ciumpa Opublikowano 10 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 Witam serdecznie Wszystkich zakochanych w Madzi ...... był transalp,Varadero 1000 , intruder vl 1500 .... i coś było z nimi nie tak ..Jak to mówią do prawdziwego motocykla trzeba dorosnąć , i tak się stało jest Magna 750 C z 1996 roku .Kilkadziesiąt kilometrów wystarczyło by się zakochać .Jest naprawdę świetna - transalp mułowaty , varadero krowiaste,intruder słoń na kołach , a Magna sprytna lekka --fajna- Tyle by było na wstępie od nowego .Kilka pytań do kolegów mam ?Po dwuch dniach jazdy po Warszawie miałem problem z niebieskimi .Przywalili się do wydechów - za głośne- są to oryginalne hondowskie cztery rury , jak je wyciszyć co zrobić by jeżdzić i nie oglądać się na niebieskich ?może koledzy z Warszawy podpowiedzą co zrobić jak rozebrać , czym owinąć a może coś dospawać ?zakupiłem lihgtbary pytanie moje czy można je bezpośrednio pod akumulator z przekażnikiem podpiąć czy trzeba coś kombinować by akumulatora nie rozładowywało (w intruderku trzeba było kabelek dodatkowy z regulatora do aku podciągnąc z tąd moje pytanie )Było by na tyle w pierwszym poście , proszę o wyrozumiałość i pomocPanowie ktoś odwiedza to forum ????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek1 Opublikowano 12 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2012 Witam. Trudno coś podpowiedziec jak się nie widzi i nie słyszy moto. Są na allegro gotowe wytłumiacze i jakieś maty. Osobiście pokombinowałbym z wyciorami do pieców węglowych - lekko zmodyfikowac i powinno pomóc. Pozdrawiam. http://allegro.pl/szczotka-do-czyszczenia-pieca-wycior-fi-60-fv-i2353637119.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciumpa Opublikowano 12 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2012 Witam. Trudno coś podpowiedziec jak się nie widzi i nie słyszy moto. Są na allegro gotowe wytłumiacze i jakieś maty. Osobiście pokombinowałbym z wyciorami do pieców węglowych - lekko zmodyfikowac i powinno pomóc. Pozdrawiam. http://allegro.pl/sz...2353637119.html czy wydechy łatwo się rozbiera bo w H&W była śrubka ,po odkręceniu bebechy wyłaziły z środka i można było coś kombinować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 12 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2012 Ja mysle ze ktos je wybebeszyl i stad problemy, jako ze oryginalne byly ciche. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuczwelek Opublikowano 12 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2012 w stolicy jeszcze kilka takich modeli jak twoja spotkasz to porównaj, ale oryginał był idealny i bezproblemowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poolski Opublikowano 12 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2012 (edytowane) Moto wygodne z wykopem na trasie autostrada średnia 160 km/h 6,5 litra na 100 km a normalnie 120-140 5,5 litra na 100 Intruz 800 więcej spalił a ma 53 konie. 3500 tys. km zrobiłem do okoła PL przy granicy a 70 km od domu padł regler spalił halogen i akumulator czyli dojazd na lawecie. Wie ktoś gdzie regler szukać w moto i ew. kupić ? Edytowane 12 Czerwca 2012 przez poolski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdarecki Opublikowano 13 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2012 Moto wygodne z wykopem na trasie autostrada średnia 160 km/h 6,5 litra na 100 km a normalnie 120-140 5,5 litra na 100 Intruz 800 więcej spalił a ma 53 konie. 3500 tys. km zrobiłem do okoła PL przy granicy a 70 km od domu padł regler spalił halogen i akumulator czyli dojazd na lawecie. Wie ktoś gdzie regler szukać w moto i ew. kupić ?Zazdroszczę wam tego wypadu.regler to chyba jeszcze nie problem do twojego sprzętu, praktycznie pierwszy wynik z google http://www.select-shop.pl/regulator-napiecia-honda-magna-p-5300.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek1 Opublikowano 13 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2012 Moto wygodne z wykopem na trasie autostrada średnia 160 km/h 6,5 litra na 100 km a normalnie 120-140 5,5 litra na 100 Intruz 800 więcej spalił a ma 53 konie. 3500 tys. km zrobiłem do okoła PL przy granicy a 70 km od domu padł regler spalił halogen i akumulator czyli dojazd na lawecie. Wie ktoś gdzie regler szukać w moto i ew. kupić ? Miałem też przygodę z regulatorem. Mało co a by mi pod tyłkiem akumulator wybuchł. Polecam siec sklepów LARSON. Mam telefon w Warszawie 226120070. Masz rzecz nową i z gwarancją. Na marginesie polecam wyjąc regulator z oryginalnego miejsca i zainstalowac gdzieś gdzie jest większy ruch powietrza. Tam gdzie on siedzi jest jak w piekarniku i jeśli pojeździ się przy wysokiej temperaturze w mieście jest duża szansa, że się spali. Osobiście zrobiłem przedłużenie przewodów i przymocowałem w okolicy podnóżka pasażera. Trzeci sezon - zero problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciumpa Opublikowano 13 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2012 (edytowane) Panowie mam pytanie czy lightbary można bezpośrednio wpiąć w okablowanie długich świateł - czy to nie będzie rozładowywało akumulatora / proszębotę o szybką odp. bo w sobotę instalowanie :) Edytowane 13 Czerwca 2012 przez ciumpa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek1 Opublikowano 13 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2012 Panowie mam pytanie czy lightbary można bezpośrednio wpiąć w okablowanie długich świateł - czy to nie będzie rozładowywało akumulatora / proszębotę o szybką odp. bo w sobotę instalowanie :) W trasie moto powinien dac sobie radę z ładowaniem i akumulator nie powinien się rozładowac ( do sprawdzenia miernikiem po podłączeniu). Moim zdaniem wpinanie w istniejącą instalację nie jest dobrym pomysłem. Włączniki i przekaźniki mogą nie wytrzymac dodatkowego obciążenia. Jeśli to nowy obwód na dodatkowym włączniku i ewentualnie w zależności od mocy z użyciem przekaźnika. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zetes66 Opublikowano 13 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2012 http://allegro.pl/honda-magna-750-cala-lub-na-czesci-i2383910004.html Wczoraj znajomy sprzedał tą magnę , silnik OKI - po 40tkm, przywieziona z niemiec miesiąc temuMożesz wytropić kto ją kupił , bo ktoś na handel częściami ją brał Cytuj Magna V45/ Yamaha Road Star 1700 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poolski Opublikowano 14 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2012 (edytowane) http://allegro.pl/ho...2383910004.html Wczoraj znajomy sprzedał tą magnę , silnik OKI - po 40tkm, przywieziona z niemiec miesiąc temu Możesz wytropić kto ją kupił , bo ktoś na handel częściami ją brał Tylko moja z 2000r trochę inna to możliwe, że regler też inny ale znalazłem jak kolega wyżej podał wszystko w Larsonie a mam gościa co ściąga z tamtąd bez opłat dodatkowych. Dzięki za pomoc. Panowie mam pytanie czy lightbary można bezpośrednio wpiąć w okablowanie długich świateł - czy to nie będzie rozładowywało akumulatora / proszębotę o szybką odp. bo w sobotę instalowanie :) Spalisz kable jak pobierzesz wiele większy prąd z jednego kabelka tzn. zależy ile mocy pobiorą dodatkowo lightbary. Oblicz moc całkowitą żaróek sprawdź moc alternatora abyś jej nie przekroczył wstaw przekaźnik sterowany z świateł długich a kable z akumulatora przez bezpiecznik będzie ok. Edytowane 14 Czerwca 2012 przez poolski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciumpa Opublikowano 14 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2012 a to nie jest tak ,że alternator w fv 750c jest taki sam w każdej.lightbary mają 2x55W h3 i lampa główna 55/65 H4 Nieznam sia na tym całym prądzie jak można to napiszcie czy to wszystko zagra ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poolski Opublikowano 16 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2012 To masz razem 175 Wat : 12V = 14,5 Ampera a jaką moc ma alternator ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciumpa Opublikowano 16 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2012 nie wiem jak to sprawdzić w nanualu nie znalazłem tylko 0,1-1,0 ohma jedyny parametr . Zamontuje lightbary ,woltomierz podepnę do akumulatora , lekko odkręcę manetkę i jak na wskażniku pojawi się 13-14,5 v to chyba nie będzie problemu , a jak pojawi się mniej jak 12v to żle - dobrze rozumuję ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.