Skocz do zawartości

Kawasaki ZZR 1100


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich posiadaczy Zygzaków od razu przepraszam że się wcinam w konwersację o biegach lecz mam pewien problem z moją kawą. Dokładniej mówiąc chodzi mi o plastiki wokół zegarów do kawy ZZR 1100 rok 94. Gdyby ktoś miał takie prosiłbym o kontakt mój GG 13111368

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najlepiej delikatnie wywierac nacisk na stopke[trzymac but na stopce] i w momencie redukcji lekko dodac gazu. stopka pod naciskiem buta sama zredukuje bieg. na poczatek mozna delikatnie nacisnac sprzeglo , w sumie tylko musnac palcem i juz nastapi redukcja. to wymaga chwili treningu ale naprawde robi super. w sumie zawsze trzymam ze dwa paluchy na klamce sprzegla i przy redukcji lekko naciskam tak dla zasady chyba hehe. przy zmaianie na wyzsze tez nieraz zdaza mi sie pacnac sprzeglo ale to chyba z przyzwyczajenia ;)

krzychu - przyjezdzaj po zatyczki :icon_evil:

dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7

http://www.bikepics.com/members/kulka/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Przypadkiem znalazłem wczoraj to forum ale temat mi się spodobał jako i też jestem użytkownikiem zygzaka.

 

Moja przygoda z zygzakiem zaczęła się w zeszłym sezonie kiedy sprzedałem hondzinę i kupiłem zygzaczka wersję C. Przygoda skończyła się po 130km, gdyż w silniku nie było oleju ja stanu po zakupie nie sprawdziłem z lenistwa ufając kontrolce, która nie zaświeciła się. Całe lato dreptałem na piechotę lub śmigałem na pożyczonych maszynach i pod koniec sezonu kupiłem następnego ale już w nowej budzie. Zygzak przestał zimę w garażu a teraz na nim śmigam. I to by było na tyle...

 

Tak ogólnie to jestem ze śląska i ciesze się, że nie ulegacie tym złośliwym opinią na temat kawasaki a zwłaszcza zacnych zygzaków ale pewnie wywołali to użytkownicy innych marek nie mogąc się pogodzić z tym, że przez całe lata dziewięćdziesiąte to zygzak był najszybszym seryjnie produkowanym motocyklem :D zresztą i tak kawa rządzi tam przez chwilę honda czy suzuki miało swoje 5 minut ale i tak zawsze to kawa detronizuje konkurencję :D

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niby tak ale od wejścia w 90 zzr 1100 (niby honda pobiła go XX'em ale kij,że jechała 2 km na godzinę szybciej jak przyspieszenie było gorsze od zygzaka zmieniasz zębatkę w zygzaku i dalej honda ma w dupę) to on rządził zobacz ile suzuki potrzebowało lat żeby coś z tym zrobić swoją hayabusą (dla niewtajemniczonych to 9 lat) dodam, że zygzak ma 1,1l pojemność a hayka 1,3l no i waga zygzaka też jest wyższa o ponad 30kg. Jedno co mogę na obronę suzuki powiedzieć to to, że gsxr-1100 jest jednym z najładniejszych motocykli jakie jeżdżą.

 

A zzr 1100 ma w sobie to coś dlatego choć mi pierwszy klęknął i inni tak kawasaki odradzali kupiłem drugiego zzr 1100

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niby tak ale od wejścia w 90 zzr 1100 (niby honda pobiła go XX'em ale kij,że jechała 2 km na godzinę szybciej jak przyspieszenie było gorsze od zygzaka zmieniasz zębatkę w zygzaku i dalej honda ma w dupę) to on rządził zobacz ile suzuki potrzebowało lat żeby coś z tym zrobić swoją hayabusą (dla niewtajemniczonych to 9 lat) dodam, że zygzak ma 1,1l pojemność a hayka 1,3l no i waga zygzaka też jest wyższa o ponad 30kg. Jedno co mogę na obronę suzuki powiedzieć to to, że gsxr-1100 jest jednym z najładniejszych motocykli jakie jeżdżą.

 

A zzr 1100 ma w sobie to coś dlatego choć mi pierwszy klęknął i inni tak kawasaki odradzali kupiłem drugiego zzr 1100

Prezesartur witaj w "zygzakowej rodzinie"!Rozumiem że teraz jesteś już w pełni zadowolony ze swojego pupila?A co z tamtym,sprzedałeś pewnie na części?Przy okazji nasuwa mi się pytanie:wie ktoś czy silnik z tego nowszego zygzaka pasuje do starszej wersji ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!Powinien wejść silnik z nowego bo z tego co pamiętam to wydłużył się wahacz , a i zwróć uwagę że takie pierdoły jak cewki zapłonowe taż znajdują sie w nowszym zzr gdzie indziej (inaczej przymocowane) do ramy.)

Ale ja z innej beczki , czytałem wasze posty odnośnie skrzyni biegów , że biegi źle wchodzą. Podziele się z ty co mie wczoraj spotkało (niedziela 5.07.08) piękna pogoda, czas ruszyć Zabrze- Słowacja-Zakopane i powrót do domu jakięś 500km, zajebista droba, dobry asfalt i te zakręty. Wszystko by było ok gdyby nie ok 10km przed Napestowo (Słowacja) coś się dzieje z biegami coraz ciężej wbijają mi się biegi do góry, w dół schodzą jeszcze wmiarę dobrze, a do zakopanego jakieś 70km więć zapinam 6 i w miarę możliwości pędzę jak najszybciej .Dojechałem do Zakopanego i pierwsza diagnoza sprzęgło się kończy, tylko że z tego co więm to obiaw powinien być trochę inny , bo dodając gazu np.6 biegu obroty powinny wzrastać a prędkość nie, a zzr ciągną normalnie bez takich obiawów.Po zwiedzeniu stolicy polskich tatr czekał mnie powrót do domu , więc udaję się na stację BP w zakopanem aby zatankować (zgroza pb95-4,79zł) i koszmar (z krupówek pod stacje na 1 bo w górę nie idzie wbić biegu) .Wyobraźcie sobie godz 18 ja w Zakopanem, ZZr-rze tylko jedynka i 200km do Zabrza, byłbym samobójcą żeby tak jechać.Krótka narada z kompanami mojej podróży, i myśl że układ hydraulicznego sprzęgła się zapowietrzył, odkręcam zbiorniczek sprzwdzam poziom , szystko ok.Skręcam ruszam i biegi w miarę wchodzą .Nadzieja , aby dojechać do domu, wyjazd z centrum znowu 6 i jazda do domu.Zajechałem cały i zdrowy .Wnioski i przestroga dla innych.U mnie płyn był wymieniany w tamtym roku na nowy dot-4 (zwykły polski) już tego więcej nie zrobię poprostu zainwestuję w motula, co się okazało , że przy tak pięknej tracie sprzegło miało bardzo dużo roboty i płyn hamulcowy poprostu nie wytrzymał (zagotował się i stracił swoje właściwości).Najbardziej boli mnie to , że skrzynia mojego ZZr maiała bardzo ciężki dzień, na szczęście wytrzymała, a ja dojechałem do domu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

do bar27 no i jak ktos wie to tez moze pomoz. Mam problem dzisiaj tylko jedynka mi wskakiwala i tez bardzo ciezko a w gore zaden mozesz powiedziec gdzie jest ta srubka od odpowietrzenia co opisales wyzej i jak ten plyn wymienic??

 

ciag dalszy problemu gdy tak sie stalo z tymi biegami wogole nie zapalala sie dioda od luzu :biggrin: (zielona N) pod wieczor wsiadlem na zygzaka odpalilem kontrolka sie luzu zapalila i od zapalenia wskoczyla dwojka no to ruszam z dwojki i w gore szly bo tylko trojke jeszcze wrzucilem. Od momentu zapalenia kontrolki problem znikl. czy moze byc przyczyna zagotowany plyn w ukladzie hydraulicznym??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem skrzyni, chodź nie jestem pewny dopadł i mnie. Jakiś czas temu, podczas zmiany na 3 bieg jak zawsze, coś strzeliło chyba. Od tego czasu 3 bieg żyje własnym życiem. Gdy biegi zmieniam w górę to 3 potrafi wypaść na 2 lub 4, a najgorszy objaw. to że niby jest 3 ale obroty wzrastają, motocykl się nie rozpędzą i słychać takie try try. Nawet nie wiem jak to napisać. Podczas zmiany w dół, jak próbuję na 3 przyspieszyć to są delikatne szarpnięcia i daje sam na 2. Co to może być? Staram się nim delikatnie śmigać i omijać 3, ale jadąc w grupie wolniejszych moto jest to kłopotliwe. A ostatnio sporo śmigam zygzakiem. Biegi zawsze zmieniam ze sprzęgłem. Płyn nowy i odpowietrzony. A może moja skrzynia kończy żywot? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem skrzyni, chodź nie jestem pewny dopadł i mnie. Jakiś czas temu, podczas zmiany na 3 bieg jak zawsze, coś strzeliło chyba. Od tego czasu 3 bieg żyje własnym życiem. Gdy biegi zmieniam w górę to 3 potrafi wypaść na 2 lub 4, a najgorszy objaw. to że niby jest 3 ale obroty wzrastają, motocykl się nie rozpędzą i słychać takie try try. Nawet nie wiem jak to napisać. Podczas zmiany w dół, jak próbuję na 3 przyspieszyć to są delikatne szarpnięcia i daje sam na 2. Co to może być? Staram się nim delikatnie śmigać i omijać 3, ale jadąc w grupie wolniejszych moto jest to kłopotliwe. A ostatnio sporo śmigam zygzakiem. Biegi zawsze zmieniam ze sprzęgłem. Płyn nowy i odpowietrzony. A może moja skrzynia kończy żywot? :D

Cześć.Niestety nie wróży to niczego dobrego.Trzeba by to rozebrać i obadać.To jednak droga zabawa,bo sam chyba nie dasz rady.Mi ostatnio coś terkotało jak przetaczałem moto na luzie,albo na małej prędkości dojeżdżałem do świateł lub bezpośrednio przed zatrzymaniem.Myślałem że to coś w skrzyni,ale okazało się że ten dziwny dźwięk powoduje zużyte już przednie łańcuchowe koło zębate,współpracując z łańcuchem.Ja jak do tej pory (odpukać) nie miałem żadnych problemów z biegami.Chodzą jak na razie wyśmienicie nie licząc tego stukania przy przełączaniu z 1 na 2 (jakby młotkiem) o którym pisał ktoś wcześniej.Przegrzanie,zagotowanie płynu w sprzęgle nie wydaje mi się możliwe,przecież tam nie ma takich temperatur.W hamulcach to co innego.O odpowietrzenie sprzęgła i wymianę okresowo płynu w sprzęgle na pewno jednak trzeba zadbać.Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...