Dejf Opublikowano 29 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2008 Jutro bede próbował redukcji bez sprzegła.... zobaczymy. Kulka dzieki za rady POMOGŁEŚ!! Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matek245 Opublikowano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 Witam wszystkich posiadaczy Zygzaków od razu przepraszam że się wcinam w konwersację o biegach lecz mam pewien problem z moją kawą. Dokładniej mówiąc chodzi mi o plastiki wokół zegarów do kawy ZZR 1100 rok 94. Gdyby ktoś miał takie prosiłbym o kontakt mój GG 13111368 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 najlepiej delikatnie wywierac nacisk na stopke[trzymac but na stopce] i w momencie redukcji lekko dodac gazu. stopka pod naciskiem buta sama zredukuje bieg. na poczatek mozna delikatnie nacisnac sprzeglo , w sumie tylko musnac palcem i juz nastapi redukcja. to wymaga chwili treningu ale naprawde robi super. w sumie zawsze trzymam ze dwa paluchy na klamce sprzegla i przy redukcji lekko naciskam tak dla zasady chyba hehe. przy zmaianie na wyzsze tez nieraz zdaza mi sie pacnac sprzeglo ale to chyba z przyzwyczajenia ;)krzychu - przyjezdzaj po zatyczki :icon_evil: Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezesartur Opublikowano 4 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2008 Witam Przypadkiem znalazłem wczoraj to forum ale temat mi się spodobał jako i też jestem użytkownikiem zygzaka. Moja przygoda z zygzakiem zaczęła się w zeszłym sezonie kiedy sprzedałem hondzinę i kupiłem zygzaczka wersję C. Przygoda skończyła się po 130km, gdyż w silniku nie było oleju ja stanu po zakupie nie sprawdziłem z lenistwa ufając kontrolce, która nie zaświeciła się. Całe lato dreptałem na piechotę lub śmigałem na pożyczonych maszynach i pod koniec sezonu kupiłem następnego ale już w nowej budzie. Zygzak przestał zimę w garażu a teraz na nim śmigam. I to by było na tyle... Tak ogólnie to jestem ze śląska i ciesze się, że nie ulegacie tym złośliwym opinią na temat kawasaki a zwłaszcza zacnych zygzaków ale pewnie wywołali to użytkownicy innych marek nie mogąc się pogodzić z tym, że przez całe lata dziewięćdziesiąte to zygzak był najszybszym seryjnie produkowanym motocyklem :D zresztą i tak kawa rządzi tam przez chwilę honda czy suzuki miało swoje 5 minut ale i tak zawsze to kawa detronizuje konkurencję :D Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 4 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2008 a ja myslalem ze to suzuki wlasnie jest prekursorem wiekszosci rozwiazan :) Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezesartur Opublikowano 4 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2008 niby tak ale od wejścia w 90 zzr 1100 (niby honda pobiła go XX'em ale kij,że jechała 2 km na godzinę szybciej jak przyspieszenie było gorsze od zygzaka zmieniasz zębatkę w zygzaku i dalej honda ma w dupę) to on rządził zobacz ile suzuki potrzebowało lat żeby coś z tym zrobić swoją hayabusą (dla niewtajemniczonych to 9 lat) dodam, że zygzak ma 1,1l pojemność a hayka 1,3l no i waga zygzaka też jest wyższa o ponad 30kg. Jedno co mogę na obronę suzuki powiedzieć to to, że gsxr-1100 jest jednym z najładniejszych motocykli jakie jeżdżą. A zzr 1100 ma w sobie to coś dlatego choć mi pierwszy klęknął i inni tak kawasaki odradzali kupiłem drugiego zzr 1100 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KRZYCHU66 Opublikowano 4 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2008 niby tak ale od wejścia w 90 zzr 1100 (niby honda pobiła go XX'em ale kij,że jechała 2 km na godzinę szybciej jak przyspieszenie było gorsze od zygzaka zmieniasz zębatkę w zygzaku i dalej honda ma w dupę) to on rządził zobacz ile suzuki potrzebowało lat żeby coś z tym zrobić swoją hayabusą (dla niewtajemniczonych to 9 lat) dodam, że zygzak ma 1,1l pojemność a hayka 1,3l no i waga zygzaka też jest wyższa o ponad 30kg. Jedno co mogę na obronę suzuki powiedzieć to to, że gsxr-1100 jest jednym z najładniejszych motocykli jakie jeżdżą. A zzr 1100 ma w sobie to coś dlatego choć mi pierwszy klęknął i inni tak kawasaki odradzali kupiłem drugiego zzr 1100Prezesartur witaj w "zygzakowej rodzinie"!Rozumiem że teraz jesteś już w pełni zadowolony ze swojego pupila?A co z tamtym,sprzedałeś pewnie na części?Przy okazji nasuwa mi się pytanie:wie ktoś czy silnik z tego nowszego zygzaka pasuje do starszej wersji ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bar27 Opublikowano 7 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2008 Witam!Powinien wejść silnik z nowego bo z tego co pamiętam to wydłużył się wahacz , a i zwróć uwagę że takie pierdoły jak cewki zapłonowe taż znajdują sie w nowszym zzr gdzie indziej (inaczej przymocowane) do ramy.)Ale ja z innej beczki , czytałem wasze posty odnośnie skrzyni biegów , że biegi źle wchodzą. Podziele się z ty co mie wczoraj spotkało (niedziela 5.07.08) piękna pogoda, czas ruszyć Zabrze- Słowacja-Zakopane i powrót do domu jakięś 500km, zajebista droba, dobry asfalt i te zakręty. Wszystko by było ok gdyby nie ok 10km przed Napestowo (Słowacja) coś się dzieje z biegami coraz ciężej wbijają mi się biegi do góry, w dół schodzą jeszcze wmiarę dobrze, a do zakopanego jakieś 70km więć zapinam 6 i w miarę możliwości pędzę jak najszybciej .Dojechałem do Zakopanego i pierwsza diagnoza sprzęgło się kończy, tylko że z tego co więm to obiaw powinien być trochę inny , bo dodając gazu np.6 biegu obroty powinny wzrastać a prędkość nie, a zzr ciągną normalnie bez takich obiawów.Po zwiedzeniu stolicy polskich tatr czekał mnie powrót do domu , więc udaję się na stację BP w zakopanem aby zatankować (zgroza pb95-4,79zł) i koszmar (z krupówek pod stacje na 1 bo w górę nie idzie wbić biegu) .Wyobraźcie sobie godz 18 ja w Zakopanem, ZZr-rze tylko jedynka i 200km do Zabrza, byłbym samobójcą żeby tak jechać.Krótka narada z kompanami mojej podróży, i myśl że układ hydraulicznego sprzęgła się zapowietrzył, odkręcam zbiorniczek sprzwdzam poziom , szystko ok.Skręcam ruszam i biegi w miarę wchodzą .Nadzieja , aby dojechać do domu, wyjazd z centrum znowu 6 i jazda do domu.Zajechałem cały i zdrowy .Wnioski i przestroga dla innych.U mnie płyn był wymieniany w tamtym roku na nowy dot-4 (zwykły polski) już tego więcej nie zrobię poprostu zainwestuję w motula, co się okazało , że przy tak pięknej tracie sprzegło miało bardzo dużo roboty i płyn hamulcowy poprostu nie wytrzymał (zagotował się i stracił swoje właściwości).Najbardziej boli mnie to , że skrzynia mojego ZZr maiała bardzo ciężki dzień, na szczęście wytrzymała, a ja dojechałem do domu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bestia Opublikowano 30 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2008 Witam koledzy. Jakoś cicho się zrobiło. Kto był w Giżycku na zlocie? Było kilka zygzaków, jednego z kolegów poznałem, tylko nie pamiętam imienia ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepe175 Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2008 do bar27 no i jak ktos wie to tez moze pomoz. Mam problem dzisiaj tylko jedynka mi wskakiwala i tez bardzo ciezko a w gore zaden mozesz powiedziec gdzie jest ta srubka od odpowietrzenia co opisales wyzej i jak ten plyn wymienic?? ciag dalszy problemu gdy tak sie stalo z tymi biegami wogole nie zapalala sie dioda od luzu :biggrin: (zielona N) pod wieczor wsiadlem na zygzaka odpalilem kontrolka sie luzu zapalila i od zapalenia wskoczyla dwojka no to ruszam z dwojki i w gore szly bo tylko trojke jeszcze wrzucilem. Od momentu zapalenia kontrolki problem znikl. czy moze byc przyczyna zagotowany plyn w ukladzie hydraulicznym?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bestia Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Problem skrzyni, chodź nie jestem pewny dopadł i mnie. Jakiś czas temu, podczas zmiany na 3 bieg jak zawsze, coś strzeliło chyba. Od tego czasu 3 bieg żyje własnym życiem. Gdy biegi zmieniam w górę to 3 potrafi wypaść na 2 lub 4, a najgorszy objaw. to że niby jest 3 ale obroty wzrastają, motocykl się nie rozpędzą i słychać takie try try. Nawet nie wiem jak to napisać. Podczas zmiany w dół, jak próbuję na 3 przyspieszyć to są delikatne szarpnięcia i daje sam na 2. Co to może być? Staram się nim delikatnie śmigać i omijać 3, ale jadąc w grupie wolniejszych moto jest to kłopotliwe. A ostatnio sporo śmigam zygzakiem. Biegi zawsze zmieniam ze sprzęgłem. Płyn nowy i odpowietrzony. A może moja skrzynia kończy żywot? :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KRZYCHU66 Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Problem skrzyni, chodź nie jestem pewny dopadł i mnie. Jakiś czas temu, podczas zmiany na 3 bieg jak zawsze, coś strzeliło chyba. Od tego czasu 3 bieg żyje własnym życiem. Gdy biegi zmieniam w górę to 3 potrafi wypaść na 2 lub 4, a najgorszy objaw. to że niby jest 3 ale obroty wzrastają, motocykl się nie rozpędzą i słychać takie try try. Nawet nie wiem jak to napisać. Podczas zmiany w dół, jak próbuję na 3 przyspieszyć to są delikatne szarpnięcia i daje sam na 2. Co to może być? Staram się nim delikatnie śmigać i omijać 3, ale jadąc w grupie wolniejszych moto jest to kłopotliwe. A ostatnio sporo śmigam zygzakiem. Biegi zawsze zmieniam ze sprzęgłem. Płyn nowy i odpowietrzony. A może moja skrzynia kończy żywot? :DCześć.Niestety nie wróży to niczego dobrego.Trzeba by to rozebrać i obadać.To jednak droga zabawa,bo sam chyba nie dasz rady.Mi ostatnio coś terkotało jak przetaczałem moto na luzie,albo na małej prędkości dojeżdżałem do świateł lub bezpośrednio przed zatrzymaniem.Myślałem że to coś w skrzyni,ale okazało się że ten dziwny dźwięk powoduje zużyte już przednie łańcuchowe koło zębate,współpracując z łańcuchem.Ja jak do tej pory (odpukać) nie miałem żadnych problemów z biegami.Chodzą jak na razie wyśmienicie nie licząc tego stukania przy przełączaniu z 1 na 2 (jakby młotkiem) o którym pisał ktoś wcześniej.Przegrzanie,zagotowanie płynu w sprzęgle nie wydaje mi się możliwe,przecież tam nie ma takich temperatur.W hamulcach to co innego.O odpowietrzenie sprzęgła i wymianę okresowo płynu w sprzęgle na pewno jednak trzeba zadbać.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepe175 Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2008 mozna prosic jakies foto gdzie i jak wymnienic ten plyn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bestia Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2008 A jest ktoś na forum kto sam dobierał się do skrzyni biegów? Ja nawet nie będę próbował :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KRZYCHU66 Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2008 mozna prosic jakies foto gdzie i jak wymnienic ten plynPepe odkąd mam mojego bzyka jeszcze nie przerabiałem tego tematu więc nawet sam na razie nie wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.