dalton Opublikowano 25 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2009 to noś sie szybciej bo moja jest na sprzedaż a podejrzewam że w takim stanie i w takiej cenie to drugiej hayabusy nie znajdziesz:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciejM Opublikowano 25 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2009 to noś sie szybciej bo moja jest na sprzedaż a podejrzewam że w takim stanie i w takiej cenie to drugiej hayabusy nie znajdziesz:) Ciekaw jestem,(aż strach pomyśleć) co będzie następne?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciejM Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Panowie,szybkie pytanie,gość wystawia coś takiego: http://moto.allegro.pl/item698617728_tarcz...r_zzr_1100.html czyli tarcze hamulcowe przód do ZX-7R z 98, pisze,że będą pasowały do zygzaka. Prawda to czy nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misugi Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2009 wygladaja tak samo... jesli srednica jest takasama i rozstaw srub mocujacych... ile ma zygzak z przody 320mm?... ps. a ja sobie nabylem oponki po jednej jezdzie kwalifikacyjnej na torze. k2 i k3 o wyzszym profilu oile teraz pamiec mnie nie myli, a tyl jest o 10 wiekrzy - 190. boki zerwane ale srodek nowka. zobaczymy jak sie beda kleily do asfaltu a sprzet razem z nimi :) gosciu powiedzial mi ze wiatru tak na 2.3 - 2.5 i nie przekraczac tej wartosci bo one inaczej sie grzeja dotego bardziej i ze takie cisnienie wystarczy. mial juz ktos z was doczynienia z oponami torowymi?... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misugi Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 przedni blotnik mi pekl przy mocowaniach na amorach :( ............... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciejM Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Niema co sie łamać szukaj używki albo klej do końca sezonu jeszcze daleko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artik523 Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Witam, Sorry że się wtrącam w dyskusje i nie bardzo w temacie ale mam pytanie co do dużego zygzaka. Pytanie pozwalam sobie kierować do osób które używają go w mieście. Chcę kupić takiego zygzaczka (zawsze o nim marzyłem) a większość będę latał po mieście, oczywiście zloty i dłuższe trasy również. :) Jak się spisują w korkach, da się nim przeciskać swobodnie czy jest zbyt szeroki? i oczywiście kwestia grzania - czy jest to problem w tym modelu (z tego co czytam to chyba tak) i może zastanowić się nad innym modelem? Z góry dziękuje za odpowiedzi. Pozdrawiam Artur Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dalton Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2009 mój zygzak w korkach grzał się niemiłosiernie ale poradziłem sobie w bardzo prosty sposób. otóż wybebeszyłem termostat co spowodowało sporo większą przepustowość płynu chłodniczego i praktycznie po tej operacji zygzak był nie do przegrzania. tyle tylko że pewnie trochę więcej pali bo sporo dłużej się nagrzewa... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bar27 Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Ja używam już zzr 5 sezon i jakoś nie zauważyłem , żeby upał miał jakis wpływ na niego. Oczywiście jak stoję w korku to nagrzewa się , ale wentylator w porę sie załancza i jedynym minusem tego jest ,że całe ciepło nagle leci na ciebie, poczym naprawdę robi się gorąco. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IrekS Opublikowano 4 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2009 Masz rację bar , ja na moim smigam już 4 lata i mam takie same odczucia jak ty. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hans13 Opublikowano 4 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2009 Mam do was pytanie. Ostatnio padł mi prędkościomierz, założyłem że linka się ukręciła. Dzisiaj rozebrałem wszystko i okazuje się że linka jest w całości. Gdy przykręciłem ją do zegarów i obracałem dolnym końcem wszystko było w porządku. Wskazówka się wkręcała, ale kiedy wkręciłem w ośkę ... maszynista zdechł :banghead: Czy to wina linki? Może ukruszył się dolny koniec, a może walnięte jest coś w ośce koła? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slavo28v Opublikowano 8 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2009 Witam wszystkich posiadaczy magicznego ZZR, od niedawna jestem w posiadaniu ZZR 1100, 93r ogólnie wszystko ok, niesamowity potwór z mocą że... Byłem dziś u mechanika, silnik ok co prawda zapowiada sie wymiana rozrządu ale bez paniki.Natomiast mam problem z wizjerkiem poziomu oleju... nic nie widac...z mechaniorem wspólnie przechylając raz na jeden bok raz na drugi udało się odczytac że stan jest ok, olej jest do wymiany wg info poprzednika za ok 1500km, czy po wymianie przez ten cholerny wizjerek będzie lepiej widac???Koledzy gdzie jest filtr oleju???dam radę sam wymienic olej??? Kolejna sprawa to wymiana napedu, nie podlega dyskusji że muszę to zrobic i miałem świadomośc przy zakupie, zębatki nie są jeszcze wyjechane na max ale wymienie oczywiscie tylko chcę to zrobic zima,po sezonie czy można jakoś spróbowac samemu podciągnąc łańcuch ??? jak to się robi??? Generalnie motór mimo iż delikatnie jest przyniedbany śmiga zajebiście, po zakupie na Grn Śląsku przyjechałem do wrocka i od tamtej pory zrobiłem ok 1000km, żadnych dziwnych oznak nie było, oczywiscie po za tłukącym się napedem i kończącymi się klockami hamulcowymi, dobra cena ale muszę przyinwestowac trochę żeby spac spokojnie, jednego jestem pewien już go kocham!!! Może ktoś z forum jest z wrocka lub okolic???chętnie spotkałbym się i pogadał o sprzęcie. Pozdro S. Witam wszystkich posiadaczy magicznego ZZR, od niedawna jestem w posiadaniu ZZR 1100, 93r ogólnie wszystko ok, niesamowity potwór z mocą że... Byłem dziś u mechanika, silnik ok co prawda zapowiada sie wymiana rozrządu ale bez paniki.Natomiast mam problem z wizjerkiem poziomu oleju... nic nie widac...z mechaniorem wspólnie przechylając raz na jeden bok raz na drugi udało się odczytac że stan jest ok, olej jest do wymiany wg info poprzednika za ok 1500km, czy po wymianie przez ten cholerny wizjerek będzie lepiej widac???Koledzy gdzie jest filtr oleju???dam radę sam wymienic olej??? Kolejna sprawa to wymiana napedu, nie podlega dyskusji że muszę to zrobic i miałem świadomośc przy zakupie, zębatki nie są jeszcze wyjechane na max ale wymienie oczywiscie tylko chcę to zrobic zima,po sezonie czy można jakoś spróbowac samemu podciągnąc łańcuch ??? jak to się robi??? Generalnie motór mimo iż delikatnie jest przyniedbany śmiga zajebiście, po zakupie na Grn Śląsku przyjechałem do wrocka i od tamtej pory zrobiłem ok 1000km, żadnych dziwnych oznak nie było, oczywiscie po za tłukącym się napedem i kończącymi się klockami hamulcowymi, dobra cena ale muszę przyinwestowac trochę żeby spac spokojnie, jednego jestem pewien już go kocham!!! Może ktoś z forum jest z wrocka lub okolic???chętnie spotkałbym się i pogadał o sprzęcie. Pozdro S. Kurde... nikt nic się nie odzywa, czyżby wszyscy jeździli??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IrekS Opublikowano 8 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2009 1. Wymien olej - na pewno jest stary i g... widać w okienku. (co 5000 km, lub co rok) - Uwaga trzymaj zawsze max. 2. Filtr masz wewnętrzny w misce olejowej - uważaj co byś nie ukręcił gwintu - o ile się nie mylę klucz 17 , najlepiej oczkowy. 3. Łańcuch możesz naciągnąć odciągając tylną oś do tyłu (mimośród) - o ile jeszcze masz możliwość. Napęd zawsze wymienia się w kpl. 4. Szerokości i pozdro. IrekS z Rawicza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hans13 Opublikowano 8 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2009 Witam wszystkich posiadaczy magicznego ZZR, od niedawna jestem w posiadaniu ZZR 1100, 93r ogólnie wszystko ok, niesamowity potwór z mocą że... Byłem dziś u mechanika, silnik ok co prawda zapowiada sie wymiana rozrządu ale bez paniki.Natomiast mam problem z wizjerkiem poziomu oleju... nic nie widac...z mechaniorem wspólnie przechylając raz na jeden bok raz na drugi udało się odczytac że stan jest ok, olej jest do wymiany wg info poprzednika za ok 1500km, czy po wymianie przez ten cholerny wizjerek będzie lepiej widac???Koledzy gdzie jest filtr oleju???dam radę sam wymienic olej??? Kolejna sprawa to wymiana napedu, nie podlega dyskusji że muszę to zrobic i miałem świadomośc przy zakupie, zębatki nie są jeszcze wyjechane na max ale wymienie oczywiscie tylko chcę to zrobic zima,po sezonie czy można jakoś spróbowac samemu podciągnąc łańcuch ??? jak to się robi??? Generalnie motór mimo iż delikatnie jest przyniedbany śmiga zajebiście, po zakupie na Grn Śląsku przyjechałem do wrocka i od tamtej pory zrobiłem ok 1000km, żadnych dziwnych oznak nie było, oczywiscie po za tłukącym się napedem i kończącymi się klockami hamulcowymi, dobra cena ale muszę przyinwestowac trochę żeby spac spokojnie, jednego jestem pewien już go kocham!!! Może ktoś z forum jest z wrocka lub okolic???chętnie spotkałbym się i pogadał o sprzęcie. Pozdro S. Kurde... nikt nic się nie odzywa, czyżby wszyscy jeździli??? Problem odczytu poziomu oleju to normalka. Mam u siebie ten sam problem, a z tego co słyszę od kolegów nie jestem odosobniony w tym temacie. Musisz nauczyć się z tym żyć. Po wymianie oleju przez chwilę będzie ok a później wszystko wraca do "normy" :biggrin: U mnie pomaga zostawienie odkręconego wlewu oleju, na drugi dzień udaje się odczytać poziom. Filtr oleju jest w misce olejowej, duża okrągła pokrywa z śrubą po środku. Pamiętaj żeby przy zakupie filtra dali ci też nowe uszczelki. Nie wszystkie filtry mają je w komplecie, a skręcając na starych możesz mieć przecieki. Co do napędu, jasne można to zrobić samemu chociaż przydają się pomocne dłonie kumpla no i oczywiście dobre klucze. Made in NETTO od razu wyrzuć do kosza. Dwa takie "renomowanej" firmy nie chciały współpracować :icon_mrgreen: Dobrze jest mieć serwisówkę, wiadomo co po kolei odkręcać :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slavo28v Opublikowano 8 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2009 1. Wymien olej - na pewno jest stary i g... widać w okienku. (co 5000 km, lub co rok) - Uwaga trzymaj zawsze max. 2. Filtr masz wewnętrzny w misce olejowej - uważaj co byś nie ukręcił gwintu - o ile się nie mylę klucz 17 , najlepiej oczkowy. 3. Łańcuch możesz naciągnąć odciągając tylną oś do tyłu (mimośród) - o ile jeszcze masz możliwość. Napęd zawsze wymienia się w kpl. 4. Szerokości i pozdro. IrekS z Rawicza dzięki Irek! dziś wieczorem spróbuje z tym łańcuchem, olej też wymienie, jesteś z Rawicza? to blisko Wrocka, bankowo jeszcze w tym sezonie Cię odwiedzę. Problem odczytu poziomu oleju to normalka. Mam u siebie ten sam problem, a z tego co słyszę od kolegów nie jestem odosobniony w tym temacie. Musisz nauczyć się z tym żyć. Po wymianie oleju przez chwilę będzie ok a później wszystko wraca do "normy" :biggrin: U mnie pomaga zostawienie odkręconego wlewu oleju, na drugi dzień udaje się odczytać poziom. Filtr oleju jest w misce olejowej, duża okrągła pokrywa z śrubą po środku. Pamiętaj żeby przy zakupie filtra dali ci też nowe uszczelki. Nie wszystkie filtry mają je w komplecie, a skręcając na starych możesz mieć przecieki. Co do napędu, jasne można to zrobić samemu chociaż przydają się pomocne dłonie kumpla no i oczywiście dobre klucze. Made in NETTO od razu wyrzuć do kosza. Dwa takie "renomowanej" firmy nie chciały współpracować :icon_mrgreen: Dobrze jest mieć serwisówkę, wiadomo co po kolei odkręcać :biggrin: Dzięki za info, dziś biorę się za motór wieczorem, klucze cholera mam takie sobie :-) ale powinny dac rade, a właśnie nie mam serwisówki może ktoś posiada jedną zbędną do odsprzedania???bo na allegro nima??? Pozdrawiam S Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.