bestia Opublikowano 15 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2008 Moja też będzie "badana" w najblizszym czasie. Jutro wstawiam na wymianę uszczelniaczy w zawieszeniu bo się jeden cieknie. A jest może ktoś z Warszawy z zygzakiem? "Poluje" na czarnego który koło mnie jeździ, ale nie mogę się dowiedzieć kto to jest. Urlop mam od 4 sierpnia, ale myśle ze wcześniej też da się chwilke znaleźć? To jakie miasto? Ja bronie Torunia. Byłem ostatnio dwa dni i Dj. tadka nie widziałem. Nad wisłą jest miejsce gdzie widziałem sporą grupe motocykli, wiec pewnie spoko miejsce. A widoki na okolice super. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepe175 Opublikowano 15 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2008 Witam wszytskich :crossy: Jestem tu nowy i od kwietnia posiadaczem zygzaka :wink:) Zygzak z poczatku chodzil i zreszta nadal chodzi bardzo dobrze tylko dwa male mankamenty ;/ jeden juz prawie rozwiazalem jutro jade po szczotki bo sie skonczyla plusowa i mam wszytsko rozgrzebane. ale nadal nie wiem co z druga sprawa i tutaj prosiłbym o wasza pomoc. Sprawa wyglada nastepujaco zygzak ma ten swoj caly uklad chlodzenia powietrzem przy predkosci ale jesli chodzi o swiatla w miescie no to jednak stoimy troszke nie da sie ukryc. Pierwsze pytanie przy jakim momencie na wskazniku temp powinien wlaczyc sie wiatrak??Drugie pytanie dlaczego wiatrak moze sie nie wlaczac jak motor chodzi na postoju lub wolna jazda po miescie temperatura rosnie do 3/4 wskaznika lub torszke wiecej i zacdzyna parowac z tylka gdzie jest wezyk odprowadzajacy nadmiar i wylatuje woda lub plyn zalezy co wlane. I co z tym zrobic co to moze byc ?? pomocy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bestia Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 Witaj pepe :) W moim zygzaku 1100 wiatrak włącza sie jak wskazówka jest w połowie skali. Wentylator pracuje do czasu aż temp. na wskaźniku spadnie do ćwiartki. Tak jest u mnie. Odpowiedź na drugie pytanie. U mnie wiatrak włącza się zawsze gdy temp. jest za duża. Czyli osiągnie połowę wskazań na skali licznika. Nieważne wtedy czy moto stoi, jedzie powoli czy nawet ma wyłączony zapłon. Wiatrak pracuje do czasu aż schłodzi silnik. Zbiornik wyrównawczy znajduje sie u mnie z tyłu pod kanapą, po prawej stronie siedząc na motocyklu. Z jego korka wychodzi gumowy przewód. który zakończenie ma w okolicach tylnego koła. Co do usterek to według mnie może to być uszkodzony termostat i (lub) czujnik temp. umieszczony w chłodnicy. Możesz też spróbować odpowietrzyć układ chłodzący. Ale pewności nie mam. Może ktoś z kolegów będzie wiedział lepiej. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepe175 Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 czyli dobrze gdzies wyczytalem ze w polowie wskaznika. A mozesz dokladniej powiedzied gdzie jest czujnik temperatury?? bo termostat to mniej wiecej wiem po prawej stronie tak pod manetka gazu tylko musze owiewki sciagnac. co do zbiornika wyrownawczego to tak samo jak u mnie jest :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bestia Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 Witaj. Sprawdzę w serwisówce bo nie jestem pewny czy są dwa czy jeden. Jeden jest w chłodnicy w lewym dolnym rogu. Jak coś do napisze Ci jutro na pw. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepe175 Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 no dobra to bd bardzo wdzieczny. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lombardo Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 WitamMiałem takie same objawy i okazało się że to czujnik temperatury,nie wiem jak w zygzaku ale w mojej jest on w górnym lewym rogu.Pozdrawiam :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepe175 Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 u mnie w lewym dolnym a jak sprawdzic czy jest dobry?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepe175 Opublikowano 18 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2008 sorry za post pod postem ale nie moglem tamtego edytowac;/ nadal pytanie aktualne jak sprawdzic czujnik i czy z zzr600 z 90 roku bedzie pasowal do 94r?? o czujnik chodzi bo termostat wykluczylem bo po przejechaniu sie chlodnica jest ciepla czyli puszcza duzy obieg :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lombardo Opublikowano 18 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2008 Ja kupiłem,wymieniłem i jest ok.Co do tego czy będzie pasował to musisz sprawdzić jego parametry oraz gwint,albo poszukać w internecie nowego i w jego opisie będzie zaznaczone do jakich roczników pasuje,zazwyczaj takie urządzenia nie zmieniają się przez kilka lat.pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IrekS Opublikowano 19 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2008 Cześć, czujnik jest w lewym dolnym rogu chłodnicy (patrząć od strony kierowcy) i to on jest przyczyną twoich problemów, ale czy pasuje z 94 do 90 to nie wiem, ale raczej tak bo w tej kwestii Kawa nie zmieniała za dużo w poszczególnych rocznikach. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepe175 Opublikowano 19 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2008 IrekS takie male sprostowanie z 90 do 94 :P) no to bd trzeba kupic jakis nowy lub uzywany i bd dobrze :) dzieki za odpowiedzi :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bestia Opublikowano 19 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2008 (edytowane) To teraz ja się zapytam :icon_mrgreen: A jak w waszych kawach jest z "grzaniem" się silnika podczas spokojnej jazdy po mieście? Przy obecnych temperaturach wentylator ma u mnie sporo pracy. Mechanik twierdzi ze jest wszystko dobrze. A ja mam już dość gorących jajek :) U mnie dmucha prosto w tyłek, przynajmniej takie mam odczucie. Edytowane 19 Czerwca 2008 przez bestia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IrekS Opublikowano 20 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2008 pepe ja mam akurat 95 i tak u mnie jest. bestia mi tez się jajka gotują, ale niestety tak ma być. W mojej kawie wentylator załącza się już w połowie wskaźnika i niestety mocno dmucha gorącym powietrzem prosto w worek, no ale co zrobić, nasze kawy nie za bardzo sprawdzają się w ciasnym ruchu miejskim to jest po prostu atom na trase. Pozdro i do zobaczyska na trasie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bar27 Opublikowano 20 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2008 Witam!Są plusy i minusy jak gorąco to prawda ,że po ... wieje goracym powietrzem, ale jak jest trochę chłodniej na dworze to wtedy sama przyjemność jak dmuchnie . pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.