Skocz do zawartości

Kawasaki ZZR 1100


Rekomendowane odpowiedzi

Pytanie!Jezeli otwor w obudowie nie pokrywa sie z otworem panewki to czy jest jakis sposob na naprawienie tego co fabryka spartaczyła, a podrugie czy ktos slyszal z was o jakiejs akcji serwisowej zwiazanej z ta usterka w kawasaki-tak pytam z ciekawosci bo rozumiem , ze to wada fabryczna tej trzeciej panewki.

ja w swoim zygzaku mam przejechane 80 tys km i jak na razie z panewka nie mam klopotów (czy warto zawracac sobie tym głowe?)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie!Jezeli otwor w obudowie nie pokrywa sie z otworem panewki to czy jest jakis sposob na naprawienie tego co fabryka spartaczyła, a podrugie czy ktos slyszal z was o jakiejs akcji serwisowej zwiazanej z ta usterka w kawasaki-tak pytam z ciekawosci bo rozumiem , ze to wada fabryczna tej trzeciej panewki.

ja w swoim zygzaku mam przejechane 80 tys km i jak na razie z panewka nie mam klopotów (czy warto zawracac sobie tym głowe?)

 

nie wiem nic na temat akcji serwisowej czy kiedyś była, słyszałem że istnieje możliwość zakupu miski olejowej jakiejś tam, było na forum jakiś czas temu, jeśli nie orasz motocyklem pola pod zasiewy, nie jeździsz na kole, nie palisz gumy, regularnie wymieniasz olej i użytkujesz sprzęt zgodnie z przeznaczeniem to śpij spokojnie. Tyle tylko żeby spać jeszcze bardziej spokojnie ja zalewam oleju ok 4litrów na wymianie, zamykam "okienko" na max i pilnuję stanu, co prawda nie mam problemów z ubywaniem oleju, przez ostatnie 6tyś km dolałem trzy czwarte litra, tak żeby to "okienko" było pełne cały czas, choć i tak niektórzy twierdzą że to bzdura jest.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam koledzy mój zygzak ostatnio zaczyna jakoś dziwnie chodzić tzn. nie równo chodzi na wolnych obrotach tak jakby na jeden cylinder nie latał czytałem na jakimś forum ,ze to problem albo regulacji zaworów albo czyszczenia i synchronizacji gaźników w czym możne tkwić problem ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam zamiar wymienic przewody hamulcowe w moim zzr , zastanawiam się czy zrobic to tak jak fabryka czyli przewód z pompy do rozdzielacza, a potem 2 przewody do zacisków WARIANT drugi to dwa przewody z pompy do dwóch zacisków omijając rozdzielacz (przewody stalowe).Przy drugim wariancie wyjdzie trochę taniej.Czy ktoś z was już to robi i czekam na wasze sugestie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...