jeszua Opublikowano 9 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2009 spróbuj najpierw skorzystać ze słownika, np. http://sjp.pwn.pl/, powinno być łatwiej... jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misugi Opublikowano 9 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2009 (edytowane) zadam kolejne glupie pytanie, cz wasze silniki w zygzakach maja taka specyficzna prace na biegu jalowym a po zapieciu biegu i ruszaniu silnik nagle staje sie cichy tylko wydechy daja o sobie znac :) macie tak cz tylko moj tak ma ?????? Ja bym stawial na koszyk sprzegla (jesli to takie halasy - przypomina glosne klepanie zaworow), zazebienie sie wyrobilo, zeby tarcz moze tez, i klekocze. Pod obciazeniem (wcisniete sprzeglo lub przenoszenie sily) przestaje... Edytowane 9 Lutego 2009 przez Misugi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezesartur Opublikowano 10 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 (edytowane) Sqter nie pierdziel tylko lepiej szukaj :icon_razz: http://www.allegro.pl/item548948127_neodym...j_12mm_sim.html http://www.allegro.pl/item548948135_neodym...j_14mm_sim.html Tak to wygląda. Jak nie na allegro to w sklepach internetowych na bank znajdziesz i to o połowę taniej... Ewentualnie kupujesz mały neodymowy magnes i przymocowujesz przy śrubie najlepiej żeby jej dotykał i śruba będzie ściągać opiłki... Edytowane 10 Lutego 2009 przez prezesartur Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sqter Opublikowano 10 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 no dzieki, co sie czepiasz jeden z 2 , analfabeta nie jestem , moze z szukaniem gorzej, ale dzieki , neodymowe magnesy juz mam , oblepilem nimi cala miske dzisiaj, srobe tez zakupie :) dzieki dzis wkrecilem do swoejej kawy swiece 2 elektrodowe, roznica w pracy silnika bradzo sie zmienila, moto chodzi rowno na wolnych obr i wkreca sie duzo szybciej,a na 1 elektrodowych motocykl mial skoki z 1200 obr na 1300 , minimalnie ale jednak, po wkreceniu tych 2 eletrodowych obr sa 1200 i nic nie skacze , a slyszalem ze nie ma roznicy , uwazam ze bzdura u mnie jest , cos mi sie wydaje ze te 2 lepiej spalaja paliwo :) kombinowaliscie z takimi swicami , do mojego modelu dedykowane sa 1 elektrodowe ale pokusilem sie o 2 elekt...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misugi Opublikowano 10 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 a probowales wypolerowac kanaly ssace? dopiero nabiera oglady. obroty wydaja sie bardziej plynne, rownomierne i ujal bym to tak - jeden sow silnika przechodzi w drugi i tak po koleii, a nie jeden nastepuje po drugim... w poprzedniej kawie tez mialem problemy z obrotami i po tym zabiegu tez sie uspokoily. Z twoimi swiecami bedziesz mial jak na wtrysku :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sqter Opublikowano 10 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 hehehhe dobre , opatentowalem to w jawie 350 ts dawno temu , fakt pomoglo byla bardziej zywsza:) tyle ze tam ten gardziel byl odkrecany i moglem go sobie wypolerowac w reku ,a w zzr to chyba trzeba by bylo glowice zdjac zeby taka operacje przeprowadzic ?????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dalton Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 co do przegrzewania sie...mi tez sie przegrzewała i wkur...em sie i po prostu zdjąłem termostat. wprawdzie dłużej sie nagrzewa ale jest nie do przegrzania. tyle że może deko więcej palić bo silnik chłodniejszy troche bedzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezesartur Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 Co do polerowania kanałów to nie wiem czy do końca to jest takie dobre. Czytałem o tym i widziałem opracowanie, w którym pisało iż wypolerowanie kanałów niekorzystnie wpływa na mieszanie się paliwa z powietrzem. Co do grzania to mi raczej pierdzielnął termostat bo ciśnienie wybija mi z węża pod nim i też zastanawiałem się albo nad zdjęciem go albo nad wymianą na taki, który przy niższej temperaturze się otworzy albo nad dorobieniem dodatkowego małego obejścia dookoła termostatu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dalton Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 prezes-a może ty masz układ zapowietrzony? bo to co mówisz to mogą być tego objawy. łatwo sprawdzić-jak silnik sie nagrzeje odkręć korek i zobacz czy płyn sie przelewa. jeśli nie-to wszystko jasne... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sqter Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 u mnie proces nagrzewania od zupelnie zimnego silnika do wlaczenia wentylatora to jakies 10 min , wydaje mi sie ze to dobry czas :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dalton Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 acha no to jest ok. gdyby układ był zapowietrzony to wentylator by się nie włączył-bo wtedy silnik grzeje sie a chłodnica zimna. a wiesz co? zadzwoń do leszka i spytaj sie co on sądzi o moim patencie ściągnięcia termostatu? bo właściwie z nikim tego nie konsultowałem-wprawdzie zdało egzamin-moto jest dużo lepiej chłodzone ale czasem zastanawiam sie czy na trasie nie jest chłodzone zbyt mocno-czy nie ryzykuję uszkodzeniem silnika. przecież moto ma 100% wytrzymałości na obciążenie gdy jest w pełni rozgrzane...(zadzwoń za mnie-ja już z rok z nim nie gadałem-zresztą wisisz mi piwo:)) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezesartur Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 Bez obawy nie mam zapowietrzonego układu akurat to już dawno sprawdzałem, na bank termostat dokonał żywota zresztą termostaty nie są wieczne i akurat one się psują. Tylko teraz pytanie czy gdzieś kupie taki jak trzeba bez kombinowania. Ma ktoś jakieś doświadczenie w tej materii? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sqter Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 daltonie nie musze dzwonic bo sie go pytalem wczoraj co z chlodzeniem jak dbac i na co zwracac uwage , wiec tak mowil ze uklad musi byc kontrolnie odpowietrzony raz na rok czyli przed sezonem, mowil tez ze moto musi miec swoja temp pracy z wzgledu na to ze ma uklad wodny w gaznikach , co do termostatu tez opowiadal ze sa tacy co go wyjmuja dla bezpieczenstwa zeby moto sie nie przegrzalo w gorace dni , ale z tego co pamietam bo gadalem z nim chyba z godz to nie ma sensu go wyjmowac trzeba go wymienic jesli jest zje*any , a gdzies wyczytalem ze pasuje od samochodu ford mondeo, i nissan primera , nie patentowalem jeszcze tego ale jak sprawdze to dam znac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misugi Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 Przedewszystkim trza dbac o chlodnice! czyscic sumiennie i pieczolowicie az do uzygu uzebrowanie zeby byl przelot powietrza, bo jak jest zapierdzielona piachem blotem i jakimis patykami to brak termostatu ani dodatkowy wiatrak nie pomoze. Moja wskazowka temp. trzyma sie w pionie i na +- 5mm w lewo. ...a w upalne dni jest pion i +- 5mm w prawo. Pamietajmy ze ZZR ma z lewej strony silnika metalowa rure od obiegu chlodzacego i przez kanal w owiewce jest wymuszone dochladzanie wody w tej ze rurze, jednak tylko podczas jazdy. Napewno wszyscy zdaja sobie z tego sprawe ale skoro przypominam :bigrazz: to i to napisze: ZZR ma jedne z najbardziej szczelnych owiewek. oplataja dokladnie caly silnik. To juz w XXsie jest dziura na lewa strone walu i jego bebechy, wiem ze malo albo nic nie daje ale dziura jest dziura :). Jak ZZ stoi to sie grzeje przez szczelne owiewy, dopiero jak jedzie ma chlodzenie. skoro juz mowa: nie myslicie, ze powinien miec chlodnice oleju nad chlodnica wody?... wtedy nie trafialo by na nia zadne badziewie z pod kol. woda ma sie gdzie chlodzic ale olej....... jak ta bździna sie zatka to tragedia, spora czesc temperatury podnosi sie przez zle chlodzony i wciaz nagrzewajacy sie olej. ale to takie glosne wymysly. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sqter Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 to sie wie ze o chlodzeni trzeba dbac, a wiedziales o tym ze z chlodnicy tez zie spuszcza olej podczas wymiany na nowy , ja tak robie pozbywam sie starego i zalewam nowy, chlodnice plukam benz ekstrakcyjna pod cisnieniem , nawet nie wiece co tam jest osad oleju jest dosyc mocny , polecam zajrzec puki zima :) moj zzr kompie sie tylko w czystym oleju , i po tym co mi powiedzial fajny gosc Leszek to wiem ze polatam swoim zzr pare ladnych sezonow i o jeden wiecej :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.