Hero Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Fakt, po skręceniu mogłoby zostać trochę nadmiarowych części :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slavo28v Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Fakt, po skręceniu mogłoby zostać trochę nadmiarowych części :) hehehe i mógły zacząć nagle do tyłu jeździć :-)) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bar27 Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Pytanie!Jezeli otwor w obudowie nie pokrywa sie z otworem panewki to czy jest jakis sposob na naprawienie tego co fabryka spartaczyła, a podrugie czy ktos slyszal z was o jakiejs akcji serwisowej zwiazanej z ta usterka w kawasaki-tak pytam z ciekawosci bo rozumiem , ze to wada fabryczna tej trzeciej panewki. ja w swoim zygzaku mam przejechane 80 tys km i jak na razie z panewka nie mam klopotów (czy warto zawracac sobie tym głowe?) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slavo28v Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Pytanie!Jezeli otwor w obudowie nie pokrywa sie z otworem panewki to czy jest jakis sposob na naprawienie tego co fabryka spartaczyła, a podrugie czy ktos slyszal z was o jakiejs akcji serwisowej zwiazanej z ta usterka w kawasaki-tak pytam z ciekawosci bo rozumiem , ze to wada fabryczna tej trzeciej panewki. ja w swoim zygzaku mam przejechane 80 tys km i jak na razie z panewka nie mam klopotów (czy warto zawracac sobie tym głowe?) nie wiem nic na temat akcji serwisowej czy kiedyś była, słyszałem że istnieje możliwość zakupu miski olejowej jakiejś tam, było na forum jakiś czas temu, jeśli nie orasz motocyklem pola pod zasiewy, nie jeździsz na kole, nie palisz gumy, regularnie wymieniasz olej i użytkujesz sprzęt zgodnie z przeznaczeniem to śpij spokojnie. Tyle tylko żeby spać jeszcze bardziej spokojnie ja zalewam oleju ok 4litrów na wymianie, zamykam "okienko" na max i pilnuję stanu, co prawda nie mam problemów z ubywaniem oleju, przez ostatnie 6tyś km dolałem trzy czwarte litra, tak żeby to "okienko" było pełne cały czas, choć i tak niektórzy twierdzą że to bzdura jest. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hajabuza_ Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Nie słuchaj takich ludzi kto smaruje ten jedzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slavo28v Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Nie słuchaj takich ludzi kto smaruje ten jedzie dokładnie tak, ja tam wolę podlac wiecej i śmigać spokojnie niż kombinować i siedziec potem w warsztacie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bar27 Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2010 ja równiez leje na max (całe okienko zakryte). :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artik523 Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2010 w tym modelu podobno tak trzeba :biggrin: Ps. ja zawsze pilnuję żeby całe okienko było zakryte, przynajmniej latam bez stresu :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciejM Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2010 W moim też okienko całe zakryte :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezesartur Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Hayabuza skoro masz rozbebłany silnik był byś w stanie określić przy jakim ciśnieniu rozwiera czujnik ciśnienia oleju? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hajabuza_ Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Hayabuza skoro masz rozbebłany silnik był byś w stanie określić przy jakim ciśnieniu rozwiera czujnik ciśnienia oleju? Dobra pokombinuję i dam znać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michaeel86 Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2010 witam koledzy mój zygzak ostatnio zaczyna jakoś dziwnie chodzić tzn. nie równo chodzi na wolnych obrotach tak jakby na jeden cylinder nie latał czytałem na jakimś forum ,ze to problem albo regulacji zaworów albo czyszczenia i synchronizacji gaźników w czym możne tkwić problem ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezesartur Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2010 przy okazji w świecy w kablu WN, w lewym powietrzu może być kilka przyczyn. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bar27 Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Mam zamiar wymienic przewody hamulcowe w moim zzr , zastanawiam się czy zrobic to tak jak fabryka czyli przewód z pompy do rozdzielacza, a potem 2 przewody do zacisków WARIANT drugi to dwa przewody z pompy do dwóch zacisków omijając rozdzielacz (przewody stalowe).Przy drugim wariancie wyjdzie trochę taniej.Czy ktoś z was już to robi i czekam na wasze sugestie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michaeel86 Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2010 przy okazji w świecy w kablu WN, w lewym powietrzu może być kilka przyczyn. Aha dzięki kolego , ostatnio zdejmowałem osłony silnika ia tak po tym jakby sie zaczely problemy ,mozliwe jest żebym tam coś nabroił?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.