Skocz do zawartości

Ziela

Forumowicze
  • Postów

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Ziela

  • Urodziny 11/08/1976

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Zielona Góra

Osobiste

  • Motocykl
    Kawasaki ZZR 1100 `99
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://www.wbbikers.pl

Osiągnięcia Ziela

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Sprzedam Kawasaki ZZR 1100 rok 1999, moc 150KM, przebieg 52 kkm. Motocykl w stanie dobry+, nie napisze, że bardzo dobry bo ma 14 lat wiec nosi drobne ślady użytkowania. Stan tech. b.dobry, regularnie serwisowany (zawory, gaźniki, płyny, hamulce), wydechy LeoVince - polerowane, komplet 3 kufrów Givi, raisery kierownicy (łatwo zdjąć). Raz zaliczył parkingówke, stąd lewy kufer jest porysowany. Bardzo fajny, duży, mocny i oszczędny motocykl, spalanie od 4,5 - 7,5 l/100km przy sportowych osiągach, prędkość max. pod 300km/h, duży 24l bak. Idealny kompromis miedzy sportem a turystykiem. W moich rękach od 2010. Moto w pełni sprawne. http://otomoto.pl/kawasaki-zzr-1100-kufry-150km-nie-gpz-cbr-r1-gsxf-M3934606.html
  2. Czołem, sorki ze tak pozno ale nie zagladalem tutaj dluzszy czas. Lalem 95 zawsze. Zadbane egzemplarze to 9k+
  3. u mnie srednie spalanie za zeszly sezon wyszlo 5,65 l/100. tryb miejski z reguly w okolicy 6l tryb "race" :) czyli zapier..... 160 - 260 od 6,5 do 7,7(to maksymalne zanotowane spalanie w sezonie) trasa - 2 osoby + bagaz predkosci 100-140, spokojnie, turystycznie 4,5. prowadzilem dokladna statystyke calego sezonu.
  4. Wedlug Owners Manual rezerwa to 6,5l, takze dosc sporo jak na spalanie naszych motocykli zwlaszcza przy spokojnej jezdzie na trasie.
  5. tak. srodek jest twardszy, boki miekkie dla zapewnienia przyczepnosci w zakretach. Zreszta wystarczy wpisac w google i jest pelno artykulow o niej. Wywodzi sie z typowo supersportowej opoyny wyczynowej ale z poprawionymi wlasciwosciami do jazdy codziennej. Zdarza mi sie polatac po winkach, ale nie bardzo czesto, ale opona wyglada na zuzyta rownomiernie, nie jest kwadratowa, a zdecydowanie 80% czasu pracowala na srodku, ale gdy juz boki musialy pracowac to jest zamknieta w 100% i nie moglem narzekac na brak pewnosci w prowadzeniu sie motocykla w pelnym zlozeniu, pomimo jego gabarytow i wagi. Ogolnie jestem sklonny ja polecic tak do typowej turystyki jak i do bardziej zaawansowanej jazdy w zakretach.
  6. Jak sie okazalo ja mam Qualifier II i jak narazie miodzio. Zrobilem jak pisalem 5,5 i opona jeszcze pojedzie, do tego szybko sie rozgrzewa i ladnie klei na bokach.
  7. Na dniach zerkne co ja kupilem, bo nie pamietam, ale jezdzi sie dobrze. Zrobilem na niej 5,5k i jest nadal w dobrym stanie, jednoczesnie fajnie sie klei na bokach i mozna spokojnie sie zlozyc. Śliwka. Jak tam zdjecia kiery turystycznej ? :D
  8. interesuje jak najbardzej. Bylbym zobowiazany za wszelkie zaprezentowane rozwiazania.
  9. U mnie po odpaleniu wizjerek poprostu caly zachodzi olejem, i zasadniczo nie da sie sprawdzic jaki jest poziom, dopiero po zgaszeniu i jak troche postoi, a olej "osiadzie" to widac stan. Wiec moze to jest fakt wywolany ruchem oleju podczas pracy silnika.
  10. No jak jezdze z plecakiem to fakt, ze mozna sie ladnie o niego oprzec. Co do kiery, przygladalem sie tym GTR-om, i faktycznie, moze od GTR 1000 przypasowalaby, bede musial poszukac, albo znowu cos samemu wymodze.
  11. Moj pierwszy post, wiec sie przywitam. Witam wszystkich posiadaczy ZZRow !!! :) Posiadam ZZR1100 `99 i jestem po pierwszym sezonie na tej maszynie. Jest lepiej niz dobrze :) swietny, mocny motocykl tak na daleki wypad jak i polatanie w kolo komina. Machnalem 6,5k w tym sezonie i prawie nie ma sie do czego przyczepic. Moj ZZR: Teraz pozwole sobie na pare pytan :) 1. Ile pala wam wasze maszyny ? Ja przyznam, ze bylem zaszokowany niskim spalaniem. Srednie spalanie wyszlo mi w sezonie 5,75. A raz jadac spokojnie do 140km/h na autostradzie dobilem do 4l/100 ?! Nawet przy ostrej jezdzie powyzej 200km/h nie przekroczylem 8l. Ponizej screen z arkusza kalk z calego sezonu. 2. Łańcuch i uklad napedowy - od jakis 2k km, mam chrobotanie w okolicy lewej stopy jak ruszam, rownomierne, zwieksza czestotliwosc wraz z predkoscia, po nasmarowaniu lancucha na dluzszy czas mija, po kilku set km wraca. Czy to czas na wymiane napedu ? czy za dlugo czekam ze smarowaniem lancucha ? Lancuch nie wyglada na nierowno rozciagniety, naciag w calym zakresie jest bardzo zblizony. 3. Ostatnia sprawa to kierownica. Czy ktos widzial jakies rozwiazanie turystyczne dedykowane do modelu, jestem sredniego wzrostu (177) i przy rozmiarze maszyny pozycja na dlugie trasy moglaby byc bardziej wygodna :) Dorobilem sobie raisery na wzor ponizszy, ale to pozwala na uniesienie o 3cm bez przerabiania linek itd. Jest lepiej, ale to jeszcze nie to. Raz w przelocie widzialem ZZRa z akcesoryjna kierownica, gdzie kierowca siedzial se wygodnie prawie wyprostowany i czegos takiego bym szukal. Moze ktos cos wie. Moje risery to zasadniczo identyczne jak zdjecie ponizej. By zielapl at 2012-01-09 A tak pozatym to uwazam, ze rewelacyjny kompromis pomiedzy sportem i full turystykiem. W miare wygodne, ekonomiczne a i jest duuuuzy zapas pod manetka. Szerokosci Ziela
×
×
  • Dodaj nową pozycję...