Skocz do zawartości

Kawasaki ZZR 1100


Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

wygladaja tak samo...

jesli srednica jest takasama i rozstaw srub mocujacych...

ile ma zygzak z przody 320mm?...

 

ps. a ja sobie nabylem oponki po jednej jezdzie kwalifikacyjnej na torze. k2 i k3 o wyzszym profilu oile teraz pamiec mnie nie myli, a tyl jest o 10 wiekrzy - 190. boki zerwane ale srodek nowka. zobaczymy jak sie beda kleily do asfaltu a sprzet razem z nimi :)

 

gosciu powiedzial mi ze wiatru tak na 2.3 - 2.5 i nie przekraczac tej wartosci bo one inaczej sie grzeja dotego bardziej i ze takie cisnienie wystarczy. mial juz ktos z was doczynienia z oponami torowymi?...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam,

Sorry że się wtrącam w dyskusje i nie bardzo w temacie ale mam pytanie co do dużego zygzaka.

Pytanie pozwalam sobie kierować do osób które używają go w mieście. Chcę kupić takiego zygzaczka (zawsze o nim marzyłem) a większość będę latał po mieście, oczywiście zloty i dłuższe trasy również. :)

 

Jak się spisują w korkach, da się nim przeciskać swobodnie czy jest zbyt szeroki? i oczywiście kwestia grzania - czy jest to problem w tym modelu (z tego co czytam to chyba tak) i może zastanowić się nad innym modelem?

 

Z góry dziękuje za odpowiedzi.

Pozdrawiam

Artur

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mój zygzak w korkach grzał się niemiłosiernie ale poradziłem sobie w bardzo prosty sposób. otóż wybebeszyłem termostat co spowodowało sporo większą przepustowość płynu chłodniczego i praktycznie po tej operacji zygzak był nie do przegrzania. tyle tylko że pewnie trochę więcej pali bo sporo dłużej się nagrzewa...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja używam już zzr 5 sezon i jakoś nie zauważyłem , żeby upał miał jakis wpływ na niego. Oczywiście jak stoję w korku to nagrzewa się , ale wentylator w porę sie załancza i jedynym minusem tego jest ,że całe ciepło nagle leci na ciebie, poczym naprawdę robi się gorąco.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam do was pytanie. Ostatnio padł mi prędkościomierz, założyłem że linka się ukręciła. Dzisiaj rozebrałem wszystko i okazuje się że linka jest w całości. Gdy przykręciłem ją do zegarów i obracałem dolnym końcem wszystko było w porządku. Wskazówka się wkręcała, ale kiedy wkręciłem w ośkę ... maszynista zdechł :banghead:

Czy to wina linki? Może ukruszył się dolny koniec, a może walnięte jest coś w ośce koła?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich posiadaczy magicznego ZZR, od niedawna jestem w posiadaniu ZZR 1100, 93r ogólnie wszystko ok, niesamowity potwór z mocą że...

Byłem dziś u mechanika, silnik ok co prawda zapowiada sie wymiana rozrządu ale bez paniki.Natomiast mam problem z wizjerkiem poziomu oleju... nic nie widac...z mechaniorem wspólnie przechylając raz na jeden bok raz na drugi udało się odczytac że stan jest ok, olej jest do wymiany wg info poprzednika za ok 1500km, czy po wymianie przez ten cholerny wizjerek będzie lepiej widac???Koledzy gdzie jest filtr oleju???dam radę sam wymienic olej???

Kolejna sprawa to wymiana napedu, nie podlega dyskusji że muszę to zrobic i miałem świadomośc przy zakupie, zębatki nie są jeszcze wyjechane na max ale wymienie oczywiscie tylko chcę to zrobic zima,po sezonie czy można jakoś spróbowac samemu podciągnąc łańcuch ??? jak to się robi???

Generalnie motór mimo iż delikatnie jest przyniedbany śmiga zajebiście, po zakupie na Grn Śląsku przyjechałem do wrocka i od tamtej pory zrobiłem ok 1000km, żadnych dziwnych oznak nie było, oczywiscie po za tłukącym się napedem i kończącymi się klockami hamulcowymi, dobra cena ale muszę przyinwestowac trochę żeby spac spokojnie, jednego jestem pewien już go kocham!!!

Może ktoś z forum jest z wrocka lub okolic???chętnie spotkałbym się i pogadał o sprzęcie.

Pozdro S.

 

 

Witam wszystkich posiadaczy magicznego ZZR, od niedawna jestem w posiadaniu ZZR 1100, 93r ogólnie wszystko ok, niesamowity potwór z mocą że...

Byłem dziś u mechanika, silnik ok co prawda zapowiada sie wymiana rozrządu ale bez paniki.Natomiast mam problem z wizjerkiem poziomu oleju... nic nie widac...z mechaniorem wspólnie przechylając raz na jeden bok raz na drugi udało się odczytac że stan jest ok, olej jest do wymiany wg info poprzednika za ok 1500km, czy po wymianie przez ten cholerny wizjerek będzie lepiej widac???Koledzy gdzie jest filtr oleju???dam radę sam wymienic olej???

Kolejna sprawa to wymiana napedu, nie podlega dyskusji że muszę to zrobic i miałem świadomośc przy zakupie, zębatki nie są jeszcze wyjechane na max ale wymienie oczywiscie tylko chcę to zrobic zima,po sezonie czy można jakoś spróbowac samemu podciągnąc łańcuch ??? jak to się robi???

Generalnie motór mimo iż delikatnie jest przyniedbany śmiga zajebiście, po zakupie na Grn Śląsku przyjechałem do wrocka i od tamtej pory zrobiłem ok 1000km, żadnych dziwnych oznak nie było, oczywiscie po za tłukącym się napedem i kończącymi się klockami hamulcowymi, dobra cena ale muszę przyinwestowac trochę żeby spac spokojnie, jednego jestem pewien już go kocham!!!

Może ktoś z forum jest z wrocka lub okolic???chętnie spotkałbym się i pogadał o sprzęcie.

Pozdro S.

Kurde... nikt nic się nie odzywa, czyżby wszyscy jeździli???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Wymien olej - na pewno jest stary i g... widać w okienku. (co 5000 km, lub co rok) - Uwaga trzymaj zawsze max.

2. Filtr masz wewnętrzny w misce olejowej - uważaj co byś nie ukręcił gwintu - o ile się nie mylę klucz 17 , najlepiej oczkowy.

3. Łańcuch możesz naciągnąć odciągając tylną oś do tyłu (mimośród) - o ile jeszcze masz możliwość. Napęd zawsze wymienia się w kpl.

4. Szerokości i pozdro.

IrekS z Rawicza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich posiadaczy magicznego ZZR, od niedawna jestem w posiadaniu ZZR 1100, 93r ogólnie wszystko ok, niesamowity potwór z mocą że...

Byłem dziś u mechanika, silnik ok co prawda zapowiada sie wymiana rozrządu ale bez paniki.Natomiast mam problem z wizjerkiem poziomu oleju... nic nie widac...z mechaniorem wspólnie przechylając raz na jeden bok raz na drugi udało się odczytac że stan jest ok, olej jest do wymiany wg info poprzednika za ok 1500km, czy po wymianie przez ten cholerny wizjerek będzie lepiej widac???Koledzy gdzie jest filtr oleju???dam radę sam wymienic olej???

Kolejna sprawa to wymiana napedu, nie podlega dyskusji że muszę to zrobic i miałem świadomośc przy zakupie, zębatki nie są jeszcze wyjechane na max ale wymienie oczywiscie tylko chcę to zrobic zima,po sezonie czy można jakoś spróbowac samemu podciągnąc łańcuch ??? jak to się robi???

Generalnie motór mimo iż delikatnie jest przyniedbany śmiga zajebiście, po zakupie na Grn Śląsku przyjechałem do wrocka i od tamtej pory zrobiłem ok 1000km, żadnych dziwnych oznak nie było, oczywiscie po za tłukącym się napedem i kończącymi się klockami hamulcowymi, dobra cena ale muszę przyinwestowac trochę żeby spac spokojnie, jednego jestem pewien już go kocham!!!

Może ktoś z forum jest z wrocka lub okolic???chętnie spotkałbym się i pogadał o sprzęcie.

Pozdro S.

Kurde... nikt nic się nie odzywa, czyżby wszyscy jeździli???

 

Problem odczytu poziomu oleju to normalka. Mam u siebie ten sam problem, a z tego co słyszę od kolegów nie jestem odosobniony w tym temacie. Musisz nauczyć się z tym żyć. Po wymianie oleju przez chwilę będzie ok a później wszystko wraca do "normy" :biggrin: U mnie pomaga zostawienie odkręconego wlewu oleju, na drugi dzień udaje się odczytać poziom.

Filtr oleju jest w misce olejowej, duża okrągła pokrywa z śrubą po środku. Pamiętaj żeby przy zakupie filtra dali ci też nowe uszczelki. Nie wszystkie filtry mają je w komplecie, a skręcając na starych możesz mieć przecieki.

Co do napędu, jasne można to zrobić samemu chociaż przydają się pomocne dłonie kumpla no i oczywiście dobre klucze. Made in NETTO od razu wyrzuć do kosza. Dwa takie "renomowanej" firmy nie chciały współpracować :icon_mrgreen: Dobrze jest mieć serwisówkę, wiadomo co po kolei odkręcać :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Wymien olej - na pewno jest stary i g... widać w okienku. (co 5000 km, lub co rok) - Uwaga trzymaj zawsze max.

2. Filtr masz wewnętrzny w misce olejowej - uważaj co byś nie ukręcił gwintu - o ile się nie mylę klucz 17 , najlepiej oczkowy.

3. Łańcuch możesz naciągnąć odciągając tylną oś do tyłu (mimośród) - o ile jeszcze masz możliwość. Napęd zawsze wymienia się w kpl.

4. Szerokości i pozdro.

IrekS z Rawicza

 

dzięki Irek! dziś wieczorem spróbuje z tym łańcuchem, olej też wymienie, jesteś z Rawicza? to blisko Wrocka, bankowo jeszcze w tym sezonie Cię odwiedzę.

 

Problem odczytu poziomu oleju to normalka. Mam u siebie ten sam problem, a z tego co słyszę od kolegów nie jestem odosobniony w tym temacie. Musisz nauczyć się z tym żyć. Po wymianie oleju przez chwilę będzie ok a później wszystko wraca do "normy" :biggrin: U mnie pomaga zostawienie odkręconego wlewu oleju, na drugi dzień udaje się odczytać poziom.

Filtr oleju jest w misce olejowej, duża okrągła pokrywa z śrubą po środku. Pamiętaj żeby przy zakupie filtra dali ci też nowe uszczelki. Nie wszystkie filtry mają je w komplecie, a skręcając na starych możesz mieć przecieki.

Co do napędu, jasne można to zrobić samemu chociaż przydają się pomocne dłonie kumpla no i oczywiście dobre klucze. Made in NETTO od razu wyrzuć do kosza. Dwa takie "renomowanej" firmy nie chciały współpracować :icon_mrgreen: Dobrze jest mieć serwisówkę, wiadomo co po kolei odkręcać :biggrin:

 

Dzięki za info, dziś biorę się za motór wieczorem, klucze cholera mam takie sobie :-) ale powinny dac rade, a właśnie nie mam serwisówki może ktoś posiada jedną zbędną do odsprzedania???bo na allegro nima???

Pozdrawiam S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...