mrswistak Opublikowano 10 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 (edytowane) Wygląda na to,że teraz ma za niski poziom :icon_razz:Ale możliwe to ? jak przejechał od domu 4 km i pierwszy raz a potem za około 10km i chhyba spokój, a troche kilometrów zrobił ;D A mówiłem... nie gnij kur*** pływaków tylko kup iglice :D To jak zalewa tak konkret to co z tym ? Edytowane 10 Marca 2014 przez mrswistak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pluto Opublikowano 11 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2014 To może już teraz jednak wybierzecie się do mechanika ?? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrswistak Opublikowano 11 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2014 (edytowane) To może już teraz jednak wybierzecie się do mechanika ?? :)Ta opcja z góry odpada. Myślę, że dział mechaniki na forum nie został stworzony do tego, żeby pisać ludziom "nie grzeb, idź do mechanika". No chyba, że się myle to proszę o sprostowanie Ma ktoś jakąś radę dotyczącą tego o co pytam ? Edytowane 11 Marca 2014 przez mrswistak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek1 Opublikowano 11 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2014 pokrywa z pływakiem w pion i sprawdź na wszystkich ustawienie pływaków (poziom w komorze pływakowej)zużyte iglice nie mają idealnego stożka - jest na nich taki "pierścionek" Domowym sposobem, kręcąc śrubką to raczej gaźników w VF 750 nie wyregulujesz. Jak kapie z tłumików na postoju to nieźle moto zalewa. Trzeba było tak jak radzili wyżej zacząć od zaworków iglicowych (czasami podejdzie tam jakiś syfek i się przytną. Tak jak radzili wyżej zobacz czy nie rozrzedziło oleju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrswistak Opublikowano 11 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2014 pokrywa z pływakiem w pion i sprawdź na wszystkich ustawienie pływaków (poziom w komorze pływakowej)Paliwa jest tyle samo w każdej komorze pływakowej, ale teraz pytanie - ile ma być tego paliwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek1 Opublikowano 11 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2014 Poziom paliwa ustawia się w ten sposób, że mierz się odległość od pływaka do pokrywy gaźnika (najprawdopodobniej z uszczelką) w pozycji w której zaworek iglicowy jest zamknięty (pokrywa komory pływakowej w pionie)No a co do wartości odległości to trzeba wyczytać z serwisówkiPuszczanie paliwa z gaźnika na silnik to nie będzie wina zbyt dużego poziomu paliwa w komorze pływakowej. Raczej zaworek iglicowy nie trzyma lub ze zbiornika daje zbyt duże ciśnienie (po to są położenia ful i rezerwa, żeby to nieco wyrównać). Generalnie jak zaworki iglicowe trzymają to paliwo nie ma prawa dostawać się do silnika. Te otworki na końcach wydechów to są odwadniacze tłumików. W momencie gdy silnik i układ wydechowy jest zimny to w tłumikach zbiera się woda. Otworki w dolnych położeniach powodują, że wydostaje się ona z tłumików i nie wywołuje korozji od wewnątrz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrswistak Opublikowano 11 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2014 Dobra, będziemy działać tak jak mówisz :) a masz może serwisówke do tej hondy? bo widze ze masz z tego samego roku co ja :)Musze jeszcze przeczyścić gaźniki, bo zapomniałem dodać, że tragiczny syf był komorach pływakowych, filtr w zbiorniku był potargany (juz go wymieniliśmy) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek1 Opublikowano 13 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2014 Dobra, będziemy działać tak jak mówisz :) a masz może serwisówke do tej hondy? bo widze ze masz z tego samego roku co ja :) Musze jeszcze przeczyścić gaźniki, bo zapomniałem dodać, że tragiczny syf był komorach pływakowych, filtr w zbiorniku był potargany (juz go wymieniliśmy)Mam serwisówkę w j. angielskim znalazłem w necie. Nie znam języka i nie wiem czy tam to znajdziesz. Jak chcesz podaj adres i prześlę. Mam serwisówkę w j. angielskim znalazłem w necie. Nie znam języka i nie wiem czy tam to znajdziesz. Jak chcesz podaj adres i prześlę.Dla RC-21 z 87 roku znalazłem w necie poziom paliwa 8,9 mm - to tak orientacyjnie http://chudzikj.republika.pl/SuperMagna.htm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrswistak Opublikowano 14 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2014 (edytowane) Wyczyściliśmy gaźniki, ustawiliśmy pływaki, sporo składania i rozkładania, 1 zaworek iglicowy do wymiany ale maszyna chodzi równo, nie szarpie, nie zalewa, wszystko gites. Jutro jazdy testowe i zobaczymy czy znow będzie brakowało wachy :) Edytowane 14 Marca 2014 przez mrswistak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 15 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2014 Poziomu paliwa w gaznikach sie nie zmienia - ustawiony jest raz na cale zycie gaznikow.Zalewanie silnika paliwem powoduje nieszczelnosc kranika ( przez przewod podcisnieniowy do kolektora ssacego ) lub zaworka iglicowego.Wroc z poziomem paliwa do poprzedniego polozenia, zmien olej w silniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gal990 Opublikowano 18 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2014 Witam wszystkich. Od roku jestem posiadaczem Magny V45 z 85r. Pod koniec sezonu 2013 silnik zaczął rytmicznie stukać, na początku delikatnie a w ciągu 300 km zrobiło się głośno. Wszystko wskazuje, że problemem jest sworzeń w tłoku (najgłośniej puka w przednim lewym cylindrze u góry). Luzy zaworowe sprawdziłem i poprawiłem - brak poprawy.Nie jestem tylko "podawaczem kluczy", ale Magny nie miałem "przyjemności" rozbierać :). Wobec tego pytanie do bardziej doświadczonych kolegów.Czy po zdjęciu głowic i miski olejowej jest tam na tyle miejsca, żeby odkręcić korby czy muszę do tego rozpołowić silnik po wyjęciu z ramy ??Muszę to ustalić ponieważ nie dysponuję na codzień garażem i do rozbiórki silnika musiałbym sobie miejscówkę zorganizować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 19 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2014 To moze byc zuzyty walek rozrzadu w tej glowicy.Radze najpierw to sprawdzic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gal990 Opublikowano 19 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2014 Witam. Wałki w obu głowicach są ok. Zarówno bieżnie jak i krzywki. Wiem, że mój model ma problem ze smarowaniem góry. Kompresja na sucho 12/11/13/12 z olejem 13,5/13/13,5/14. Ponawiam pytanie. Czy do wyjęcia tłoków z korbami muszę rozpołowić silnik, czy dam radę odkręcić korby po zdjęciu miski ? Z tego co wiem w tym modelu wał nie ma osobnych mostków tylko mostki twożą całość z dolną częścią silnika. Historia miała się następująco: Kupiłem motor nie na chodzie. Po doprowadzeniu go do stanu na chodzie zrobiłem ok 500 km. W tym czasie zrobiłem wszystkie prace regulacyjne, zrobiłem synchro gaźników. Na koniec wymieniłem olej i filtr. Olej Motul 5100, formuła do silnika ze skrzynią biegów w jednym smarowaniu.Niestety poprzedni właściciel jeździł prawdopodobnie na oleju mineralnym (oszczędzał na wszystkim) i tu jest sedno sprawy.Motul wypłukał nagary i silnik zaczął coraż głośniej stukać. Trwało to ok 300 km. Sprawdziłem wszystko, co byłem w stanie bez ściągania głowic. Więc czas zajżeć głębiej, bo tam jest problem. Najbarziej prawdopodobne jest wybicie na sworzniu, bo z tamtąd dochodzi charakterystyczny stukot.Z tąd moje pytanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slevy70 Opublikowano 23 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 Siemka,podaje maila do mojego mechanika,on mi gazniki zrobił i są sprawne i wyglądają jak nowe,powołaj się na Janka od Madzi którą robił.Pozdrawiam [email protected]No tak , proste chromy wszyscy by zrobili ale za odnowienie rur przy kolektorze nikt się nie chce zabrać , najczęściej słyszę , że są podwójne ( rura w rurze ) albo żebym je odciął od kolektoras i zaspawał wloty , jeden tylko by się podjął za bagatela 400 zł. Już mi ręce opaaja od tych fachowców od chromowania. Może ktoś zna i poleci dobrego oczywiscie i w miarę taniego chromiarza , ktory by mi zrobił od razu wszystko , blaszki , osłonki , śrubki i te kolektory ? Poszukuje jeszcze ładnego praego tłumika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madzia83 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Witam Kolegów,mam pytanie,jekiego dobrego płynu używać do sprzęgła.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.