Mati Opublikowano 13 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2006 zabiegom honde civic 1.6 v-tec Sorry za of top ale mozesz mi wytłumaczyc na czym polega V-tec ;) Bo podobne te civiczki sa niczego sobie z tym "V-tec-"iem. Bo widlasty to raczej on nie jest.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gutek_rapier Opublikowano 13 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2006 w charcie juz dawno 4 kanały i już dawno wypolerowane na lustro wszystko zgrane tylko teraz gdzies widziałem że było napisane że niemożna na idealne lusterko tylko ma być matowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madras30 Opublikowano 13 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2006 próbujemy koledze pomóc , a jak nawet sie dorzuci kilka uwag nie z tematem to chyba tragedi nie ma. no nie? sposób bycia pana gutka przypomina mi kolege MOc-a, może to kumple albo cio :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 13 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2006 Mialem okazje zobaczyc, dotknac cylinder dwusuwowego diesla - chodzi o silnik okretowy. Tam za dostarczenie powietrza odpowiadala dmuchawa, no a paliwo - wiadomo wtrysk. W cylindrze byly wykonane kanaly dolotowe - powietrzne. Kanalow bylo bardzo duzo, praktycznie dookola cylindra. Sam kanal (pojedyncze okienko dolotowe) nie mial prostej budowy, przekroj poprzeczny przypominal nieco elipse. Co do gladkosci to musze przyznac ze bylo to bardzo dokladnie wykonane, gladziutkie, zadnej chropowatosci - wygladalo to poprostu pieknie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 13 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2006 Sorry za of top ale mozesz mi wytłumaczyc na czym polega V-tec :icon_mrgreen: Bo podobne te civiczki sa niczego sobie z tym "V-tec-"iem. Bo widlasty to raczej on nie jest.PozdrawiamNa zmiennych fazach rozrzadu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniano wfm Opublikowano 16 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2006 W silniku dwusuwowym mozna polerowac kanaly ale zarobisz na tym niewiele trzeba tez tunningowac inne rzeczy bo to polerowanie samo to nic nie da no moze niewiele a na lustro to nie wiem chyba tez dobrze przeciez paliwo jest wymieszane z powietrzem to juz nie potrzeba zawirowan.Pozdro W silniku dwusuwowym mozna polerowac kanaly ale zarobisz na tym niewiele trzeba tez tunningowac inne rzeczy bo to polerowanie samo to nic nie da no moze niewiele a na lustro to nie wiem chyba tez dobrze przeciez paliwo jest wymieszane z powietrzem to juz nie potrzeba zawirowan.Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hz10 Opublikowano 20 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2006 Na zmiennych fazach rozrzadu.a działa tak http://video.google.pl/videoplay?docid=-46...78875693&q=vtec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roger Opublikowano 20 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2006 (edytowane) a działa tak http://video.google.pl/videoplay?docid=-46...78875693&q=vtec Hehe, niezły patent :clap: W mojej skorupie trochę inaczej to makaroniarze wykombinowali. Wsadzili wariator na napędzie wałka ssących. sorry za off topic :biggrin: Edytowane 20 Lipca 2006 przez roger Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafciu Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Powróce jeszcze do tematu polerowania kanałów na lustro. Jeśli są to kanały przez które przepływa mieszanka (nie ważne 2t czy 4t) to nie powinny być jak lustrzane odbicie. Pytacie dlaczego? A no dla tego że paliwo zawarte w mieszance przepływając przez taki kanał (wypolerowany) nie zostaje na jego powierzchni i nie odparowuje (nie zamienia się w gaz). Jeśli kanał ma delikatne rysy (poprzeczne do przelotu) paliwo się w nich zatrzymuje i odparowuje (zamienia się w gaz). Jak wiadomo gaz lepiej miesza się z powietrzem i lepiej spala. Tyczy się to wszystkich silników ale bęzynowych (w dieslach ni ma paliwa w powietrzu). Jeśli chodzi o kanały wydechowe to wręcz zalecane jest ich wypolerowanie na lustro! Wtedy nagar znajdujący się w spalinach nie ma na czym się osadzić (żadnych rowków rys itp) a poza tym spaliny szybciej spierdzielają po gładkim:) Tak drobne rysy w kanałach dolotowych nie mają związku zżadnym zawirowaniem jak kolega wcześniej wspominał. Sam krztałt kanału jest odpowiedzialny za zawirowania. Pozro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.