Skocz do zawartości

Jaki chopper dla wysokiego faceta ? Pomóżcie w wyborze.


Gość Anonymous
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Witam.

 

Chcę kupić sobie choppera, ale nie wiem za bardzo jaki był by dla mnie najlepszy. Jestem wysoki (188 cm), ale także nie będę jeździł na nim sam ( no - może czsami ;-) ) Jestem początkującym motocyklistą, więc w gre wchodzą raczej pojemności 500 - 800 ( to dla początkującego chyba nie za dużo, jak na choppera?). Mogę się pozbyć kwoty do 8 tys. zł. Myślałem o Yamaha Virago 535, ale nie wiem, czy nie będzie za mała dla mnie. No i nie wiem jeszcze na jaki rocznik moge sobie pozwolic za tą cenę - oferty są bardzo zróżnicowane. Nie chciał bym od początku inwestować w niego z powodu usterek eksploatacyjnych, tylko pojeździć chociaż troche bez problemów :-)) A tak w ogóle, to liczę na waszą pomoc, gdyż przeglądając forum zauważyłem, że od wielu z was można uzyskać bardzo profesjonalną pomoc w wyborze. Pomóżcie. Jestem otwatry na wszelkie rady.

 

Pozdrawiam wszystkich miłoścników jednośladów.

 

P.S. Czy warto pomysleć o sprowadzeniu go z zagranicy? Jak to się kalkuluje - można coś zaoszczędzić w stosunku do kupowanego w polsce ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

O Virago 535 raczej zapomnij ze względu na wzrost. Ja sam ujeżdżam takowy sprzęt, ale mam tylko 170cm (w pionie) i dla mnie jest OK, ale kiedyś wyższy kumpel wsiadł na niego i wyglądał jakby siedział na skuterku, kolana do brody podciągnął i stwierdził że troszkę za mały dla niego. Jeśli już to może Virago 1100, chociaż dużo jak na początek ale można dać sobie radę.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o rozmiar to rozważ Hondę VT750C ze starszych roczników '83-'87. Motocykle raczej trwałe i niekłopotliwe w eksploatacji. Sam miałem VT500C podobnej konstukcji i bardzo ją sobie chwaliłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach