plociarz Opublikowano 17 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2006 Witam zauwazylem juz kilka dni pod rzad mi sie tak zdarzalo ze jak moto postoi przez noc w garazu niechce mi rano normalnie zapalic krece i nic wezme moto na zapych odpali za chcwile go zgasze i pozniej juz normalnie A dzisiaj wogole nic popchalem odpalil pojezdzilem zgasilem i nic znowu wziolem go na pych pojezdzilem zgasilem i znow nie odpala niemam sily do niego wiecie co to moze byc?? Aha świecila mi sie kontrolka oleju ta w obrotomierzu wiec odkrecilem boczny plastik i wlalem z 500 ml oleju patrze w okienku (takie male okragle kolo wlewu oleju) olej jest na maxa a kontrolka dalej swieci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gumbal Opublikowano 18 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2006 (edytowane) Moja nsr niegdy nie zapalała normalnie tzn :Po nocy zawsze ze ssaniem bez gazu, postała z godzine rownież ssanie bez gazu inaczej nie było szans. i to wszystko w lato Edytowane 18 Lipca 2006 przez gumbal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emiloko Opublikowano 18 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2006 Ta kontrolka która świeci jest od oleju w dozowniku. Jeśli długo jeździłeś z tą świecącą kontrolką to mogę Ci tylko życzyc miłego remontu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawik Opublikowano 20 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2006 Własnie a masz olej w dozowniku??(zakladam ze dozownik masz sprawny) jak juz nie odpala to pewnie ...... najgorsze co moze byc -zatarcie . ja mam NSR 50 i rano zawsze na ssaniu musze odpalic teraz po odblokowaniu jak ostygnie to tak samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roddick Opublikowano 23 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2006 No mi Nsr-ka odpala bez problemu czasem muszę włączyć ssanie ale bardzo żadko wyprowadzam moto z garażu naciskam przycisk i juz hula Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 23 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2006 Moze warto sprawdzic regularne rzeczy : -swieca-gaznik-lewe powietrze-simeringi-zaplon, modul , CDI-technika odpalania -kompresja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAT Opublikowano 23 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2006 Kiedyś miałem NSR 125 (nawet dwie) i też przed remontem słabo paliła na zimno. Po remoncie (zestaw tłokowy + simmeringi na wale) paliła zawsze, wystarczyło się ledwo co dotknąć do przycisku startera i silnik zaskakiwał; na zimno oczywiście ze ssaniem bez gazu, a na ciepło bez ssania z gazem. Tak jak pisali poprzednicy kontrolka na obrotomierzu jest od oleju dozownika. Jeśli jeździłeś bez oleju to bardzo nie dobrze; jest jednak szansa że było jeszcze troche oleju. Z tego co pamiętam ja przejeżdżałem ponad 100km na rezerwie oleju, a i tak jeszcze troche było(filtr zaczynał wystawać ponad poziom). Proponuje na pierwszy ogień zajrzeć do zbiornika dozownika; potem pomiar ciśnienia sprężania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HONDA_ NS-1_FREAK Opublikowano 26 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2006 (edytowane) Jeżeli długo jeżdziłeś bez oleju to czeka Cie remont silnika poniewaz bedzie sie dalej powoli zacierał tak samo jak w mojej Hondzie NS-1 tez tak cięzko palił ale jezdził jak dolałem oleju tak ja wcześniej i pewnego dnia wsiadam wyjezdzam na ulice zrobiłem moze ze 3 km i naglewalneło coś w silniku i zgasł.Odkręciłem świce i okazało sie ze nie ma kompresjii czyli czeka mnie szlif.Jezeli jest to samo co u mnie to tez musisz sie przygotować ze kiedyś Ci stanie ( myśle o motocyklu ) heheh Edytowane 26 Lipca 2006 przez HONDA_ NS-1_FREAK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafciu Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Może nie będzie tak źle. Po zapaleniu kontrolki jest jeszcze rezerwa (jak w każdym moto) więc nie straszcie go najgorszym. A jak osiągi Twojej nsrki??? Zmieniły się czy jest tak jak było??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WilQ_21 Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2006 mam pytanie a czy nie ma przypadkiem tak że jak jest mało oleju mniej niż rezerwa przewiduje to nie ma przed tym jakiegoś zabezpieczenia?? kiedyś słyszałem o czymś takiem że jak jest już naprawde mało oleju to jakiś układ odcina zapłon i moto nie zapali puki nie doleje się oleju,pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafciu Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Osobiście o czymś takim nie słyszałem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2006 masz olej na maxa i swieci Ci sie nadal kontrolka? zobacz sprezanie? bo jak jest male sprezanie to sa problemy z odpalniem z rozrusznika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.