Skocz do zawartości

Posiadacze Hondy Magna razem ( Honda VF 750 , VF750 )


Mr.DiPi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam szanownych forumowiczów.

Od kilku dni jestem szczęśliwym posiadaczem pięknej Hondy VF 750c.Ponieważ jest to mój pierwszy motocykl od 20 lat,bardzo proszę o kilka słów i opinii na temat tego motocykla.Gdyby ktoś mógł pomóc i podać jakiś link do serwisówki to z góry dziękuję.Może na forum jest ktoś z 3miasta?

itaj kolego tu masz opis http://chudzikj.republika.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam szanownych forumowiczów.

Od kilku dni jestem szczęśliwym posiadaczem pięknej Hondy VF 750c.Ponieważ jest to mój pierwszy motocykl od 20 lat,bardzo proszę o kilka słów i opinii na temat tego motocykla.Gdyby ktoś mógł pomóc i podać jakiś link do serwisówki to z góry dziękuję.Może na forum jest ktoś z 3miasta?

 

 

Witam!

Spróbuj poszukać tu; http://thepit.shacknet.nu/honda/

Pozdrawiam wszystkich :rolleyes:

 

Witam szanownych forumowiczów.

Od kilku dni jestem szczęśliwym posiadaczem pięknej Hondy VF 750c.Ponieważ jest to mój pierwszy motocykl od 20 lat,bardzo proszę o kilka słów i opinii na temat tego motocykla.Gdyby ktoś mógł pomóc i podać jakiś link do serwisówki to z góry dziękuję.Może na forum jest ktoś z 3miasta?

 

 

 

Cześć!

I jeszcze może tu zobacz; http://translate.google.pl/translate?u=htt...1&ie=ISO-8859-2

 

Pozdrawiam :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Peterek, jadąc do Bubera pałuję 250km na A4 czyli nie schodzę poniżej 140-150kmh non stop. Silnik pracuje długi czas na wysokich obrotach.

Wygląda na to że troszkę wszamał oleju jadąc w tamtą stronę. Na miejscu zrobiłem dolewkę ale nie sprawdziłem ile mam teraz po powrocie.

Przy lajtowej jeździe z prędkościami rzędu 100-120 lub w mieście bierze praktycznie niezauważalne ilości.

 

Ok, ok, tak podroczyć sie chciałem :icon_question:

Przesyłka mailem w całości wysłana.

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy ratujcie bo mnie szlak trafi....dziś rano było około 4,5st moto nie pali....no to na prostownik sekunda nie mineła a na prostowniku natężenie spadło do 0,1....no to kręcę , jak reka odjał pali no to do sql...dojechałem , lekcje mineły odpalam (14:30 nie wiem ile było stopni ale z 12 było) i nawet nie kręci....no szlak by trafił...no to do kumpla i pod samochód podpinam odpalam jade do domu....i pisze wam co i jak...cały czas świeci mi się kontrolka warning odnośnie aku....podejżewam że to regulkator napięcia jak kolega wyżej napisał, zauważyłem że się non stop grzeje odpalam i po minucie można jaja smażyć...jak był bym pewien że to to, to zaraz zamawiam nowy bo nie mam czasu dać do elektryka (codziennie do szkoły 6 km na autobus misiał bym czekać jakieś 30 minut w jedna strone nie mam tyle czasu....) POMOŻECIE ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy ratujcie bo mnie szlak trafi....dziś rano było około 4,5st moto nie pali....no to na prostownik sekunda nie mineła a na prostowniku natężenie spadło do 0,1....no to kręcę , jak reka odjał pali no to do sql...dojechałem , lekcje mineły odpalam (14:30 nie wiem ile było stopni ale z 12 było) i nawet nie kręci....no szlak by trafił...no to do kumpla i pod samochód podpinam odpalam jade do domu....i pisze wam co i jak...cały czas świeci mi się kontrolka warning odnośnie aku....podejżewam że to regulkator napięcia jak kolega wyżej napisał, zauważyłem że się non stop grzeje odpalam i po minucie można jaja smażyć...jak był bym pewien że to to, to zaraz zamawiam nowy bo nie mam czasu dać do elektryka (codziennie do szkoły 6 km na autobus misiał bym czekać jakieś 30 minut w jedna strone nie mam tyle czasu....) POMOŻECIE ?

 

 

Cześć!

No może spróbuj jeszcze, jak radzą koledzy zza wielkiej wody, sprawdzić alternator-wyjście.

W załączeniu podają najczęstsze niesprawności i jak sobie z nimi poradzono.

Może akurat to Ci pomoże.

Pozdrawiam i na wszelki wypadek sprawdź wszystkie połączenia, konektorki i masy; w mojej XT to pomogło i też się regler grzał i nie ładował dobrze aż padł aku. :)

http://translate.google.pl/translate?u=htt...&tbb=1&ie=UTF-8

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy ratujcie bo mnie szlak trafi....dziś rano było około 4,5st moto nie pali....no to na prostownik sekunda nie mineła a na prostowniku natężenie spadło do 0,1....no to kręcę , jak reka odjał pali no to do sql...dojechałem , lekcje mineły odpalam (14:30 nie wiem ile było stopni ale z 12 było) i nawet nie kręci....no szlak by trafił...no to do kumpla i pod samochód podpinam odpalam jade do domu....i pisze wam co i jak...cały czas świeci mi się kontrolka warning odnośnie aku....podejżewam że to regulkator napięcia jak kolega wyżej napisał, zauważyłem że się non stop grzeje odpalam i po minucie można jaja smażyć...jak był bym pewien że to to, to zaraz zamawiam nowy bo nie mam czasu dać do elektryka (codziennie do szkoły 6 km na autobus misiał bym czekać jakieś 30 minut w jedna strone nie mam tyle czasu....) POMOŻECIE ?

CO do regulatora jeśli się tak bardzo grzeje to zapewne szlag go trafia!ale niekoniecznie musi być on przyczyną ?jeśli nie pali to to szukać przyczyny gdzie indziej a po doładowaniu zapala czyli ma napiecie a nie ma amperażu na rozruch?pozatym coś ci robi robote na regulator że się grzeje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć!

No może spróbuj jeszcze, jak radzą koledzy zza wielkiej wody, sprawdzić alternator-wyjście.

W załączeniu podają najczęstsze niesprawności i jak sobie z nimi poradzono.

Może akurat to Ci pomoże.

Pozdrawiam i na wszelki wypadek sprawdź wszystkie połączenia, konektorki i masy; w mojej XT to pomogło i też się regler grzał i nie ładował dobrze aż padł aku. :)

http://translate.google.pl/translate?u=htt...&tbb=1&ie=UTF-8

 

 

Miała być ta stronka :

http://translate.google.pl/translate?u=htt...&tbb=1&ie=UTF-8

 

Pozdrawiam ;)

 

Miała być ta stronka :

http://translate.google.pl/translate?u=htt...&tbb=1&ie=UTF-8

 

Pozdrawiam :wink:

 

 

Sorry, widzę że nie otwiera tego - spróbuj więc otworzyć z powyższego adresu a póżniej kliknij w: WYMAGANE CZYTANIE i potem kliknij w drugi od góry: NEW. Tam są te wskazówki!

Pozdrawiam

 

Stosuję półsyntetyk 10w40 ale chyba czas przejść na gęstszy (lub tańszy ;) )

Pałowanie po autostradzie powoduje niestety dość szybkie szamanie oleju , chyba pierścienie zdychają :)

 

Cześć!

Wiesz, nie jestem pewien czy to optymalne wyjście - chodzi o i tak gorsze smarowanie tylnych cylindrów, na innych forach przestrzegają przed:

1. Obroty biegu jałowego mają być min. 1000 i niedługo utrzymywać

2. Nie trzymać obrotów długotrwałych w czasie jazdy poniżej 3000 - umiejętnie dobierać przełożenia

3. W mieście w korkach w upał wymuszają ręcznie wcześniej włączanie wentylatora chłodnicy

4.Olej min klasy 10/40

5. System dodatkowego smarowania z filtrowanym olejem - koniec problemu z wałkami

6. Bogatsza mieszanka paliwowa - lepsze chłodzenie cylindrów

 

Sam o tym myślę, linki poniżej

http://translate.google.pl/translate?u=htt...&tbb=1&ie=UTF-8

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o adapter między filtrem oleju, a blokiem to ja się piszę. Jeśli złożylibyśmy zamówienie u tokarza na np. 6 szt. takich adapterków to i cena byłaby niższa.

 

Jeśli chodzi o grzanie się regulatora to jest normalka. Ktoś (Adam?) zza wielkiej wody napisał procedurę sprawdzenia reglera miernikiem elektrycznym, poszukaj na forum. Chodzi oczywiście o sprawdzenie przy wyłączonym silniku.

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy zapodajcie w jakiej kolejności są przewody poprowadzone od regulatora do wtyczki albo inaczej w jakiej kolejności są kolory poprowadzone do regulatora (od strony alternatora są w różnych kolorach a od strony regulatora mam wszystkie żułte w dodatku ktoś kiedyś je lutował...i nie wiem czy poprawnie.

 

EDIT: jak by się ktoś natknal na te instrukcje jak sprawdzić regulator będę wdzięczny ^^ 15 minut szukania nic nie dało :/

Edytowane przez Dr@GuN
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o adapter między filtrem oleju, a blokiem to ja się piszę. Jeśli złożylibyśmy zamówienie u tokarza na np. 6 szt. takich adapterków to i cena byłaby niższa

 

No to myślmy nad tym wariantem :wink:

Pozdrawiam

 

koledzy zapodajcie w jakiej kolejności są przewody poprowadzone od regulatora do wtyczki albo inaczej w jakiej kolejności są kolory poprowadzone do regulatora (od strony alternatora są w różnych kolorach a od strony regulatora mam wszystkie żułte w dodatku ktoś kiedyś je lutował...i nie wiem czy poprawnie.

 

EDIT: jak by się ktoś natknal na te instrukcje jak sprawdzić regulator będę wdzięczny ^^ 15 minut szukania nic nie dało :/

 

 

Jest tu opis chyba kolorów przewodów z Magny750 '82 - sprawdź może jakie są połączenia u Ciebie reg-alternator:

http://translate.google.pl/translate?u=htt...&tbb=1&ie=UTF-8 :smile: popatrz w dziale: SCHEMAT

Trzymam kciuki

Edytowane przez leszek40
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KOLEDZY? CZY KTOŚ ZNA Z WAS PRAWIDŁOWĄ WARTOŚĆ CIŚNIENIA JAKA POWINNA BYĆ ZASTOSOWANA W PRZEDNIM ZAWIESZENIU W MAGNIE VF 750 C 1983R jak wiadomo jest to zawieszenie wspomagane powietrzem nie mogę śię doszukać jednak info ile powinno być

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o adapter między filtrem oleju, a blokiem to ja się piszę. Jeśli złożylibyśmy zamówienie u tokarza na np. 6 szt. takich adapterków to i cena byłaby niższa.

jak będziesz coś wiedział o cenie adaptera to daj info. Przydałby się jakiś dokładny rysunek, mogę to spróbować zrobić na tokarce cyfrowej.

na innych forach przestrzegają przed:

1. Obroty biegu jałowego mają być min. 1000 i niedługo utrzymywać

2. Nie trzymać obrotów długotrwałych w czasie jazdy poniżej 3000 - umiejętnie dobierać przełożenia

3. W mieście w korkach w upał wymuszają ręcznie wcześniej włączanie wentylatora chłodnicy

4.Olej min klasy 10/40

5. System dodatkowego smarowania z filtrowanym olejem - koniec problemu z wałkami

6. Bogatsza mieszanka paliwowa - lepsze chłodzenie cylindrów

Tak, znam te zasady. Mam bieg jałowy ustawiony na ok. 1,5 tyś i ponoć jest to wystarczające do utrzymania właściwego ciśnienia w magistrali i rozrząd nie dostaje po dupie.

SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak będziesz coś wiedział o cenie adaptera to daj info. Przydałby się jakiś dokładny rysunek, mogę to spróbować zrobić na tokarce cyfrowej.

 

Tak, znam te zasady. Mam bieg jałowy ustawiony na ok. 1,5 tyś i ponoć jest to wystarczające do utrzymania właściwego ciśnienia w magistrali i rozrząd nie dostaje po dupie.

 

 

 

 

Panowie, róbmy te usprawnienia z oleum :wink: , bo jak padną wałki, to będzie :biggrin: wałek!

A tak poważnie, to nie mam raczej technicznych możliwości cokolwiek wytoczyć - chyba,że beczkę browara :icon_mrgreen: .

Kto ma możliwości i chęci, proszę o kontakt.

Pozdrawiam

 

Ps. Moją Sabre mam dosłownie tydzień i dopiero się poznajemy(przed chwilą wróciłem z garażu), jutro pierwszy przegląd...

Po XT600, to normalny szok co Ona ze mną robi, jak mnie sponiewiera :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ps. Moją Sabre mam dosłownie tydzień i dopiero się poznajemy(przed chwilą wróciłem z garażu), jutro pierwszy przegląd...

Po XT600, to normalny szok co Ona ze mną robi, jak mnie sponiewiera :icon_eek:

 

no ma czym sponiewierać :crossy: ja wiem po sobie jak na początku 500 mną targała :flesje:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...