prezesartur Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2010 (edytowane) Cholera wie ludzie mają różne talenty sam wiesz co konkretnie ruszałeś więc nas nie pytaj bo nikogo przy tym nie było. Ale jeśli tylko to to raczej nie. Edytowane 19 Sierpnia 2010 przez prezesartur Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hajabuza_ Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Hayabuza skoro masz rozbebłany silnik był byś w stanie określić przy jakim ciśnieniu rozwiera czujnik ciśnienia oleju? Mniej niż 1/10 bara.Wziąłem go do gęby i dmucham,i to nie za mocno i rozwarł.Morze jest walnięty.Ciśnienie oleju przy temperaturze 90st.i obrotach silnika 4000 obr/min od 2 do 3 barów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezesartur Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2010 (edytowane) Dzięki Hajabuza za fatygę. Kurna zastanawia mnie ta 1/10 bara. Więcej tam na pewno nie wydmuchałeś bo wiem mniej więcej ile jest w stanie wydmuchać człowiek. Robiłem u siebie pomiar ciśnienia i według manometru jest takie jak powinno aczkolwiek kontrolka lubi mi się zapalać. Chciałem zrobić podmianę czujnika ale nigdzie nie jestem w stanie znaleźć parametrów tego czujnika by kupić go tanio a w serwisie kawy za taki czujnik zapłacę tyle co normalnie kosztuje ze 20 takich czujników. Jeszcze jak na złość w drugim zygzaku czujnik mam padnięty i nie mam wiarygodnego wzorca do porównania. Edytowane 20 Sierpnia 2010 przez prezesartur Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bestia Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Koledzy chciałem się pochwalić ze dziś równo po trzech mies. od wypadku wsiadłem na kawę i zrobiłem sobie wycieczkę około 80 km. Początkowo dziwne uczucie ale po jakimś czasie było jak przed wypadkiem. Moto prosto śmiga i pewnie się nim jechało. Tylko po wypadku nie mogę bo na centralna postawić bo nie mam siły :( patent z kabelkami pod siedzeniem dziś się przydał. Nowe aku jest ale długo stał i potrzebna była pomoc autka z prądem. Teraz czekam na wypłatę kasy z ubezpieczenia to może zrobię ten ferelny trzeci bieg. Pozdro koledzy :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hajabuza_ Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Dzięki Hajabuza za fatygę. Kurna zastanawia mnie ta 1/10 bara. Więcej tam na pewno nie wydmuchałeś bo wiem mniej więcej ile jest w stanie wydmuchać człowiek. Robiłem u siebie pomiar ciśnienia i według manometru jest takie jak powinno aczkolwiek kontrolka lubi mi się zapalać. Chciałem zrobić podmianę czujnika ale nigdzie nie jestem w stanie znaleźć parametrów tego czujnika by kupić go tanio a w serwisie kawy za taki czujnik zapłacę tyle co normalnie kosztuje ze 20 takich czujników. Jeszcze jak na złość w drugim zygzaku czujnik mam padnięty i nie mam wiarygodnego wzorca do porównania. Sprawdzałem też nowy czujnik od Malucha,i przy lekkim dmuchnięciu też rozwarł.Pewnie tak musi być? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezesartur Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 (edytowane) Sprawdzałem też nowy czujnik od Malucha,i przy lekkim dmuchnięciu też rozwarł.Pewnie tak musi być? To by się trochę mijało z celem. Czujnik ma za zadanie informować o niskim ciśnieniu oleju a przy takiej charakterystyce może co najwyżej informować o jego całkowitym zaniku. Zwłaszcza, że są czujniki rozwierające przy 2-3 atmosferach. Edytowane 24 Sierpnia 2010 przez prezesartur Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slavo28v Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Koledzy chciałem się pochwalić ze dziś równo po trzech mies. od wypadku wsiadłem na kawę i zrobiłem sobie wycieczkę około 80 km. Początkowo dziwne uczucie ale po jakimś czasie było jak przed wypadkiem. Moto prosto śmiga i pewnie się nim jechało. Tylko po wypadku nie mogę bo na centralna postawić bo nie mam siły :( patent z kabelkami pod siedzeniem dziś się przydał. Nowe aku jest ale długo stał i potrzebna była pomoc autka z prądem. Teraz czekam na wypłatę kasy z ubezpieczenia to może zrobię ten ferelny trzeci bieg. Pozdro koledzy :) To Kolego gratulacje powrotu na drogi!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
claymore212 Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Mam zamiar wymienic przewody hamulcowe w moim zzr , zastanawiam się czy zrobic to tak jak fabryka czyli przewód z pompy do rozdzielacza, a potem 2 przewody do zacisków WARIANT drugi to dwa przewody z pompy do dwóch zacisków omijając rozdzielacz (przewody stalowe).Przy drugim wariancie wyjdzie trochę taniej.Czy ktoś z was już to robi i czekam na wasze sugestie Rozsądniej będzie uważam zrobić dwa w jeden bo wtedy będzie mniejsza powierzchnia układu wiec mniejsze straty z przyczyny rozciągliwości układu. Przewody w oplocie stanowczo polecam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bar27 Opublikowano 3 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2010 (edytowane) claymore212' dziękuje tak zrobię! Panowie co ile robicie regulację zaworów wiem ,że zalecane jest co 6 tyś. Tylko ,czy można przedłużyc ten okres np do 10 tyś , ponieważ jeżdżę naprawdę spokojnie bez szaleństw- a niechciałbym nadaremno oddac motor do mechanika ,który mnie skasuje 300zł i powie że wszystko w normie. Edytowane 3 Września 2010 przez bar27 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezesartur Opublikowano 3 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2010 Oczywiście, że można przedłużać wszystkie zalecane terminy serwisowe tylko potem proszę nie pisać, że kawasaki się psuje itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bar27 Opublikowano 4 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2010 Rozumiem,że styl jazdy nie ma żadnego wpływu na zawory.Na pewno nie bedę pisał ,że kawasaki się psuje bo ma go już 6 lat i złego słowa nie powiem na jego temat , tylko ostatnio jak oddawałem do regulacji zawory po 6 tyś to mechanik powiedział ,ze zrobil tylko katrolę i wszystko w normie, i mam przyjechac , za jakieś 5 tyś.Dlatego pytałem jak to u was wygląda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slavo28v Opublikowano 6 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 Rozumiem,że styl jazdy nie ma żadnego wpływu na zawory.Na pewno nie bedę pisał ,że kawasaki się psuje bo ma go już 6 lat i złego słowa nie powiem na jego temat , tylko ostatnio jak oddawałem do regulacji zawory po 6 tyś to mechanik powiedział ,ze zrobil tylko katrolę i wszystko w normie, i mam przyjechac , za jakieś 5 tyś.Dlatego pytałem jak to u was wygląda. Mnie mechanik powiedział podobnie, zprawdzenie zapłaciłem 100zł było wszystko ok, od regulacji zrobione było 6tys, zrobił tylko min. tylko olej i filtr synchro i czyszczenie gaźników bo trochę pływał na niskich obrotach, świeczki były wymieniane 6 tys temu więc ok ale sprawdził. zawory powiedział że co 10-12 tyś się reguluje a jesli jest konieczność co 6 tyś to znaczy że zaczyna sie problem z głowica. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezesartur Opublikowano 6 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 co 10-12tyś jest standardowa regulacja ale co 5-6tyś jest rutynowa kontrola w zygzaku a skoro nakazano robić tę kontrolę co 5-6 znaczy, że w określonych przypadkach może zdarzyć się konieczność wyregulowania po tych 6tyś a tego czy akurat nie my jesteśmy tym przypadkiem nie wiemy więc lepiej co 6 zaglądać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hajabuza_ Opublikowano 29 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2010 Witam.Wie ktoś jak się reguluje gaźniki.Chodzi mi o skład mieszanki w całym zakresie obrotów.Końcówki wydechów są czarne.Czy to normalne?Spalanie 6l na 100 km.Jeżdżę z prędkością do 160. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabaniero Opublikowano 29 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2010 Ot com przez przypadek znalazł http://allegro.pl/kawasaki-zx900-1000-1100...1253072135.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.