KRZYCHU66 Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 Ja tam mogę jechać do Torunia.Wszystko mi jedno.Żeby tylko ciepło było!Ale niech wypowiedzą się inni.Ciężko znaleźć takie miejsce które wszystkim chętnym odpowiada.Dalton jak kiedyś pisałem posta to też mi go wcięło a wczoraj walnęło dwa identyczne na raz chyba w ramach rekompensaty :)Myślę że jak będziesz delikatnie obchodził się z jedynką to nie powinno się nic dziać.Koleś miał kiedyś podobny problem z dwójką.Wyskakiwała jak porządnie odkręcił,ale tylko wtedy.Przejeździł tak kilka sezonów i jakoś nic się dalej nie sypnęło.Niedaleko mnie jest serwis któremu nie bałbym się powierzyć takiej naprawy,są kompetentni i solidni w tym co robią,z cenami też nie wariują,ale mimo wszystko to byłaby duża kasa.Jak będę tam kiedyś w pobliżu to zajadę do nich i spytam ile tego typu naprawa by kosztowała.Tzn.np.rozbiórka i montaż silnika.Nie wiem czy mnie kiedyś to nie czeka bo odzywa się sprzęgło rozrusznika przy odpalaniu(zaczyna stukać)a żeby dobrać się do dziadostwa trzeba bebeszyć silnik.Myślę,że będę miał długo ten motocykl.Jest z dobrych rąk,ogólnie zadbany,jestem z niego b.zadowolony i wszelkie usterki będę usuwał na bierząco.A jeśli kiedyś go zmienię,to na nowszy model :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IrekS Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 No bestia toś sobie narobił :icon_mrgreen: chyba bez zdjęcia miski się nie obędzie. Jeśli chodzi o spust oleju to z tego co wiem i sam robię to odkręcam tylko jedną tą główną z magnesem. Reszta oleju i tak wyleci jak odkręcisz filtr. Ja właśnie jestem po wymianie oleju, filtra, świec, jesienią wymieniłem napęd i przednią oponę. Jeszcze czeka mnie wymiana płynu chłodzącego, tylnej opony (już ją nabyłem) i regulacja zaworów i chyba to już wszystko. Chętnie też bym się spotkał z innymi zygzakami, ale mieszkam w Rawiczu (wielkopolska i to na granicy z dolnośląskim) do Torunia czy Kielc jest dość daleko, ale cóż zrobić, będę śledził wasze umawianie i kto wie ??????. pozdro i do zobaczyska na trasie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bar27 Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 wITAM!JA chetnie bym się z wami spotkał, tylko zaczekajcie jak ciepło bedzie.A tak w ogóle to dużo ludzi przyjedzie na zlot do częstochowy i może tam moglibyśmy wstępnie spotkać się i pogadać o ewentualnym zlocie bądź spotkaniu zzr-ów.pozdrawiam wszystkich.Ps.W toruniu dobre pierniki :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KRZYCHU66 Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 Zwłaszcza taki jeden....:icon_mrgreen:)) Irek mamy dość blisko do siebie gdybyś kiedyś był blisko mnie to zapraszam.A jakby przyszło śmigać do Torunia to po drodze wdepnę po Ciebie i pojedziemy razem(jeśli oczywiście będziesz chciał jechać)Co Ty na to? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bestia Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 Ja bym prosił o chwile cierpliwości :) Narobiłem sobie tą śrubą problemu, a chwile zajmie zrobienie tego. Możemy to na kwiecień przesunąć? Miskie pewnie będe musiał zdjąć, ale zeby do niej się dobrać to chyba trzeba troche porozkręcać? Jak z zakupem uszczelki pod miskie? Kupował ktoś? Jedyny plus tej sytuacji ze kawa będzie przepłukana nowym olejem, bo ten ma 50 km :D ,a po spuszczeniu i tak kupie nowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dalton Opublikowano 4 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2008 (edytowane) można poczekać ze zlocikiem naszym i do kwietnia :biggrin: do częstochowy raczej nie pojade bo daleko strasznie...a tę moją jedynke to zostawiam jak jest. naprawie przy jakiejś większej okazji np. jak padnie sprzęgiełko rozrusznika choć na razie nic na to nie wskazuje hihi...mi pasowałby też np. poznań na spotkanie-co wy na to...też mam 200 km...a w razie czego-można wziąć pare motocykli innych marek?? bo ze mna to podejrzewam cała ekipa by pojechała :) Edytowane 4 Marca 2008 przez dalton Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IrekS Opublikowano 4 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2008 Krzychu nie ma sprawy, zobaczymy jak to będzie , będziemy w kontakcie jak by co. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KRZYCHU66 Opublikowano 6 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 Bestia jak twoja śruba?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bestia Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 Witam :icon_rolleyes: Powoli ale do przodu. Narazie znalazłem czas na zdjęcie owiewek bocznych :icon_eek: Pracy dużo a warunki mam troche kiepskie, bo garaż nie ogrzewany. Weekend praca i szkoła, może jakoś w tygodniu. Wiecie może jaki jest max. moment obr. zygzaka i przy jakich obrotach i przy jakich obrotach korzystnie jeździć? Nie moge tego znaleźć a ciekaw jestem. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dalton Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 http://gptmotors.xtp.pl/index7.html tu masz dosyć dokładne dane pierwszego modelu zzr 1100 a nie podejrzewam by w następnych modelach jakoś dużo się dane techniczne zmieniły... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KRZYCHU66 Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 Max. moment wynosi 110Nm i jest dostepny przy8500obr.Ale już przy obrotach dużo niższych,np.od 6000obr moto pokazuje swoje drugie oblicze.Jak to ktoś określił "to jest Predator!"Taki tabun koni robi swoje!..Jest po prostu zaj....ty!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bestia Opublikowano 8 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 Witam. Ile dziś moto latało ehhh. A ja w pracy i nie sprawne moto. Dlatego jutro nie idę do szkoły tylko biorę sie ostro za kawe. Mam nadzieje ze uda się jutro zdemontować miskie. Trzymajcie kciuki ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bestia Opublikowano 10 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 Witam kolegów :) 50 % za mną. Wczoraj nie poszedłem do szkoły i korzystając z pogody ruszyłem kawe. Myślałem ze będzie gorzej. Dziś byłem u kolegi na warsztacie i miche mam już u siebie. Na moje szczęście śruba z magnesem jest bardzo delikatna :) Gwint cały, jedynie początek lekko ucierpiał ale będzie dobrze. W piątek mam wolne i mam nadzieje ze tak jak udało się rozkręcić, tak uda sie złożyć. Chce wszystko ładnie pomyć i poskładać. Musze jeszcze zabezpieczyć kable pod zegarami, bo wentylator je zawadza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dalton Opublikowano 18 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 (edytowane) hej ludki...w mojej zzr 1100 nie ma kranika paliwa...u was też tak jest??a może jest gdzieś pod owiewką schowany?? Edytowane 18 Marca 2008 przez dalton Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KRZYCHU66 Opublikowano 18 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 hej ludki...w mojej zzr 1100 nie ma kranika paliwa...u was też tak jest??a może jest gdzieś pod owiewką schowany??Musi być.Szukaj pod lewą osłoną.Musisz zdjąć ją i pod zbiornikiem jest.Dojście do niego jest beznadziejnie głupie,ale korzystasz z niego w zasadzie b.rzadko.Np.dobrze jest zamknąć paliwo jak moto stoi przez zimę,bo jak kranik podciśnieniowy będzie puszczał,to może ci zalać silnik.U mnie kranik ma 2 położenia "ON" i "OFF".Są wersje z trzema położeniami.Pozdro. Musi być.Szukaj pod lewą osłoną.Musisz zdjąć ją i pod zbiornikiem jest.Dojście do niego jest beznadziejnie głupie,ale korzystasz z niego w zasadzie b.rzadko.Np.dobrze jest zamknąć paliwo jak moto stoi przez zimę,bo jak kranik podciśnieniowy będzie puszczał,to może ci zalać silnik.U mnie kranik ma 2 położenia "ON" i "OFF".Są wersje z trzema położeniami.Pozdro.Acha!Mam na myśli osłonę tylną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.