Skocz do zawartości

polerka kanałów


gutek_rapier
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

zabiegom honde civic 1.6 v-tec

Sorry za of top ale mozesz mi wytłumaczyc na czym polega V-tec ;) Bo podobne te civiczki sa niczego sobie z tym "V-tec-"iem. Bo widlasty to raczej on nie jest.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mialem okazje zobaczyc, dotknac cylinder dwusuwowego diesla - chodzi o silnik okretowy. Tam za dostarczenie powietrza odpowiadala dmuchawa, no a paliwo - wiadomo wtrysk. W cylindrze byly wykonane kanaly dolotowe - powietrzne. Kanalow bylo bardzo duzo, praktycznie dookola cylindra. Sam kanal (pojedyncze okienko dolotowe) nie mial prostej budowy, przekroj poprzeczny przypominal nieco elipse. Co do gladkosci to musze przyznac ze bylo to bardzo dokladnie wykonane, gladziutkie, zadnej chropowatosci - wygladalo to poprostu pieknie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W silniku dwusuwowym mozna polerowac kanaly ale zarobisz na tym niewiele trzeba tez tunningowac inne rzeczy bo to polerowanie samo to nic nie da no moze niewiele a na lustro to nie wiem chyba tez dobrze przeciez paliwo jest wymieszane z powietrzem to juz nie potrzeba zawirowan.Pozdro

 

W silniku dwusuwowym mozna polerowac kanaly ale zarobisz na tym niewiele trzeba tez tunningowac inne rzeczy bo to polerowanie samo to nic nie da no moze niewiele a na lustro to nie wiem chyba tez dobrze przeciez paliwo jest wymieszane z powietrzem to juz nie potrzeba zawirowan.Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Hehe, niezły patent :clap:

W mojej skorupie trochę inaczej to makaroniarze wykombinowali. Wsadzili wariator na napędzie wałka ssących.

 

sorry za off topic :biggrin:

Edytowane przez roger
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Powróce jeszcze do tematu polerowania kanałów na lustro. Jeśli są to kanały przez które przepływa mieszanka (nie ważne 2t czy 4t) to nie powinny być jak lustrzane odbicie. Pytacie dlaczego? A no dla tego że paliwo zawarte w mieszance przepływając przez taki kanał (wypolerowany) nie zostaje na jego powierzchni i nie odparowuje (nie zamienia się w gaz). Jeśli kanał ma delikatne rysy (poprzeczne do przelotu) paliwo się w nich zatrzymuje i odparowuje (zamienia się w gaz). Jak wiadomo gaz lepiej miesza się z powietrzem i lepiej spala. Tyczy się to wszystkich silników ale bęzynowych (w dieslach ni ma paliwa w powietrzu). Jeśli chodzi o kanały wydechowe to wręcz zalecane jest ich wypolerowanie na lustro! Wtedy nagar znajdujący się w spalinach nie ma na czym się osadzić (żadnych rowków rys itp) a poza tym spaliny szybciej spierdzielają po gładkim:) Tak drobne rysy w kanałach dolotowych nie mają związku zżadnym zawirowaniem jak kolega wcześniej wspominał. Sam krztałt kanału jest odpowiedzialny za zawirowania. Pozro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...