikowano 8 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2015 Nie no jak się toczymy to jest to możliwe. Jechałem kiedyś w grupie ze swieżakami i zeczywiscie na trasie wyszło ok 5l. Miałem wiellkie zdziwienie jak tankowalem. A tak poważnie to spalanie jest wprost proporcjonalne do pracy prawej ręki. Ustawiamy tylko wolne obroty wiec na spalanie nie maja one wpływu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lysy76 Opublikowano 8 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2015 jakoś nie chce mi się wierzyć w te 5 przy 110 ? szybę masz ? Miałem wcześniej 700 i też paliła z 8.To nie wierz...Nie mam potrzeby żenić kitów. :rolleyes:Szyby nie mam. Cytuj pis(s) off🦆 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peery Opublikowano 8 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2015 To nie kwestia kitow, nie jest to też kwestia ustawienia gaznikow. Największe znaczenie jeśli chodzi o spalanie ma praca prawej ręki. Wierze ze tocząc się da się zejść nawet do 4l, ale jakbym chciał sprzeta ekonomicznego to jezdzilbym varadeo 125 bo pali 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.