Sqter Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 (edytowane) Siema zzr-owcy, no wlasnie zima juz sie konczy choc tego jeszcze nie widac bo u mnie po pachy snieg lezy , ale niebawem zacznie topniec, co mnie cieszy , wiadomo dlaczego, jak wiecie tez jestem za tym by sie spiknac na zlocie wiekszym cz mniejszym , ale wazne by sie spotkac i pogadac o naszych badz co badz kultowych sprzetach , a do pogadania mysle jest wiele tematow , moja tez ma jakies przeblyski nierownej pracy raz 1000 obr/min a raz 1200 obr /min , ustawiona jest na waku idealnie , wydaje mi sie ze gazniki tak maja , wazne jak sie wkreca i jak z obr spada, moja lokomotywa tez lyka oleum chyba jak kazda zzr-a , ja sie tym specjalnie nie przejmuje tylko stanu pilnuje zeby nie bylo za malo, woze literek castrola pod siodlem i jak by co sypne jej ile trza, wiekszy problem mam z tarczami, zauwazylem to jak depne na hebel od okolo 220 km/h to mi lekko kieralka trzesie sie , pewnie krzywe tarcze , ta nowina mnie nie pociesza ale chyba bede musial dolatac na tych taraczach przez caly sezon, skonczyly sie fundusze na moto, ciekawe cz zlapie shimy przez takie cos ?????? Edytowane 24 Lutego 2009 przez Sqter Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Torturro Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 Przerabialem to - troche niebezpieczne :eek: wymien wymien te tarcze.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezesartur Opublikowano 25 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 (edytowane) To się dołączę do wątku: moja jak zimna to ma tendencje do pływania ale po nagrzaniu już raczej równo trzyma...Zygzak jak zimny to w ogóle z nim porażka ten silnik musi się nagrzać żeby jego pracę można było nazwać pracą... To chyba takie moto, że musi przed ruszeniem przejść całą ceremonię, no ale dla tego co następuje potem to warto...Nie ma wtrysku brak automatycznego ssania trudno trzeba się z tym pogodzić ale te kilka minut przed startem na rozgrzanie sprzętu każdy przecież może poświęcić. Trzeba się pozapinać przed drogą kask włożyć rękawice więc to akurat jest czas na ceremonie rozgrzewania...Ogólnie tragedii nie ma... Edytowane 25 Lutego 2009 przez prezesartur Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sqter Opublikowano 25 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 nie powiem ze irytujace jest to ssanie , , wqza mnie jak zapalam kawe to odrazu na 3 z hakiem wskakuja obr, dlatego tez zaznaczylem sobie na manetce dokad mam zaciagac zeby kawa stanela na 2 tys obr i do tej pory jakos zdaje to exam , rozgrzewa sie dluzej ale kij z tym wazne ze nie jęczy az tak na zimnym silniku i juz sie z tym pogodzilem i fakt zanim sie uzbroisz w kask zapniesz co trzeba to juz smialo mozna smigac, a chyba najszybciej moto sie rozgrzewa podczas jazdy , prawda to ????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezesartur Opublikowano 25 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 Prawda...Tylko trzeba spokojnie przez pierwsze kilka-kilkanaście kilometrów jechać bo się panewka może odezwać ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sqter Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 (edytowane) kiedys gadalem z ziomkiem , mechanik od kawasaki mowil mi ze smialo zaciagaj ssanie na maxa i niech chodzi moto na wysokich obr , wydaje mi sie ze to jest lekka bzdura , i odnosil sie wlasnie do zzr 1100 , ze niby to tak musi byc ???? dla mnie to lekka przesada katowac zzr na zimnym silniku ssaniem na maxa Edytowane 26 Lutego 2009 przez Sqter Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezesartur Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 (edytowane) Nie jestem fachowcem ale zmień mechanika bo to chyba był blacharz-dekarz nie mechanik... Na zaciągniętym ssaniu mieszanka jest podawana o wiele bogatsza niż normalnie. Bogatsza mieszanka wpływa na zmianę warunków temperaturowych w komorze spalania ponadto powoduje wymywanie klinów olejowych (tzn klin olejowy na pewno tworzy się pomiędzy czopem a panewką, nie wiem czy to samo nazewnictwo stosuje się analogicznie do pierścienia i cylindra ale jak mówiłem fachowcem nie jestem i nie muszę znać wszystkich terminów i zagadnień). Motocykl mówić nie potrafi ale możesz to samo łatwo sprawdzić: Zachodzisz od tyłu niczego nie spodziewającą się niewiastę zrywasz jej majtki i atakujesz z prędkością proporcjonalną w takich przypadkach do 4000 obr/min zakładając, że silnik w zygzaku kręci +- 12.000 to atakujesz z prędkością równą 1/3 twoich maksymalnych możliwości, i tak atakujesz ze 3 minuty...Warunki są wtedy podobne jak w cylindrze...po wszystkim pytasz jej jak było...nie wiem co odpowie ale wiem na pewno, że to samo powiedział by motocykl gdyby umiał mówić... Jeszcze wracając do mechanika: to czy nie była to czasem sytuacja w stylu-zaciągaj ssanie na maxa nic się nie stanie, a w tym samym czasie daje Ci do ręki wizytówkę na której czytamy "remonty silników szybko, tanio i solidnie"... Aby w miarę możliwości maksymalnie wyczerpać temat to z mojej najlepszej wiedzy jaką posiadam wiem, że najlepiej jest zrobić tak (sposoby są dwa): 1) Zaciągnąć ssanie dość tak odpalić jak załapie silnik obroty to zmniejszyć niech pochodzi chwilkę jak już równo trzyma jeszcze zmniejszyć i tak robić aż całkiem zrzucisz z ssania potem siadasz i jedziesz sobie parę kilometrów spokojnie wtedy silnik nagrzeje się w najlepszych dla siebie warunkach i dopiero potem jazda na zygzaku jest przyjemna...cała operacja zrzucania ze ssania powinna trwać na tyle długo żeby silnik ciągle trzymał równo obroty nie dusił się nie prychał ale maksymalnie krótko jak to możliwe...Jak się to wyłapie to potem już odruchowo to robisz... 2) Zmienić moto na wyposażone w automatyczne ssanie... Wiem, że po raz kolejny w niczym nie pomogłem ale nudzi mi się i fajnie tak sobie popisać... Edytowane 26 Lutego 2009 przez prezesartur Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sqter Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 heheheh dzieki za wyczerpujaca odp :) no widac ze ci sie nudzi ale spoko ujoles to porownianie swietnie (dziewczyna - zygzak) ja odkad mam moto to wiem ze ssanie to delikatna sprawa , zreszta kazda dziewczyna jaka znalem uwielbia gre wstepna :D a to co napisalaes to jest czysty gwalt hehehehh spoko prezesie , co do mechanika, zostal on wysmiany przez mnie za ta beznadziejna terorie , i tak na marginesie to nie jest moj mechanik, ja sam sobie jestem mechanikiem , napisalem tak bo i sie akurat przypomnialo ze ktos mi kiedys taka teorie chcial sprzedac , ale faktycznie chyba chcial zablysnac w 2 strone, kiedys ktos go ukamieniuje za te tepe rady :) pozdro panowie motocyklowie , udanego dnia :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepe175 Opublikowano 1 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2009 witam dawno mnie tu nie bylo:) mam maly problem spuscilem stary plyn z chlodnicy i teraz chce go zalac nowym i pojawia sie ten problem. zalalem zbiorniczek pod kanapa do pelna odpalilem zygzaka troche go rozgrzalem wskazowka temp byla na polowie tego wskaznika od temp a termostat i tak nie puscil plynu w obieg ;/ nie wiem czy gdzie indziej wlac ten plyn;/ i ile plynu tak mniej wiecej wchodzi?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bar27 Opublikowano 1 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2009 Musisz odkrecic korek od chłodnicy (prawa strona chłodnicy) koło zbiorniczka wyrównawczego z tego co pamietam! a dopiero potem zbiorniczek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepe175 Opublikowano 2 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2009 a masz moze jakies zdjecie?? bo ja szukalem wlasnie czegos przy chlodnicy i nic nie widzialem;/ i gdzie jest zbiorniczek wyrównawczy a masz moze jakies zdjecie?? bo ja szukalem wlasnie czegos przy chlodnicy i nic nie widzialem;/ i gdzie jest zbiorniczek wyrównawczy a masz moze jakies zdjecie?? bo ja szukalem wlasnie czegos przy chlodnicy i nic nie widzialem;/ i gdzie jest zbiorniczek wyrównawczy a masz moze jakies zdjecie?? bo ja szukalem wlasnie czegos przy chlodnicy i nic nie widzialem;/ i gdzie jest zbiorniczek wyrównawczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dalton Opublikowano 2 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2009 pepe a gdzie ty wlałeś ten płyn??? bo pod siedzeniem masz tylko zbiorniczek na płyn hamulcowy...a zbiornik wyrównawczy masz z prawej strony chłodnicy pod plastikami... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bar27 Opublikowano 2 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2009 a masz moze jakies zdjecie?? bo ja szukalem wlasnie czegos przy chlodnicy i nic nie widzialem;/ i gdzie jest zbiorniczek wyrównawczy Siadasz na zzr łapiesz za kierownicę!Prawa ręka (praw strona) sciągasz plastik znajdujący sie pod reką, tam jest zbiorniszek wyrównawczy, a trochę niżej od tego zbiorniczka równiez jest wlew do chłodnicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sqter Opublikowano 2 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2009 hej a u mnie pod prawa reka jest tylko wlew do chodnicy a zbiorniczek wyrownawczy mam pod prawym tylnym plastikiem model z 93 roku , i nie wydaje mnie sie ze mozna by zalac zbiorniczek i pompa zassie plyn, jakos ciezko mi to wyobrazic, aha odpowietrzal ktos uklad chlodzenia ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepe175 Opublikowano 2 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2009 dzieki chlopaki za pomoca :) przy pierwszym wolnym czasie tram zajrze:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.