Skocz do zawartości

CBR F1 za i przeciw


Rekomendowane odpowiedzi

No stara cebra to zajezdzony sprzet, ja bym nie bral, wolalbym cos innego moze nie tak sportowego jak cebra, a moze cos slabszego, nie bede pisal "kup sobie GS 500" rozwaz po prostu slabsze modele, przy czym sa one w podobnej cenie a nowsze. Stare cebry to juz prawie zabytek i 100% bedzie cie wiecej kosztowac naprawa niz wacha :icon_razz: Moje zdanie. Pozdr

SUPPORT 18

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:)

No stara cebra to zajezdzony sprzet, ja bym nie bral, wolalbym cos innego moze nie tak sportowego jak cebra, a moze cos slabszego, nie bede pisal "kup sobie GS 500" rozwaz po prostu slabsze modele, przy czym sa one w podobnej cenie a nowsze. Stare cebry to juz prawie zabytek i 100% bedzie cie wiecej kosztowac naprawa niz wacha :banghead: Moje zdanie. Pozdr

 

Nie będe polemizował z Tym co napisałeś, że stara cebra to zabytek..

Nie ogarnął byś jej chłopaku w połowie - tak więc jak masz głupio gadać nie gadaj wcale.

Masz tam niżej fotki mojej staraj cebry - tak wygląda zabytek. Napraw brak i moto lata nieźle, oczywiście trzeba dbać bo jak dbasz tak masz :icon_razz:

Pogrzeb sobie w necie, poczytaj opinie o tych motocyklach potem jak już będziesz prawdziwym "znafcom" :icon_razz: doradzaj chłopakom.

Kolega, który szuka informacji na temat F2/3 powinien poczytać archiwu bo tam jest na temat tych motocykli prawdziwe kompendium wiedzy. Od siebie powiem tyle, że jeżeli nie masz pieniążków na "nowoczesną" i niezawodna pięćsetkę GS (jak radzi przedmówca) śmiało szukaj CBR :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki za odpowiedzi. Prosze o odpowiedz ludzi którzy jeździli lub jeźdzą tym sprzętem ? Jakie są wady tego motoru i na co zwrócić szczególną uwage przy zakupie.

Więc tak, miałem pc23 czyli tą troszeczkę nowszą f1. Silnik niezawodny, psuło się nic oprócz regulatora napięcia, to częsty przypadek tych motocykli, ponieważ jest bardzo blisko silnika i potrafił się przegrzewać zastosowałem stary patent z przeniesieniem go pod tylnią boczną owiewkę. Robiłem nim spore dystanse, i nie miałem zadnych problemów, łykanie w mieście jak i w trasie autek żaden problem.Ktoś Ci doradził GS-a.Powiem tyle motor super, ale nigdy w życiu nie porównałbym go do cbr, bardzo duża różnica mocy i większa prędkość przemawia za cbr.I gdybym znowu miał wybór to za nic w świecie nie wybrałbym gs-a tylko tą cbr-kę.Silniki są naprawde chodliwe-mój miał 130tyś nawinięte i dalej śmiga u innego właściciela...

Teraz z rad:

1.CBR to najlepsiejsze sprzęty :banghead:

2.Plastiki są wiekowe, więc dokładnie je oglądaj, czy nie są popękane(bo mają taką tendencję, więc patrz na to jeżeli chcesz się cieszyć nimi jak najdłużej)

3.najważniejsze jest to czy motocykl jedzie prosto, te sprzęty mają swoje lata i jest pewne, że miały wypadki mniejsze czy większe.Przejedź się puść kierownice nawet na momencik i zobacz czy nie ma jakiś niepokojących zachowań(oczywiście wjedź na prostą drogę, bo koleiny mogą zmylić:D

4.praca silnika, na zimnym troche chałasuje, to normalny objaw(hydraulika)w nowszych modelach to wyeliminowano, ale staruszki tak mają).Ale kiedy silnik się nagrzeje, powinno ucichnąć i silnik powinien chodzić w miare równo, i żadnego kopcenia oczywiśćie)Postaraj się rozgrzać motocykl jak najbardziej, potem zgaś odczekaj z 5 minut albo i troche więcej i odpal znowu jeżeli odpali bez problemu to oki jeżeli trzeba pochechłać to pierścionki.No i takie podstawowe sprawdzanie typu, czy nie ma wycieków itp

Życze Ci udanego zakupu i gwarantuje, że jak znajdziesz dobry model ,to się nim cieszyć będziesz długi czas.

Jeżeli masz jeszcze jakieś pytania to wal śmiało

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:D

 

Nie będe polemizował z Tym co napisałeś, że stara cebra to zabytek..

Nie ogarnął byś jej chłopaku w połowie - tak więc jak masz głupio gadać nie gadaj wcale.

Masz tam niżej fotki mojej staraj cebry - tak wygląda zabytek. Napraw brak i moto lata nieźle, oczywiście trzeba dbać bo jak dbasz tak masz :banghead:

Pogrzeb sobie w necie, poczytaj opinie o tych motocyklach potem jak już będziesz prawdziwym "znafcom" :D doradzaj chłopakom.

Kolega, który szuka informacji na temat F2/3 powinien poczytać archiwu bo tam jest na temat tych motocykli prawdziwe kompendium wiedzy. Od siebie powiem tyle, że jeżeli nie masz pieniążków na "nowoczesną" i niezawodna pięćsetkę GS (jak radzi przedmówca) śmiało szukaj CBR :P

 

Piszac tego posta popatrzalem takze na wiek pytajacego i motocykl jakim jezdzi teraz, dlatego polecilem mu cos slabszego a przy tym nowszego. Poza tym mozesz pokazac naprawde dobra F1?? Bo to juz dosc leciwy sprzet, od ludzi ktorzy nie kupowali go b zajechac po bulki do sklepu tylko zeby poszalec, a przy tym zdarzaja sie wypadki. Nastepnie kto bedzie pakowal kase w stary motocykl ktory kupi za grosze zeby na nim stracic kupe kasy przy sprzedazy, jesl sie wogole kupiec znajdzie?? Nie powiem zebym byl zawodnikiem zeby w 100% potrafic wykorzystac moc tej cebry, przeciwnie zgadam sie z tym, ale ja juz mam pare kilometrow nawiniete na mocniejszych sprzetach niz ETZ 150, stad tez moja rada, zeby kupil mlodszy slabszy motocykl, nauczyc sie panowac nad mocniejszym sprzetem, latwiej pozniej sprzedac i wtedy kupic cos mocniejszego. Niewiesz czy czytalem opinie na temat starej cebry wiec nie mow, a dla twojej wiadomosci czytalem wiekszosc, cala historie modelu itepe. I nie radzilem kupic GS. Pozdr

SUPPORT 18

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miłosz , po pierwsze nie prosiłem o pomoc w wyborze motocykla tylko o opinie na jego temat. Po drugie nie sugeruj się ani moim wiekiem ani motorem jakim obecnie jeźdze bo już jeździłem na większych sprzętach (nie moich) ale jakiekolwiek pojęcie mam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie czytaj pie**** gosci, ktorzy nie maja pojecia o tym co pisza... Sam jezdze stara Cebra i polecam to moto kazdemu !! Nie kazdego stac na zakup od razu jakiegos wypasa, trzeba sie cieszyc z tego co sie ma... Za rok planuje zakup jakiegos lepszego rocznika i oczywiscie tez bede polowal na jakas Honde... :clap: Tak wiec smialo bierz Cebre... :biggrin: Ja swoja aktualnie przerabiam...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piszac tego posta popatrzalem takze na wiek pytajacego i motocykl jakim jezdzi teraz, dlatego polecilem mu cos slabszego a przy tym nowszego

 

- to czytaj pytanie, a nie patrz na czyjs wiek, bo glupoty piszesz-i pewnie nawet nie masz o tym zielonego pojecia, wiec po jaka cholere komus doradzasz?

 

Miaziu-tak jak ktos juz napisal, poczytaj w internecie madre opinie na temat tego moto. Ja mialem z F1 doczynienia-i powiem, ze wszystko zalezy od stanu motocykla. Wole w dobrym stanie F1 niz F2 do ktorej bede musial dorzucac, bo bedzie zmeczona... To, ze sobie liczy kilkanascie latek to nic bo jesli ktos dbal o moto to wszystko bedzie oki-doki. Jesli wiec nie trafisz na "mine" bedziesz mial swietna zabawe na F1 i to nie przez jeden sezon.

 

Za rok planuje zakup jakiegos lepszego rocznika i oczywiscie tez bede polowal na jakas Honde...

- jak Miaziu myslisz dlaczego bedzie chcial honde? I dlaczego ja juz nie kupie nic innego oprocz hondy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...Poza tym mozesz pokazac naprawde dobra F1?? Bo to juz dosc leciwy sprzet, od ludzi ktorzy nie kupowali go b zajechac po bulki do sklepu tylko zeby poszalec, a przy tym zdarzaja sie wypadki. ...

 

To zapraszam do mnie - zobaczysz dobrą F1. Ta maszynka jeśli tylko nie była uzywana przez jakiegoś rzeźnika jest nie do zajechania. Poza reglerem (chociaż u mnie jest oryginał - cały czas sprawny) ma jeszcze wrodzoną wadę napinacza. Jak większość CBR zresztą...

Co do osiągów i poręczności - moim zdaniem rewelacja na pierwsze moto. Na przełomie lat 80/90 to może i był to wymiatacz gdy na ulicach królowały kaszlaki i polonezy. Obecnie taka moc to żadna rewelka i nie powinna ponieść.

PC19 była pierwszym moim motocyklem w zyciu i teraz wiem, że nie mogłem dokonać lepszego wyboru.

 

W każdym razie na oględziny MUSISZ zabrać jakiegoś dobrego mechanika.

 

 

PZDR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To Ty będziesz jezdzil tym sprzetem i kup to co uwazasz!

Ja mam cebre z 89r i smigam już dwa lata 0 napraw, tylko sprawy serwisowe no i paliwko.hehe to moje pierwsze moto i na nic bym go niezamienil za taka gotowka za jaka go dostalem! I nikt niebedzie mi mowil ze to stary i zajezdzony sprzet! :biggrin: Jeśli ktos ma cos mlodszego i rozsypujacego się zloma to się niedziwie ze stara cbr wydaje się im gorszym padlem niż posiadaja!

Tu masz cos na temat:

http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=34339&hl=

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...