Adam M. Opublikowano 7 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2015 Czasy kiedy uczylem mechaniki na tym forum zdecydowanie minely, to prawda.Ale mozna by bylo wbic w okienko "wyszukiwanie" w prawym rogu strony 2 slowa - "regulacja gaznikow" i zobaczyc co na ten temat zostalo przeze mnie, czy sp. Piotra Dudka, czy innych mechanikow z naszego forum napisane.Obecnie ja tu tylko sprzatam :). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 7 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2015 Takie odpowiedzi to nie odpowiedzi tylko ... szkoda słów.Spec - Mechanik ma wiedzę ! i może ją zdradzić chętnym tu osobom co i jak naprawić.Już mnie zaczyna wk to forum :(Z całym szacunkiem pozdrawiam. a Twoim zdaniem ile razy można powtarzać to samo, każdemu noewmu pytającemu, który jest zbyt leniwy żeby samodzielnie poszukać poprzednio udzielonych porad? n-razy są opisane takie podstawowe kwestie, ale nie - każdy z pięcioma na krzyż postami, na forum od tygodnia, potrzebuje powtórzenia specjalnie dla niego wszystkiego od początku; jaki ma wlać olej, jaki ma kupić kask i to specjalnie pod swój motocykl, i jak ma wyregulować silnik wyszukiwarka jest po prawej u góry, funkcjonuje poprawnie; na początek zalecam szukanie po 1 słowie, z ograniczeniem do szukania w temacie, oraz wskazaniem właściwego działu (mechanika, w tym przypadku). potem można eksperymentować z bardziej skomplikowaną składnią zapytaniawk... zalecam zimne piwo albo zimny prysznic, wedle indywidualnego zapatrywania na skuteczność terapiijsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość smolax71 Opublikowano 9 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2015 a Twoim zdaniem ile razy można powtarzać to samo, każdemu noewmu pytającemu, który jest zbyt leniwy żeby samodzielnie poszukać poprzednio udzielonych porad? n-razy są opisane takie podstawowe kwestie, ale nie - każdy z pięcioma na krzyż postami, na forum od tygodnia, potrzebuje powtórzenia specjalnie dla niego wszystkiego od początku; jaki ma wlać olej, jaki ma kupić kask i to specjalnie pod swój motocykl, i jak ma wyregulować silnik wyszukiwarka jest po prawej u góry, funkcjonuje poprawnie; na początek zalecam szukanie po 1 słowie, z ograniczeniem do szukania w temacie, oraz wskazaniem właściwego działu (mechanika, w tym przypadku). potem można eksperymentować z bardziej skomplikowaną składnią zapytaniawk... zalecam zimne piwo albo zimny prysznic, wedle indywidualnego zapatrywania na skuteczność terapiijszmoim zdaniem nie ma sensu powtarzać nporad, nnowemu - pełna zgoda,ci nnowi to lenie bo nie mają ochoty czytać 103 stron i szukać po nsłowach co nproblem,tylko, że chyba tylko ja spróbowałem tu opisać synchronizację gaźników w magnie, tak czy siak, czy dobrze czy nie, i czy komuś z n się przydało...tu spec-moderator mógłby po prostu dla nas wszystkich n, wstawić katalog, czy coś, czy opis z instrukcją i przekierowaniem, jak np poprawnie wyjąć, ustawić, wyregulować, zsynchronizować itd ... gaźniki w magnie, itd z nproblemem ... chyba przez brak konkretów i chaos w odpowiedziach przez 103 strony, co chwilę nowy n pyta o to samo ???może rozwiązaniem jest od razu ban dla pytającego o naprawy i pogadamy sobie o pogodzie ???oj muszę ''wziąć'' zimne piwko ... a może terapia ??? hm :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slevy70 Opublikowano 14 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2015 ok , nie mam vakuometrów , ani pojecia o rgulacji gażników , więc wykręcanie i wkręcanie śrubek regulacyjnych jest dla mnie bez sensu , mogę naprawić elektronikę w samochodzie ale nie gaźniki.więc pytam już kolejny raz czy można to zrobić gdybym wysłał gaźniki ew mogę podjechać , jestem z Białej Podlaskiej.Drugie moje pytanie , też nie otzrymałem konkretnej odpowiedzi dot Oilmod. Kuczwelek napisał : mam patent od pięciu lat i sprawdzony i jest ok. polecam,prosty i szybki montaż .Może udostępnisz swój sposób , znalazłem takie zdjęcie , co o tym myślicie i gdzie wpiąć drugi koniec? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuczwelek Opublikowano 15 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2015 odpowiedziałem na jakiejś wcześniejszej stronie gdzie kolega zamieścił link do zdjęć ze smarowaniem od filtra oleju do głowic i właśnie jego mam od kilku lat i go polecam. szukaj wcześniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wladzio Opublikowano 18 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 Witam.Posiadam hondę magnę vf500 v30 1985r i mam taki problem że rozpędza się do 120km/h i koniec. Manetką mogę kręcić ale bez efektu.Sprawdziłem dopływ paliwa, gaźniki, ciśnienie w cylindrach równo po 8 atm, zawory, świece, filtr, szczelność obudowy filtra itd. Zostały jeszcze moduły zapłonu które też mogą mieć pływ. Silnik pracuje równo. Wydechy też mają swobodny przelot. Jeżeli ktoś ma jakiś pomysł to proszę pisać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bc30se Opublikowano 18 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 (edytowane) Pewnie masz zdławioną wersję, poczytaj więcej o swoim motocyklu i na pewno się dowiesz co należy wymienić Edytowane 18 Marca 2015 przez bc30se Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wladzio Opublikowano 19 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2015 Witam.Pewnie masz rację tylko brakuje mi już pomysłów ale sprawdzę jeszcze główne dysze bo nie pamiętam jakie są a powinny być 105Pewnie masz zdławioną wersję, poczytaj więcej o swoim motocyklu i na pewno się dowiesz co należy wymienićWitam.Pewnie masz rację tylko brakuje mi już pomysłów ale sprawdzę jeszcze główne dysze bo nie pamiętam jakie są a powinny być 105Dysze są takie jak pisze w książce czyli 105.Skończyły mi się pomysły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bc30se Opublikowano 22 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2015 (edytowane) Kolego zaraz będzie ryk i darcie mordy, że to już było... no bo było.... i to motocykl i to motocykl, każdy jest taki sam, wystarczy użyć wyszukiwarki.... Nie zawsze serwisówki obejmują szczegółowe dane, ale czasem obejmują (serwisówki hondy szczególnie).... motocykle są dławione w następujące sposoby 1. Kolektory wydechowe - wspawywane pierścienie zwężające na wejściach kolanek/rur kolektorowych2. Stosuje się inne dyszowanie gaźnika - nie zawsze3. Stosuje się inne iglice przepustnic gaźnika4. Stosuje się blokady otwarcia przepustnic5. Stosuje się blokady na wyjściach samych tłumików - fajny przykład to gsx550ef w wersji szwajcar popatrz na wylot tłumika http://img23.olx.pl/images_tablicapl/231872557_1_644x461_suzuki-gsx-550-ef-okazja-zamosc.jpg6. Stosuje się inne moduły zapłonowe z innymi wartościami przyspieszenia kąta zapłonu, bądź np jeśli motocykl ma aparat zapłonowy to są twardsze sprężyny7. Stosuje się inne wałki rozrządu, inne kąty otwarcia zaworów oraz wzniosy8. Stosuje się dławiki w króćcach gaźnikowych9. Inne sprężyny przepustnic pod deklami membran w gaźniku...10. Stosuje się limitery obrotów w modułach zapłonowych....11. W przypadku np CBR1000F w wersji na rynek Francuski motocykl posiada głowicę z mniejszymi średnicami zaworów - jaja co nie?!!!!12. I pewnie inne zabiegi tu niewymienione... Musisz wszystko sprawdzić, poczytać o swoim modelu, nie koniecznie na tym forum, właściciele tego modelu z niemiec chętnie Ci pomogą namierzyć problem... bo np w stanach trudno liczyć na pomoc bo oni tam zdławionych wersji nie mieli, podobnie w anglii. A może zaraz się okaże, że masz dyfer z innego motocykla albo zębatki źle dobrane i motocykl nie jedzie... może sprzęgło Ci ślizga??? Szukaj... Edytowane 22 Marca 2015 przez bc30se Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wladzio Opublikowano 22 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2015 Kolego zaraz będzie ryk i darcie mordy, że to już było... no bo było.... i to motocykl i to motocykl, każdy jest taki sam, wystarczy użyć wyszukiwarki.... Nie zawsze serwisówki obejmują szczegółowe dane, ale czasem obejmują (serwisówki hondy szczególnie).... motocykle są dławione w następujące sposoby 1. Kolektory wydechowe - wspawywane pierścienie zwężające na wejściach kolanek/rur kolektorowych2. Stosuje się inne dyszowanie gaźnika - nie zawsze3. Stosuje się inne iglice przepustnic gaźnika4. Stosuje się blokady otwarcia przepustnic5. Stosuje się blokady na wyjściach samych tłumików - fajny przykład to gsx550ef w wersji szwajcar popatrz na wylot tłumika http://img23.olx.pl/images_tablicapl/231872557_1_644x461_suzuki-gsx-550-ef-okazja-zamosc.jpg6. Stosuje się inne moduły zapłonowe z innymi wartościami przyspieszenia kąta zapłonu, bądź np jeśli motocykl ma aparat zapłonowy to są twardsze sprężyny7. Stosuje się inne wałki rozrządu, inne kąty otwarcia zaworów oraz wzniosy8. Stosuje się dławiki w króćcach gaźnikowych9. Inne sprężyny przepustnic pod deklami membran w gaźniku...10. Stosuje się limitery obrotów w modułach zapłonowych....11. W przypadku np CBR1000F w wersji na rynek Francuski motocykl posiada głowicę z mniejszymi średnicami zaworów - jaja co nie?!!!!12. I pewnie inne zabiegi tu niewymienione... Musisz wszystko sprawdzić, poczytać o swoim modelu, nie koniecznie na tym forum, właściciele tego modelu z niemiec chętnie Ci pomogą namierzyć problem... bo np w stanach trudno liczyć na pomoc bo oni tam zdławionych wersji nie mieli, podobnie w anglii. A może zaraz się okaże, że masz dyfer z innego motocykla albo zębatki źle dobrane i motocykl nie jedzie... może sprzęgło Ci ślizga??? Szukaj...Cześć.Większość możliwości wykluczyłem tylko pozostały moduły zapłonowe.Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bc30se Opublikowano 22 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2015 PIsz jak coś, masz serwisówke oryginalną? Tam jest napisane co jak przyspiesza, moduły często są oznaczone literkami krajów.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 22 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2015 Pisalem ci juz w twoim oryginalnym temacie - to awaria / zestarzenie tyrystorow odpowiedzialnych za to ze silnik wchodzi na wysokie obroty.Niestety nie pamietam ich oznaczenia, chociaz w przeszkosci na tym forum ten problem byl poruszony i rozwiazany przez kolege, ktory mial Honde VF i jednoczesnie zajmowal sie elektronika.Te moduly mozna rozebrac a tyrystory wymienic - groszowa sprawa.Ale zeby miec 100% pewnosci warto by zalozyc te moduly od innego motocykla do twojego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wladzio Opublikowano 22 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2015 Pisalem ci juz w twoim oryginalnym temacie - to awaria / zestarzenie tyrystorow odpowiedzialnych za to ze silnik wchodzi na wysokie obroty.Niestety nie pamietam ich oznaczenia, chociaz w przeszkosci na tym forum ten problem byl poruszony i rozwiazany przez kolege, ktory mial Honde VF i jednoczesnie zajmowal sie elektronika.Te moduly mozna rozebrac a tyrystory wymienic - groszowa sprawa.Ale zeby miec 100% pewnosci warto by zalozyc te moduly od innego motocykla do twojego.Tak,tak pisałeś.Jeden moduł jest całkowicie zalany żywicą a do drugiego ktoś zaglądał. Mam kolegę który jest dobry w te klocki elektroniczne i obiecał zająć się tym jednym a jak nic się nie zmieni to dokupię drugi. Ten zalany żywicą też wygląda podejrzanie bo to nie jest fabryczne wykonanie.Jak się z tym uporam to dam znać.Dzięki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość smolax71 Opublikowano 23 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2015 ja raz niechcący zdławiłem sobie silnik przez zatkany dolot powietrza :)na postoju wkręcał się ładnie a podczas jazdy max 140 km/htakże proponuję przeglądnąć cały dolot od główki ramy do gaźników...przez złe spasowanie, musiałem usunąć pierwszy plastik który jest za osłonami, przed zbiornikiem paliwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaca vf500 Opublikowano 28 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2015 witam. w końcu miałem chwile na demontaż stopki wałka rozrządu miedzy czasie był u mnie znachor który potwierdził tylko wasze wcześniejsze odp. czyli wyrobione wałki i stopki, albo swożeń na tłoku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.