NINDZA Opublikowano 13 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2012 No to sprężyny będą rozciągane Zanim zabierzesz się za rozciąganie ,spróbuj ustawić na twardsze . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zetes66 Opublikowano 15 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2012 Zanim zabierzesz się za rozciąganie ,spróbuj ustawić na twardsze . Dzięki za radę ale jak bym nie wiedział, że można ustawić na twardsze - to nie brałbym się za rozciąganie :) Sprężyny rozciągnięte z 22cm na 29cm, może troszkę za dużo, bo są teraz tak jak by zbyt twarde, ale może to tylko takie wrażenie - wiosną się wypróbuje.Czas poświęcony tej operacji - około 1 godzina, przy okazji wiem że w amortyzatorach jest olej ,uszczelki są OK i działają prawidłowo ( mało się mówi o uszczelniaczach i oleju w tylnym zawieszeniu a uszczelniacze się tak samo wymienia ) Cytuj Magna V45/ Yamaha Road Star 1700 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdarecki Opublikowano 16 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2012 (edytowane) Ty masz zapewne takie z rysunku nie wynika żeby dało się wymienić uszczelniacze. Natomiast w mojej są takie i w tych nie ma możliwości wymiany uszczelniaczy. Edytowane 16 Grudnia 2012 przez zdarecki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zetes66 Opublikowano 16 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2012 (edytowane) No przyznam że moje stwierdzenie było czysto teoretyczne. W MZ na pewno się wymieniało.Poprostu jak miałem je na warsztacie to z ciekawości odkręciłem nakrętkę (ta w kółeczku na skanie) i pod nią wyraźnie widziałem uszczelnienie. Gdybym stwierdził że nie ma w amorkach oleju lub jest wyciek na bank bym próbował go tam wlać i wymienić uszczelnienie. Na necie nie trafiłem na uszczelnienie typowo do Magny ale próbowałbym po rozmiarze coś dopasować. Jest sporo uszczelniaczy w ofercie.No ale to jest tylko teoria bo tego nie musiałem robić :) Edytowane 16 Grudnia 2012 przez zetes66 Cytuj Magna V45/ Yamaha Road Star 1700 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdarecki Opublikowano 16 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2012 No to ok, jak coś się odkręca to jest jakiś punkt zaczepienia,w mojej amorki to jednorazówki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zetes66 Opublikowano 16 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2012 No to mam moto z czasów kiedy robiło się wieczne sprzęty, dziś to aby klient kupił i potem jak najszybciej wrócił po następny Cytuj Magna V45/ Yamaha Road Star 1700 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Poul2B Opublikowano 10 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2013 (edytowane) Witam ,jestem posiadaczem Magny V30 ,w weekend wziełem się za przeczyszczenie gaźnika , na początku sezonu chcę zakupić też wakuometr iprzeprowadzić synchronizację gaźników z racji lekko falujących obrotów ,czy ktoś mi może powiedzieć w którym miejscu montuje się wężyki wakuometru ?Pojawił się też inny problem ,w miejscu zaznaczonym na zdjęciu tylko w tym gaźniku brakuje zaślepki ,a śruba regulacyjna ma zjechaną główkę i ani ruszw jedną i drugą ,podejrzewam że jest to sruba składu mieszanki ? Edytowane 10 Stycznia 2013 przez Poul2B Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vito192 Opublikowano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2013 Witam ponownie, panowie sprzęgło hydrauliczne w Magnie jest twarde, wszystko wydaje się w porządku, a jednak nie łapie, zero sprzęgła przy wrzucaniu biegu, co to może być ? ewentualnie ktoś w okolicach Garwolina chętny do pomocy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mareqbil Opublikowano 2 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 Witam Panowie, mam mały problem z magną z 94 roku... Zabawa zaczęła się z kombinowaniem tłumików-oryginał , niestety cicho i bez wyrazu, po wyciągnieciu końcówek tłumików- jest tak jak być powinno. Pazur V4-ki słychać z oddali. Początkowo problemów nie było... (może nie zwróciłem uwagi...) obecnie przy chamowaniu silnikiem strzela w wydech (seryjne strzały- nie pojedyńcze). czeka mnie pewnie regulacja gażników- chcę zrobić to sam , w przeddzień tego wolę jednak wyzbyć się wątpliwości i zasięgnąć porad osób, które mają to za sobą. Spotkałem się z różnymi opiniami na temat pustych wydechów ( następstwem jest zbyt uboga mieszanka <z tego co mi wiadomo>- podnosić iglice?) czy próbować regulować bez tego zabiegu i zobaczyć co się uzyska? Co mogą spowodować strzały nadłuższą metę ? Wypalanie zaworów? Niestey internet obecnie jest tak zaśmiecony sprzecznymi informacjami więc proszę kogoś o weryfikacje (kogoś z wiedzą a nie przekazującego opinie innych) Pytanie 2 - czy ktoś byłby na tyle uczynny by podpowiedzieć co nie co na ten temat? (synchro i regulacja gaźników ) sugustie wskazówki itp (konkretne miejsca podpięcie wężyków, potrzebne narzędzia itp) Pyt 3 . Mam wakuometr na 2 gary - czy będzie to problemem? (ustawiać konkretnie do jednego gażnika -jako punkt odniesienia do kolejnych?) Nie mam obecnie dostępu do hondy - więc jeśli ktoś ma zdjęcia , zaznaczenia, cokolwiek to chętnie przytulę.Forum czytam na bieżąco- jeśli takowa istrukcja była ( choć nie przypominam sobie) to przepraszam za powielenie tematu- jeśli nie -nie tylko mi się to przyda.Pozdrawiam i dziękuję z góry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
remus Opublikowano 3 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2013 (edytowane) Od. 1 jest to możliwe bo masz za bogatą mieszankęOd. 2 najpierw skłąd mieszanki 750cc wykręcasz na 2.5 obrotu jeżeli rocznik od 83 do 86r, 82 na 2.3/4 obrotu. podaj rok motocykla lub nr silnika, wykręcasz śrubki, wkręczasz adapter i przystępujesz od uwaga regulacjiOd. 3 nie będzie problemu jeżeli będziesz ustawiał do 2 cylindra resztę (lewy przedni) Witam ponownie, panowie sprzęgło hydrauliczne w Magnie jest twarde, wszystko wydaje się w porządku, a jednak nie łapie, zero sprzęgła przy wrzucaniu biegu, co to może być ? ewentualnie ktoś w okolicach Garwolina chętny do pomocy ?a olej w pompce jest? Witam ,jestem posiadaczem Magny V30 ,w weekend wziełem się za przeczyszczenie gaźnika , na początku sezonu chcę zakupić też wakuometr iprzeprowadzić synchronizację gaźników z racji lekko falujących obrotów ,czy ktoś mi może powiedzieć w którym miejscu montuje się wężyki wakuometru ?Pojawił się też inny problem ,w miejscu zaznaczonym na zdjęciu tylko w tym gaźniku brakuje zaślepki ,a śruba regulacyjna ma zjechaną główkę i ani ruszw jedną i drugą ,podejrzewam że jest to sruba składu mieszanki ? a pewnie się montuje między cylindrem a gaźnikiem jest taka mała fajna śrubka.tylko po co Ci wakuometr skoro lepszy i tańszy robi się samemu z rurki silikonowej Edytowane 3 Lutego 2013 przez remus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość smolax71 Opublikowano 3 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2013 (edytowane) Kłania się wszystkim Forumowiczom ''nowy''.Jeszcze nie mam motoru ale czeka na mnie VF700 C :)Gdzieś w kwietniu będę jeździł. Chciałbym zamieścić dla wszystkich pełny service manual V45 na 1983 rok ... ale to prawie 30 MB i nie wiem jak :( ???Mam też - pełny Haynes Honda V45 V65 Sabre Magna (249str).Wszystko w dobrej jakości, nadające się do druku, gdzie sam zrobiłem sobie księgę - 413stron. Po przeczytaniu całości zauważyłem kilkukrotnie drobne błędy np co do ilości oleju w lagach itp.Więc każdy powinien mieć dostęp stąd do takich ''serwisuwek'' i zobaczyć sobie samemu co i jak w danym roczniku.Dlatego prośba do administratora o miejsce gdzie można by wkleić tego typu literaturę.? psCzy ktoś z Forumowiczów ma na sprzedaż ''oil mod'' ten dual ??? Edytowane 3 Lutego 2013 przez smolax71 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomal40 Opublikowano 5 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2013 witam wszystkich. mam honde vf 750 magna rok 97 co ile km wymienia się olej i świece. gdzie jest filtr powietrza? a i jeszcze jedno gdy jest zimny silnik i zalaczam sanie to on spada mi z obrotów i gasnie:( pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pluto Opublikowano 5 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2013 Ja jestem świeży ale Ty kolego dowaliłeś:)Nawet nie przejrzałeś tego wątku od początku a znalazłbyś co nieco informacji. Do informacji technicznych polecam poszukać manuala (ludzie udostępniają takie materiały w przeróżnych serwisach).Przyjemnej i bezawaryjnej jazdy życzę :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poolski Opublikowano 5 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2013 (edytowane) witam wszystkich. mam honde vf 750 magna rok 97 co ile km wymienia się olej i świece. gdzie jest filtr powietrza? a i jeszcze jedno gdy jest zimny silnik i zalaczam sanie to on spada mi z obrotów i gasnie:( pozdrawiam Olej co roku, świece jak wkręcisz irydówki na 30 tys km zwykłe 10 tys, filtr powietrza jest pod zbiornikiem paliwa. Co do ssania to masz źle ustawioną mieszankę w gaźnikach albo zatkaną dyszę powietrza. Daj namiary na skrzynkę to Ci wyśle trochę manuali Edytowane 5 Lutego 2013 przez poolski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vito192 Opublikowano 5 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2013 Remus, Olej w pompce jest, wszystko jest tak jak być powinno, a sprzęgło nie działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.