Skocz do zawartości

Kawasaki ZZR 1100


Rekomendowane odpowiedzi

Kupiłem już olej i uszczelniacze na moto-bazarze weteranie i już wiem ile muszę nalać oleju. Naprawę zamierzam wykonać z sąsiadem, który wymieniał uszczelniacze nie raz. A z tego co słyszałem to za robocizne trzeba zapłacić około 300zł.

Co do regulacji obrotów to już sam doszedłem jak to się robi.

A jak to jest z tą rezerwą? Po przejściu na rezerwę ile jest litrów rezerwy? Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem już olej i uszczelniacze na moto-bazarze weteranie i już wiem ile muszę nalać oleju. Naprawę zamierzam wykonać z sąsiadem, który wymieniał uszczelniacze nie raz. A z tego co słyszałem to za robocizne trzeba zapłacić około 300zł.

Co do regulacji obrotów to już sam doszedłem jak to się robi.

A jak to jest z tą rezerwą? Po przejściu na rezerwę ile jest litrów rezerwy? Pozdrawiam

 

Wedlug Owners Manual rezerwa to 6,5l, takze dosc sporo jak na spalanie naszych motocykli zwlaszcza przy spokojnej jezdzie na trasie.

wbblogomale.jpgWest Burning Bikers

Nie jedź szybciej, niż Twój anioł stróż potrafi latać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wedlug Owners Manual rezerwa to 6,5l, takze dosc sporo jak na spalanie naszych motocykli zwlaszcza przy spokojnej jezdzie na trasie.

 

A ile pali Twój motorek? Bo dla mojego na 98 oktanowej benzynie osiągnąć wynik 6litrów to nie żaden problem. Teraz po zatankowaniu swojego sprzętu jeżdżę do 100km i ciekaw jestem jaki wynik osiągnę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie dotyczące tylnej opony: czy ktos próbował wrzucić na tył 190 - mam okazję kupić nówkę w dobrej cenie, ale nie wiem czy wejdzie i co najważniejsze jak sie potem prowadzi?

 

Z tego co mówił mi sprzedawca opon, to że niby 190/75/17 powinna wejść na felgę. Ale tak szczerze mówiąc, to gdy przymierzyłem obie do siebie to strasznej różnicy nie było w ich szerokości. Cena za 180 i za 190 była taka sama. Więc kwestia gustu jak kto woli. pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co mówił mi sprzedawca opon, to że niby 190/75/17 powinna wejść na felgę. Ale tak szczerze mówiąc, to gdy przymierzyłem obie do siebie to strasznej różnicy nie było w ich szerokości. Cena za 180 i za 190 była taka sama. Więc kwestia gustu jak kto woli. pozdrawiam

 

To, że wejdzie na felgę to nie mam wątpliwości - bardziej chodzi mi o to czy nie będzie obcierać o łańcuch.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To, że wejdzie na felgę to nie mam wątpliwości - bardziej chodzi mi o to czy nie będzie obcierać o łańcuch.

Wejdzie i nic nie będzie obcierać, ale bedzie gorzej się prowadził w ciasnych winklach. Jak kupiłem mojego to właśnie miał 190, po powrocie do orginału nie ten motocykl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem Sportmax Qualifier 190/55/17.Przycierał o łańcuch i to mocno.Faktycznie miał szerokość 195 mm

 

Teraz mam Sportmax Roadsmart 180/55/17 nie przyciera ale faktyczna szerokość to 175mm

 

Mój przy jeździe jak Pan Bóg przykazał spalił 5,2l na 100km.Jak latam do 200km/h pali 6,5l/100km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ile pali Twój motorek? Bo dla mojego na 98 oktanowej benzynie osiągnąć wynik 6litrów to nie żaden problem. Teraz po zatankowaniu swojego sprzętu jeżdżę do 100km i ciekaw jestem jaki wynik osiągnę.

 

u mnie srednie spalanie za zeszly sezon wyszlo 5,65 l/100.

tryb miejski z reguly w okolicy 6l

tryb "race" :) czyli zapier..... 160 - 260 od 6,5 do 7,7(to maksymalne zanotowane spalanie w sezonie)

trasa - 2 osoby + bagaz predkosci 100-140, spokojnie, turystycznie 4,5.

 

prowadzilem dokladna statystyke calego sezonu.

wbblogomale.jpgWest Burning Bikers

Nie jedź szybciej, niż Twój anioł stróż potrafi latać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj miałem zabawę z tylnym kołem.Trwałość gum zabieraka w tylnej piaście jest żenująco niska. Luz po roku od założenia gum to jakieś 5-7mm na obwodzie. Jest sposób,żeby nie wydawać kolejnych 300zł na nowe gumy. Na zabieraki w tylnej piaście naciągnąć trzeba przeciętą i docięta na wymiar dętkę rowerową- w moim przypadku 3 warstwy na każdy zabierak. Wchodzi bardzo ciasno ale da sie naciągnąć. Po spasowaniu z kołem zero luzu - jak nowe. Sposób może "na kulawego Mańka z PKS-u" ale skuteczny i tani, a radośc z jazdy o wiele większa - żadnych szarpnięć przy ruszaniu hamowaniu redukcjach itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

http://www.kawasaki....OOSEVEHICLE.ASP

 

Skorzystaj z tej strony wybierając swój motocykl, znajdź Parts Diagrams w diagramie numer części i wpisz go w sklepie. Potrzebny jest kompletny numer np. 13031-1456 czasami numery są dłuższe w zależności od części.

 

P.S Strona jest amerykańska to nie szukaj po VIN-ie. Z kolei na polskiej ma jakieś dziwne problemy, bo i mojego VIN'u nie przyjmuje. Trzeba zasuwać po numerach części. Upewnij się, że Twój ZZR był silnikowo identyczny z Ninja ZX-11

Edytowane przez Shinigami
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Planuje własnie kupic zzr 1100 kawe. Gosc powiedział mi ze mechanik stwierdzil obrocone panewki na 2 korbowodach. Obawiam sie czy przypadkiem nie skrecony jest wal. Nie wiem czy silnik daje sie uruchomic. Podobno w czasie pracy slychac bylo stuki i na tej postawie postawili diagnoze. Podpowiedzcie mi prosze czy czeste sa te usterki, czy jest problem z naprawa. Dysponuje pelnym oprzyrzadowaniem profesionalnego zakladu samochodowego, ale motocykli nigdy nie naprawialismy. Ewentualnie czy nie orjetujecie sie czy mozna kupic panewki nadwymiarowe i jaka jest mniej wiecej cena orjetacyjna panewek. ( z nr katalogowych wyszlo 65zł)

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wypowiem się o częstości usterek ale jako mechanicy samochodowi powinniście wiedzieć, że uratowanie silnika po obróconej panewce jest wyjątkowo trudne i nieopłacalne. Pokaleczony wał z miejsca robi wypad do huty. Potem trzeba jeszcze sprawdzić czy blok/kartery nie są uszkodzone. Jeśli ten silnik ma tylko wyrobione panewki ze zdrowym wałem to jeszcze można się wysilać ale ilość potrzebnego szmalu jest duża.

Na koniec rzeczy oczywiste. Nie ma panewek nadwymiarowych i jedyne jakie możesz dostać w dobrej jakości to te z ASO vel które właśnie oglądałeś. Takiego wału się nie szlifuje

Edytowane przez Shinigami
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...