mateuszm Opublikowano 14 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2006 Byłem wczoraj obejrzeć Hondę NTV 650, ponieważ przymierzam się do zakupu. Czytałem w kilku opisach, że prowadzenie wymaga przyzwyczajenia, no ale nie sądziłem, że aż tak... Pierwszy zakręt tym motocyklem przy prędkości ~30 km/h troche mnie przestaraszył :icon_mrgreen: Motocykl przy mniejszych prędkościach straszliwie pogłębia zakręt. Teraz jeżdżę małą Diversionką i przy NTV prowadzi się jak rowerek. W XJ w zakrętach świadomie działam przeciwskrętem, a tutaj jest to praktycznie nie możliwe, ponieważ kierownica dosyć mocno skręca się w kierunku w którym skręcamy i cięzko ją utrzymać. Napiszcie jeżeli możecie, czy założenie odpowiednich opon na przykład niweluje ten problem, czy ten typ poprostu tak ma ? Motocykl jest na prawdę super za sprawą kardana, V, i dźwięku :icon_eek: Natomiast mam mieszane uczucia co do tego prowadzenia.... Da się do tego przyzwyczaić ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kermadec Opublikowano 14 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2006 Moja sie prowadzi fajnie.Zrobiłem na niej 1200km i faktycznie delikatnie sie kładzie ale nie aż tak by nad tym płakać.Niestety nie mam porównania z innymi sprzętami.Poza tym latam turystycznie i nie potrzebuje składać sie w winkle :icon_mrgreen:. P.S.Opony mam w wymiarówce zalecanej przez producenta czyli 110/80 H 17 i 150/70 H 17. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tuzmen Opublikowano 14 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2006 Ten motocykl z tego słynie, jeżeli ktoś przesiada sie z xj na ntv to pierwsze słowa po jeździe są mniejwiecej takie: "to ku... nie skręca".Przy bliższym poznaniu jednak mozna sie nauczyć, przeciwskręt wskazany. Jazda małymi prędkościami po parkingu to nie jest żywioł tego motocykla. Ma on tendencje do "walenia" sie w skręcie, pomaga tylni hamulec i manetka gazu.Jeżeli natomiast zjawiska te są bardzo wyraźne, warto obejżeć przednie lagi, czy nie są krzywe. Mój kumpel jeżdził takim sprzętem rok i nic go nie ściągało, poza trudnym prowadzeniem przy małych prędkościach bylo ok. Dwa dni temu wymienialiśmy łożyska główki ramy i okazało sie że lagi są "wbite", tak jak by ktoś przywalił prosto w płot. Ostrzejszy kąt przedniego zawieszenia powoduje trudności w prowadzeniu przy małych prędkościach.ufff ale sie rozpisałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kermadec Opublikowano 14 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2006 Dokładnie .... skręcanie przy minimalnych prędkościach jest niebezpieczne bo tylko tam wyczuwam tak duża tendencje do walenia sie na bok.Ostatnio tak swoją położyłem.Przy skręconej kierownicy i ok 5km/h za mocno wcisnąłem przedni hebel.Koń sie zatrzymał ale w lekkim pochyleniu i nie było że boli .....placek na środku skrzyżowania.Na szczęście uszkodzeń brak. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rof Opublikowano 14 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2006 ja na początku miałem to samo, bałem się skręcać :icon_mrgreen: Po przejechaniu 5000 km mogę stwierdzić ze do przyzwyczajenia i po zakrętach można naprawdę szybko latać. Jak sie zamieniłem na trasie z kumplem i jechałem na GS to też myślałem ze jadę na rowerze :icon_eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARCYŚ Opublikowano 18 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2006 Teraz jeżdze na GS ale zastanawiam sie nad NTV i teraz mam mieszane uczucia bo ja lubie motocykle poreczne i łatwe do prowadzenia. Cytuj RIDE TO LIVEPilska Grupa Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norberto Opublikowano 19 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2006 WITAM WSZYSTKICH :) JESTEM MAX ZADOWOLONY Z TEGO SPRZETU....PRZEZYŁ BEDNARY BEZ UBYTKU OLEJU... JEST MÓŁ LECZ TO W KONCU TURYSTYK 650 I DWA CYLINDRY A JESLI CHODZI O ZAKRETY TO NIE MAM NAJMNIEJSZYCH PROBLEMÓW Z TYM... PEWNIE ZE LEPIEJ MI SIE SKLADA CBR 954 :icon_razz: ALE JAK JUZ WSPOMNIAŁEM TO TURYSTYK LECZ MOZNA MU ZAUFAC I CZASAMI NAWET POSZALEC.... :icon_razz: TROSZKE :banghead: GODNY POLECENIA SPRZET!!! SZCZEGÓLNIE DLA POCZATKUJACYCH POZDRAWIAM P.S. AKTUALNIE JEST NA SPRZEDAZ LUB ZAMIANE NA CBR 600F2 SZUKAM MOCNIEJSZYCH WRAZEN JUZ ... :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kermadec Opublikowano 19 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2006 A ja kardana już nie zamienie na łańcuch :icon_razz:.Na koniec przyszłego sezonu będe szukał BMW :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateuszm Opublikowano 21 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2006 W prawdzie nie jest to do końca związane z tematem, ale zapytam. Co byście zrobili ni moim miejscu :biggrin: :clap: Jeżdżę Yamaszką Diversion i chciałbym zamienić ja na jakiś motocykl z kardanem i V. Tak więc na pierwszy plan wysunęła się NTV, ponieważ do VXa jakoś nie mogę się przekonać, a chopperek raczej odpada, ponieważ lubię sobie czasem osterzej polatać po zakrętach :clap: Czy NTV nie znudzi mi się zbyt szybko? W Diversionce mocy mi wystarcza jak narazie, ale ten motocykl jest poprostu bez charakteru :lalag: Jak myślicie? Czy NTV spełni moje oczekiwania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norberto Opublikowano 27 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2006 Szczerze jesli masz taki zapał do jazdy jak ja i potrzeba Ci nowych wrazen to napewno nie jest to motor dla Cibeie zrobiłem NTV 3500km i juz jest na sprzedaz:))) kupuje cbr 600...;))Super motor aby troszke sie wjeździć....ale nie rozwijać....pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anulka Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2006 (edytowane) A dla mnie jest rewelacyjny, Zrobiłam nim w dwa i pół miesiąca około 2500 km. Zakręty? Byłam w ostatni łykend w Bieszczadach i trenowałam serpentynki. Szalenie spodobało mi się składanie na zakrętach do samego asfaltu. Jest tak stabilny przy pochyleniu, że zmiana biegów w takim momencie specjalnie nic nie zmienia. Wkurza jazda po koleinach, bo wtedy skręca i nachyla się samoistnie dość mocno. Hamulce - super!!! Hamowałam na prostym, i w skręcie, i słabo, i mocno - rewelacyjnie i bezpiecznie.Przeciwskręty - jak najbardziej!Nie rozumiem, o co chodzi?No i parking...Dwa razy go położyłam, delikatnie wporawdzie, ale zawsze. Nie utrzymałam, bo do wysokich ani specjalnie silnych nie należę. Raz przednie koło stanęło na chodniku i zabrakło nóżek (trzeba sobie jeszcze wyhodować dłuższe), a drugi raz na ostrym zjeździe do parkingu - za mocno pochyliłam się. Ogólnie - Jestem bardzo zadowolona! Edytowane 1 Sierpnia 2006 przez anulka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2006 No wszystko tez zalezy od konkretnej sztuki - motocykl z wyrobionym zawieszeniem bedzie sprawowal sie na drodze zupelnie inaczej niz inny z zawieszeniem / oponami w dobrym stanie. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.